Tutaj jesteś: Sztuka i Rozrywka > Sztuka > Fotografia Artystyczna > Jak pozować do zdjęć, aby wyjść szczupło?

Jak pozować do zdjęć, aby wyjść szczupło?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
Czy wiesz jak to się dzieje, że prawie wszystkie gwiazdy wychodzą na zdjęciach tak szczupło? Sekret tkwi w pozowaniu do zdjęć (no i oczywiście w tym, że przed planowanymi wystąpieniami publicznymi co najmniej tydzień się głodzą). Poniżej przedstawię kilka sekretów, które pomogą ci wyjść na zdjęciu tak, jakbyś ważyła co najmniej 5 kg mniej. Wcześniej radzę jednak zamknąć drzwi i poćwiczyć troszkę w samotności przed lustrem.
1
Odwróć się delikatnie bokiem do aparatu fotograficznego, postaw jedną nogę z przodu i przenieś ciężar ciała na tylną nogę. Stopy powinny być skierowane ku osobie robiącej zdjęcie.
2
Wypróbuj również pozycji baleriny. Stań prosto. Skrzyżuj delikatnie nogi, tak aby jedna stała przed drugą (to wysmukli zarówno nogi jak i biodra), obróć tułów o 45 st. od aparatu a głowę oraz ramiona w kierunku aparatu.
3
Wyciągnij głowę nieco do przodu i w dół, aby zminimalizować prawdopodobieństwo pojawienia się podwójnego podbródka.
4
Trzymaj ramiona delikatnie oddalone od ciała. Jeśli będziesz je do siebie przyciskać wówczas znajdujący się na nich tłuszczyk się rozleje, ramię będzie wyglądało na szersze i może się ujawnić cellulitis.
5
Łopatki ściągnij, wypnij pierś i delikatnie wciągnij brzuch. Nie wciągaj go za bardzo, aby żebra nie wyszły na wierzch.
6
Zdjęcie powinno być robione raczej z góry niż z dołu. Osoby na zdjęciach robionych od dołu wyglądają na 5-10 kg grubsze, niż są w rzeczywistości.
7
Zakryj tę część ciała, z którą nie czujesz się dobrze. Jeśli chcesz ukryć swój brzuch, to możesz trzymać coś w rękach - torebkę, kwiatki, czasopismo itp.
8
Stań prosto. Jeśli się będziesz garbić, to będziesz wyglądać jak bezkształtny wór. Poza tym weź pod uwagę fakt, że im będziesz wyższa, to tym szczuplejsza się będziesz wydawać. Buty na wysokich obcasach również czynią cuda.
9
Pamiętaj, że ta część ciała, która znajduje się najbliżej aparatu będzie wyglądać na większą niż inne. Wypróbuj klasyczny trick Marilyn Monroe: Schyl się w kierunku fotografa i delikatnie skrzyżuj ramiona, aby podkreślić biust a nie inne części ciała. Jeśli twój brzuch lub tył będzie najbliżej aparatu, to będzie wyglądał na dużo większy niż w rzeczywistości jest. Postaraj się eksponować na pierwszy plan tą część ciała, z którą się dobrze czujesz, aby nikt nie zauważył tego co chcesz raczej ukryć.
10
Jeśli możesz wybrać odzież do zdjęć to weź pod uwagę, że czarny kolor cię dodatkowo wyszczupli, tak samo jak pionowe paski (paski poziome bardzo pogrubiają).
Wskazówki
  • Pamiętaj, że nie każdy może wyglądać jak model i wcale nie jest konieczne, abyś ty również wyglądała jak z okładki. Każdy człowiek jest piękny na swój unikalny sposób. Jeśli nawet masz nadwagę lub jesteś mocno zbudowana to nie znaczy, że nie możesz być atrakcyjna. Okrągłe kształty są bardziej apetyczne i kuszące dla mężczyzn niż chodzące wieszaki, którym wszystkie kości wystają na zewnątrz. Nie myśl za dużo o tym jak wyglądasz. Uśmiechnij się i zrelaksuj - to ci najbardziej pomoże wyjść pięknie na zdjęciu.
Przeczytaj teraz: Jak być fotogenicznym?
 4.4/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (7)

Gosia - 2015-02-12
Każdemu pasuje inny typ urody, a odchudzać trzeba się z głową czyli wg porad jedz co 3 h i pij dużo wody itp.
hahah - 2014-07-21
następny poradnik typu jak zrobić bułke z masłem haha
ladymiss778 - 2013-11-25
u mnie jest inaczej paski pionowe mnie potwornie pogrubiają ;d
ktosiek - 2012-03-22
Zgadzam się. Nie trzeba obrażać szczupłych kobiet po to by kobiety o okrągłych kształtach poczuły się lepiej. To prawda nie każdy chce być szczupły są osoby które są chore i są to bardzo młode osoby. A jeśli chodzi o facetów to może są też racy którzy patrzą na charakter hehe. Zresztą nie każdej okrągłej kobiecie pasuje być szczupłą:)
zenada - 2012-01-20
"wieszaki"? nie znacie innych slow? to tak samo obrazliwe, jak nazywanie puszystej osoby "grubasem" może nie jesteście tego świadomi, ale istnieją na świecie osoby, które są szczupłe nie z własnej woli i nie są z tego zadowolone, więc proszę was bardzo zachowajcie troszkę kultury i uszanujcie to, że nie każdy odchudza się na siłę. ŻENADA!!!
KatarzynaM - 2010-07-05

Najlepiej się delikatnie pochylić w stronę aparatu. Wtedy tułów wychodzi taki chudziutki i malutki a głowa duża :) np zdjęcie poniżej

[img]http://www.digital-photo.com.au/gallery/d/6952-4/Australian Fashion Week - Rose striking a pose[/img]

Wazee - 2010-06-29
Żeby nie wyglądać tłusto nie można przede wszystkim nosić za ciasnych ubrań. lepiej kupić coś większego niż za małego bo wygląda się jeszcze grubiej niż jest się w rzeczywistości. A takie fałdki z za małych ciuchów zawsze bardzo wyraźnie wychodzą na zdjęciach.
Kiedy stajesz do zdjęcia pragniesz wyglądać jak super modelka. Niestety przeglądając późniejsze efekty ciężko ci wybrać...
Jak wychodzić seksownie na zdjęciach?
Kiedy stajesz do zdjęcia pragniesz wyglądać jak super...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt