Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Rozstania > Jak zapomnieć o dziewczynie?

Jak zapomnieć o dziewczynie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (36 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nie jest łatwo zapomnieć o dziewczynie tuż po zerwaniu, ponieważ wspomnienia są wciąż żywe w twojej głowie. Aby wyleczyć się z związku i miłości potrzebujemy przede wszystkim czasu. Oto kilka kroków, które możesz podjąć, by przyśpieszyć ten proces.
1
Usuń ze swojego życia wszystkie rzeczy, które przypominają ci o niej. Należą do nich jej zdjęcia oraz zdjęcia, na których jesteście razem, upominki, prezenty, pamiątki, a także kopie filmów, które oglądaliście razem. Jeśli zachowasz te rzeczy wokół siebie, będziesz stale o niej pamiętał, wiec pozbądź się ich.
2
Przyjmij do wiadomości myśli o niej, które przyszły ci do głowy, a następnie wyrzuć je. Kiedy myślisz o niej, daj sobie na to minutę lub dwie, aby zastanowić się co robisz, a następnie przestań i skup uwagę na czymś innym.
3
Skup się na innych dziedzinach swojego życia. Spotkaj się z przyjaciółmi, zdobądź nowe hobby czy też skup się na pracy czy szkole. Jeśli będziesz miał zajęcie, nie będziesz miał czasu na myślenie o dziewczynie, o której starasz się zapomnieć.
4
Pomyśl sobie, że będą jeszcze inne dziewczyny. Ona nie jest jedyną dziewczyną na świecie, którą musisz się opiekować, uwierz w to. Pamiętaj o tym i bądź otwarty na poznawanie nowych ludzi.
Jak odzyskać chłopaka?
Jak rozkochać w sobie chłopaka?
Jak obciąć swojemu mężczyźnie włosy?
Jak rozpoznać, że chłopak jest Tobą zainteresowany?
Wskazówki
  • Unikaj skoków z jednego do drugiego związku. Znalezienie innej dziewczyny, dzięki której twoim zdaniem zapomnisz o tamtej, nie jest dobrym rozwiązaniem. Sprawi to, że odsuniesz swoje myśli o byłej daleko do tyłu, ale w rzeczywistości nigdy naprawdę o niej nie zapomnisz.
5
Porozmawiaj z przyjaciółmi. Zapytaj, co oni o tym myślą. Warto poznać zdanie kogoś, kto stoi z boku. Może wasz związek wcale nie był taki idealny, jak ty to widziałeś. Zresztą zawsze to lepiej z kimś porozmawiać.
6
Wyjaśnij wszystko ze swoją eks. Jeśli istnieją nierozwiązane kwestie dotyczące pieniędzy, posiadłości czy wspólnie kupionych rzeczy, postaraj się wszystko wyjaśnić i uregulować.
7
Odwróć swoją uwagę. Oglądaj filmy, zwiedź ciekawe miejsca, znajdź sobie zajęcia na świeżym powietrzu, pograj w gry lub poczytaj książki. Istnieje wiele możliwości.
8
Zacznij uprawiać sport. Skup się na czymś całkiem nowym. Zacznij trenować biegi, grać w tenisa lub popracuj nad swoimi mięśniami.
9
Dogadzaj sobie. Zjedz czekoladę, wybierz się na siłownię, masaż lub nawet kup sobie coś nowego. Dzięki temu będziesz bardziej pewnym siebie i poprawisz sobie samopoczucie.
Wskazówki
 4/5 (36 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (36)

kamil25 - 2016-02-26
Jak Ja mam to zrobić? to nie jest takie proste dziewczyna zostawiła mnie pod pretekstem że sama juz nie wie czego chce bo nie moze zapomnieć o sytułacjach ktore miały miejsce w naszym 9 letnim zwiąsku po 9 latach uslyszeć takie zeczy to cos pieknego nogi się uginaja jeszcze przed walentynkmi dokladnie 6 luty powiedziała dasz sobie rade hehe jak pytam sie jak? codzienie mysle o niej stram sie zapomniec ale nie potrafie chciał bym z nia byc nie ukrywam zalezy mi na niej bo do tej pory wiezyłem w miłosc ta prawdziwa i twierdzilem ze ona własnie potrafi wytrwac wszystko zalamalem sie strasznie bo jeszcze tak sie nie czulem ne mam ochoty na nic a w pracy nie potrafie sie skupic na tym co robie bo mysle o niej co robi czy mysli o mnie czasem itp swiat obrucił sie o 360 stopni nie umiem bez niej zyc to moze glupie ale nadal ja kocham i brakuje mi jej kazdego dnia
Down - 2016-01-26
Nie jest to latwe poradzcie jak ma sie zapomniec o tej osobie ktora sie cholernie kochalo martwilo tesknilo ochranialo co trzeba zrobic bo w moim przypadku wasze wskazowki wogole nie dzialaja zaczalem nawet cwiczyc by nie myslec lecz tez guzik
WwZa7 - 2015-10-07
"Spotkaj się z przyjaciółmi" - a to dobre XD
Zawiedziony - 2015-09-28
Mnie dziewczyna rzuciła po 2 latach. Uważała że nie stara się już o mnie. Zresztą ostatnio wychodziła z swoimi znajomymi po nocach, w dodatku jeszcze całą noc raz przesiedziala z jednym chłopakiem, pijąc przy tym dość spore ilości alkoholu jak na dziewczynę. Ja głupi się o nią martwiłem..... . A jakby tego było mało to rzuciła mnie przez fejsa.....
Grzes - 2015-03-23
Hej. Byłem z dziewczyna 2 lata w związku. Byliśmy razem na wspaniałych wycieczkach. W ostatni dzień urlopu który spędzaliśmy razem we Wrocławiu powiedziała mi ze nie ma chemii miedzy nami i ze nic do mnie nie czuje. Powaliło mnie to z nóg. Była bardzo nastawiona na branie lecz nic od siebie dawać nie chciała. Tylko po co to ściemnianie ? Takie są ogólnie kobiety nastawione na branie. Na koniec nazwała mnie dziadkiem mając 38 lat sama miała wtedy 33 lata.
dario - 2014-11-24
Dziewczyna mnie zostawiła i nie umiem bez niej żyć
powodzeni - 2014-08-08
nie załamujcie się chłopaczki ;D życie jest piękne ! albo /suicide i po problemie
samotny 00 - 2013-07-17
Witam ja o swojej zapomnialem przez przyjaciolke ktora juz niezyje aleostatnio moja byla spotkalem na ulicy i wszystko wrocilo teraz niewiem co zrobic
Jaaaa - 2013-03-13
Mam ważne pytanie poznałem sie z taką dziewczyną na dyskotekach szkolnych przed nimi nie wiedieliśmy o swoim istnieniu:Pzaczeliśmy gadać na fb itd. ale ja sie bałem pójść dalej więc zaczęła ona... zapytała mnie o nr to ja jej dałem a ja odniej :D jestem słabym romantykiem... po ilus tam dniach powiedziała mi że nmie kocha bo ja sie bałem jej powiedzieć... to nie wierzyłem jej (ona łamie serca chłopakom z całej szkoły) to powiedziałem żeby powiedziała mi to nażywo i na złość nie bylo dyskotek była jakaś impreza ona zaciągnęła ,mnie od kolegów i mi to powiedziała to sie cieszylem jak djabli :D ale ona gdzieś poszła na chwile a ja jej szukałem nie znalazłem więc poszedłem do domu.. potem gadaliśmy to ona ciągle była tylko mnie szukała a po jakimś czasie przestaliśmy gadać a ja o niej prawie codzień śniłem ;/ ale ja zrobiłem największy błąd bo do niej startowało tyle chłopaków którzy serio mogli ją zadowolić ( kwiaty itd.) i do tego mi zbrakło tematómw i przestałem pisać ona sie jeszcze starała pisać i codzień pisała hej, co robisz a ja nawet nie zawsze odpowiadałem ale teraz tego żałuje ;(
smutny - 2012-12-24

A ja zostałem porzucony po 4 latach dla innego... i to przed samymi swiętami... próbowałem popełnić samobójstwo już.... Jestem wrakiem człowieka.... od miesiąca nie wychodze z domu schudłem 10kg... Zabijają mnie wspomnienia... nie wiem już co mam robić:(

mlody189 - 2012-11-16
Zostawila mnie dziewczyna z ktura bylem 8 lat powiedziala ze sama niewie czego chce ze jej niezalezy i jest zemna z przyzwyczajenia wyprowadzila sie a ja niepotrafie sobie z tym poradzic ciagle oniej mysle niemoge spac ani jesc tylko zyje nadzieja ze moze kiedys wruci!!!
vkkhbvkjbkjb - 2012-08-08
Już pół roku minęło, a ja nie mogę się pogodzić z tym, że dziewczyna którą kocham brutalnie odrzuciła mnie i spotyka się z innym facetem. Nienawidzę tego drania! Ukradł mi moje szczęście. Chciałbym go widzieć wykrwawiającego się z nożem wbitym w plecach. Nie potrafię znieść myśli że ona wolała jego.
samotny - 2012-07-17
Witam. byłem z moja dziewczyną 3 lata. mamy dziecko i nie jesteśmy razem. ciągle o niej myślę nie mam ochoty na nowe znajomości ani na wypady ze znajomymi. co radzicie żeby przestać o niej myśleć
samotny - 2012-07-08
Nie wiem czy to samo mówią na to wakacyjna miłość byłem z nią prawie 3 miesiące mieszkała 45km od mojej miejscowości i jestem młodszy od niej o rok nigdy nie byłem taki szczęśliwy jak z nią kocham ja a ona mnie nie nie mogę o niej zapomnieć.Wakacje 2010 najlepsze w życiu, racja wspomnienia wciąż są żywe. mineło 2 lata a ja chce z nia nadal byc choc ona ma innego , moze te 9 kroków coś pomogą
kiermol - 2012-07-07
Crazy - 2012-05-13
Ja usłyszałem takie słowa jak zostawiła mnie dla innego po 4 latach wspaniałego i szcześliwego związku : ,, jeżeli kogoś kochasz ,a ranisz tą osobę na każdym kroku, pozwól jej odejść i cieszyć się szczęściem '' od tamtego czasu minęły dwa lata. Szczęśliwa jest raczej ona z nim ,bo ja nie potrafię zapomnieć i wciąż ją kocham...
Ona - 2012-05-12
Heh wszystkie wskazówki są świetnie, tylko moja dziewczyna po 4 latach związku nagle zerwała ze mną kontakt,mimo iż obiecywała,że będziemy przyjaciółkami. Nie mogę o niej zapomnieć,i po nocach ciągle płaczę..
Adrenalinez - 2012-05-03
Mnie zostawiła dla innego po 8 latach nie jest mi z tym dobrze ale takie to jest cała wina spadła na mnie bo niby za mało sie starałem...
Cyron - 2012-03-31
Boże dodaj mi sił. MIŁOŚĆ TO BZDURA ISTNIEJE W FILMACH I TANICH LEKTÓRACH WIEM TO OD DAWNA
zakochany - 2011-12-20

tak naprawdę to prawdziwa miłością można nazwać pierwszą, reszta to nie to samo, wiem cos o tym, bo byłem z pierwszą przez 7 lat, potem zerwaliśmy, bo uznała że kocha mnie jak brata, i zostawiła mnie, ożeniła sie z nim, a ja mimo nowej miłości, wciąż kocham ta pierwszą, takie życie, ale to w zasadzie traktuje sie jak lekcję, tzn. że musisz znaleźć błędy,które popełniłeś w związku i naprawić je w nowym, ja tak zrobiłem i jestem szczęśliwy

tuti - 2011-08-25
dzięki za rady. :)
max - 2011-05-02
życie pisze różne scenariusze, a kocha się tylko raz!drugi trzeci to nie to samo.
Ladykiller - 2011-02-27
Wy kobiety same też nie rozumiecie miłości, a lubicie robić z nas facetów naiwnych głupków, a przed porządnymi i myślącymi wiejecie, jeśli z wami coś jest nie tak.
Żałosne są kobiety które rzucają facetów którzy je naprawdę kochają, a żyją w związkach budowanych na fałszu i uciekania przed samotnością. Chemia mija i dopiero po "odległości" rozpoznaje się prawdziwą miłość.
Castor - 2010-12-27

Quote From cesxxx,
powiedzcie co mam robic, bylem z dziewczyna ktora naprawde pokochalem na maxa, ona wczesniej byla z chlopakiem krory powiesil sie o nia i ona po pewnym czasie zaczynala mi mowic ze widzi teego kolesia we mnie i ze zrywa ze mna bo musi przemyslec wiele rzeczy.

prosze doradzcie co mam robic

....

Daj jej przemyśleć tych wiele rzeczy.

Poprostu daj. Jeśli kocha to przyjdzie (odezwie się, da znak) sama do Ciebie... jeśli nie...

ale nie świruj, nie napastuj, nie nalegaj... najwyżej bądź wtedy kiedy bedzie Cie potrzebowała (ale nie daj sie wykozystywac).

jeśli jednak sobie Ciebie odpuści... to pomyśl dlaczego masz kochać kogoś, kto nie potrafi pokochać Ciebie choć tyle z siebie jej dałeś. pomyśl...

znajdziesz dziewczyne, która w Tobie bedzie dostrzegała Ciebie.

.... a dla reszty kolesi (ten przypadek był nieco inny) nadal... radze znienawidziec kobiete tak w środku siebie... zastąpienie jedno uczucie drugim..m musicie tego chcieć... przypomnieć sobie jak potrafiła was zranić, zachowac sie wobec was... chuj z tym że jest piękna i potrafi być miła (nie bądź frajerem, nie daj sie nabrać)... kiedy tak naprawdę była krzakiem cierniowym owijającym wasze serce.

pzdr

cesxxx - 2010-12-26
prosze doradzcie co mam robic
Monisia - 2010-12-10

do Fazi: Może jeszcze nie dorosłeś do prawdziwej miłości. Uważam, że fakt myślenia o eks nie oznacza, że ją kochasz. Mieszkała daleko więc była na swój sposób 'niedostępna'. Do niedostępnych osób (jak i rzeczy) zawsze nas ciągnie. Rzadko doceniamy to co mamy, myślimy tylko o tym czego nie mamy i co chcielibyśmy mieć. Jakbyś zamieszkał z tą byłą czy nawet spotykał się na co dzień to czar by prysł. Dlatego nie masz się czym martwić. Poczekaj kilka lat, jak dojrzejesz do miłości to się zakochasz na amen i nie będziesz już myśleć o nikim innym tylko o swojej dziewczynie. Nie mówię że musi to zająć kilka lat bo nie wiem w jakim wieku jesteś ale chłopcy zwykle zakochują się tak naprawdę w wieku około 24-25 lat, są tacy, którzy dopiero po 30, ale z drugiej strony też są przypadki (nieliczne) kiedy facet żeni się z dziewczyną z którą jest od liceum.

Fazi - 2010-12-10
nie wiecie co mówicie. ja byłem z moja dziewczyną ponad rok był to dziwny związek bo na odległość jakieś 500km. miną rok od naszego rozstania może więcej już nie licze dni ani godzin bez niej jak miałem na początku. jestem teraz z drugą dziewczyną nie jestem z nią szczęśliwy do konca bo nadal kocham moją eks tak bardzo he nie umiem tego wyjaśnić miałem dużo dziewczyn ale tylko o tej myśle nawet gdy jestem przy mojej aktualnej dziewczynie w sytuacjach intymnych również myślę o mojej byłej. nie umiem sobie z tym poradzić a nie umiem jej znienawidzić ponieważ gdy ją widzę to mi nogi miękną :( dajcie mi jakieś rady Proszę.....
nitol18 - 2010-11-07
z reszta jakis czas temu ja zerwalem to blagała mnie zebym nie odchodzil wtedy mialem powod i nie wiem czemu tego nie zrobilem!!!ona chyba bez zadnych skrupolow mnie rzuciła schecia bym jej zrobil na złosc i poznal inna dziewczyne moze bym nie zapomnial o niej ale wkurzyl bym ja max
nitol18 - 2010-11-07
nitol18 - 2010-11-07
dzisiaj zerwalismy ze soba po dwoch latach,,nie moge tego przezyc nasz problem polegal ze sie godzilismy i za dwa dni znowu klotnia!!myslałem ze rozstanie bedzie łatwe ale to jest szok mam 18 lat zaczolem szukac pracy zeby zapomniec o niej
Pink - 2010-10-18

Znienawidzenie to najgorszy pomysł z możliwych. nienawiść jeszcze bardziej wykańcza człowieka niż niespełniona miłość. najlepiej jest zrozumieć i wybaczyć. Co zrozumieć? a to, że nie była to ta "jedyna". Skąd wiadomo że nie ta? Stąd, że jeśli będzie to ta jedyna to nie zostawi, tylko będzie kochać do końca życia i nie będzie sobie wyobrażać życia bez ciebie. Zatem zrozum, że to nie była odpowiednia osoba, że jeśli z nią byś był to twoja druga "prawdziwa" połówka, żyłaby pewnie w innym nieudanym związku i całe życie podświadomie tęskniła za tobą, mimo że jeszcze by cię nie poznała. Dzięki temu że dziewczyna jakaś cię zostawiła masz szansę poznać tą prawdziwą miłość - prędzej czy później to się stanie i nie ma co rozpaczać, że mijają miesiące a dalej jej nie ma. Aby zasłużyć na prawdziwą miłość trzeba ją znaleźć a to wymaga czasem sporo czasu. Ale się opłaca! Jak już znajdziesz tą jedyną, to byłą laskę, która cię olała będziesz całować po stopach, że dzięki jej zachowaniu - dzięki jej zdradzie, poznałeś kogoś wspaniałego, bez kogo nie wyobrażasz sobie dalszego życia, a całe życie bez tej osoby wspominasz jako zwykły byt a nie życie!

Castor - 2010-10-16
Panowie... proponuję zamienić uczucia. jedno silne zastapić drugim. miłość zastąpcie nienawiścią.

nie jest to rada idealna, jak kazda... zwyczajnie znienawidzcie osobe, ktora was zostawiła samych...

... bądźcie swiadomi... ze skoro zrobiła to raz... mogłaby zrobić to i drugi i trzeci... a was ta myśl w koncu kiedyś by zabiła. wyprała z jakichkolwiek emocji. Dlatego znienawidźcie... nie wyklinajcie jej na portalach, sms itp. znienawidźcie ja w środku siebie. to jest mozliwe....

jesli pojmiesz co ona z Tobą zrobiła...
Alicja - 2010-08-30

Do koleżka z nie lada problemem: Nie masz się co dołować. Będziesz myśleć o niej dopóki się znów nie zakochasz. Zwykle sprawy sercowe można wyleczyć tylko poprzez nową miłość. Nie bój się że takiej już nie będzie, że tamta była "tą jedyną" bo tak nie jest. Musisz być otwarty, poznawać dużo dziewczyn a w któreś się zakochasz ze wzajemnością.

Koleżka z nie lada problemem. - 2010-08-29
Panowie, ja ogólnie rzecz biorąc jestem człowiekiem cechującym się stoickim spokojem, opanowanym i rozważnym. Gdy moja ex pewnego dnia oznajmiła mi, że chce ze mną zerwać, wtedy mimo niemiłych uczuć przyjąłem to na spokojnie. Pożegnaliśmy się w miłej atmosferze...

Jednak jest problem - byłem z nią kupę czasu (kilka lat - nie będę mówił dokładnie ile). Minął już ponad rok, a ta CHOLERA dalej męczy moją pamięć. Dziś na googlach wpisałem "jak zapomnieć o dziewczynie", przeczytałem sporo tematów, jednak posty niektórych osób mnie "z lekka" dołują. Niektóre osoby będąc w innych związkach ciągle myślą o byłych osobach, nawet po upływie 5 lat.

Strasznie żałuję tego, że wtedy, dokładnie rok temu, nie walczyłem o związek. Teraz wiem, że strasznie mi jej brakuje i że chciałbym dalej z nią być.

Eh, czy człowiek uczy się dopiero na błędach?
Adam - 2010-08-10
wlasnie.. probowalem juz wszystkiego z tej listy.. jeszcze reki sobie nie odgryzlem, no ale od srodka to zzarty jestem nie malo..
Mariusz - 2010-07-18
Niestety to nie jest takie kur** latwe
To boli, wiem. Tak bardzo ci na nim zależy i pragniesz z nim być, a on wiąż sprawia ci przykrość i rani twoje uczucia....
Jak szybko zapomnieć o chłopaku?
To boli, wiem. Tak bardzo ci na nim zależy i pragniesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt