Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Inne Choroby > Jak być zdrowym?
Jak być zdrowym?

Jak być zdrowym?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każdy chce wyglądać i czuć się zdrowo. Aby poprawić swoje zdrowie istnieje tysiące pozornie prostych sposobów. Niezależnie od tego czy poprawisz swoją dietę czy przestaniesz przesiadywać godzinami przed telewizorem to zrobisz krok ku byciu zdrowszym. Poniżej przedstawiam 95 metod, aby żyć w zdrowiu przez długie lata.
1

Jedzenie

To co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie jednak nie oznacza to, że musimy rezygnować z wszystkich ulubionych potraw na rzecz samych warzyw i owoców. Poniżej znajdziesz sposoby na poprawienie zdrowia poprzez zmianę w diecie.

Unikaj słodzonych napojów. Najlepiej całkowicie zrezygnuj ze wszystkich napojów, soków w kartonach oraz drinków energetycznych (dla spotowców), które są pełne cukrów. Zamiast tego pij duże ilości wody niegazowanej, mleka i soków ze świeżo wyciśniętych owoców (masz pewność, że nie zawierają dodatku cukru oraz konserwantów).

2
jedzenie warzyw
Nie zapomnij o jedzeniu warzyw. Każdego dnia jedz co najmniej 5 porcji warzyw i owoców.
3
Upewnij się, że spożywasz wystarczające ilości tłuszczów Omega 3. Z tego powodu, twoja dieta powinna być bogata w ryby, rośliny strączkowe i orzechy.
4
Picie wody
Pij wodę. Już to prawdopodobnie słyszałeś 1000 razy jednak usłyszysz jeszcze raz. Woda jest niezwykle potrzebna do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Aby utrzymać odpowiedni poziom nawodnienia możesz dodatkowo jeść ogórki, pomarańcze, grejpfruty i arbuzy.
Jak leczyć grzybicę stóp i paznokci?
Jak odczytywać ciśnienie krwi?
Jak zmienić swoje życie w 30 dni?
Jak się nie załamać psychicznie?
Przeczytaj teraz: Jak dbać o serce?
 4.4/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Afirmacje Hepika - 2013-11-08
Do bycia zdrowym warto też stosować afirmacje. Ekstra sprawa, prosta, można stosować w domu.
Mclain - 2013-11-06
JAK TO MÓWIĄ i to na szczęście działa na odwrót.

Warto próbować niekonwencjonalnych sposobów takich jak afirmowanie się z afirmacjami mp3 (np Hepika), albo jakaś dobra muzyka relaksacyjna. To naprawdę poprawia samopoczucie i chęć do życia wręcz wraca.
Tusia56 - 2011-10-28
i jeszcze jedna rada, warto korzystać z bezpłatnych badań, teraz w województwie wielkopolskim i lubuskim odbywa się akcja Czas na wzrok, wczoraj byłam na tych badaniach
olivaceous - 2011-08-04
Bardzo ciekawy i interesujący temat,który został tu poruszony,ponieważ ważne jest to żeby być zdrowym i czuć się zdrowym.
Ten artykuł został napisany na temat i był dość ciekawy tylko szkoda,że troszeczkę za długi.
Z wielką chęcią przeczytała bym coś w rodzaju tego "Jak zdrowo się odżywiać" tylko,że bardziej dla dzieci w wieku dorastania np. dla 12 latków.
gość - 2010-05-27
Tego nie rób, rób to, bla bla bla... co to by było za życie, gdyby człowiek miał przestrzegać tych wszystkich zasad po to, by być zdrowym? Jakoś nie wyobrażam sobie całego życia bez papierosów, fast foodów i słodyczy (tych 2 ostatnich nie jem aż tak często) itp.
Czasem jem jakieś owoce, chociaż ich za bardzo nie lubię (warzyw też nieszczególnie), sportu zbyt często nie uprawiam. A na zdrowie nie narzekam :) Czasem jakieś suplementy (witaminy, minerały) zażywam i wszystko jest ok. Robię, to co lubię i u mnie taka metoda jest najlepsza na zdrowie... w przeciwieństwie, do zmuszania się do różnych zdrowych rzeczy, do których mój organizm się nie przyzwyczaił i ich nie toleruje :)
Mirek - 2009-11-17
Sesja 4sleep jest calkiem uzyteczna. Szczegolnie jak masz galopujace stado mysli przed zasnieciem i masz problem w wejsciem w sen.
Wydaje mi sie takzeze jestem bardziej wypoczety, czyli jakbym nieco glebiej wchodzil w sen
Ale towymaga jeszcze potestwania
Tlen jest niezbędny do prawidłowego działania całego organizmu. Człowiek, który zbyt dużo czasu przebywa w...
Jak się dotlenić?
Tlen jest niezbędny do prawidłowego działania całego organizmu. Człowiek, który...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Longina Kulak
  • Mirosława Tymanowska-Mozol
  • Kar Szczepanik
  • Ewelina Galik
  • Ola Gąsior
  • Marzena Jankiewicz
  • Natalia Gąsowska
  • Maria Romanowska
  • Stanisław Kowalski
  • Milena Gzik
pasożyt