Tutaj jesteś: Komputery > Sprzęt Komputerowy > Urzadzenia Wejścia/Wyjścia > Jak podłączyć komputer do telewizora?

Jak podłączyć komputer do telewizora?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (60 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Podłączenie komputera do telewizora jest stosunkowo trudne, wymaga to wielu umiejętności. Podłączając każdą kolejną część musisz się upewnić czy wszystko jest w porządku, w przeciwnym razie nie będziesz wiedzieć gdzie popełniłeś błąd i trzeba będzie zacząć wszystko od początku. Poniżej znajdziesz instrukcję jak podłączyć twój komputer do telewizora.
1
Poszukaj złącza Audio/Video/TV in/out z tyłu swojego komputera.
2
Jeśli nie znalazłeś tego rodzaju złącza (kolor żółty) konieczne będzie zaktualizowanie obecnej karty video lub zainstalowanie nowej. W tym celu musisz udać się do sklepu komputerowego, podać model i typ komputera, system operacyjny, pamięć RAM oraz procesor. Specjalista pomoże ci wybrać odpowiedni dla twojego komputera sprzęt.
3
Zainstaluj oprogramowanie do karty. Teraz możesz podłączyć odpowiedni kabel. Podłącz go do wejścia IN w twoim telewizorze i OUT w komputerze. Jeśli masz starszy telewizor, będziesz potrzebował przejściówki większego wejścia na mniejsze okrągłe, pasujące do TV. Możesz je nabyć w sklepach elektronicznych.
4
Dla europejskich telewizorów będziesz potrzebował złącza SCART. Podłączenie za jego pomocą jest znacznie prostsze, podobnie jak i konfiguracja. Eurozłącze podpinasz do telewizora, a jego drugą końcówkę do portu TV OUT przy komputerze.
5
Łatwiejszym sposobem podłączenia komputera do TV jest podłączenie go za pomocą DVD lub magnetowidu. Upewnij się, że masz odpowiednie kable audio IN/OUT z dwoma końcówkami – czerwone i czarne. Podłącz swój telewizor do DVD lub magnetowidu. Podłącz kabel audio do portu Audio OUT z tyłu komputera, a drugi koniec do portu audio IN/OUT w twoim DVD lub magnetowidzie. Podłącz TV/Video OUT z komputera z wejściem wideo IN w twoim DVD.
6
Teraz prawym przyciskiem myszki kliknij w pulpit komputera. Wybierz opcje właściwości, następnie wyjście TV. W menu opcja ta pojawi się tylko wtedy, gdy wszystko jest prawidłowo podłączone.
Jak nagrać płytę CD?
Jak zrobić zrzut ekranu na laptopie?
Jak zresetować BIOS?
Jak czyścić ekran laptopa?
Przeczytaj teraz: Jak schłodzić laptopa?
 4/5 (60 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

LOPE - 2010-08-12
Kupić telewizor to ty se możesz dziecko jesteś to jest instrukcja jak podłączyć Kompa do TV żeby TV łapał obraz z kompa jako monitor.
Skulker - 2010-07-11
Nie lepiej kupić telewizor?
Czyszczenie klawiatury jest bardzo ważne. To właśnie na niej zbiera się najwięcej bakterii i zarazków. Nieczyszczona,...
Jak czyścić klawiaturę laptopa?
Czyszczenie klawiatury jest bardzo ważne. To właśnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt