Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Rodzinne > Zdrowie Kobiety > Jak przyspieszyć okres?

Jak przyspieszyć okres?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (101 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Nieraz zdarza się, że planujemy jakiś wyjazd lub ważną imprezę i w tym samym czasie wypada nam termin miesiączki. Starasz się wówczas za wszelką cenę przesunąć jej termin, jednak nie zawsze się to udaje. Nie ma bowiem sprawdzonego sposobu na przesuniecie okresu, ale warto skorzystać z poniższych porad.
1
gorąca kąpiel
Najbardziej popularnym wśród kobiet sposobem na przyspieszenie miesiączki jest gorąca kąpiel w wannie. Nalej sobie pełną wannę gorącej wody i zanurz ciało aż po szyję. Ciepło sprawi, że poczujesz się odprężona i zrelaksowana. Możesz dodać do kąpieli twoje ulubione olejki zapachowe. Doskonałym sposobem jest również robienie masażu brzucha ciepłą wodą. Połóż się wygodnie w wannie i polewaj go strumieniem wody. Zabieg ten możesz stosować także w kabinie prysznicowej.
2
wysiłek fizyczny
Wysiłek fizyczny również może przyczynić się do szybszego wystąpienia krwawienia miesiączkowego. Zrób kilka pompek, brzuszków czy też skłonów. Możesz również wybrać się na jogging. Zmęcz swoje ciało.
3
lampka wina
Napij się odrobinę alkoholu. Polecam piwo lub czerwone wino. Oczywiście z umiarem. Pozwoli ci się odrobinę odprężyć i ma właściwości rozkurczające.
4
herbatka z nagietka
W niektórych przypadkach skuteczne są herbatki z nagietka lub kwiatu czarnej malwy. Mają działanie rozkurczające. Można je kupić w aptece lub sklepach zielarskich.
5
igraszki w sypialni
Spróbuj namówić partnera na igraszki w sypialni. Wiele kobiet w ten właśnie sposób przyspiesza swoja miesiączkę. Podczas seksu skup się na przyjemnych doznaniach, rozluźnij się. Nie myśl o zmartwieniach i oddaj się w ręce partnera. Miesiączka nie pojawi się od razu, ale z pewnością przyspieszy to jej przyjście. Nawet, jeśli tak się nie stanie i tak warto było spróbować.
6
tabletki hormonalne
Najprostszym sposobem na przyspieszenie okresu jest stosowanie pigułek hormonalnych. Udaj się zatem do ginekologa i powiedz mu jaki masz problem. Specjalista z pewnością wysłucha cię, zbada i przepisze odpowiedni lek. Nigdy nie stosuj żadnych tabletek hormonalnych bez konsultacji lekarzem.
 3.5/5 (101 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (32)

Kasya - 2016-07-26
Dostałam okres 5 lipca 2016 trwaał około 7 dni kiedy będę miała następny okres??? Ostatnio dostawałam co 20 dni a teraz już nwm sprawdzałam kalendarzyk i powinnam dostać 28lipca. Jeśli nie dostane to co mogę zrobić żeby go przyspieszyć bo wyjeżdżam 8 sierpnia nad morze???
Sunako - 2016-04-25
Polecam wino czerwone i ciepła kąpiel. Dostałam miesiaczke 5 dni wczesniej :-)
xoz56471 - 2016-04-22
Poradnik dzięki któremu przyspieszam sobie okres kiedy tylko mi się chce :)
http://www.naszporadnik.pl/jak-przyspieszyc-okres/
magda - 2016-04-01
co dla kogo znaczy przyspieszyć..... :) nie da się przyspieszyć okresu o kilka dni "domowymi sposobami" wino, nagietek i sport (regularny) pomagają w przypadku bolesnych miesiączek, a regularny wysiłek fizyczny może je uregulować, przesunąć okres mogą tylko tabletki, na logikę - jak jednorazowa lampka wina seks czy gorąca kąpiel ma wpłynąć na gospodarkę hormonalną? BZDURY
misia - 2016-03-07
Bzdura witamina c i rutino scorbin stosuje sie przy mocnych krwawieniach
frania - 2016-02-22
czy to pisał facet?
sue14427 - 2016-02-05
trzymajcie kobitki sposób z którego korzystam już parę miesięcy :)
https://przyspieszokres.wordpress.com/
Edi - 2015-09-16
Jak przedluza sie termin nadejscia okresu, dobrze sorawdza sie goracy seks
Karo - 2015-07-05
Moim zdaniem to jest niemożliwe ;) przecież kobiety które uprawiają sport na co dzień musiałyby mieć tą miesiączkę na okrągło ;) ja jak mam miesiączkę biorę tabletkę na ból, nalewam do pustej butelki ciepłą wodę i leżę dopóki mi nie przejdzie i pomaga ;)
kleo - 2015-06-18
Heheh ciekawe
Aga - 2015-02-13
Wino owszem przyspieszy okres. Wiem po sobie. ;) . Ale seks niestety nie. . :P . Aktywność fizyczna tez nie ma wpływu bo ćwiczę od miesiąca dzień w dzień i okres zamiast 13 przyszedł 12 wiec różnicy nie ma. Mam 20 lat .
kwik - 2015-01-12
Sposób z bzykaniem jest dobry ,jeśli nie przyspieszy okresu ,to może zatrzymać na 9 miesięcy i jest spokój.
kora - 2014-12-29
mam skończone 54 lat nie mam juz okresu od prawie roku ale nadal boje się że zajde w ciąże a w tym wieku to raczej jest nie wskazane. czy moje obawy są uzasadnione?
syska - 2014-09-05
Sprawdzony prze ze mnie sposób to zioła Dong Quai czyli Dziegiel chinski dostępny w aptece ale nie każdej mi sprowadzili na następny dzień.Ja wzięłam rano 2tab wieczorem 2 i obudziłam sie z okresem :) Podobno pomoże też przy ewentualnej wpadce ;)
szczera - 2014-08-27
Może i to pomaga ale w niektórych przypadkach i pod warunkiem że jesteś właśnie przed miesiączką. Logiczne chyba że po ledwie skończonej miesiączce stosując się do tych zasad nie dostaniesz jej znowu. U mnie jedynie sprawdza się seks z partnerem, przyśpiesz o jeden, dwa dni. Cała reszta nie działa, a alkohol w moim przypadku całkowicie wstrzymuje miesiączkę.
marta - 2014-07-10
Podstawowa zasada to się nie spinać. Przyspieszenie miesiączki jest prawie nie możliwe i wiem to po sobie. Im bardziej chciałam ja mieć przed wyjazdem tym później ją dostawałam. Należy w ogóle o tym nie myśleć i jest wtedy najlepiej. Żadne brzuszki ani gorąca kąpiel (biorę każdego dnia) w tym nie pomogą. Zapewniam.
Pamela - 2014-07-01
Większych głupot w życiu nie czytałam, jakiś cymbał pisze o kobiecej miesiączce nie mający o niej bladego pojęcia. Niektóre z nas musiałyby mieć miesiączkę na okrągło, te co trenują, później biorą gorącą kąpiel a na koniec drinka na rozluźnienie i na lepsze doznania ze swoim Misiem... O ile można ją przyspieszyć o kilka godzin tak ale nie więcej, dostaniesz ją w dzień zamiast nocy ale i tak będzie w weekend w który miała być a Ty niby wyjeżdżasz. Jedyne sprawdzone to tabletki hormonalnie i tak jak napisała któraś tabletki antykoncepcyjne brana bez robienia przerwy, wyeliminują jedną miesiączkę, która normalnie w przerwie by się pojawiła, nie należy z tym przeholować i nie powtarzać zbyt często.
infiniti - 2013-07-25
Więc plan na dziś : rano brzuszki, po południu bieganie, wieczorem wyjście na piwo a po powrocie gorąca kąpiel, mam nadzieję, ze pomoże :)
Minkaa14 - 2013-02-05
Sama miałam taka sytuację kiedy jechałam na basen i miałam okres (właściwie już ostatnie dni), ale poczytałam w necie żeby go przyśpieszyć to trzeba dużo pić. Więc tamtego wieczora wypiłam chyba około 2-3 wody po 1.5 litra. I faktycznie pomogło. Dziewczyny spróbujcie. Pozdrawiam.
martakali2889 - 2012-11-21
Jeśli stosuję się antykoncepcję wystarczy nie zrobić przerwy i okresu nie będzie.
kasia - 2012-11-07
ja stosuje poduszke elektryczna albo termofor klade na brzuch przed snem tak na pół godziny i czasami rano polecam !!:)
ciastko - 2012-08-27
gorąca kąpiel, i brzuszki. pomaga!
lovja - 2012-07-17
ja sprobuje to pierwsze. Mam 14 wiec inne odpadaja. A planuje w weekend jechac na biwak, i chce jak najszybciiej dostac, oby pomoglo .
darma - 2012-04-14
jak w prosty domowy sposob przyspieszyc miesiaczke?
kk - 2012-01-21
do angel23, problemy z regularnością miesiączki to zazwyczaj problem wysokiej prolaktyny, lekarz często o tym nie pomyśli dopiero jak starasz się długo o dzidziusia, to dopiero wtedy zlecają jej zbadanie, a i tak odpłatnie. Zrób sobie test na prolaktynę spoczynkową i MTC po godzinie i dodatkowo zbadaj hormony tarczycy TSH i ft4, czesto są ze sobą powiązane ale nie zawsze, powodzenia
szakaronmakaron - 2012-01-10
robilam kapiel w goracej wodze! Ile trzeba czekac na miesiaczke?
angel23 - 2012-01-01
witam, mam pewien problem od 4 lat niemam wogole okresu, mam dopiero 23 lata. bralam tabletki hormonalne ale to nic nie dzialalo mialam miesiaczke tylko gdy je bralam , jestem mezatka od 3 lat i bardzo chcemy miec dzidzie, alegdy bralam tabletki przytylam 45 kg i niemoge ich zbic probowalam wszystkiego pomozcie
landrynka. - 2011-08-02
witam;) mam problem;/ spóźnia mi się miesiączka, a bardzo chciałabym już ją mieć. Proszę powiedzcie czy są jeszcze jakieś sposoby na jej przyspieszenie. Jeśli tak to jakie ... :( proszę o szybką odpowiedz..
olka - 2011-07-08
ok słuchajcie mam problemos bo te sposowy neibarrdzo dzialaja bo jadę na wycieczkę i niechce miec okresu!! sa jakeis domowe sposoby procz sexu i tabletek?? ps. mascie chodz dziwne bo czytalam o tym tez odpadają!! help plsssssss jak to przyspieszyc tak 3 dni!
Agata - 2010-10-08
Do Dagunia: Pierwsze miesiączki mogą pojawiać się nieregularnie, ponieważ często zdarzają się wtedy cykle bezowulacyjne (komórka jajowa może się czasem nie uwolnić). Jest to normalne i nie ma się czym martwić, jednak pomimo tego lepiej zgłosić tą sprawę lekarzowi.
dagunia - 2010-10-08
dostałam 1 raz miesiączkę a teraz już nie mam dlaczego?
co mam robić?

(nie chcę iść do ginekologa)

Pomocy błagam!!!!!!!!
daga87 - 2010-04-18
bzdura wydaje mi sie ze najlepszym sposobem jest zazywanie witaminy C
Dolegliwości związane z miesiączką dotykają praktycznie każdą kobietę. Tak jesteśmy skonstruowane, że problem ten...
Co jeść podczas miesiączki?
Dolegliwości związane z miesiączką dotykają praktycznie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt