Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Rodzinne > Zdrowie Kobiety > Jak przyspieszyć okres?

Jak przyspieszyć okres?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (89 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Nieraz zdarza się, że planujemy jakiś wyjazd lub ważną imprezę i w tym samym czasie wypada nam termin miesiączki. Starasz się wówczas za wszelką cenę przesunąć jej termin, jednak nie zawsze się to udaje. Nie ma bowiem sprawdzonego sposobu na przesuniecie okresu, ale warto skorzystać z poniższych porad.
 3.5/5 (89 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (24)

Karo - 2015-07-05
Moim zdaniem to jest niemożliwe ;) przecież kobiety które uprawiają sport na co dzień musiałyby mieć tą miesiączkę na okrągło ;) ja jak mam miesiączkę biorę tabletkę na ból, nalewam do pustej butelki ciepłą wodę i leżę dopóki mi nie przejdzie i pomaga ;)
kleo - 2015-06-18
Heheh ciekawe
Aga - 2015-02-13
Wino owszem przyspieszy okres. Wiem po sobie. ;) . Ale seks niestety nie. . :P . Aktywność fizyczna tez nie ma wpływu bo ćwiczę od miesiąca dzień w dzień i okres zamiast 13 przyszedł 12 wiec różnicy nie ma. Mam 20 lat .
kwik - 2015-01-12
Sposób z bzykaniem jest dobry ,jeśli nie przyspieszy okresu ,to może zatrzymać na 9 miesięcy i jest spokój.
kora - 2014-12-29
mam skończone 54 lat nie mam juz okresu od prawie roku ale nadal boje się że zajde w ciąże a w tym wieku to raczej jest nie wskazane. czy moje obawy są uzasadnione?
syska - 2014-09-05
Sprawdzony prze ze mnie sposób to zioła Dong Quai czyli Dziegiel chinski dostępny w aptece ale nie każdej mi sprowadzili na następny dzień.Ja wzięłam rano 2tab wieczorem 2 i obudziłam sie z okresem :) Podobno pomoże też przy ewentualnej wpadce ;)
szczera - 2014-08-27
Może i to pomaga ale w niektórych przypadkach i pod warunkiem że jesteś właśnie przed miesiączką. Logiczne chyba że po ledwie skończonej miesiączce stosując się do tych zasad nie dostaniesz jej znowu. U mnie jedynie sprawdza się seks z partnerem, przyśpiesz o jeden, dwa dni. Cała reszta nie działa, a alkohol w moim przypadku całkowicie wstrzymuje miesiączkę.
marta - 2014-07-10
Podstawowa zasada to się nie spinać. Przyspieszenie miesiączki jest prawie nie możliwe i wiem to po sobie. Im bardziej chciałam ja mieć przed wyjazdem tym później ją dostawałam. Należy w ogóle o tym nie myśleć i jest wtedy najlepiej. Żadne brzuszki ani gorąca kąpiel (biorę każdego dnia) w tym nie pomogą. Zapewniam.
Pamela - 2014-07-01
Większych głupot w życiu nie czytałam, jakiś cymbał pisze o kobiecej miesiączce nie mający o niej bladego pojęcia. Niektóre z nas musiałyby mieć miesiączkę na okrągło, te co trenują, później biorą gorącą kąpiel a na koniec drinka na rozluźnienie i na lepsze doznania ze swoim Misiem... O ile można ją przyspieszyć o kilka godzin tak ale nie więcej, dostaniesz ją w dzień zamiast nocy ale i tak będzie w weekend w który miała być a Ty niby wyjeżdżasz. Jedyne sprawdzone to tabletki hormonalnie i tak jak napisała któraś tabletki antykoncepcyjne brana bez robienia przerwy, wyeliminują jedną miesiączkę, która normalnie w przerwie by się pojawiła, nie należy z tym przeholować i nie powtarzać zbyt często.
infiniti - 2013-07-25
Więc plan na dziś : rano brzuszki, po południu bieganie, wieczorem wyjście na piwo a po powrocie gorąca kąpiel, mam nadzieję, ze pomoże :)
Minkaa14 - 2013-02-05
Sama miałam taka sytuację kiedy jechałam na basen i miałam okres (właściwie już ostatnie dni), ale poczytałam w necie żeby go przyśpieszyć to trzeba dużo pić. Więc tamtego wieczora wypiłam chyba około 2-3 wody po 1.5 litra. I faktycznie pomogło. Dziewczyny spróbujcie. Pozdrawiam.
martakali2889 - 2012-11-21
Jeśli stosuję się antykoncepcję wystarczy nie zrobić przerwy i okresu nie będzie.
kasia - 2012-11-07
ja stosuje poduszke elektryczna albo termofor klade na brzuch przed snem tak na pół godziny i czasami rano polecam !!:)
ciastko - 2012-08-27
gorąca kąpiel, i brzuszki. pomaga!
lovja - 2012-07-17
ja sprobuje to pierwsze. Mam 14 wiec inne odpadaja. A planuje w weekend jechac na biwak, i chce jak najszybciiej dostac, oby pomoglo .
Niewątpliwie miesiączka to specyficzny czas dla każdej kobiety. Niektóre z nas przechodzą okres łagodniej, inne bardzo...
Czego unikać podczas okresu?
Niewątpliwie miesiączka to specyficzny czas dla każdej kobiety. Niektóre z nas przechodzą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Magdalena Majdak
  • Maria Brozio
  • Magdalena Barczak
  • Emilia Molenda
  • Karola Jankowska
  • Karolina Witulska
  • Grazyna Grazka Ziel
  • Madzia Madzia
  • Jan Kowalski
  • Danuta Janusz Pałczyńscy
  • Jarek Sobański
  • Halina Obrycka
pasożyt