Jak wychować sobie faceta?

Jak wychować sobie faceta?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (94 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czy słyszałaś już kiedyś o tym, że chłopaka nie da się wychować? Jest to nieprawdą. Wychować można każdego człowieka. Człowiek jest ssakiem i podlega takim samym zasadom wychowania jak pies czy kot. Oczywiście wychowanie dzieci oraz młodych zwierząt jest łatwiejsze niż osobników dorosłych, jednak cierpliwość oraz poprawna technika wychowania może zdziałać naprawdę wiele.
1

Mężczyzna uczulony na prace domowe

Wykorzystaj jego chęć do zabawy.

Szympansy są bardzo psotne a ich uspokojenie jest nie lada wyzwaniem. Na szczęście jeśli im się pobłaża i zabawia, można zwrócić ich uwagę. Kiedy trener chce, aby szympans wykonał jakieś zadanie idzie do klatki i bawi się z nim przez 10-15 minut. Jak już szympans się trochę pobawi, jest bardziej chętny do wykonania polecenia, ponieważ instynktownie wie, że po jego wykonaniu będzie mógł powrócić do rozrywki.

Każdy mężczyzna, bez względu na wiek kocha zabawę. Faceci są jak duże dzieci. Najgorsze jest to, że zwykle zachowują się jak nieznośne bachory wówczas, jak wracasz zmęczona późno z pracy i prosisz ich, aby zrobili coś w domu. Jeśli chcesz, aby facet wykonał jakąś pracę najpierw się z nim pobaw i powygłupiaj przez kilka minut. Później poproś go o wyrzucenie śmieci, pozmywanie naczyń itp, zaznaczając, że jak już to zrobi to dokończycie zabawę. Dopóki jego umysł i ciało będą rozbudzone dostarczoną rozrywką, nie będą krzywić nosa i wykonają powierzony im obowiązek. Systematyczne powtarzanie tej techniki spowoduje, że twój ukochany będzie bardziej skory do prac domowych.

Jak udowodnić miłość?
Jak radzić sobie z zazdrosnym chłopakiem?
Jak manipulować mężczyzną?
Jak rozmawiać z mężczyzną o uczuciach?
2

Brak manier i dobrego wychowania

Chwal za dobre, ignoruj to, co złe.

Małe pieski uwielbiają wąchać krocze i drapać ludziom kolana. Instynkt podpowiada nam, aby mówić "nie wolno", ale pieski niestety na to w ogóle nie reagują. Zamiast ganić psa za jego złe zachowanie, trenerzy je zupełnie ignorują. Pieski pragną okazywania uczuć, zatem zaczną unikać złych zachowań i powtarzać te, które go zbliżają do człowieka.

Zwykle, gdy twój mężczyzna zrobi coś niewłaściwego, zwracasz mu uwagę i go strofujesz. Niestety w chwili, gdy zaczynasz go krytykować on staje się głuchy. Mężczyźni nie lubią być traktowani jak dzieci i nie lubią, gdy im ktoś matkuje. Zamiast tego, staraj się zupełnie ignorować jego niepoprawne zachowanie i bądź dla niego obojętna (niemalże zimna), a jeśli zrobi coś słodkiego i miłego, daj mu buziaka i go przytul. Mężczyźni, tak jak małe pieski, bardzo lubią, gdy jest się z nich dumnym i będą instynktownie unikać tego zachowania, które sprawia, że stają się dla ciebie obojętni. Jedno zastrzeżenie: Nagroda (buziak itp.) powinna nastąpić bezpośrednio po pozytywnym zachowaniu mężczyzny. Jeśli zrobisz to za późno, nie będzie on w stanie dokonać prawidłowego połączenia tych dwóch działań.

3

Ponosi go, kiedy się sprzeczacie

Bądź opanowana

Pod silną powłoką zewnętrzną konia leży dobre i słodkie zwierzątko. Dlatego konie zwykle dobrze reagują na spokojny głos i dotyk.

Podobnie jak konie, mężczyźni wydają się być twardzi jak skała i nieczuli, jeśli tylko się delikatnie zirytują. Zatem, jeśli facet doprowadza cię do szału, staraj się mimo wszystko zachować spokój i opanowanie (pamiętaj, to jest naprawdę trudne, jednak z czasem przyniesie niemałe korzyści). Przykładowo, jeśli jesteś na niego zła, że nie zaplanował dla was wspólnego wieczoru, lub zapomniał do ciebie zadzwonić prawdopodobnie masz ochotę go udusić i krzyczeć ze złości. Zamiast tego, zachowaj zimną krew i powiedz mu cicho, miłym tonem co zrobił źle. W tym scenariuszu również dotyk odgrywa kluczową rolę. Gdy będziesz do niego mówić trzymaj go za rękę.

4

Stoi mocno na ziemi

Używaj odpowiedniej mowy ciała

Jeśli trener chce, aby puma coś wykonała, nie dominuje jej ani jej nie podporządkowuje, tylko stara się z nią współpracować i znaleźć złoty środek. Trener chodzi wyprostowany, jednak z ramionami opuszczonymi. Dzięki temu nie wygląda on ani na ofiarę ani na drapieżnika.

Za każdym razem, kiedy poruszasz drażliwy temat ze swoim facetem pamiętaj, aby również przybrać taką postawę, aby nie wydawać się dla niego zbyt słaba, lub zbyt silna. Kiedy będziesz stała blisko niego, z rękami na biodrach i rozstawionymi nogami, on przybierze taktykę obronną i instynktownie zacznie z tobą walczyć. Jeśli zaś twoja postawa podczas rozmowy z nim będzie łagodna a głowa pochylona, on odbierze Cię jako uległą i posłuszną. Jeśli chcesz, aby mężczyzna przedyskutował z tobą kilka kwestii, stań prosto i unieś głowę do góry. Nie krzyżuj rąk ani nie zakładaj ich na biodra. Twoja postawa powinna być otwarta.

5

Jest leniwy

Podejdź go w odpowiednim czasie

Lwy są z natury leniwe. Śpią po 20 godzin dziennie a ruszają się tylko wówczas gdy widzą w tym jakiś interes dla siebie. Zmuszenie lwa, aby coś zrobił w porze wypoczynku jest niezwykle trudne i może być niebezpieczne. Dlatego trenerzy współpracują z lwami podczas ich aktywnej pory, zamiast zmuszać je do zrobienia czegoś w porze wypoczynku.

Tak samo mężczyźni, w porze wypoczynku nie są skłonni do wykonywania jakichkolwiek ruchów bez względu na to jak bardzo będziesz się starać. Faceta należy stale obserwować i jak tylko się zauważy, że nadeszła pora jego aktywności, angażować go w różne obowiązki. Jeśli jednak potrzebujesz jego pomocy w godzinach jego wypoczynku, możesz go przekupić. Jeśli on ogląda telewizję, pomachaj mu batonikiem lub pokaż mu coś co lubi. Jeśli ochota na smakołyk przewyższy chęć oglądania TV, masz go już w kieszeni.

6

Nie jest romantyczny

Rób małe kroczki

Słonie mogą nauczyć się wielu rzeczy. Trenerzy słoni nigdy nie uczą ich od razu całych sztuczek zanim ich nie nauczą jak je zrobić krok po kroku. Przykładowo, jeśli trener chce, aby słoń w cyrku malował pędzlem po ścianie, najpierw nauczy go w jaki sposób wygiąć trąbę w taki sposób, aby utrzymać pędzel. Następie uczy słonia jak zamoczyć pędzel w farbie. Dopiero na samym końcu słoń uczy się techniki malowania.

Przeciętny mężczyzna jest bardzo romantyczny. Nie wie on tylko jak zaplanować różne detale. Jeśli zatem nie pamiętasz kiedy ostatnim razem twój ukochany zaplanował dla was romantyczny wieczór musisz mu pokazać jak to się robi. Rozstaw zatem świece w domu, włącz romantyczną muzykę i przygotuj dobre wino. To stworzy w jego głowie pewien wzorzec. W końcu nie tylko zrozumie on na czym polega romantyzm ale również zacznie sam wymyślać nowe rzeczy.

 4.6/5 (94 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (7)

anuha - 2012-11-21

Boże, dawno nie czytałam takich bzdur. Chcecie mieć zwierzątko? To je sobie kupcie i można tresować. Przecież każdy facet to złożone emocje, a związek powinien polegać na wzajemnej współpracy, a nie na walce o dominację. To jest właśnie najbardziej pociągające - różnice charakterów, przyzwyczajeń i budowanie na tej podstawie KOMPROMISÓW. A tu widzę poradnik, jak wychować sobie papcia. Masakra. Jeszcze te jakże ambitne zagrywki emocjonalne.

Jak można tak traktować kogoś, na kim nam zależy?! Do kogo ponoć czujemy szacunek?!

P.S. Pociąg do szympansów i innych zwierzątek nie jest zdrowy.

Facet - 2012-11-15
co za durny artykuł ,a wAM wystarczy pomachać pieniędzmi przed twarzą i przewiesć samochodem.
I odrazu zachowujecie sie jak Suki-Samica Ssak
ewelina - 2012-10-11
moc cierpliwosci.....tylko skad:)
Poka - 2011-07-19

do op: Chodzi o wychowanie. Trzeba się z facetem trochę popieścić, aby go bardziej rozkochać. Jak ty będziesz się z nim niańczyć to prędzej czy później chłopak będzie robił to samo. A o to chodzi. Oczywiście bez przesady, aby chłopak się nie przyzwyczaił i nie traktował tego co robisz za coś normalnego, co mu się należy. To jest cienka granica, jednak warto się postarać. Z facetami jak z dziećmi.

op - 2011-07-19
a co z nami-kobietami? kto sie bedzie z nami tak pieścił? Nikt, my zawsze musimy miec ochote na wszystko, dom musi byc wysprzątany, nie moze byc miejsca na lenistwo.... ehhh....gdzie tu sprawiedliwość?
essi6 - 2010-01-13
a jednak jest w tym trochę prawdy... fajny artykuł!!!
Bazi - 2009-12-12
Ala głupoty wypisujesz :P
 
Jesteś w udanym związku i chcesz, żeby między tobą, a twoim chłopakiem nadal było dobrze? Istnieje kilka prostych...
Jak wywołać uśmiech na ustach mężczyzny?
Jesteś w udanym związku i chcesz, żeby między tobą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt