Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Opryszczka > Jak leczyć opryszczkę?

Jak leczyć opryszczkę?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (285 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Pomimo, że wirusa opryszczki nie da się pozbyć na zawsze, istnieje parę sposobów na walkę z jego objawami. Przeczytaj poniższe wskazówki i dowiedz się jak pozbyć się opryszczki szybko i skutecznie!
Rzeczy, których potrzebujesz:
kremy i maści zawierające w składzie Acyklowir, Leki homeopatyczne, Darsonwal, pasta do zębów, woda utleniona, aspiryna (wcześniej zanurzoną w wodzie), maść cynkowa, sól, spirytus.
 4.5/5 (285 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (53)

ElPolako - 2014-09-26
Na opryszczkę polecam takiego mixa: Maść Herpex co 4 godziny. Z rana, po obiedzie i przed spaniem wypicie suplementów/witamin (B1, B2) rozpuszczalne w wodzie. Przed spaniem nałożyć na opryszczkę pastę do zębów a rano ją zmyć i poprawić Herpexem. Mi przeszło po 4/5 dniach, myślę, że to całkiem dobra metoda. Dodatkowo polecam nie przebywać w niskich temperaturach, najlepiej przesiedzieć w ciepłym miejscu.
Herpes - 2014-02-05

Terapia skoncentrowanym ciepłem w wąskim paśmie temperatury, tzw. hipertermia miejscowa, jest jak dotąd najbardziej zadawalającą i skuteczną metodą do powstrzymania aktywności wirusa herpes, odpowiedzialnego za wybuch i rozprzestrzenianie się opryszczki, zarówno herpes labialis jak i genitalis. Aparat do aplikowania zbawiennego ciepła o określonej temperaturze i określonym czasie aplikowania, daje osobom podatnym na częste nawroty opryszczki, doskonałe narzędzie do walki z podstępnym wirusem.

HERPOtherm, bo tak nazywa się aplikator jest małym, poręcznym narzędziem obronnym w ręku potencjalnej ofiary wirusa. Też, bez kozery, określany jest jako "herpes killer".

kamila - 2013-11-29
Przy opryszczce która już się rozprzestrzeniła poszłam do lekarza . Powiedziałam że mam już na pół brody a ona do mnie : proszę sobie maść kupić , pierwszy raz widzę taką opryszczkę. Już chciałam jej powiedzieć żeby ją sobie wygooglowała. Zapisała mi od niechcenia Heviran na recepte ale tylko 200 , Na taką opryszczkę powinna być dawka 800 no ale przecież to ona jest lekarzem. Z opryszczką męczę się od 16 roku życia , wyskakuje mi so pare miesięcy. Jakaś masakra. Pasta do zębów pomaga , maść cynkowa nie bardzo, te maści typu Zovirax są do ...... , i mi nie pomagają , macie jakieś inne pomysły na opryszczkę ?? albo nazwę antybiotyku ??
Ziggzu - 2013-09-30
Mi własnie wyskoczyło draństwo :( Chyba jednak odwiedzę tego lekarza po receptę, bo przy domowych sposobach coś za wszystko ten problem wraca. A wcale mi się nie uśmiecha co miesiąc ganiać z takim potworem na ustach.. ech.
adona - 2013-07-12
na opryszczkę tylko heviran (lek oczywiście na receptę ) hmmm z domowych sposobów to pasta do zębów ale działa powoli i długo się goi. A jak zaczyna swędzieć i czujemy ,że opryszczka sie zbliża najlepiej gnać jednym pędem do dentysty na zabieg światłem pomaga serio :)
Ja też brałam Heviran i chyba bodaj 4 lata mam już spokój z opryszczką
Magfa - 2013-05-06
Najskuteczniej wyleczy się opryszczkę tabletkami przeciwwirusowymi - są przepisywane na receptę. Lekarz zadecyduje, jak je dawkować, ja jak brałam te tabletki, to mam teraz spokój z opryszczką.
siwulagreen - 2012-10-30
dla mnie najlepsze jest małe urządzenie , sprytnie zrobione przez Niemców i nazwane herpotherm.Jak tylko widzę, że coś zbiera to od razu przykładam i po strachu.
Iron - 2012-10-26
TANIEJ BEDZIE WITAMINA B i CYNK DOUSTNIE spytajcie mądrego Farmaceute ( MĄDREGO ) a opryszczka może wystąpić na ustach , powiece i języku
info - 2012-10-26
Polecamy Herpotherm i zapraszamy do kontaktu 791189460 :)
123 - 2012-07-12
dziewczyny jak tylko zauwazycie opryszcze szybko do lekarza po recepte na heviran!!! Wystarczy wziac pare tabletek i po klopocie. Opryszczka znika od razu!!!! Wyprobowalam milion razy ;)
toma - 2012-05-03
a ja zawsze biorę żyletkę i nadcinam pecherzyki, schodzi ta woda i za dwa dni jest spokój.pozdrawiam
MrC - 2012-04-25
Ja swego czasu posmarowałem swędzące opryszczkowe miejsce na ustach, uciążliwie krzyczące w nocy "hej, niedługo się pojawię!", maścią końską (w sumie podróbką za 5zł) i jak maść przestała "grzać", to przestałem również czuć swędzenie, no i opryszczka nie pojawiła się...
duch - 2012-04-21
pasta do zębów przesusza opryszczke?- co za bzdury jest wręcz przeciwnie to opryszczka wysusza pastę do zębów podwoiła swoją objętość conajmniej dwukrotnie po 2-3 godzinach stosowania wiem z własnego doświadczenia, może i pasta odkaża ale co mi po tym kiedy połowa ust wygląda jak jeden wielki bąbel.
Kasia - 2012-04-17
Podobno opryszczki nie da się wyleczyć..
Od dziecka często wyskakiwała mi opryszczka na ustach, bywało tak że min. raz w miesiącu ją miałam.
Ok 3 lata temu łykałam tabletki HEVIRAN, nie pamiętam jak długo.. może 3 tygodnie. W każdym razie nie pamiętam już od tamtej pory co to opryszczka :)tak więc naprawdę polecam ten lek.
ZŁOTO WŁOSA - 2012-04-17
DZIEŃ DOBRY WSZYSTKIM!SĄDZE ŻE SMAROWANIE OPRYSZCZKI MOCZEM JEST OCHYDNE!!!
OPRYSZCZKI MOŻNA SMAROWAĆ RÓNIEŻ PASTĄ DO ZĘBÓW TO DZIAŁA.
DO ZOBACZENIA.PISZCIE CZY TEN SPOSÓB WAM POMÓGŁ.
Opryszczką łatwo się zarazić, m.in. przez pocałunek z osobą zarażoną wirusem Herpes simplex typ I. Z chwilą zarażenia...
Opryszczka wargowa - objawy, leczenie
Opryszczką łatwo się zarazić, m.in. przez pocałunek...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Sara Wiśniowska
  • Pawel Retkowicz
  • Krystyna Ruszkiewicz
  • Mirosław Lelito
  • Lukasz Łukasz Wisniewski
  • Domi Dominika Łaskawska
  • John Dżinks
  • Tomasz Szewczyk
  • Maciej Szpot
  • Beata Wójcik
  • Danuta Bilska
  • Angelika Legutko
  • Henryka Gabrych
  • Grzegorz Rojek
  • Mirosław Grzęda
  • Sylwia Kosatka
  • Magdalena Rafałko
  • Beata Litwin
  • Pawel Hamera
  • Elżbieta Oblizajek
  • Daria Stefanowska
  • Catherine Menna
  • Danuta Frania
  • Włodzimierz Sikorski
  • Krzysztof Złoty
  • Justyna Sukiennik
  • Łukasz Cepiga
  • Helena Pyter
  • Beata Zabagło
  • Marcin Pytlos