Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Cardio > Jak ćwiczyć na orbitreku?

Jak ćwiczyć na orbitreku?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (298 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Coraz częściej, aby stracić zbędne kilogramy, poszukujemy coraz to nowszych sprzętów z siłowni. Orbitrek jest doskonałym rozwiązaniem. Jest niewielki, prosty w obsłudze i pomaga nam stosunkowo szybko wyrzeźbić naszą sylwetkę i schudnąć. Jeśli nie wiesz jak na nim ćwiczyć, przeczytaj poniższe instrukcje.
1
Wybierz odpowiedni dla siebie sprzęt. Kupując orbitrek musisz się liczyć z wydatkiem powyżej 800 złotych. Nie kupuj jednak sprzętów najtańszych, zwróć uwagę na firmę, ma on ci służyć przez dobrych parę lat.
2
Staraj się wybrać orbitreka z programem ćwiczeń. Jest to szczególnie istotne dla początkujących osób, pomocne jest to zwłaszcza podczas kontroli tętna. Nieraz chcąc spalić tkankę tłuszczową przekraczamy zalecane tętno, a co za tym idzie - zamiast spalać tkankę zamieniamy ją na mięśnie.
3
Podczas ćwiczeń na orbitreku musisz mierzyć swoje tętno. Najlepszy przedział do ćwiczeń to 70 – 80 % twojego maksymalnego tętna (HR). W przedziale tym następuje najwyższe spalanie kalorii z tłuszczu, poprawiasz funkcjonowanie układów krwionośnego i oddechowego. Powyżej tego przedziału tkanka tłuszczowa spalana jest znacznie wolniej. Nie należy zatem wykonywać wykańczających ćwiczeń i wszystko dozować z umiarem.
4
Pamiętaj o zachowaniu odpowiedniej sylwetki. Stojąc na orbitreku wyprostuj plecy, głowę lekko unieś, wciągnij mięśnie brzucha, stopy połóż płasko na pedałach. Dłonie połóż na uchwytach.
Jak kręcić hula hop?
Jak spalić tłuszcz z ud?
Jak ćwiczyć hantlami?
Jak poprawić kondycję?
Przeczytaj teraz: Jak skakać na skakance?
 3.8/5 (298 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (37)

Nie będzie widoczny na stronie
 
HardcorowyKowal - 2014-12-05
najwięcej kalorii spalicie na schodach 400 kcal przez 20 minut, natomiast orbitrek 150 kcal przez 20 min
hi - 2014-12-04
Schudłem 7kg w miesiąc. Zacząłem biegać dystans 5km w czasie ok 35-40 min - czyli lekki trucht, ale dystans daje w kość. Biegam 2 razy w tygodniu, jem to co jadłem - żadnych diet, a waga sama spada. Jeszcze zostało mi do zrzucenia ok 30 kg, motywacja jest więc dam radę.
andrzej 326 - 2014-12-04
Radze byc ostroznym i z rozwaga wydluzac czas i intensywnosc treningu.
3 miesiace temu zaczelem od 5 min na srednim obciazeniu a teraz robie trening po godzinie na duzym obciazeniu...... i nabawilem sie kontuzji prawego kolana na orbiteku!! urzadzenie to wymusza nieprawidlowe ulozenie nacisku na stawy w trakcie biegu!! Radze byc ostroznym!!
zarowaOwner - 2014-12-04
co to za brednie i mity... ten artykuł pisała osoba chyba co siłownie widziała w telewizji... dawno takich bzdur nie czytałem... autor ma takie pojęcie jak "Koks" z rozmów w toku, który był ostatnio w tym śmiesznym programie.
andrzej 326 - 2014-12-04
Radze byc ostroznym i z rozwaga wydluzac czas i intensywnosc treningu.
3 miesiace temu zaczelem od 5 min na srednim obciazeniu a teraz robie trening po godzinie na duzym obciazeniu...... i nabawilem sie kontuzji prawego kolana na orbiteku!! urzadzenie to wymusza nieprawidlowe ulozenie nacisku na stawy w trakcie biegu!! Radze byc ostroznym!!
andrzej 326 - 2014-12-04
Radze byc ostroznym i z rozwaga wydluzac czas i intensywnosc treningu.
3 miesiace temu zaczelem od 5 min na srednim obciazeniu a teraz robie trening po godzinie na duzym obciazeniu...... i nabawilem sie kontuzji prawego kolana na orbiteku!! urzadzenie to wymusza nieprawidlowe ulozenie nacisku na stawy w trakcie biegu!! Radze byc ostroznym!!
andrzej 326 - 2014-12-04
Radze byc ostroznym i z rozwaga wydluzac czas i intensywnosc treningu.
3 miesiace temu zaczelem od 5 min na srednim obciazeniu a teraz robie trening po godzinie na duzym obciazeniu...... i nabawilem sie kontuzji prawego kolana na orbiteku!! urzadzenie to wymusza nieprawidlowe ulozenie nacisku na stawy w trakcie biegu!! Radze byc ostroznym!!
HardcorowyKowal - 2014-12-04
najwięcej kalorii spalicie na schodach 400 kcal przez 20 minut, natomiast orbitrek 150 kcal przez 20 min
andrzej 326 - 2014-12-04
Radze byc ostroznym i z rozwaga wydluzac czas i intensywnosc treningu.
3 miesiace temu zaczelem od 5 min na srednim obciazeniu a teraz robie trening po godzinie na duzym obciazeniu...... i nabawilem sie kontuzji prawego kolana na orbiteku!! urzadzenie to wymusza nieprawidlowe ulozenie nacisku na stawy w trakcie biegu!! Radze byc ostroznym!!
HardcorowyKowal - 2014-12-04
najwięcej kalorii spalicie na schodach 400 kcal przez 20 minut, natomiast orbitrek 150 kcal przez 20 min
andrzej 326 - 2014-12-04
Radze byc ostroznym i z rozwaga wydluzac czas i intensywnosc treningu.
3 miesiace temu zaczelem od 5 min na srednim obciazeniu a teraz robie trening po godzinie na duzym obciazeniu...... i nabawilem sie kontuzji prawego kolana na orbiteku!! urzadzenie to wymusza nieprawidlowe ulozenie nacisku na stawy w trakcie biegu!! Radze byc ostroznym!!
hi - 2014-12-04
Schudłem 7kg w miesiąc. Zacząłem biegać dystans 5km w czasie ok 35-40 min - czyli lekki trucht, ale dystans daje w kość. Biegam 2 razy w tygodniu, jem to co jadłem - żadnych diet, a waga sama spada. Jeszcze zostało mi do zrzucenia ok 30 kg, motywacja jest więc dam radę.
HardcorowyKowal - 2014-12-04
najwięcej kalorii spalicie na schodach 400 kcal przez 20 minut, natomiast orbitrek 150 kcal przez 20 min
HardcorowyKowal - 2014-12-04
najwięcej kalorii spalicie na schodach 400 kcal przez 20 minut, natomiast orbitrek 150 kcal przez 20 min
zarowaOwner - 2014-12-04
co to za brednie i mity... ten artykuł pisała osoba chyba co siłownie widziała w telewizji... dawno takich bzdur nie czytałem... autor ma takie pojęcie jak "Koks" z rozmów w toku, który był ostatnio w tym śmiesznym programie.
Nie oszukujmy się. Każdy kto ma dziecko w wieku szkolnym wie, że wyprawka do szkoły kosztuje majątek. Jeśli mamy...
Newsletter - Bądź na bieżąco Codziennie nowa porada w twojej skrzynce
Kołyska do brzuszków jest urządzeniem za pomocą którego można w efektywny i zarazem wygodny sposób ćwiczyć mięśnie...
Jak ćwiczyć na kołysce do brzuszków?
Kołyska do brzuszków jest urządzeniem za pomocą którego...
Logowanie   Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
E-mail

Hasło

   
  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook


lub
Zapomniałeś hasła - kliknij tutaj
Zarejestruj się za darmo   
Czym są Tipy.pl? Co chcesz zrobić? Zmotywować się do pracy? Zrobić samolot z papieru? Zareklamować się w Internecie? Tipy.pl to miejsce, gdzie możesz znaleźć porady i wskazówki na każdy temat.
E-mail

Hasło

Powtórz hasło



   Wyrażam zgodę na otrzymywanie od GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k.| z siedzibą w Krakowie, Os. Teatralne 9A, 31-946 Kraków |Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS – 416593| NIP – 5272644300 |za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204, z późn. zm.). Do korespondencji powyżej wskazuję m. in. podany przeze mnie w formularzu i należący do mnie adres e-mail.
Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook


lub
Usługę świadczy

GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k.

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie
XI Wydział Krajowego Rejestru Sądowego

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10
E-mail: tipy@firma.interia.pl
Adres: Os. Teatralne 9A, 31-946 Kraków

KRS 0000416593    NIP 5272644300    REGON 142734048
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

Polub nas, aby otrzymywać najciekawsze z nich wprost na swoją tablicę!
  • Danuta Lisowska
  • Damian Wojciech
  • Mączek Pączek
  • Monika Jurczyk
  • Winona Winona
  • Agata Niemotko
  • Marek Krzeminski
  • Ewa Włodarczyk
  • Maciek Paluchniak
  • Bożena Burka
  • Adrian Bujak
  • Marzena Buczek
  • Monika Salamon
Tysiące porad, pomysłów i inspiracji. Za darmo. Na każdy temat.
Nie jestem pasożytem, nie blokuje reklam
pasożyt
Proszę wyłącz Adblock-a, jeśli chcesz zobaczyć treść artykułu.