Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Wyroby z papieru > Jak zrobić motyle z papieru?

Jak zrobić motyle z papieru?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Motyle z papieru wniosą powiew wiosny do każdego, nawet najbardziej szarego mieszkania. Możesz przyczepić je na firance, udekorować nimi kwiaty w doniczce, powiesić je na sznurkach na żyrandolu lub podarować bliskiej ci osobie. Niezależnie od tego jakie masz plany, dowiedz się jak wykonać piękne i kolorowe motyle z papieru widoczne na zdjęciu obok. To banalnie proste.
Rzeczy, których potrzebujesz:
kolorowy brystol, czarny marker, korektor, nożyczki, ołówek
1
motyle z papieru - szablon
Pobierz szablon dostępny w tym kroku. Pomniejsz go lub powiększ w zależności od swoich potrzeb i wydrukuj na kawałku papieru.
2
motyle z papieru - krok 2
Brystol w wybranym kolorze złóż na pół. Przyłóż szablon do linii zgięcia (przerywana linia na szablonie powinna pokrywać się z linią zgięcia) i delikatnie odrysuj go ołówkiem. Wytnij otrzymany kształt motyla.
3
motyle z papieru - krok 3
Na jednym i drugim skrzydle motyla narysuj wybrany wzór. Może on przypominać ten widoczny na zdjęciu obok. Najpierw naszkicuj krawędzie wzoru ołówkiem, a następnie, gdy efekt będzie dla ciebie zadowalający, popraw je czarnym markerem permanentnym.
4
motyle z papieru - krok 4
Zewnętrzną krawędź skrzydeł motyla pomaluj markerem na czarno. Pogrub również niektóre linie swojego wzoru. Wszystko zależy oczywiście od tego jak ma wyglądać gotowy motyl. Rozłóż papier i zobacz, czy oba skrzydła motyla wyglądają w miarę symetrycznie.
5
motyle z papieru - krok 5
Białym korektorem zrób plamki na pomalowanych czarnym markerem fragmentach skrzydeł. Motyl gotowy. Wykorzystaj inne kolory brystolu, by zrobić mu wielu tęczowych towarzyszy.
 3.9/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli chcesz zrobić coś kreatywnego lub szukasz pomysłu na projekt który możesz wykonać z dzieckiem ta sowa będzie...
Jak zrobić sowę z torebki papierowej?
Jeśli chcesz zrobić coś kreatywnego lub szukasz pomysłu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt