Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż twarzy > Modny makijaż na wiosnę 2014

Modny makijaż na wiosnę 2014

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Wiosna już niebawem zatem pora się do niej przygotować i wkroczyć w nią na pełnych obrotach. Dowiedz się już dzisiaj co będzie trendy i bądź modna już od pierwszego dnia wiosny!
1
Wściekle pomarańczowe usta 

Wiosna jest dla zakochanych, prawda? Jednak usta na pokazach Rag & Bone nie kojarzyły się ze słodyczą. Wszystko po to, aby na tle modnych pasteli oraz delikatnego makijażu jako pierwsze rzucały się w oczy. Ten sam trend można było zauważyć również na wielu innych pokazach, w tym u Dennisa Basso, Dsquared2, Johna Galliano, DKNY, Prabal Gurung, MSGM.

Podobne szminki znajdziesz tutaj
2
Naturalny wygląd 

Wiosna a z nią naturalny i świeży wygląd. Uzyskanie w pełni naturalnego makijażu nie jest jednak takie proste jakby się wydawało. Cera musi być odpowiednio nawilżona zaś jej koloryt wyrównany lekkim podkładem lub BB Cream. Na jakich pokazach można było zobaczyć ten trend? Byli to: Chloe, Isabel Marant, Jean Paul Gaultier, Proenza Shouler, Alexander Wang.

Podkłady BB Cream znajdziesz tutaj
3
Delikatne czarne kreski 

Czarny eyeliner to żadna nowość, jednak w tym sezonie będzie on połączony razem z roztartym ołówkiem do oczu. Kreski w tym sezonie powinny być delikatne zagęszczające linię rzęs lub zupełnie odwrotnie - mocne i nieco przerysowane. Najmodniejsze to te przeciągnięte poza zewnętrzny kącik oka i delikatnie uniesione do góry. Trend ten był bardzo zauważalny na wybiegach u Versace, Blugirl, Just Cavalli, Jonathana Saunders i Carven.

Czarne kredki do oczu z gąbką znajdziesz tutaj
4
Pastelowy miks kolorów 

Z pewnych powodów, których chyba nie trzeba wyjaśniać, różowy cień do powiek jest na wielkie NIE. Jednak wystarczyło powierzyć go w ręce makijażystce z Burberry Wendy Rowe, aby krzyczeć TAK, TAK, TAK! Róż to jednak nie jedyny pastelowy hit sezonu. Na wybiegach można było zobaczyć również błękity u Antonio Marras, Badgley Mischka i prady oraz zielenie u Costello Tagliapietra i Giorgio Armani a u Rochas piękne fiolety.

Pastelowe cienie do oczu znajdziesz tutaj
5
Rysunki ołówkiem 

Jest to jedyny trend, który wymaga nieco praktyki. Takie rysunki pojawiły się na pokazach u Roksandy Ilincic, Missoni, Saint Laurent, Haider Ackerman i Celine. Do ich wykonania potrzebny jest dość twarda kredka do oczu oraz pewna ręka.

Czarne kredki do oczu znajdziesz tutaj
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

W wakacje chcemy czuć się rześko i swobodnie. To jednak nie wszystko, pragniemy przecież także świetnie wyglądać. Kiedy...
Jak być piękną na wakacjach?
W wakacje chcemy czuć się rześko i swobodnie. To jednak...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt