Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Jak zrobić tipsy żelowe?

Jak zrobić tipsy żelowe?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (78 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Jeśli chcesz mieć długie paznokcie o idealnym kształcie, nie musisz czekać tygodniami aż same urosną. Wystarczy przedłużyć swoje paznokcie za pomocą tipsów żelowych. Zabieg ten możesz wykonać u profesjonalnej kosmetyczki lub jeśli masz odpowiednie przyrządy - samemu w domu. Nie jest to trudne, a poniższa instrukcja krok po kroku jeszcze ułatwi ci pracę.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Pilniczki do paznokci, Płyn do odtłuszczania płytki paznokcia, Tipsy z tworzywa sztucznego, Żel do tipsów, Lampa UVA lub płyn aktywujący, Oliwka
1
piłowanie paznokci
Przed przystąpieniem do naklejania tipsów, musimy odpowiednio wymodelować płytkę paznokcia. Przede wszystkim należy je skrócić - tipsy naklejamy tylko na bardzo krótkie paznokcie. Pod sztucznym paznokciem nasza płytka cały czas rośnie, więc im krótsza będzie na początku, tym dłużej utrzymamy tipsy. Usuń skórki.
2
ścieranie płytki paznokcia
Płytkę paznokcia musimy starannie odtłuścić przy pomocy specjalnych preparatów. Za pomocą specjalnego pilnika ścieramy wierzchnia warstwę płytki, by ją lekko zmatowić. Dzięki temu zabiegowi klej do tipsów będzie lepiej trzymał. Po zakończeniu piłowania płytkę należy oczyścić z wszelkich pyłków, pomocny będzie delikatny pędzelek.
3
przykładaj tipsy do paznokci aż będą wszystkie dokładnie pasować
Do każdego paznokcia musisz dobrać najbardziej pasujący tips. Musi dokładnie przylegać.
4
Po nałożeniu kleju szybko dociśnij tipsa do płytki paznokcia i przytrzymaj 3-5 sekund.
Za pomocą specjalnego kleju do tipsów przyklej płytkę z tworzywa sztucznego do płytki paznokcia. Uważaj, by podczas naklejania miedzy warstwy nie dostały się nawet najmniejsze pęcherzyki powietrza.
5
Spiłuj paznokcie do odpowiedniej długości i zatrzyj granicę między tipsem a płytką paznokcia.
Teraz możesz przystąpić do modelowania kształtu tipsów. Skróć je za pomocą specjalnej gilotynki i opiłuj ich brzegi. Za pomocą miękkiego pilniczka zatrzyj granicą między paznokciem sztucznym a naturalnym. Pamiętaj, by piłować tylko tipsy. Na koniec przed nałożeniem żelu należy odtłuścić płytkę paznokcia.
6
nakładanie żelu
Na tak wymodelowaną płytkę nałóż cienką warstwę żelu. Uważaj, by nie nałożyć go na skórki wokół paznokcia. Jeśli jednak do tego dojdzie, natychmiast usuń go za pomocą drewnianego patyczka. Tak nałożony żel należy zostawić do wyschnięcia i utwardzenia. W zależności od wybranego sposobu zostawiamy żel do wyschnięcia pod specjalna lampą UVA lub spryskujemy specjalnym płynem aktywującym.
7
Pamiętaj, że palenie papierosów spowoduje, że twoje paznokcie szybko zrobią się żółte!
Po utwardzeniu możemy nadać swoim paznokciom za pomocą pilniczka ostateczny kształt. Następnie wcieramy w nie specjalną oliwkę i polerujemy je by uzyskać odpowiedni połysk.
 3.7/5 (78 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (23)

OLEŚNICCY - 2014-11-12
TAKIE COŚ TO PROSTYTUTKI TYLKO POTRZEBUJĄ , JA NIGDY NIE MIAŁAM I NIE ZAMIERZAM MIEĆ TIPSÓW .
kajla - 2014-11-12
zacznijmy od tego że przedłużanie paznokci na sztucznych plastikach to już przeżytek teraz robi się to na formach a jak jest jeszcze ktoś kto to robi to życzę powodzenia
gosc - 2014-11-12
śmieszne..zostawcie takie rzeczy profesjonalistom bo niedługo będziecie sobie same zęby w domu wyrywały
jabco - 2014-11-12
Bardzo profesjonalny przewodnik! Nie ma co...!
mania - 2014-11-12
Szkolenia!i tyle w temacie
kas18ka55@wp.pl - 2013-11-22
a gdzie mowa o primerze?same plyny odtłuszczające nic nie pomoga bo to tylko zmywamy na samym końcu przy ostatniej warstwie żelu,drugim pkt jest to ze najlepiej nalozyc precyzyjnie 2 grubsze warstwy żelu nie wyjeżdżając na skórki i trzeba uważać,żeby sie żel nie ulał na boki,no i gdzie mowa o najlepszym efekcie czyli żelu wykańczającym (nabłyszczającym) ?? ;)
Lidka187 - 2012-12-03
Jestem tylko 14 - latką ale wiem jak zrobić tipsy żelowe :
Potszeba żel do włosów - żel do włosów trzymamy na paznokciach godzinę .
żel zastygnie . Najlepiej nie dotykać nic ręką pomolowaną żelem . Żel nie jest niczym specjalnym , Żel gdy zastygnie robi się szarawy i kruchy .
By temu zapobiec posmaruj żel na paznokciach olejkiem z awokado .
30 minut czekasz aż tipsy będą gotowe .
jest tagże drugi sposób :
1.Patyczki do szaszłyków .
2. Pianka do włosów .
3. Guma spożywcza .
martyniunia - 2011-09-10
a gdzie mowa o primerze który daje lepszą przyczepność paznokcia do żelu???? :O
KAROLINA - 2011-02-20
ja mam problem...
dosc dlugo juz sie tym zajmuje i po prostu za kazdym razem cos mi nie wychodzi moje tipsy trzymaja sie gora 2-tyg...
a staram sie naprawde....
zawsze zaczynaja nabierac bielszej barwy przy samych skórkach paznokcia potem juz z dnia na dzien jest coraz gorzej az do odpadniecia...
powiedzcie mi co jest nie tak...
probowalam juz roznych klei i zeli i dalej wciaz ta sama historia moze ja cos robie nie tak???
prosze o pomoc
aneta - 2011-02-08
chce kupic lampe do paznokci ale nie orietuje sie jaka jest najlepsza
Uroda - 2010-08-10
Najlepiej sobie kupić lakier nabłyszczający z UV wtedy paznokcie nie beda żółkły i będa się błyszczeć.
Uroda - 2010-08-10
Do Martyna:
1. Najpierw przeźroczystym żelem delikatnie budujesz paznokcia.
2. Opiłowujesz go żeby był równiutki i gładki.
3. Malujesz białym frencz.
4. Budujesz różem (krzywa c)
5. Teraz znów możesz go opiłować i wypolerować blokiem aby był gładki.
6. Na końcu wybłyszczasz różem bądź przeźroczystym.
Ola - 2010-08-10
Macie pojecie o czym wy piszecie?
martyna - 2010-07-08
dziewczyny ja mam problem.. w zestawie mam 3 żele: przeźroczysty, biały i różowy. Tipsy potrafię przykleić i spiłować odpowiednio ale nie wiem ile warstw żelu powinnam nakładać, jak długo najlepiej trzymać w lampie i jak nadać im połysk. doradźcie mi!
ostatnio założyłam niby było ok ale były matowe, bez połysku.
Nadii - 2010-07-07

ale czego dokładnie nie wiesz? co chcesz żeby ci wytłumaczyć? do tego zestawu nie ma instrukcji? Sprzedawca ci nie napisze co do czego się używa?

Hachikoo - 2010-06-01
Mam nadzieję, że mi jeszcze ktoś odpisze... Mam na paznokciach żel, ale tak, po pierwsze on jakoś mi się do końca nie utwardza, a po drugie się potem nie błyszczy tak ładnie ani nic, jest taki nie fajny... A po pomalowaniu robią się jakieś wstrętne zacieki czy coś. :( Proszę o odpowiedź :(
energusia - 2010-04-19

Mam do sprzedania kurs robienia tipsów żelowych i akrylowych na dwóch płytach. wiecej info na gg 3389267

anwemo - 2010-04-16
co zrobić jak żel pozostanie na skórkach?
KamaS - 2010-03-08

Do malwa:

Jak nakładasz żel na paznokcie i wkładasz do lampy na określony czas to on się utwardza tylko na nim pozostaje cieniutka mokra warstwa zwana dyspersyjną, którą się przemywa nie acetonem tylko płynem do przemywania masy żelowej zawierającym duuużą ilość alkoholu (czyli czymś na bazie spirytusu).

Jeżeli chodzi o układanie ozdób to musisz położyć je na nałożoną na paznokieć cieniutką warstwę żelu i dopiero całość (ozdoby nałożone na nieutwardzony żel) wkładamy do lampy, utwardzamy, wyciągamy i ponownie nakładamy żel (w celu wtopienia tych ozdób). Teraz znów utwardzamy, wyciągamy dłonie z lampy, przemywamy ową warstwę depresyjną wacikiem nasączonym tymże płynem na bazie alkoholu.

Teraz opiłowywujemy paznokcie, polerujemy i nakładamy wybłyszczacz, który przeważnie utwardzamy w lampie. Nabłyszczacz zwykle nie pozostawia już warstwy depresyjnej ale nie kiedy jest inaczej to należy ją przemyć.

malwa - 2010-03-06
cześć!!!mam pytanko. ostatnio kupiłam sobie żel do tipsów ale nie wysycha on do końca tylko w niewielkim stopniu sie utwardza. czy to wina żelu czy moze cos jest nie tak z lampą? znajoma, która robi tipsy mówiła mi że żel nie wysycha do końca. gdy już wszystko się zrobi łącznie ze zdobieniem przemywa sie trochę acetonem i jest ok. ale czy tak to powinno się robić?
kladzia szymborska - 2010-01-03
za ogólnie ... ;/
ania - 2009-10-18
No wszystko fajnie, ale po punkcie 6 trzeba wykonać jeszcze wiele czynności zanim dojdzie się do punktu 7. Opis jest niezupełny, dlatego Natusiu zanim zrobisz paznokcie żelowe wg tego co napisała autorka lepiej poszukaj dokładniejszego wyjaśnienia poszczególnych etapów, jeżeli oczywiście nie chcesz iść na kurs.
Natusia:) - 2009-10-13
no nareszcie znalazłam kogoś kto w końcu powiedział(napisał) jak zrobić paznokcie żelowe, ponieważ na innych stronach(forach)czytałam przeróżne komentarze w związku z paznokciami żelowymi; pisały że to bardzo trudne i osoba która nie miała "jeszcze" doczynienia z paznokciami żelowymi lepiej żeby zapisała sie na kurs... ja uważam że nie jest mi potrzebny żaden kurs jak narazie bo paznokcie to moja pasja a dopiero teraz postanowiłam zrobić paznokcie żelowe...
dziekuje za instrukcje:)
Ozdabianie paznokci nie jest trudne jednak wymaga cierpliwości oraz odrobiny wyobraźni. Wzorów i pomysłów można znaleźć...
Jak ozdabiać paznokcie? Podstawy
Ozdabianie paznokci nie jest trudne jednak wymaga cierpliwości...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt