Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (539 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Na brzuchu pojawiły się wałeczki? Marzysz o płaskim i umięśnionym brzuchu? Jeśli tak przeczytaj 3 proste porady, które pomogą ci osiągnąć sylwetkę marzeń.
1
spalanie tłuszczu z brzucha - krok 1

Kardio i ćwiczenia aerobowe.

Robienie wyłącznie ćwiczeń na płaski brzuch nic nie da jeśli brzuszek będzie obrośnięty warstwą tłuszczu. Nie oznacza to, że robienie 100 brzuszków dziennie nie da żadnych rezultatów. Oczywiście, że da, jednak nie aż tyle co ćwiczenia kardio. Ćwiczenia kardio to wszystkie te, które powodują szybszy przepływ krwi i przyśpieszają nasz oddech. Przyśpieszają one nasz metabolizm na 4 do 24 godzin. Możesz biegać, pływać czy jeździć na rowerze. Aby schudnąć i mieć płaski brzuch należy wykonywać ćwiczenia kardio co najmniej 30 minut 6 razy w tygodniu. Po 2 tygodniach zwiększ czas do 45 minut a później do godziny a nawet dwóch. Po ćwiczeniach kardio wykonuj codziennie serię brzuszków.

2
spalanie tłuszczu z brzucha - krok 2

Jedz mniej cukru i tłuszczu.

To takie proste, jednak większość z nas nie może sobie odmówić batonika czy tłustego boczku. Staraj się jeść jak najwięcej warzyw i owoców. Redukują uczucie głodu i dostarczają cennych witamin. Zamiast jeść wieprzowinę czy wołowinę jedz kurczaka i ryby (bez skóry!). Zrezygnuj całkowicie z chleba oraz ziemniaków. Jeżeli masz problem z ograniczeniem ilości spożywanych słodyczy, wypróbuj suplementy diety z wyciągiem z Garcinia Cambogia (zobacz tutaj). Regulują one metabolizm, zmniejszając podskórną tkankę tłuszczową.

3
spalanie tłuszczu z brzucha - krok 3

Daj sobie czas.

Chcesz mieć płaski brzuch w przeciągu 3 tygodni czy nawet 2 miesięcy? Zapomnij. Utrata tłuszczu wymaga czasu. Im szybciej schudniesz tym większy będzie efekt jo-jo. Optymalna utrata wagi to około 1 kg tygodniowo. Stopniowe odchudzanie jest zdecydowanie zdrowsze a efekty długotrwałe. Odchudzanie to maraton a nie sprint!

4
spalanie tłuszczu z brzucha - krok 4

Brzuszki

Codziennie rano wykonuj serię brzuszków. Na początku wystarczy 100. Jak już się przyzwyczaisz stopniowo zwiększaj ilość do 200-300 dziennie. Pomoże ci w tym kołyska do brzuszków (do kupienia tutaj). Przemyśl również wykonanie aerobicznej 6 Weidera. Aby ją wykonać trzeba wiele motywacji i samozaparcia ale efekty są rewelacyjne.

5
spalanie tłuszczu z brzucha - krok 5

Masaż brzucha

Codziennie (np. przed zaśnięciem) wykonuj sobie masaż brzucha (głaskanie, rozcieranie, ugniatanie). Do masażu stosuj preparaty ujędrniające. Możesz wykonywać masaż również za pomocą prysznica. Mocnym strumieniem wody masuj cały brzuch. Staraj się co pewien czas zmieniać temperaturę wody, kończąc masaż wodą zimną.

 3.8/5 (539 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (64)

fafika23 - 2016-07-25
owoce maja bardzo duzo cukru wiec to nie jest dobre rozwiazanie aby sie nimi zapychac, 6 weidera wcale nie daje efektu wow, robiłam i tłuszczyk jak byl tak zostal moze ciut mniejszy ale zostal mimo iz robilam tak jak powinno sie to robic, dodam ze jestem szczupla bo waze 53 kg i tylko brzuszek ma sadelko
ricardo99 - 2016-04-25
Trzeba stopniowo chudnąć, bo to racja efekt jojo bd gwarantowany jeśli coś odstawimy, a będziemy myśleć, ze później po wprowadzeniu bd ok. Odżywki np 5fit energy + bcaa pomaga zredukowac tkankę tłuszczową,a le trzeba ćwiczyć,b o przy siedzeniu na fotelu mało zdziałamy
strasznyhenio - 2016-02-19
6 weidera to mitologia i archeologia tak samo organiczanie tłuszczu i cukru jest bez sensu. Idotyzmy. Efekt jojo zawsze wystąpi kiedy zaczniemyjeśc ponad bilans kaloryczny obojętnie jak szybko redukowaliśmy. Jemy tłuszcze jemy cukry nawet lepiej jeśli te gorsze, żadnych durnych warzyw one z odchudzaniem nie mają c współnego, chyba że mamy cienką psychikę i musimy chodzić z pełnym brzuchem to tak bo zazwyczaj mają mało kalorii. Liczy sie tylko bilans kaloryczny i nic więcej możesz oczywiście ćwiczyć ale jak już to nie brzuszki któe w zasadzie nic nie angazują tylko cięzkie ćwiczenia angażujące duze grupy mięsniowe np najszerszy grzbietu, przysiady ze sztangą, klata. I tak najważniejszy jest bilans kaloryczny i tyle w temacie
zuziaduzia - 2015-12-28
Przestrzegam przed wszystkimi "wyciagmi " i suplementami na odchudzenie. Zaburzaja nasz metabolizm. Dieta warzywna i cwiczenia sa wskazane. Odradzam nawet kurczaki, sa naszpikowane hormonami wzrostu i lekarstwami, aby przed dniem sprzedazy nie zdechly przedwczesnie. Te hormony wzrostu, na koncu lancucha pokarmowego zjadasz wlasnie Ty, jak rowniez leki, ktorymi biedne zwierze bylo karmione. Badzcie swiadomi.
zuziaduzia - 2015-12-28
Optymalna utrata wagi to 1 kg na miesiac.
malutkawredota - 2015-11-09
Serio ... 100 brzuszków dziennie na początek? A później 200, 300? Jak ktoś chce sobie załatwić kręgosłup to może śmiało stosować się do tych rad. Jedyne z czym mogę się zgodzić to kardio ... reszta to same bzdury pisane przez kogoś kto najwidoczniej nie ma pojęcia o tym co pisze.
irina - 2015-07-20
takie rady to o d...rozbic,dobre dla leniuchow ktorzy nie maja nic do roboty tylko cwiczyc i zrec salatke
dudzia38 - 2015-07-14
Też się odchudzałam. Schudłam 46 kg w rok. Jedyny i najważniejszy problem jaki pozostał to rozciągnięta skóra na ramionach, plecach, udach nie wspominając brzucha. Jedyne co mi proponowano to operacje plastyczne na które mnie nie stać i które nie są refundowane. W końcu w stanie depresyjnym trafiłam do lekarza psychologa, który powiedział mi jedną rzecz - szukaj informacji od innych którzy schudli i zapoznawaj się z ich metodą na zlikwidowanie fałd skórnych. Zaczęłam czytać w internecie i w wielu przypadkach był opisany olejek busajna który dodatkowo można jeszcze łaczyć z olejem z zielonej kawy przy cellulicie. Ogólne zadowolenie z niego było dobre. Kupiłam od razu litr i stosowałam. Dzisiaj mija 4 miesiace od mojego zakupu a ja nie mam depresji, skóra ściagnęła się już w ok 50 %, chce mi się coś robić (jeżdżę na rowerze, tańcze) i co ważne zaczynają blednąc rozstępy. Pisze to po to bo gdybym wiedziała, żeby używac tego w trakcie odchudzania nie miałabym takich problemów. Dlatego trzeba pamiętać o ujędrnianiu skóry podczas odchudzania inaczej będziemy wygladac gorzej niz przed odchudzaniem.
Magda - 2015-06-08
Jestem po 40,schudłam 10kg.Trzeba jeść co 3-4 godziny, małe porcje. Zminimalizować ziemniaki,pieczywo (na kolację nie! ),zrezygnować z żółtych serów, wędlin i bardzo ograniczyć mięso (tylko chude) .Ponadto trzeba jeść dużo warzyw,owoce między posiłkami (tylko do południa) .Starać się nie łączyć węglowodanów z białkami. A jeśli chodzi o ruch to po prostu ścierka w rękę i sprzątamy, odkurzamy, polerujemy
Zośka - 2015-06-01
Te dziewczyny z foto nie mają tatalii ani bioder......
IzabelaKorwińska2 - 2015-05-08
Schudłam z http://www.acetomale.pl/ ale pozostaje mi jeszcze brzuszek do wyrzeźbienia, nic tu nie zastąpi odpowiednich ćwiczeń.
Shadow - 2015-04-22
polecam bieganie, schudłem 17kg od początku 2015r, fakt brzuch idzie najgorzej bo mimo tego iż schudły mi ręce barki twarz z brzucha idzie najwolniej. diety nie stosuje mniej jem. Biegam 10km 4x w tygodniu i trochę siłownia
kkk - 2015-04-10
Taaak! W pracy jestem 12 godzin. Staram się spać ok. 8 godzin. Na całą resztę dom, gotowanie, dziecko itp ma 4 godziny. Jakoś brakuje mi czasu. Gdzie tu jeszcze wcisnąć trening kardio i 100 brzuszków?
gienel - 2015-03-23
6 weidera bardzo obciąża kręgosłup, poza tym jest dobra jako ćwiczenia na mięśnie, nie na spalanie tłuszczu. :/
afafa - 2015-03-16
jesli genetycznie mamy tendencję do brzucha, to nic nie pomoze. Sama wielokrotnie chudłam, dieta i cwiczenia na brzuch i trenerzy byli zaskoczeni, ze wszedzie chudłam, biodra do niemozliwosci, a brzuch zostawał, mniejszy,ale proporcje były te same. W koncu przestałam sie katować. Po prostu taka sylwetka. Poza tym w zaleznosci od wieku sylwetka sie zmienia, mimo tej samej wagi czy cwiczen. Jako studentka mialam szczuple ramiona, teraz po 40stce, waga ta sama, jem zdrowo, a idzie w ramiona i brzuch, a nogi i biodra szczuple.
olo - 2015-01-09
jak zwykle zbieranina bzdur i bezsensów . Działa tylko jeden system MŻWR ( Mniej Żarcia Więcej Ruchu ) - i tyle w temacie.
cwicząca - 2015-01-07
6 weidera nie pomoże spalić tłuszczu, jest dobra na wzmocnienie mięsni brzucha i tzw. sześciopak ale nie na spalanie..
KasiaSzulik - 2015-01-06
Podstawowy fakt to faktycznie mniej jeść, jeść zdrowo, żyć aktywniej. Nie trzeba się katować ale umiarkowana aktywność zamiast siedzenia na tyłku bardzo pomoże. Tym suplementem też warto się wspomagać http://www.acetomale.pl/ , będzie łatwiej o efekty.
Dawido - 2014-12-08
Większość tego co tu jest napisane to bzdury. Zgadzam się z treningiem kardio bo to owszem owocuje, ale robienie 200 bruszków codzenie nie pomoże, a jadynie źle wpłynie na plecy, bo pewwnie 90% nie wie, ze po cwiczeniu mięsni brzucha nalezy to samo zrobic z plecami:) 70 % To DIETA!!!! do tego 2 razy w tygodniu trening brzucha i oczywisice bieganie ( truht). Sukces gwaratowany, oczywiscie systematycznie wykonując wszystkie zalecenia. Pozdrawiam
janosik - 2014-11-20
trzeba mż czyli mniej ryj -przepraszam za brzydkie słowo ale to cala prawda.jem 5 posilków dziennie i przy 44 latach moja żona ma mnie dość -mogę to robić co dziennie -bo to jet także dla zdrowia czyli sex
grubas - 2014-10-30
i to maja byc proste sposoby??
Yumm - 2014-03-17
6 razy w tygodniu? trzeba ćwiczyć co 2 dni, a nie codziennie...
elwirka27 - 2014-02-28
Myślę, że ćwiczenia 6 razy w tygodniu są zbyt obciążające, jednak dobrze, że pisze się tutaj o treningu kardio! To jest podstawa każdych ćwiczeń. Dodam jeszcze, że przy odchudzaniu należy pić dużo wody i zrezygnować z produktów przetworzonych - moja siostra schudła ok. 7 kg w 3 miesiące - brzuszek ma piękny. :)
topielica - 2014-02-09
Co do masażu brzucha to polecam zakupić bańki chińskie i wieczorkiem pomasować sobie partie brzucha -prostsze ,efektywniejsze i przyjemne.
gośc - 2014-01-23
Cwiczyć 6 razy w tygodniu aerobowo a potem jeszcze brzuszki, do tego najlepiej na głodno.
Widze że portal roi się od trenerów teoretyków, każda normalna osoba się zniechęci.
Gdzie czas na regeneracje?, z brzucha zrzuca się w kuchni ustawiając ujemny bilans kaloryczny, do tego cwiczenia aerobowe co 2 dzien, na przemian z ćwiczeniami na brzucho poprawiające ukrwienie okolic talii i sprawniejsze odprowadzanie tłuszczu.
edd - 2013-09-22
ja robiłam 6 weidera i w ostatnim tygodniu się poddałam. po prostu wkurzyłam sie bo nie widziałam prawie żadnych efektów, jedynie po pierwszych 2 tyg na zdjęciu (bo robiłam co 2 tyg.) zauważalna była różnica że brzuch był mniej wystający, ale tłuszczyku wogóle nie ubyło.. a waga tak samo nie spadała. wcześniej też robiłam ok po 100 brzuszków dziennie i efektów widać nie było, ale kiedy przestałam je robić miałam wrażenie że bardzo dużo tłuszczyku mi przybyło.. nie wiem już co robić... :/
rob - 2013-08-19
tłuszcz spalany jest przez pokarmy małoprzetworzone, takie, których strawienie wymaga dużej energii, a nie takie, które szybko się trawią! Przykładem takiego pożywienia jest swojski ser biały, antyprzykładem zaś żarcie z macdonalda.
letnianutka1996 - 2013-07-31
dobrze jest zrobić tak z 50 brzuszków dziennie i pić 2l wody.wiadomo trzeba zmienić dietę.Jeść takie żeczy żeby wzdęć nie było i które szybko się trawią,czyli głównie warzywa i owoce.
ewelina77742 - 2013-07-01
Na brzuch świetna jest 6 Weidera ;) niestety mało kto dotrwa do końca, ale już po kilku dniach można zauważyć, że coś dobrego zmienia się w naszej sylwetce ;P trzeba też zrezygnować z ciężkostrawnych potraw, Życzę wytrwałości wszystkim !
topielica - 2013-04-29
Na początek zaczynaj od 30 brzuszków i stopniowo zwiększaj z każdym dniem -naprawdę dojdziesz do wprawy.
załamana 40tka - 2013-04-29
Nie dam rady zrobić sto brzuszków...To za dużo. Nawet zrobienie 20 sprawia mi trudność. Nie załamujcie mnie....:( Nie mam tyle czasu, żeby codziennie ćwiczyć godzinę( plus prysznic i przebieranie się). Mogę to robić najwyżej 3 azy w tygodniu. Jeśli to nie ma sensu, napiszcie, nawet nie zacznę...Ale widzę, że moje szanse na płaski brzuch i mniejszą wagę są...żadne.
topielica - 2013-04-25
Brzuszki jak najbardziej a oprócz tego codzienna jazda na rowerku zwłaszcza latem -miejsc fajnych jest sporo km-można więc zrobic na świeżym poietrzu dużo a przy tym i pozbyc się fałdek na brzuszku.
NieLubieOdkurzac - 2013-04-23
Ja bym dodała od siebie - uważaj na to, co jesz. pewne rzeczy rozdymają, są cięzkostrawne i szybko pojawia się efekt "ciąży spozywczej". Poza tym warto odtsawić gazowane napoje.
grazyna2 - 2013-04-18
To ie jest proste - naprawdę nie ! Dlatego wciąż o tym piszemy, wciąż dyskutujemy, bo to trudne!!!
kjbkjb - 2013-04-18
100 brzuszków to dużo. Początkująca osoba owszem może i zrobi 100 brzuszków ale będą one beznadziejnie źle zrobione. Ma pracować brzuch, głowa do sufitu a nie krzywe brzuszki im więcej tym lepiej - bez sensu!
Poza tym jest właśnie na odwrót niż piszesz. Najpierw brzuszki (ćwiczenia siłowe) a następnie cardio. Bez sensu jest wykonywać cardio a potem brzuszki. Człowiek jest zmęczony i jego organizm też inaczej pracuje. Najpierw więc ćwiczenia, już organizm zaczyna się rozgrzewać i potem w cardio lepiej będzie spalał tkankę tłuszczową. To tak pi razy drzwi, ponieważ ekspertem nie jestem i nie umiem wytłumaczyć tego terminami profesjonalnymi (spalanie tlenowe czy jakoś tak ;)?)
Trochę odnoszę wrażenie, że czasem te artykuły pojawiają się tylko dla nabicia punktów, a bez wiedzy piszącego. Jeśli już chcecie napisać dobry artykuł to miejcie o tym jakieś pojęcie.
Pozdrawiam
martakali2889 - 2013-04-17
Chciałabym mieć piękny brzuch bez wielkiego wysiłku.
lol - 2013-04-15
bzdury
Agniesia - 2013-03-26
Jak mogę szybko spalić tłuszcz z brzucha? . Kupię foliie, a jakieś ćwiczenia?. Jak schudnąć szybko z brzucha i z boków ? .
skrzacik0007 - 2013-03-11
taa pewnie, brzuszki spalą tłuszcz z brzucha... co najwyżej wzmocnią mięsne brzucha a nie spala tłuszcz... żeby nie mieć "kibla" trza trzymać dietę i kręcić aeroby
klaudynka1608 - 2013-03-08
6 weidera powoduje bóle pleców , więc bez sensu ja robić skoro kosztem brzuszka będę leczyć plecy ;p
Minkaa14 - 2013-02-28
Mam sprawdzony sposób na idealny brzuch. Potrzebna jest : dieta, ćwiczenia i folia spożywcza. No wiec ta folia będzie potrzebna do owinięcia brzucha przy bieganiu. Uwierzcie mi na słowo nie pożałujecie. Efekty będą zaskakujące. Pozdrawiam.
dsafdsf - 2012-11-26
chyba pojebalo autora tego artykulu. a6w uszkadza wam kregoslup. artykul tylko dla kasy
Karolinas - 2012-10-23
Aby łatwiej spalić tłuszcz z brzucha używam specjalnego pasa ściągającego. Dzięki niemu m.in. nie zapominam o napisaniu mięśni brzucha podczas wykonywania ćwiczeń.
puszysta2216 - 2012-08-12
schudłam
Filip - 2012-06-24
lucyna pomoże, na pewno nie tak szybko jak z innymi ćwiczeniami, ale efekty będą. Tylko nie obcinaj sobie racji żywnościowych tylko zmień to co jesz, tak jak w poradniku. Polecam również pas neopranowy do robienia brzuszków, trochę w nim trudniej, ale utrzymuje ciepło na brzuchu co poprawia ukrwienie i szybsze spalanie tłuszczyku.
Ważne żeby się nie zniechęcać, bo faktycznie nie jest to sprint!
lucyna - 2012-05-06
ja mam wlasnie ten sam problem co przyszla zona. jestem szczupla ale brzuch mam straszny. probuje go zrzucic i nic. mojemu narzeczonemu to sie podoba ale ja sie z tym zle czuje. nie moge ubrac zadnej obcislej bluzki bo brzydko to wyglada. wiec mam pytanie. czy jezeli zaczne mniej jesc i bede robic same brzuszki to to pomoze? bo niestety moja praca nie pozwala mi na bieganie i jazde na rowerze ze wzgledu na brak czasu. co w takim przypadku zrobic?
mig33 - 2012-04-28
w afryce ludzie umierają z braku wody a ja mam sobie robić masaż wodny ? porada straszna
Przyszła żona - 2012-04-20

Lidia napisał

,Na pocżatek 100 brzuszków? To jest niezdrowe! Jeśli taką ilość się wykonuje jako ktoś początkujący, to najpewniej dostanie zakwasów i nie będzie mógł ćwiczyć przez kilka dni. Lepiej zaczynać od 20, potem 30, 40 ,50 itp. ale nie 100! 100 to dopiero po przyzwyczajeniu mięśni! Ja mam swój sposób na mięśnie brzucha. Zawsze chodzę lub siedzę z wciągniętym brzuchem. Bądź co bądź, ćwiczą się wtedy mięśnie, a im lepsze mięśnie, tym mniej tłuszczyku :)

Też dobry sposób :) i z tymi brzuszkami tez sie zgodzę, przeciez to katorga 100 na początek. Ja mam problem z dłem brzucha, te dolne partie i za Chiny nie wiem co z tym zrobić. Za 4 miesiące wychodzę za mąż i ten wstretny dol. ehh...

Lidia - 2012-04-20
Na pocżatek 100 brzuszków? To jest niezdrowe! Jeśli taką ilość się wykonuje jako ktoś początkujący, to najpewniej dostanie zakwasów i nie będzie mógł ćwiczyć przez kilka dni. Lepiej zaczynać od 20, potem 30, 40 ,50 itp. ale nie 100! 100 to dopiero po przyzwyczajeniu mięśni! Ja mam swój sposób na mięśnie brzucha. Zawsze chodzę lub siedzę z wciągniętym brzuchem. Bądź co bądź, ćwiczą się wtedy mięśnie, a im lepsze mięśnie, tym mniej tłuszczyku :)
Yamcha - 2012-03-17
Ciężko sie nie zgodzić z opiniami że poradnik pisał ktoś nie majacy pojęcia o odchudzaniu.
Nie da się zrzucić brzucha w 2 miesiące? 3-4 dni w tygodniu tabata albo hiit, venom czy inny fatburner, dieta białkowa, i wio. Dużo biegać, dużo interwałów. Brzuszki czy inne weidery to tylko uzupełnienie.
Przyszła żona - 2012-03-04
OOOO Gosiu wiem o czym mówisz! Mam z tym samym problem, jak chodzi o utrate kg to miałam swój sposb, ale jak troszku zrzuciłam to i tak oponka jest... Jestem naprawdę szczupła wszystko ok, oprocz wlasnie brzucha i ciagle mam takie kolo ratunkowe, że... :) nic, robi się cieplutko wiec spalanie bedzie latwiejsze :)
marek - 2012-02-18
dziewczyny mniej żrec i isc na siłownie,ale nie poto (tak jak widze)zeby spacerowac po bierzni godzine tylko truchcikiem biegac innej metody nie ma
koksu - 2012-02-18
pfff! 6 weidera - dużo zaparcia trzeba? Chyba sie zesram ze śmiechu. Zrócie se martwy ciąg zaparciaki.
smiech na sali - 2011-08-28
Jak przeczytałem o tych brzuszkach to mało na zawał nie padłem
chyba twoj - 2011-07-31
"Codziennie rano wykonuj serię brzuszków"
Jakis amator pisal ten poradnik. Po pierwsze, to zwykle brzuszki obciazaja najbardziej czesc ledzwiowa miesni, a nie brzuch, a po drugie, jak bedzie sie codziennie tak walic brzuchy bez dni przerwy na regeneracje, to wysiadzie nie tylko kregoslup ale ispalimy sobie inne miesnie. Jak nie macie rozumu w glowie, to stosujcie sie do tych glupich zasad, powodzenia.
Gosia - 2011-02-23
Oczywiscie, ze same brzuszki nie wystarcza!! Ja naczytalam sie o 6 WEIDERA.Wymagalo ode mnie duzo samozaparcia aby ja zrobic...i zrobilam!! Tluszcz jak byl tak zostal!!Nawet jak zrzucilam zbede kg tluszcz na brzuchu dalej jest. Takze zaczynam walke ponownie. Tym razem juz nie z kg ale z tluszczem!
zlotemiasta - 2010-10-12
Nie wiem czy wiecie, ale tłuszczyk z dolnych partii ciała, tj. od brzuszka w dół spala się 6 razy wolniej, niestety :/ Trzeba sobie jakoś z ty, radzić, dostępne są przecież zabiegi, które mogą pomóc w redukcji tkanki tłuszczowej z tych miejsc np. Lipoliza, czy terapia Vibrotone, trening FitVibe tez jest ok, zresztą sprawdźcie sobie - bardzo fajne uczucie jak się stoi na tej platformie drgającej. Opłaca się na coś takiego pójść, akurat te zabiegi, które wymieniłam są dostępne w krakowskim Face&Body - świetny salon, obsługa pierwsza klasa, a do tego profesjonaliści w kazdym calu.
Imre - 2010-09-22

do misiek: musisz zacząć się ruszać, nie ma na to innej rady. Najlepsze są brzuszki - mógłbyś sobie zrobić szóstkę Weidera (http://www.6weidera.com/cwiczenia.php). Dobre będzie też pływanie - ogólnie kształtuje sylwetkę i bieganie.

misiek - 2010-09-22
witam. nie jestem gruby ale mam widoczny duzy brzuch ;)) piwko robi swoje :)
nie chce schudnac ogolnie, chce tylko stracic troche brzucha

pomoze ktos?
pulpecik - 2010-06-08
hej.MAm 13 lat 157cm wzrostu i obecnie ważę 51,5kg. może i nie mam wielkiego problemu z nadwagą ale mam dwie duże fałdki na brzuchu, dużą pupę i dość grube uda. chciałabym mieć płaski brzuszek i małą pupę.Marze o tym by mieścić się w rozmiar S (obecnie L-M). Jeśli ktoś z was mógłby m pomóc i ułożyć jakiś plan ćwiczeń to będę bardzo wdzięczna. Od dwóch dni pół godziny jeżdżę na rolkach i robę 100 brzuszków. Spróbowałam również a6W ale zauważyłam że żeżbią tylko mięśnie pod tłuszczem a poza tym plecy mnie po nich bardzo bolą. POMOCY!!!
kosmetyka - 2010-06-01

tkanka tłuszczowa spala się równomiernie, więc nawet jak się bega, pływa, itp. to spalam nadmiar w pasie ;)

same brzuszki mogą co najwyżej wzmocnić nam mięśnie brzucha

tak samo jak niektórzy myślą że zrobią sobie 6 Weidera i na wakacje będzie ładny brzuch

co drugi dzień biegaj/pływaj, itp. nie jedz fast fodów, nie jedz na noc, pij dużo wody ~2,5L, jeśli masz z 20 min drogi, zostaw auto przejdź się, najlepiej to weź rower ;)

Natalia - 2010-05-31

Oczywiście brzuszki są ok jeśli ktoś chce mieć zarysowane mięśnie na brzuchu. Jeśli tłuszczyku jest sporo to ważniejsze od brzuszków jest bieganie, pływanie i wszystko co męczy i podnosi ciśnienie. Na modelowanie brzucha wspaniałe jest też hula hop!

niki83 - 2010-05-31

przede wszystkim dieta oraz intensywne ćwiczenia mięśni brzucha. pomyśl o siłowni lub basenie rewelacyjny sposób na spalenie sadełka , a poza tym dużo samozaparcia.;) jeśli nie jesteś zwolennikiem ćwiczeń,zacznij intensywnie korzystać ze spacerów na świeżym powietrzu, które poprawiają metabolizm organizmu.

Pzdrawiam

tulka<3 - 2010-05-30
Chce schudnąc bo mam brzuch jak bomba!
prosze. help
Byłoby wspaniale, gdyby marzenie o płaskim brzuchu spełniło się po wykonaniu 100 brzuszków, lub, aby już osiągnięty cel...
Co zrobić aby Twój brzuch pozostał płaski?
Byłoby wspaniale, gdyby marzenie o płaskim brzuchu spełniło...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt