Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Projekty dla dzieci > Jak zrobić wiewiórkę z szyszki?

Jak zrobić wiewiórkę z szyszki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 9 
To doskonały projekt dla dzieci powyżej 5. roku życia. Wiewiórka z szyszki to wspaniała jesienna dekoracja, która zjednoczy przy wspólnej zabawie zarówno dzieci, jak i ich opiekunów. Nie wymaga drogich materiałów, ani wyszukanych zdolności manualnych. Dla niewtajemniczonych przedstawiam instrukcję krok po kroku jak taką wiewiórkę wykonać.
Rzeczy, których potrzebujesz:
gruby i cienki drucik kreatywny w kolorze beżowym, szyszka, beżowy pomponik o średnicy 2,5-3 cm, brązowy pomponik o średnicy 5 mm, nożyczki, klej hobbystyczny, drewniany koralik, oczy samoprzylepne
1
wiewiórka z szyszki - krok 1
Przyklej większy pomponik do spiczastego końca szyszki za pomocą mocnego kleju hobbystycznego. Będzie to głowa wiewiórki. Poczekaj, aż klej zaschnie.
2
wiewiórka z szyszki - krok 2
Z przodu pomponika przyklej oczy samoprzylepne i mały brązowy pomponik- nos wiewiórki. Tutaj też posłuż się mocnym klejem.
3
wiewiórka z szyszki - krok 3
Z cienkiego drucika kreatywnego utnij dwa krótkie kawałki i uformuj z nich kształt litery V. Będą to uszy wiewiórki. Gdy upewnisz się, że mają odpowiednie proporcje, przyklej je u góry dużego pomponika.
4
wiewiórka z szyszki - krok 4
Utnij połowę grubego drucika kreatywnego. Na środku przytnij jego włoski, żeby otrzymać kształt fali widoczny na zdjęciu obok. Złóż tak przygotowany drucik na pół. Skręć oba jego końce.
5
wiewiórka z szyszki - krok 5
Na jeden koniec drucika nanieś odrobinę kleju i zamocuj go z tyłu szyszki. Wygnij drucik formując ogon wiewiórki.
6
wiewiórka z szyszki - krok 6
Z cienkiego drucika kreatywnego utnij dwa kawałki o długości około 5 cm. Złóż każdy z nich na pół i przyklej u spodu szyszki, tworząc łapki wiewiórki.
7
wiewiórka z szyszki - krok 7
Żeby zrobić przednie łapki, ponownie utnij dwa kawałki drucika o długości 5 cm każdy. Przyklej je po bokach szyszki i wygnij, żeby wyglądały bardziej naturalnie.
8
wiewiórka z szyszki - krok 8
Na koniec podaruj wiewiórce malutkiego żołędzia, przyklejając kawałeczek skręconego w spiralę drucika kreatywnego do drewnianego koralika.
 4.2/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jesień w pełni zatem pora z niej korzystać. Wyjdź na spacer i zbierz trochę kolorowych jesiennych liści - najlepiej...
Jak zrobić róże z liści?
Jesień w pełni zatem pora z niej korzystać. Wyjdź na spacer i zbierz trochę kolorowych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt