Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Rozstania > Jak dojść do siebie po rozstaniu?
Jak dojść do siebie po rozstaniu?

Jak dojść do siebie po rozstaniu?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Po tym jak już ostatnie pudełko chusteczek zostało zużyte a łzy wyschły zaczynasz się zastanawiać: I co teraz? Jeszcze nie pogodziłaś się z rozstaniem, ale chcesz jak najszybciej zapomnieć o tym co było i rozpocząć nowy etap w życiu. Pogodzenie się z rozstaniem trwa zwykle połowę czasu trwania związku. Jednak czasami nie masz miesięcy czy lat na dojście do siebie. Poniżej przedstawiam 5 sposobów na przyspieszenie procesu gojenia się serca.
1

Pozbądź się dowodów

Bez względu na to czy jest to drogi zegarek czy piękna biżuteria - pierwszą rzeczą jaką powinnaś zrobić to pozbyć się wszystkiego, co on ci kiedyś dał i wszystkiego co ma z nim jakikolwiek związek. Zdjęcia, listy, sms-y - wszystko to musi znaleźć się w koszu. To dotyczy również rzeczy, które kiedyś schowałaś. Nawet jeśli nikt nie będzie wiedzieć o tym, że zachowałaś jakąś pamiątkę to będziesz o tym wiedzieć ty sama. Przechowywanie takich rzeczy sprawi, że będziesz znacznie dłużej dochodzić do siebie i leczyć złamane serce.

2

Nigdy o nim nie wspominaj

Dookoła jest pełno ludzi, którzy nie mogą przestać mówić o swoich ex. Nie bądź jednak zdziwiona, że im więcej będziesz mówić o nim i o waszym ex związku, tym trudniej będzie ci się pogodzić z rozstaniem. To samo dotyczy twoich znajomych. Jeśli ktoś zapyta cię co słychać u twojego byłego chłopaka, odpowiedz grzecznie, że nie masz ochoty o nim rozmawiać.

Jak uporać się z mokrym pocałunkiem?
Jak obciąć swojemu mężczyźnie włosy?
Jak całować dziewczynę?
Co zrobić żeby dziewczyna oszalała na twoim punkcie?
3

Zrób listę jego wad

Kiedy jesteśmy zakochani, mamy tendencję do idealizowania oraz przymykania oczu na wszystkie drobne wady. Często nawet ich nie widzimy. Nawet jeśli nasza miłość ma zeza i niski poziom inteligencji nam się wydaje, że jest tak wspaniała jak co najmniej połączenie Adonisa z Einsteinem. Po skończeniu związku nagle otwieramy oczy i okazuje się, że nasz luby wcale nie był takim ideałem, jak nam się wcześniej wydawało. Możliwe, że twój ex chrapał w nocy, jadł z otwartymi ustami, był niemiły dla twoich znajomych czy śmiał się jak hiena. Teraz nadeszła pora na zrobienie kompletnej listy jego wad. Upewnij się, że lista jest kompletna i nic nie pominęłaś. Im lista będzie dłuższa, tym szybciej dojdziesz do siebie po zerwaniu.

4

Bądź wybredna

Istnieją dwie szkoły postępowania po rozstaniu. Jedna szkoła mówi o tym, że po zerwaniu najlepiej jest od razu zacząć chodzić na randki, zaś druga twierdzi, że zbyt wczesne umawianie się jest złym pomysłem. Prawdą jest, że nie powinnaś się umawiać z każdym, pierwszym lepszym chłopakiem, ponieważ większość randek skończy się prawdopodobnie katastrofą. Przez niewłaściwy wybór facetów na pierwsze randki, twój ex w porównaniu z nimi wypadnie pozytywnie (a oczywiście nie możesz do tego dopuścić!). Jeśli nie będziesz chodzić na randki w ogóle, będziesz siedzieć w domu, wspominać i pogrążać się w rozpaczy. Kluczem jest tutaj dokonanie selekcji pomiędzy zainteresowanymi tobą chłopakami. Na randki umawiaj się wyłącznie z tymi, którzy cię inspirują, imponują ci i ci się ogólnie podobają.

5

Nadrabiaj stracony czas

Nawet najlepsze związki wymagają kompromisów dlatego właśnie w pierwszych miesiącach po rozstaniu powinnaś myśleć wyłącznie o sobie. Zrób listę wszystkich rzeczy, na które nie miałaś czasu lub unikałaś ich ponieważ twój ex ich nie lubił. Nie ważne czy jest to uprawianie twojego ulubionego sportu, oglądnięcie jakiegoś filmu czy wieczór w babskim gronie na najlepszej dyskotece w okolicy. Teraz jest świetna okazja do nadrobienia zaległości.

 4/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

njnkjn - 2013-03-13
pierdolenie.
fdffdd - 2012-04-11
Przyznaję rację ladykiller. Czasem po prostu nie wychodzi, a czasem to kobieta popełnia błąd. Ja do takich niestety należę - nigdy nie zdradziłam, starałam się być szczera, ale byłam nie gotowa na związek po poprzednim. Jak pogodzić się po stracie fajnego faceta z własnej głupoty?
Johnfox - 2012-03-27

Każdy facet to świnia.........

Luiza777 - 2012-03-27

Świat zmierza w kierunku, aby nas wszystkich zaszufladkować, najlepiej zachipować, poznać nasze myśli i najlepiej decydować co dla kogo najlepsze. Na wszystko są rady, porady i sposoby. Nic bardziej kłamliwego. Nie ma dwóch takich samych miłości, nie ma identycznych rozstań. Każdy musi sam przez to przejść. Możemy podzielić się swoimi doświadczeniami, ale nie mogą one służyć za wykładnię.

Sara79 - 2012-03-26
Te rady nie zawsze pomagają. Jest miłość i jest zauroczenie. Trzeba umieć to oddzielić. Zauroczenie możemy zapomnieć, miłości już nie.
Mój były chłopak miał wady, pewnie że tak, jak każdy, ale miał tez zalety, czułość, wyrozumiałość. Niestety wszystko się rozpadło i mimo upływu czasu w moim sercu miłość jest nadal. Odszedł, a ja wciąż nie mogę się z tym pogodzić. Jesteśmy sąsiadami, codziennie się widzimy, ból rozrywa serce. I mimo wyrzucenia wszystkich pamiątek przecież będziemy się widywać, na podwórku, w sklepie, na spacerze z psem.
Ladykiller - 2011-02-27
Te rady są głupie jeśli mężczyzna był w porządku, a rozstanie nastąpiło z winy kobiety(przykro mi panie, ale to brzydka prawda.)
A jak stajecie się za wybredne to odpychacie czasami bardziej porządnych facetów, a potem włazicie do łóżek z taki, że jak ich poznajecie, to już uciekać nie możecie, bo zamknęłyście już furtkę nie wiedząc że niektórzy to świetni aktorzy. Dobry facet ma wady,swoje zdanie i wam powie prawdę i będzie tego wymagał od was. A jak będziecie zakłamane i fałszywe to zostaniecie same.
Czy jesteś nieszczęśliwy w obecnym związku? Czujesz się wypalony, znudzony i wiesz, że nic z tego nie będzie?...
Jak zerwać z dziewczyną?
Czy jesteś nieszczęśliwy w obecnym związku? Czujesz się wypalony, znudzony i wiesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt