Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Cardio > Jak pozbyć się brzucha ćwicząc 10 min dziennie?

Jak pozbyć się brzucha ćwicząc 10 min dziennie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.4/5 (320 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 10 
Szukasz sposobu na pozbycie się tłuszczyku z brzucha lub na zmianę swojej sylwetki? Nie masz czasu ani ochoty poświęcać na ćwiczenia wielu godzin na siłowni? Jeśli tak, to wypróbuj poniższy sposób na pozbycie się brzuszka. Jedyne, czego potrzebujesz, to 10 minut dziennie na wykonanie poniższych ćwiczeń. 10 minut rutynowego wykonywania tych ćwiczeń to 150 kalorii mniej każdego dnia.
1
skakanie na skakance
1-2 minuta

Skacz na skakance (najlepiej sportowej, podobnej do tych tutaj). Wciągnij brzuch, cofnij barki, łokcie zbliż maksymalnie do ciała. Bardzo ważne jest, aby skakać na palcach, a nie na całych stopach. Możesz zmieniać tempo skakania. Kilkanaście wolnych skoków, a następnie kilkanaście szybkich. Co drugi skok krzyżuj ręce.
2
Wyrzut nóg w tył
3 minuta

Wyrzut nóg w tył. Stań w taki sposób, aby twoje nogi były rozstawione na szerokość ramion. Wolno nachyl się w dół, dłonie połóż na podłodze obok stóp. Następnie w jednym ruchu zegnij nogi i wyrzuć je do tyłu do pozycji do robienia pompek. Następnie zrób kolejny skok, wróć do poprzedniej pozycji i się wyprostuj.
3
skakanie na skakance
4 minuta

Skacz na skakance. Po każdym podskoku zmieniaj ułożenie rąk. Raz normalne, raz na krzyż.
4
odcudzanie brzucha
5 minuta

Znów wyrzuty nóg w tył jednak tym razem dodaj do nich ruch pokazany na zdjęciu (tzw. side plank). Po wykonaniu skoku w tył odwróć się na bok opierając się na dłoni oraz krawędzi stopy. Wolną rękę podnieś do góry i popatrz się na sufit, druga noga leży na nodze, na której się opierasz. Obróć się do pozycji do robienia pompek, a następnie powtórz ćwiczenie na drugą stronę. Po zakończeniu zrób skok do przodu i wyprostuj się.
5
skakanie na skakance
6 minuta

Skakanie na skakance. Takie samo jak w minucie 4.
6
Side plank z podnoszeniem nogi
7 minuta

Wyrzuty nóg w tył, side plank i dodajemy jeszcze podnoszenie nóg do góry (z pozycji side plank).
7
skakanie na skakance
8 minuta

Skakanie na skakance jak w minucie 4 i 6. Jeśli nie masz już sił myśl o swoim brzuszku i zacznij się z nim żegnać.
8
przeskoki nóg
9 minuta

Wyrzuty nóg w tył, side plank z podnoszeniem do góry nóg i oprócz tego dodajemy jeszcze przeskoki nóg. Po wyrzucie nóg w tył należy w podskoku przestawić jedną nogę do przodu (druga zostaje w tyle), a następnie w jednym ruchu zamienić je miejscami. Po każdym wyskoku kolano przedniej nogi powinno się znajdować jak najbliżej piersi. Wykonaj przeskoki 5 razy, a następnie zrób side plank na obydwie strony z podnoszeniem nóg i powróć do pozycji wyjściowej.
9
skakanie na skakance
10 minuta

Skakanie na skakance takie samo jak w pierwszej minucie. Jeśli będziesz wykonywać poniższe ćwiczenia codziennie, szybko uporasz się ze zbędnymi kilogramami na brzuszku.
 2.4/5 (320 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (13)

monika.marczuk1265 - 2015-12-10
Ten dziesięciominutowy trening jest jedynie możliwy do wykonania przez osoby, które mają wystarczającą ilość miejsca w mieszkaniu by móc skakać na skakance i nie zniszczyć nic znajdującego się w okolicy. Aby pozbyć się brzucha trzeba ustalić sobie jadłospis, który będzie nie będzie przewyższał dziennego zapotrzebowania na kalorię oraz wprowadzić do swojej codzienności aktywność ruchową w różnych formach. Ważne by po prostu ćwiczyć i zmieniać ćwiczenia, aby nie działały ciągle na te same partie ciała i mięśnie.
Czyżu - 2014-08-11
Sposób na pozbycie się brzucha to dobrze ułożona ,zbilansowana dieta. Spożywanie posiłków co 3h- ostatni 3h przed snem. Trening na mięśnie brzucha- wystarczająco 2 razy w tygodniu. Podstawa to aeroby. Same ćwiczenia na mięśnie brzucha nie wystarczy na pozbycie się brzuszka. 70 % dieta+trening i najważniejsze SILNA WOLA.
Fish - 2014-08-11
Nienawidzę takich tematów,
Ludzie! jeśli będziecie robić nawet 1000 brzuszków dziennie nie pozbędziecie się tkanki tłuszczowej z niego, wręcz przeciwnie, biorąc metr brzuch wam się powiększy ;D a to dlatego bo mięśnie wam urosną pod fałdami tłuszczu a tłuszcz dalej będzie taki sam.
Najgorsze jest też to że nie da się schudnąć z 1 parti ciała, akurat z brzucha tłuszcz schodzi na końcu (schudniecie z twarzy, nóg, rąk a brzuch na końcu będzie wam jechał :) )
A 10 minut biegania lub skakania na skakance to dobry krok ale zdecydowanie za krótko
I co najważniejsze, ćwiczenia to 30% sukcesu, natomiast 70% to DIETA! i nie o to chodzi żeby nic nie jeść lub mało, chodzi o dobrze zbilansowaną dietę z zdrową żywnością, zdrowo przygotowywaną, nie podjadanie i trzeba wiedzieć też co jeść a co nie (chciaż na pierwszy rzut oka wydaje się to OK :)
PJ - 2014-08-11
"...Stań w taki sposób aby twoje nogi były na szerokości ramion..."

Umarłem.
Rivii - 2014-08-11
Cwiczyc minimum godizne dziennie i jesc zdrowo = byc zdrowym i sprawnym 10 minut to mozna na sraczu posiedziec.
bdfb - 2014-08-11
dobry zestaw ale trzeba by zrobić ze 3-4 serie i na pewno efekt będzie do tego musi być dieta MŻ albo ŻO
prl - 2014-08-11
ona ma zżółknięte majty.....a fe !!! :-(
vfgvdf - 2014-08-11
Zapomnieli dodać,że po takiej serii przepuklina gotowa
agenttomek65 - 2013-05-16
Moim zdaniem po prostu mniej jeść, zwiększyć ilość zjadanego białka i wysypiać się aby zmniejszyć poziom kortyzolu- hormonu stresu który powoduje odkładanie się tłuszczu właśnie w dolnej części brzucha ( oponce ) ;)
pisze.szybko - 2012-11-05
O wiele bardziej przyjemnym sposobem na pozbycie się brzuszka jest taniec brzucha. Uwierzcie że jest top połączenie przyjemnego z pożytecznym. Na YT jest pełno filmików dla każdego poziomu zaawansowania :)
Qbak - 2011-10-30
Nie wierzcie w to, że ćwiczeniami zlikwidujecie brzuch. Owszem zbudujecie mocne mięśnie, ale wszystko będzie ukryte pod warstwą tłuszczu. Dieta jest najważniejsza.
Dlaczego wszyscy kulturyści podają do opinii publicznej swoje plany treningowe? Bo doskonale wiedzą, że ćwiczenia to tylko bodziec a najważniejsza jest dieta.
Nie wiemy co oni ta na prawdę robią po treningu, co jędzą i w jakich porach.
Pamiętajcie 70% sukcesu to DIETA 30% to ćwiczenia.
Pozdrawiam :D
sareni - 2011-08-11

najlepiej poświęcić 15 minut dziennie na pół-brzuszki, czyli tzw. spięcia zarówno na mięśnie proste i zakładając nogę na kolana - na mięśnie skośne. Później można dołączyć nożyce poziome i mięśnie brzucha powinny zacząć ładnie się rzeźbić ;)

no i dzień przerwy co drugi dzień na regenerację mięśni.

dupcygler49 - 2011-06-04
20 min z partnerką bez orgazmu
A zatem chcesz mieć w końcu płaski, umięśniony brzuch? Wykonując pojedyncze ćwiczenia nie uda ci się tego osiągnąć. Aby...
Najlepsze ćwiczenia na płaski brzuch
A zatem chcesz mieć w końcu płaski, umięśniony brzuch?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt