Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Meble > Sypialnie > Jak urządzić sypialnię wg zasad Feng Shui?

Jak urządzić sypialnię wg zasad Feng Shui?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (346 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 9 
Sypialnia zgodna z zaleceniami i zasadami sztuki Feng Shui to taka sypialnia, która sprzyja harmonijnemu przepływowi psychicznej i fizycznej energii. Sypialnia urządzona według zasad Feng Shui, to taka sypialnia która Cię wabi do środka, kusi, rozbudza Twoje zmysły oraz jednocześnie uspokaja. W takiej sypialni miło jest przebywać, spać oraz uprawiać pasjonującą miłość. O zasadach Feng Shui możemy dowiedzieć się z licznych książek, czasopism i tysięcy różnych stron w Internecie. Jest to bardzo rozległy temat zatem w tym artykule zwrócimy uwagę wyłącznie na podstawowe, główne zasady Feng Shui dotyczące perfekcyjnego funkcjonowania naszej sypialni.
 3.3/5 (346 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (7)

minka - 2014-12-15
Celtic to malutki i bardzo efektowny kamien dekoracyjny, sama uzyłam go w swojej sypialni :)
ninulaa - 2011-06-12
a co w sytuacji gdy mieszkam w kawalerce gdzie w jednym nie za dużym pokoju mam jadalnie, sypialnie i pokój dzienny???
jacacaj - 2011-04-04

Nie znam się na Feng Shui ale lubię siedzieć w necie i przeszukiwać stronki z dekoracja i aranżacją wnętrz. Moje ulubione to :

- http://www.twojeinspiracje.com/

- http://www.housetohome.co.uk/

- http://czerwonamaszyna.pl/

- http://www.archdaily.com/

- http://decor8blog.com/

Życie miłego surfowania ;)

daruma - 2011-03-25
Należy pamiętać, że są to tylko zalecenia, a przynajmniej niektóre z nich są zgodne z obserwacjami wielu ludzi a nawet pokoleń. Nie należy a priori odrzucać czegoś, czego się nie rozumie - np. akupunktura również była kiedyś potępiana w czambuł, nawet przez "uczonych" lekarzy, a obecnie coraz częściej się ją stosuje w całym tzw. "cywilizowanym" świecie. Jeśli kogoś nie przekonują WSZYSTKIE zalecenia feng shui (a zalecenia wymienione w tym artykule to zaledwie ich cząstka, to może zastosować choćby te, które wyglądają na OCZYWISTE i sprawdzić jak to działa.
Można też "wzruszyć ramionami i żyć dalej "po swojemu", jednak nie wypada krytykować czegoś dlatego tylko, że się tego nie rozumie, albo że nie jest się co do tego przekonanym ...
Pozdrawiam - i jednych (zwolenników) i drugich (przeciwników)
robert35 - 2011-02-25

ja też uważam, że niektóre zasady są zupełnie porażające:)

angel - 2011-01-27
Według mnie, pewne zasady feng shui są bez sensu. Na przykład jak na suficie znajduje się lampa centralnie nad głową to będę miała coś nie tak z móźgiem? A jak mam w sypialnni bonsai to też źle wpływa? A jeśli mam małe lustereczko na biurku to mam je w nocy zasłonić chusteczką bo ono źle wpływa na Bóg wie co? Dla niekórych ciemne kolory są relaksujące. Czują się w ciemnym pokoju komfortowo i w ogóle. A na innych wpływają tak kolory jasne. Nie wiem czemu ktoś wymyślił takie głupoty. Większość ludzi nie ma wystarczająco dużo pieniedzy żeby zafundować sobie tak kosztowną sypialnię dla lepszego samopoczucia..
Stichu5 - 2010-12-27
Jeżeli mam mały pokój (bardzo mały) i musze mieć lustra i te wszystkie rzeczy co w pokoju to co mam zrobić zgodnie z zasadami fenk shui by dobrze funkcjonować w nim ?
Czy twoje życie wydaje się nudne i przewidywalne? Czy próby znalezienia kogoś wyjątkowego wydają się być
Jak poprawić życie miłosne za pomocą feng shui?
Czy twoje życie wydaje się nudne i przewidywalne? Czy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Sylwia Augustyniak
  • Joanna Wójcik
  • Grażyna Strzelczyk
  • Łukasz Chojnacki
  • Mariusz Mazur
  • Janusz Liberadzki
  • Anna Maciejczyk
  • Monika Jankowiak
  • Zofia Kałużny
  • Alicja Greń
  • Patrycja Przybyłowska
pasożyt