Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Rozrywka > Pomysły na Czas Wolny > Jak ciekawie spędzić wolny czas?
Jak ciekawie spędzić wolny czas?

Jak ciekawie spędzić wolny czas?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
W naszym często zabieganym życiu bardzo trudno znaleźć wolny czas. Kiedy jednak znajdziesz chwilę dla siebie, spędź ją najlepiej jak tylko potrafisz. Każdy z nas ma inne zainteresowania, więc tylko od ciebie zależy jak rozplanujesz swój wolny dzień. Pragnę przedstawić kilka czynnych i biernych propozycji spędzenia czasu wolnego.
1
Czytanie książek
Nie znam ani jednej osoby, która nie lubi czytać książek. Ten dzień możemy spędzić w cichej, zacisznej bibliotece lub w domu, przy ciepłym kakao i ciasteczkach. Wybór należy tylko do Ciebie! Książki kształtują naszą wyobraźnię i przenoszą nas w całkiem inny świat, gdzie nasze problemy stają się tylko błahostką wśród wszystkich zdarzeń opisanych w książkach. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie, poczynając od literatury pięknej, a kończąc na fantastyce i bajkach. Nie ma wątpliwości, że książki są wspaniałym pomysłem na spędzeniem wolnego czasu.
2
Spacer
Jeśli jesteś zwolennikiem czynnego spędzania czasu, wybierz się na spacer. Niech będzie on długi, relaksujący. Nie skupiaj się na problemach w domu, w pracy, ciesz się tym wolnym dniem i staraj się czerpać z niego "pełnymi garściami". Poza tym ruch to zdrowie! Nie przejmuj się, że na dworze jest zimno i wieje wiatr. Nie myśl, że dopadnie Cię zaraz choroba, ale że się zahartujesz. Możesz również pobiegać - wówczas nie tylko poprawisz sobie humor, ale również sylwetkę.
Co można robić w deszczowy dzień?
Jak spędzać czas na emeryturze?
Co można zrobic z jednym jajkiem?
Jak zbierać grzyby?
3
Spotkaj się z przyjaciółmi
Jeśli nie chcesz samotnie spędzić tego dnia, umów się z przyjaciółmi! Możecie spędzić go oglądając filmy lub urządzając niewielką imprezę. Oderwij się od codziennych zajęć i spróbuj się "rozerwać". Po za tym będziesz mogła odnowić relacje, które z jakichś względów zostały zaniedbane. Pamiętaj, aby od czasu do czasu zadbać o siebie, swój związek i relacje z bliskimi. Praca to nie wszystko. Ważne są więzi, o które musimy ciągle dbać, aby nie zanikły.
4
Zajmij się tym, co Cię odpręża
Jeśli nie masz ochoty nigdzie wychodzić, ani z nikim się spotykać, zajmij się czymś, co cię odpręża! Każdy z nas inaczej funkcjonuje i ma inne zainteresowania. Jedni lubią malować, drudzy grać na gitarze, a jeszcze trzeci zajmować się obowiązkami w domu. Można by wymieniać w nieskończoność! Zadaj sobie jedno proste pytanie "co najbardziej lubisz robić? " i wszystko będzie jasne.
5
Idź spać
Często po ciężkim tygodniu pracy czy szkoły jesteśmy bardzo zmęczeni. Marzymy wtedy tylko o jednym - dobrym, długim, spokojnym śnie. Niektórzy nie muszą długo zastanawiać się, jak spędzić wolny dzień, ponieważ od razu kładą się do łóżka, a po głowie wtedy chodzi im tylko jedna myśl "Jak ja bardzo na to czekałam".Czasami zmęczenie bierze górę i nie potrafimy tego zmienić. A czy ty też tak spędzasz wolny czas?
6
Spędź czas z rodziną !
Jeśli posiadasz rodzinę, poświęć jej trochę czasu. W swoim codziennym zabieganiu i obowiązkach często zapominamy o naszych pociechach, które bardzo potrzebują naszej uwagi oraz poczucia bliskości z rodzicami. To bardzo ważne, aby uczestniczyć w życiu dzieci, pomagać im, uczestniczyć w ich rozwoju. Pograjcie razem w gry, poczytajcie bajki, pobawcie się lub poprzytulajcie. Pozwól dzieciom nacieszyć się swoją mamą. W tym jednym dniu zapomnij o problemach i zacznij dostrzegać otaczający Cię świat!
7
Pomagaj innym!
Jeśli nie masz pomysłu na spędzenie tego dnia, pomyśl o innych. W większych miastach znajduje się mnóstwo instytucji, w których potrzebują wolontariuszy. Pomyśl o osobach, do których szczęście się nie uśmiechnęło i spraw, aby w tym jednym dniu na ich twarzy zagościła radość. Nie myśl o tym w ten sposób, że nic z tego nie będziesz miała, pomyśl o satysfakcji, którą zyskasz poprzez pomaganie innym. Bezinteresowna pomoc wcale nie musi być nudna, a wręcz przeciwnie! Warto pomagać, bo może kiedyś Ty również będziesz potrzebowała pomocy.
 1.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Seniorzy stanowią spory procent naszego społeczeństwa o którym często zapominamy. Emerytura kojarzy nam się w zakupami...
Jak spędzać czas na emeryturze?
Seniorzy stanowią spory procent naszego społeczeństwa...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt