Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Prezenty na Walentynki > 8 pomysłów na tanie prezenty walentynkowe

8 pomysłów na tanie prezenty walentynkowe

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 9 
Zastanawiasz się co kupić lub dać ukochanej osobie na walentynki? Nie masz dużego budżetu lub nie chcesz, aby prezent był zbytnio zobowiązujący? Poniżej przedstawiam 10 pomysłów na typowo walentynkowe prezenty.
1
Grzejące serduszko 

Takie serduszko ogrzeje zmarznięte dłonie w najmroźniejszy dzień. Najlepiej kupić od razu dwa, aby ogrzewały obydwie ręce. Świetnie się nadaje dla amatora sportów zimowych lub osoby, która dużo spaceruje (np. chodzi na nogach lub jeździ autobusem). 

Ogrzewacze rąk w kształcie serduszka kupisz tutaj
2
Silikonowa foremka do smażenia jajek w kształcie serca 

Za jej pomocą przygotujesz ukochanej osobie na jajko sadzone w kształcie serduszka. Tak pięknie podane śniadanie do łóżka będzie wspaniałą niespodzianką i dobrym początkiem dnia! 

Foremki do smażenia jajek znajdziesz tutaj
3
Poduszka walentynkowa 

Ten prezent najlepiej się sprawdzi dla dziewczyny. Kobiety mają bardziej romantyczne usposobienie, przez co bardzo je ucieszy poduszka w kształcie serca lub z ta miłosnym wyznaniem. Wybierz prosty wzór oraz postaraj się dobrać kolory pasujące do wystroju pokoju swojej ukochanej. 

Walentynkowe poduszki znajdziesz tutaj
4
Słuchawki nauszne 

Jeśli twoja ukochana osoba dużo chodzi na nogach, wówczas zdecyduj się na nauszne, modne słuchawki zapewniające doskonałe brzmienie. Dzięki nim będzie ona mogła słuchać swojej ulubionej muzyki równocześnie chroniąc uszy przed mrozem. 

Słuchawki nauszne znajdziesz tutaj
5
Koszulka z nadrukiem 

Ten prezent jest idealny dla par, które są siebie pewne, lubią się obnosić ze swoimi uczuciami oraz mają poczucie humoru. Dla chłopaka wybierz koszulkę z napisem “I love Her” zaś dla dziewczyny z napisem “I love Him”. Następnie ustawcie się po odpowiednich stronach (tak, aby wskazywały na was) strzałki i zróbcie sobie pamiątkowe zdjęcie! 
6
Kłódka miłości 

Jeśli obydwoje macie romantyczną naturę podarujcie sobie na walentynki kłódkę miłości. Wybierzcie się na romantyczny spacer na most,, przypnijcie do balustrady kłódkę, zamknijcie ją a kluczyk wrzućcie do rzeki. Będzie ona symbolem waszej wielkiej miłości. 

Kłódki miłości znajdziesz tutaj
7
Kubek 

Zbyt banalne? Niekoniecznie. Obecnie dostępne są magiczne kubki, na których pod wpływem ciepła pojawia się miłosne wyznanie. Taki kubek jest jednak lepszym pomysłem na prezent walentynkowy dla niej niż dla niego. 

Kubki walentynkowe znajdziesz tutaj
8
Bransoletka z serduszkiem 

Jest to pomysł na prezent zdecydowanie dla niej. Proste bransoletki składające się z rzemyka oraz charmsa są teraz bardzo modne. Dodatkowo możesz zdecydować się na miłosny grawer. 

Bransoletki z serduszkiem znajdziesz tutaj
 3.3/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

CarolineZapala - 2017-02-07
Ta Wieczna Róza jest piękna i nie jest droga http://allegro.pl/zlota-roza-na-walentynki-prezent-gratis-i6710635542.html każda kobieta będzie zachwycona :))
 
Deska do krojenia w kształcie serca to doskonały pomysł na prezent z okazji Dnia Matki lub Walentynek. Jeśli tylko...
Jak zrobić deskę do krojenia – serce?
Deska do krojenia w kształcie serca to doskonały pomysł...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt