Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Rozstania > Jak dojść do siebie po rozstaniu?
Jak dojść do siebie po rozstaniu?

Jak dojść do siebie po rozstaniu?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Po tym jak już ostatnie pudełko chusteczek zostało zużyte a łzy wyschły zaczynasz się zastanawiać: I co teraz? Jeszcze nie pogodziłaś się z rozstaniem, ale chcesz jak najszybciej zapomnieć o tym co było i rozpocząć nowy etap w życiu. Pogodzenie się z rozstaniem trwa zwykle połowę czasu trwania związku. Jednak czasami nie masz miesięcy czy lat na dojście do siebie. Poniżej przedstawiam 5 sposobów na przyspieszenie procesu gojenia się serca.
1

Pozbądź się dowodów

Bez względu na to czy jest to drogi zegarek czy piękna biżuteria - pierwszą rzeczą jaką powinnaś zrobić to pozbyć się wszystkiego, co on ci kiedyś dał i wszystkiego co ma z nim jakikolwiek związek. Zdjęcia, listy, sms-y - wszystko to musi znaleźć się w koszu. To dotyczy również rzeczy, które kiedyś schowałaś. Nawet jeśli nikt nie będzie wiedzieć o tym, że zachowałaś jakąś pamiątkę to będziesz o tym wiedzieć ty sama. Przechowywanie takich rzeczy sprawi, że będziesz znacznie dłużej dochodzić do siebie i leczyć złamane serce.

2

Nigdy o nim nie wspominaj

Dookoła jest pełno ludzi, którzy nie mogą przestać mówić o swoich ex. Nie bądź jednak zdziwiona, że im więcej będziesz mówić o nim i o waszym ex związku, tym trudniej będzie ci się pogodzić z rozstaniem. To samo dotyczy twoich znajomych. Jeśli ktoś zapyta cię co słychać u twojego byłego chłopaka, odpowiedz grzecznie, że nie masz ochoty o nim rozmawiać.

Jaki prezent dać chłopakowi na rocznicę?
Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?
Jak unikniąć kłótni przed ślubem?
Co zrobić żeby chłopak oszalał na twoim punkcie?
 4/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

njnkjn - 2013-03-13
pierdolenie.
fdffdd - 2012-04-11
Przyznaję rację ladykiller. Czasem po prostu nie wychodzi, a czasem to kobieta popełnia błąd. Ja do takich niestety należę - nigdy nie zdradziłam, starałam się być szczera, ale byłam nie gotowa na związek po poprzednim. Jak pogodzić się po stracie fajnego faceta z własnej głupoty?
Johnfox - 2012-03-27

Każdy facet to świnia.........

Luiza777 - 2012-03-27

Świat zmierza w kierunku, aby nas wszystkich zaszufladkować, najlepiej zachipować, poznać nasze myśli i najlepiej decydować co dla kogo najlepsze. Na wszystko są rady, porady i sposoby. Nic bardziej kłamliwego. Nie ma dwóch takich samych miłości, nie ma identycznych rozstań. Każdy musi sam przez to przejść. Możemy podzielić się swoimi doświadczeniami, ale nie mogą one służyć za wykładnię.

Sara79 - 2012-03-26
Te rady nie zawsze pomagają. Jest miłość i jest zauroczenie. Trzeba umieć to oddzielić. Zauroczenie możemy zapomnieć, miłości już nie.
Mój były chłopak miał wady, pewnie że tak, jak każdy, ale miał tez zalety, czułość, wyrozumiałość. Niestety wszystko się rozpadło i mimo upływu czasu w moim sercu miłość jest nadal. Odszedł, a ja wciąż nie mogę się z tym pogodzić. Jesteśmy sąsiadami, codziennie się widzimy, ból rozrywa serce. I mimo wyrzucenia wszystkich pamiątek przecież będziemy się widywać, na podwórku, w sklepie, na spacerze z psem.
Ladykiller - 2011-02-27
Te rady są głupie jeśli mężczyzna był w porządku, a rozstanie nastąpiło z winy kobiety(przykro mi panie, ale to brzydka prawda.)
A jak stajecie się za wybredne to odpychacie czasami bardziej porządnych facetów, a potem włazicie do łóżek z taki, że jak ich poznajecie, to już uciekać nie możecie, bo zamknęłyście już furtkę nie wiedząc że niektórzy to świetni aktorzy. Dobry facet ma wady,swoje zdanie i wam powie prawdę i będzie tego wymagał od was. A jak będziecie zakłamane i fałszywe to zostaniecie same.
Jak zapomnieć o miłości i pogodzić się z rozstaniem? Każdy z nas przeżył już jakieś rozstanie albo prędzej czy później...
Jak zapomnieć o chłopaku?
Jak zapomnieć o miłości i pogodzić się z rozstaniem? Każdy z nas przeżył już...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Beata Zeszko
  • Maciej Strzelecki
  • Jan Jaroszynski
  • Justyna Sawa
  • Monika Długołencka
  • Henryk Doszko
  • Krzysztof Bajon
  • Dominika Czyż
  • Maria Machaj
  • Maria Lorek
  • Iwona Skrzypon
  • Pau Line
pasożyt