Tutaj jesteś: Komputery > Sprzęt Komputerowy > Urzadzenia Wejścia/Wyjścia > Jak podłączyć komputer do telewizora?

Jak podłączyć komputer do telewizora?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (60 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Podłączenie komputera do telewizora jest stosunkowo trudne, wymaga to wielu umiejętności. Podłączając każdą kolejną część musisz się upewnić czy wszystko jest w porządku, w przeciwnym razie nie będziesz wiedzieć gdzie popełniłeś błąd i trzeba będzie zacząć wszystko od początku. Poniżej znajdziesz instrukcję jak podłączyć twój komputer do telewizora.
1
Poszukaj złącza Audio/Video/TV in/out z tyłu swojego komputera.
2
Jeśli nie znalazłeś tego rodzaju złącza (kolor żółty) konieczne będzie zaktualizowanie obecnej karty video lub zainstalowanie nowej. W tym celu musisz udać się do sklepu komputerowego, podać model i typ komputera, system operacyjny, pamięć RAM oraz procesor. Specjalista pomoże ci wybrać odpowiedni dla twojego komputera sprzęt.
3
Zainstaluj oprogramowanie do karty. Teraz możesz podłączyć odpowiedni kabel. Podłącz go do wejścia IN w twoim telewizorze i OUT w komputerze. Jeśli masz starszy telewizor, będziesz potrzebował przejściówki większego wejścia na mniejsze okrągłe, pasujące do TV. Możesz je nabyć w sklepach elektronicznych.
4
Dla europejskich telewizorów będziesz potrzebował złącza SCART. Podłączenie za jego pomocą jest znacznie prostsze, podobnie jak i konfiguracja. Eurozłącze podpinasz do telewizora, a jego drugą końcówkę do portu TV OUT przy komputerze.
5
Łatwiejszym sposobem podłączenia komputera do TV jest podłączenie go za pomocą DVD lub magnetowidu. Upewnij się, że masz odpowiednie kable audio IN/OUT z dwoma końcówkami – czerwone i czarne. Podłącz swój telewizor do DVD lub magnetowidu. Podłącz kabel audio do portu Audio OUT z tyłu komputera, a drugi koniec do portu audio IN/OUT w twoim DVD lub magnetowidzie. Podłącz TV/Video OUT z komputera z wejściem wideo IN w twoim DVD.
6
Teraz prawym przyciskiem myszki kliknij w pulpit komputera. Wybierz opcje właściwości, następnie wyjście TV. W menu opcja ta pojawi się tylko wtedy, gdy wszystko jest prawidłowo podłączone.
Jak zrobić format?
Jak czyścić klawiaturę laptopa?
Jak wyczyścić ekran LCD?
Jak zwiększyć wydajność laptopa?
 4/5 (60 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

LOPE - 2010-08-12
Kupić telewizor to ty se możesz dziecko jesteś to jest instrukcja jak podłączyć Kompa do TV żeby TV łapał obraz z kompa jako monitor.
Skulker - 2010-07-11
Nie lepiej kupić telewizor?
Czyszczenie klawiatury jest bardzo ważne. To właśnie na niej zbiera się najwięcej bakterii i zarazków. Nieczyszczona,...
Jak czyścić klawiaturę laptopa?
Czyszczenie klawiatury jest bardzo ważne. To właśnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Agnieszka Chwałowska
  • Wanda Zwiewka
  • Krystyna Zykus
  • Piotr Kołodziej
  • Max Polander
  • Janina Domaradzka
  • Beata Marcin Gadomscy
  • Henryk Cieślak
  • Anna Frąckowiak
  • Jan Bałazy
  • Anna Boguszewska
  • Basia Wójcik
pasożyt