Tutaj jesteś: Komputery > Sprzęt Komputerowy > Urzadzenia Wejścia/Wyjścia > Jak podłączyć komputer do telewizora?

Jak podłączyć komputer do telewizora?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (60 ocen)
Oceń 
Podłączenie komputera do telewizora jest stosunkowo trudne, wymaga to wielu umiejętności. Podłączając każdą kolejną część musisz się upewnić czy wszystko jest w porządku, w przeciwnym razie nie będziesz wiedzieć gdzie popełniłeś błąd i trzeba będzie zacząć wszystko od początku. Poniżej znajdziesz instrukcję jak podłączyć twój komputer do telewizora.
1
Poszukaj złącza Audio/Video/TV in/out z tyłu swojego komputera.
2
Jeśli nie znalazłeś tego rodzaju złącza (kolor żółty) konieczne będzie zaktualizowanie obecnej karty video lub zainstalowanie nowej. W tym celu musisz udać się do sklepu komputerowego, podać model i typ komputera, system operacyjny, pamięć RAM oraz procesor. Specjalista pomoże ci wybrać odpowiedni dla twojego komputera sprzęt.
3
Zainstaluj oprogramowanie do karty. Teraz możesz podłączyć odpowiedni kabel. Podłącz go do wejścia IN w twoim telewizorze i OUT w komputerze. Jeśli masz starszy telewizor, będziesz potrzebował przejściówki większego wejścia na mniejsze okrągłe, pasujące do TV. Możesz je nabyć w sklepach elektronicznych.
4
Dla europejskich telewizorów będziesz potrzebował złącza SCART. Podłączenie za jego pomocą jest znacznie prostsze, podobnie jak i konfiguracja. Eurozłącze podpinasz do telewizora, a jego drugą końcówkę do portu TV OUT przy komputerze.
5
Łatwiejszym sposobem podłączenia komputera do TV jest podłączenie go za pomocą DVD lub magnetowidu. Upewnij się, że masz odpowiednie kable audio IN/OUT z dwoma końcówkami – czerwone i czarne. Podłącz swój telewizor do DVD lub magnetowidu. Podłącz kabel audio do portu Audio OUT z tyłu komputera, a drugi koniec do portu audio IN/OUT w twoim DVD lub magnetowidzie. Podłącz TV/Video OUT z komputera z wejściem wideo IN w twoim DVD.
6
Teraz prawym przyciskiem myszki kliknij w pulpit komputera. Wybierz opcje właściwości, następnie wyjście TV. W menu opcja ta pojawi się tylko wtedy, gdy wszystko jest prawidłowo podłączone.
Jak zrobić obraz płyty (ISO)?
Jak podłączyć telefon do komputera przez Bluetooth?
Jak zrobić zrzut ekranu na laptopie?
Jak wyczyścić klawiaturę laptopa?
 4/5 (60 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

LOPE - 2010-08-12
Kupić telewizor to ty se możesz dziecko jesteś to jest instrukcja jak podłączyć Kompa do TV żeby TV łapał obraz z kompa jako monitor.
Skulker - 2010-07-11
Nie lepiej kupić telewizor?
Czyszczenie klawiatury jest bardzo ważne. To właśnie na niej zbiera się najwięcej bakterii i zarazków. Nieczyszczona,...
Jak czyścić klawiaturę laptopa?
Czyszczenie klawiatury jest bardzo ważne. To właśnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Oliwcia Rehmus
  • Kasia Paton
  • Przemysław Melnik
  • Sebastian Rogacki
  • Magdalena Zajler
  • Honi Motyl
  • Robert Wadas
  • Karolina Grzywna
  • Marta Spruch
  • Kamila Balewska
  • Ela Teodozja Rakowska
  • Iwona Zięba
  • Bartek Janicki
  • Krzysztof Kozłowski
  • Elżbieta Psuj
  • Karolina Barcikowska
  • Justyna KO Kmwtw
  • Ilona Rachel Wróbel
  • Maksim Pieczko
  • Patrycja Jedralska
  • Jan Kowlaski
  • Agata Kowalska
  • Julia Hope
  • Irena Półtorak
  • Elzbieta Szymczyk
  • Marcin Musiał
  • Malgorzata Wosik
  • Artur Tomaszewski
  • Barbara Ochocka-Najgebauer
  • Magdalena Wanowska
pasożyt