Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Zdrada i Niewierność > Jak rozpoznać zdradę?
Jak rozpoznać zdradę?

Jak rozpoznać zdradę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Kobieca intuicja jest jedną z najpotężniejszych, niezbadanych dotąd tajemnic. Jednakże, nie wystarczy nam sama intuicja. Potrzebne są również fakty i dowody. Jeśli twoja intuicja, zaczyna ci podpowiadać, że coś jest w związku nie tak jak powinno, nie powinnaś wpadać w paranoję, ale zwiększyć swoją czujność. Jeśli podejrzewasz zdradę, zapoznaj się z poniższą listą zachowań twojego chłopaka, na które powinnaś zwrócić szczególną uwagę.
1

Ochrania i nie dopuszcza cię do swoich gadżetów

Jeśli chłopak nie dopuszcza cię do swojego komputera, Gadu-Gadu lub innych komunikatorów, maili, komórki, czatów lub rachunków telefonicznych, może to oznaczać, że ma kogoś na boku. Jeśli jest niewierny i cię zdradza, będzie je chronił i nerwowo reagował nawet wówczas, gdy niewinnie weźmiesz do ręki jego telefon lub usiądziesz przed jego komputerem. Powinnaś się mieć na baczności, jeśli w przeszłości chłopak dał ci hasła dostępu do swojego maila i komunikatorów a teraz je zmienił.

2

Nadzwyczajnie o siebie dba

Jest to oczywiste, jednak wiele kobiet nie reaguje na ten znak. Jeśli twój partner w ostatnich tygodniach zaczął o siebie dbać bardziej niż wcześniej, może to oznaczać, że cię zdradza. Nie musi jednak tak być. Jego zachowanie może być spowodowanie również twoją prośbą lub wpływem mass mediów. Mężczyźni w obecnych czasach coraz bardziej o siebie dbają. Kolejna wskazówka: Twój chłopak spędza więcej czasu na siłowni.

Co zrobić by on zatęsknił?
Jak poznać, że mąż zdradza?
Jak zapomnieć o dziewczynie?
Jak poradzić sobie ze zdradą partnera?
3

Pachnie inaczej

Jeśli twój chłopak po powrocie do domu, pachnie inaczej niż rano i nie jest to zapach mydła na siłowni lub w twoim domu, może to oznaczać, że brał u kogoś prysznic (np. u kochanki w mieszkaniu).

4

Nic go już nie rusza

Jeśli twój chłopak był wcześniej porywczy i nerwowy, a teraz stał się zrelaksowany, może to oznaczać, że wdał się w romans. Jeśli on nagle pogwizduje i wygląda na bardzo zadowolonego, musisz się dowiedzieć dlaczego tak jest.

5

Staje się podejrzliwy i zazdrosny

Jeśli wcześniej twój chłopak ci ufał, a teraz nagle ciągle się wypytuje dokąd wychodzisz, gdzie jesteś i z kim, może to oznaczać, że cię oszukuje. Jeśli on cię zdradza, będzie natychmiast podejrzewać, że ty robisz to samo.

6

Dziwne telefony

Zwróć uwagę na telefony kobiet oraz na "pomyłki". Jeśli odbierzesz telefon i usłyszysz kobiecy głos zapewniający o błędnym wybraniu telefonu, spytaj do kogo chciała się dodzwonić. Jeśli będzie się zastanawiać, może to oznaczać, że chciała rozmawiać z twoim chłopakiem.

7

Nagle zaczyna kupować ci prezenty

Jeśli twój chłopak nigdy nie kupował ci prezentów, a w ostatnich tygodniach robi to bardzo często, może się okazać, że ma coś na sumieniu i chce odkupić swoje winy.

 3.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Stella26 - 2016-01-26
Witam ,
Nazywam się Sara Szewczyk.
Pracuje w redakcji jednego z programów telewizyjnych. Aktualnie przygotowuje odcinek, w którym wystąpią osoby, mające wątpliwości dotyczące wierności swojego partnera czy partnerki. Jeżeli w waszym związku pojawił się problem dotyczący zaufania , proszę o kontakt. Postaramy się pomóc rozwiać te wątpliwości.
jagna - 2014-07-24
boje się ze mam podobnie tylko ze obawim się ze jest zemna a jednocześnie jest zonaty nie wiem jak to sprawdzić odkryc jestem u kresu wytrzymałości.
annn - 2011-02-24
przykro mi... mój chłopak zawsze kupował mi prezenty i nigdy nie chodzi z tel częściej ja go obsługuje niż on... na inne profile tez mam dostęp czyli mogę liczyć ze mnie nie zdradza... albo robi to tak umiejętnie ze nawet nie wiem... :(
zawsze pod góre - 2010-09-16
przykro mi mówić dziewczyny ale mam to samo... ;(
katka87 - 2010-05-23
moj chlopak od pewnego czasu zaczal wyciszac tel i wciaz go nosi przy sobie a pare razy slyszalam jak rozmawial z jakas kobieta .i juz chyba jasne
Myszka - 2010-05-02
Moj chlopak z tym telefonem sie strasznie broni nie chce mi go dac do reki chowa go przedemna do kieszeni a jak ktos dzwoni albo on do kogos chce zadzwonic wychodzi to juz smieszne nie jest:(
 
Każdy pragnie być w związku opartym na prawdziwej miłości, szczerości i zaufaniu. Niestety nie zawsze tak bywa. Dwoje...
Jak rozpoznać, że chłopak zdradza?
Każdy pragnie być w związku opartym na prawdziwej miłości...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt