Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Triki na płaski brzuch

Triki na płaski brzuch

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 12 
Myślisz, że wciągnięcie brzucha to jedyny sposób, żeby zmieścić się w ulubione jeansy rurki? Nie wyobrażasz sobie, że twoje wałeczki mogłyby pokazać się światu w skąpym kostiumie kąpielowym? Nie denerwuj się. Istnieją skuteczne i bezbolesne sposoby, które pozwolą ci cieszyć się płaskim brzuchem. Poniżej znajdziesz triki ekspertów, które sprawią, że w szybki sposób pozbędziesz się tłuszczyku na brzuchu. Odpowiednie nawyki żywieniowe, właściwa aktywność fizyczna i kilka innych sztuczek pozwolą ci pozbyć się zbędnych centymetrów w talii. Chcesz poznać „the secret”?
1
triki na płaski brzuch - krok 1
Jedz o magicznej godzinie

Między godziną 15, a 16 koniecznie musisz zjeść przekąskę zawierającą białko. Może to być batonik proteinowy, kawałek odtłuszczonego sera lub kilka migdałów i jabłko. Bez względu na wszystko nie wolno ci pominąć tej przekąski. Ma ona bardzo duże znaczenie, ponieważ przyspiesza metabolizm i równoważy poziom cukru we krwi. Im niższy poziom cukru, tym niższy poziom insuliny, która odpowiada za odkładanie tłuszczu w środkowej partii ciała. Jedzenie posiłków co 3-4 godziny pomaga utrzymać poziom cukru na stałym poziomie, jednak wiele osób nie przestrzega tej zasady robiąc między kolejnymi posiłkami odstępy wynoszące nawet 5-6 godzin!
2
triki na płaski brzuch - krok 2
Kup piłkę do ćwiczeń

Trzy razy w tygodniu wykonuj następujące ćwiczenie. Połóż się na podłodze, ręce wyprostuj i ułóż wzdłuż głowy, w dłonie chwyć piłkę do ćwiczeń i umieść ją nad głową. Nogi proste spoczywają na podłodze. Teraz unoś piłkę do góry i kieruj nad klatkę piersiową jednocześnie unosząc nogi, by dotknęły piłki. Umieść piłkę między kostkami i opuszczając nogi połóż na podłodze. Jednocześnie opuść ręce do pozycji wyjściowej. Podczas całego ćwiczenia zarówno ręce, jak i nogi powinny być proste. Teraz zrób analogiczny skłon chwytając piłkę w dłonie i kładąc nad głową. Powtarzaj ćwiczenie 10-12 razy, pamiętając, by dolny odcinek kręgosłupa cały czas spoczywał płasko na podłodze.
3
triki na płaski brzuch - krok 3
Unikaj cukru

Jedz tak mało cukru jak to tylko możliwe. Utrzyma to insulinę na niskim poziomie, a glukagon (hormon sprzyjający pozbywaniu się niechcianego tłuszczyku na brzuchu) na poziomie wysokim. Glukagon działa podobnie jak Pac-Man, poruszając się dookoła talii i pożerając tłuszcz, żeby przekształcić go na energię. Im mniej cukru, tym więcej glukagonu. Proste.
4
triki na płaski brzuch - krok 4
Przeżuwaj każdy kęs

Nawet najbardziej płaski brzuch będzie wyglądał grubo, jeżeli dopadną nas wzdęcia. Dokładne przeżuwanie pożywienia to najlepszy sposób na zapobieganie im. Ponieważ proces trawienia rozpoczyna się już w ustach, należy dokładnie przeżuwać każdy kęs, aż będzie on przypominać papkę. W przeciwnym razie ryzykujemy niestrawnością, nadmierną produkcją gazów i wzdęciami.
5
triki na płaski brzuch - krok 5
Brzuszki przesuń na koniec listy

Żeby cieszyć się płaskim brzuchem musisz skoncentrować się na czterech rzeczach i to w następującej kolejności: po pierwsze dieta, po drugie trening cardio, po trzecie budowanie masy mięśniowej, po czwarte – trening mięśni brzucha. Poświęć 60 minut dziennie na przygotowanie zdrowych posiłków. 3-5 razy w tygodniu przez 20 minut rób ćwiczenia cardio. 15 minut dziennie 3 razy w tygodniu poświęć na trening wytrzymałościowy. 5 minut dziennie 3 razy w tygodniu wykonuj ćwiczenia mięśni brzucha.
Stosuj się do powyższych zaleceń, a bezpiecznie spalisz nawet kilogram zbędnej masy w tydzień.
6
triki na płaski brzuch - krok 6
Zamień zwykłą sól na morską

Co sprawia, że twój brzuch jest wzdęty? Może to być sól w twojej diecie. Zamiast zwykłej soli użyj tej samej ilości soli morskiej lub koszernej. Mają one mniejszą zawartość sodu. Unikaj sosu sojowego (nawet o obniżonej zawartości sodu) i wszystkich solonych produktów. Zamiast solą doprawiaj dania świeżą salsą z pomidorów lub szczyptą pieprzu cayenne. Ich dodatkową korzyścią jest przyspieszenie metabolizmu.
7
triki na płaski brzuch - krok 7
Trenuj boks

Włącz do ćwiczeń cardio boks. Nie musisz od razu kupować rękawic bokserskich i worka treningowego. Wystarczy, że ciosy będziesz zadawać trzymając w dłoniach hantle lub postarasz się uderzać w szybkim tempie. Podczas tego typu ćwiczeń pracują wszystkie mięśnie brzucha i klatki piersiowej, co w skuteczny sposób pomaga wyrzeźbić brzuch. Boks to również świetny trening cardio. Do regularnych ćwiczeń cardio (30 minut intensywnego wysiłku fizycznego 4-5 razy w tygodniu) 3-4 razy w tygodniu włącz 16 minut boksowania. Dzięki temu uda ci się stracić nawet 5 cm w talii w ciągu miesiąca. Jak ćwiczyć? Po prostu przez 8 minut zadawaj ciosy na przemian obiema rękami, trzymając w dłoniach 0,5kg lub 1kg hantle. Kolejne 8 minut boksuj w szybszym tempie, ale już bez hantli.
8
triki na płaski brzuch - krok 8
Odciągaj uwagę od brzucha podkreślając inne partie ciała

Podkreśl inne partie ciała, żeby odciągnąć uwagę od brzucha. Jeśli twoim atutem są zgrabne nogi, załóż krótką spódniczkę lub obcisłe spodnie. Jesteś dumna ze swoich ramion? Odsłoń je zakładając bluzkę z dekoltem w łódkę lub gorset. Masz niezły biust? Uwydatnij go odpowiednim biustonoszem. Wszystko to odciągnie uwagę od twojego brzucha i da ci czas na pozbycie się nieestetycznych wałeczków.
9
triki na płaski brzuch - krok 9
Pamiętaj, że rozmiar ma znaczenie

Najlepszym sposobem na płaski brzuch jest jedzenie posiłków o ustalonej liczbie kalorii, na które składa się pełne ziarno i jednonienasycone kwasy tłuszczowe. Osoby, które wybierają produkty pełnoziarniste spalają więcej tłuszczu w środkowych partiach ciała, a efekt ten potęguje spożywanie zdrowych jednonienasyconych kwasów tłuszczowych.
10
triki na płaski brzuch - krok 10
Menu dla płaskiego brzucha

Najlepsze na śniadanie
Kromka pełnoziarnistego chleba z prawdziwym masłem orzechowym oraz szklanka ulubionych owoców leśnych.

Najlepsze na lunch
Sałatka ze szpinakiem, awokado, grillowanym tofu i pomidorkami koktajlowymi, skropiona odrobiną oliwy z oliwek i świeżo wyciśniętym sokiem z cytryny.

Najlepsze na obiad
Grillowany łosoś, pieczone słodkie ziemniaki i przysmażane szparagi z oliwą i odrobiną czosnku.

Najlepsza przekąska
Szklanka jogurtu 0% z dwiema łyżkami ziaren słonecznika.
11
triki na płaski brzuch - krok 11
Śmiej się

Najlepszym ćwiczeniem na mięśnie brzucha jest.. śmiech. Codziennie gdy się śmiejesz w naturalny sposób wzmacniasz mięśnie brzucha. Nie ma chyba przyjemniejszego sposobu na płaski i jędrnego brzuszek.
Przeczytaj teraz: Jak wyszczuplić brzuch?
 4.2/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt