Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Prezenty na Walentynki > Czego nie dawać chłopakowi na walentynki?

Czego nie dawać chłopakowi na walentynki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 10 
Zastanawiasz się nad prezentem walentynkowym dla swojego ukochanego?Jeśli masz już jakiś pomysł to sprawdź czy nie ma go przypadkiem na poniższej liście i jeśli jest - to koniecznie kup coś innego.
1
Prezent: Wizyta u kosmetyczki 

Co on myśli: O mój Boże! Jeszcze tylko brakuje mi ogórków na oczach i błota na twarzy. Jak się koledzy o tym dowiedzą to będą się ze mnie śmiać do końca życia! 

Czego on by chciał: Wizyty u męskiego fryzjera bądź profesjonalnego golenia brzytwą (w Polsce póki co ciężko o taką usługę).
2
Prezent: Wasze wspólne zdjęcie w ramce 

Co on myśli: Jak długo mam się jeszcze uśmiechać? 

Czego on by chciał: Twoje zdjęcie w skąpej bieliźnie. Możesz mu je dać pod warunkiem, że jesteście w długim i poważnym związku - najlepiej małżeńskim! Do wykonania takiego zdjęcia skorzystaj z usług profesjonalnego fotografa.
3
Prezent: Kwiaty 

Co on myśli: Czy ktoś umarł? Ciekawe kto? 

Czego on by chciał: Cokolwiek innego - może poza płytą Justina Biebera czy butami Emu.
4
Prezent: Jedwabne bokserki 

Co on myśli: No tak, mój ulubiony prezent. Bielizna. Masz też dla mnie skarpetki? Czy te bokserki mam prać na sucho w pralni czy wystarczy je wrzucić do pralki? 

Czego on by chciał: Dostać bilety na mecz bokserski, mecz piłki nożnej czy inny mecz.
5
Prezent: Słodka maskotka 

Co on myśli: Ten prezent jest tak okropny, że zaczynam się zastanawiać nad naszą wspólną przyszłością. 

Czego on by chciał: Ciebie jako maskotkę. Całą noc z tobą, świeczkami i olejkiem do masażu.
6
Prezent: Ubrania (takie jak tobie się podobają) 

Co on myśli: Ile razy będę musiał to założyć zanim zagrzebię to na dnie szafy lub wrzucę do kontenera z używaną odzieżą? 

Czego on by chciał: Ubrania (takie jak jemu się podobają). Tak jak z każdym prezentem tak i w tym przypadku należy trzymać się zasady, aby dawać to, czego druga osoba by sobie życzyła.
7
Prezent: Czekoladki 

Co on myśli: Świetny pomysł na prezent! Dla dziewięciolatka. 

Czego on by chciał: Likier lub nawet zgrzewka piwa. Wybierz dokładnie taki alkohol jaki on lubi. Jeśli chcesz, aby było bardziej walentynkowo to przewiąż szyjkę butelki różową lub czerwoną wstążką.
8
Prezent: Karnet na siłownię 

Co on myśli: Oj, nie trzeba było ... I mam na myśli dokładnie to co mówię. 

Czego on by chciał: Coś co jest związane z jego zainteresowaniami sportowymi - nowe kółka do rolek, scyzoryk Victorinox, oryginalna chusta Buff, etui na telefon z opaską na ramię, odblaski rowerowe na koła itp.
9
Prezent: Nic 

Co on myśli: Dziwne. Wiem, że wywracałem oczami na wspomnienie o walentynkach, ale żeby nic nie dostać? Zupełnie nic? 

Czego on by chciał: Coś niezwiązanego z walentynkami. Udawaj, że to np. prezent urodzinowy.
 1.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Cóż lepiej upamiętni ważne chwile, jeśli nie zdjęcia? Wykorzystaj to robiąc walentynkowy lub rocznicowy prezent dla...
Jak zrobić pudełko ze zdjęciami?
Cóż lepiej upamiętni ważne chwile, jeśli nie zdjęcia?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt