Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Randki On-line > Jak poderwać chłopaka przez Internet?
Jak poderwać chłopaka przez Internet?

Jak poderwać chłopaka przez Internet?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (18 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Mężczyźni są wzrokowcami. Pierwszą rzeczą jaką robią wchodząc na twój profil na Sympatii czy Naszej-Klasie, to nie czytanie o tobie i twoich zainteresowaniach, ale oglądanie twoich zdjęć. Muszą sprawdzić czy jesteś "sexy laska". Musisz brać również pod uwagę, że to czy jesteś "sexy" czy nie, zależy od gustu faceta a nie od twojej osoby. Poniżej przedstawiam najczęstsze błędy, które robią kobiety podrywając mężczyzn online.
1
Nie wysyłaj kilku zdjęć zrobionych w różnych etapach twojego życia. Chłopaka nie interesuje to jak wyglądałaś 10 lat temu czy nawet rok temu. Oni są ciekawi ciebie w tej chwili. Twojego obecnego, aktualnego wyglądu. Nawet jeśli rok temu byłaś szczuplejsza 10 kg to nie ma znaczenia. Chłopak będzie się chciał umówić z tobą na randkę. Oczekuje, że będziesz wyglądać tak a nie inaczej. I co mu wówczas powiesz, jeśli twoje zdjęcie przedstawiać będzie zupełnie inną Ciebie niż jesteś teraz?
2
Nie pisz w swoim profilu czego nie lubisz i z kim się nie chcesz spotkać. Każdy z nas ma jakieś negatywne doświadczenia randkowe. Podkreślaj raczej pozytywy a nie negatywy.
3
Zawsze wypełniaj profile zgodnie z prawdą. Jeśli masz nadwagę nie pisz, że masz drobną budowę ciała. Okłamywanie innych użytkowników to strata czasu zarówno ich jak i twoja.
4
Wpisz swój prawdziwy wiek. W świecie internetowych randek niezwykle dużo kobiet odejmuje sobie kilka lat. Panie w przedziale 25-29 zwykle są już po 30, zaś te z przedziału 35-39 dawno obchodziły czterdzieste urodziny. Po co zaczynać związek od kłamstwa?
Jak rozpoznać, że podobasz się chłopakowi?
Jak sprawdzić jaki znak zodiaku do ciebie pasuje?
Jak się całować z języczkiem?
Jak się dobrze całować?
 3.9/5 (18 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

LOL - 2012-04-14
Ja chodzędo szóstej klasy podoba mi się jeden jest to praktycznie tylko marzenie;(
Ale nie można żyć samymi marzeniami prawda?
Milosc - 2011-04-26

nigdy nie ma się pewności czy się komuś spodobasz czy nie i czy wszystko dobrze się ułoży. Dobrze jest jednak nie zakochiwać się w kimś z kim się rozmawia przez internet. Ludzie w sieci nie zawsze są sobą i tak naprawdę nie da się ich do końca poznać. Najlepiej by było, abyś znajomość przeniosła do prawdziwego świata. Umów się z nim kilka razy i zobaczysz dopiero wówczas, czy to odpowiednia osoba do zakochania się.

aguszka223 - 2011-04-25
od pewnego czasu pisze z pewnym chlopaczkiem na n-k .Jest w moim wieku pisze nam sie super tylko ja nie wiem czy on pisze do mnie bo chce mnie poderwac czy tylko pisze bo mu sie nudzi..boje sie że sie w nim zakocham i co w tedy...? jesli on nie bedzie mnie chciał..?..Bardzo proszę o pomoc..pilne..
amelka17 - 2011-03-27
Spróbuj go namówić na spacer niezobowiązujący, jeśli się zgodzi to super, jeśli nie to napisz,że chcesz go poznać, żebyście byli narazie przyjaciółmi. Wiadomo jak dziewczyna może mieć różne przeżycia tak samo faceci ;)
fifi - 2010-04-09

Powiedz, ze ty tez sie boisz powaznych zwiazkow i szukasz przyjaciela, a nie chlopaka. Jesli to go nie przekona do spotkania to znaczy, ze cie chce splawic

DoDo - 2010-04-08
Hey mam Megaa problem.. podrywam od pewnego czesu chlopaka na naszej-klasie .. mielismy sie wlasnie spotkac ale stwierdzil ze sie boi bo ma czesto problemy z dziewczynami.. i nie chce sie spotkac bo boi sie ze sie zakocha.. Co mam zrobic jak przekonac go ze wcale nie jestem taka ze faceci to zabawki.. nie mam zamiaru go wykorzystac ani przechodzic w powazne zwiazki.. czy oznaczo to ze tak gada zeby sie nie spotykac..?? Czy moze tak byc ze nie jest zaiteresowany i proboje mnie splawic..?? czy moze poprostu zeczywiscie tak jest..??

Pomocy.. Co mam zrobic..??
Niektóre dziewczyny chodzą na imprezy po to, by pobawić się z przyjaciółmi i odpocząć po tygodniu ciężkiej pracy,...
Jak poderwać faceta na imprezie?
Niektóre dziewczyny chodzą na imprezy po to, by pobawić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Józefa Niziołek
  • Elżbieta Małgorzata Nowicka
  • Ania Helak
  • Edward Wozniak
  • Bozena Jaszczyk
  • Kuba Magoń
  • Sylwester Niemierka
  • Justyna Podgórska
  • Michal Markiewicz
  • Jakub Skiba
  • Aneta Zwierzchowska
pasożyt