Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Nasza-Klasa > Jak usunąć konto na Naszej Klasie?

Jak usunąć konto na Naszej Klasie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (209 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Coraz więcej osób uważa posiadanie profilu na Naszej Klasie za "obciachowe". Poza tym coraz więcej reklam i spamu skutecznie nas zniechęca do tego, do tej pory najpopularniejszego serwisu społecznościowego. Zamiast Naszej Klasy coraz częściej wybieramy Facebooka - serwisu społecznościowego bardziej przemyślanego i popularnego na całym świecie. Konto na Naszej Klasie łatwiej jest jednak założyć niż usunąć. Poniżej przedstawiam instrukcję krok po kroku jak usunąć profil i konto na Naszej Klasie.
1
Przed próbą usunięcia konta z Naszej Klasy wykasuj wszystkie swoje dane oraz zamieszczone zdjęcia (jak dowiesz się poniżej, usunięcie swoich danych z bazy danych NK nie jest wcale takie proste). Nie zapomnij o wykasowaniu swojego imienia, nazwiska, adresu email, numeru GG oraz wszelkich informacji i zdjęć. Pamiętaj również o wypisaniu się z klas. W polach obowiązkowych wpisz np. Abrakadabra. Dla bezpieczeństwa wykasuj również swoje wiadomości ze skrzynki odbiorczej, nadawczej itp.
2
Logowanie na Naszą Klasę
Zaloguj się na swoim koncie.
3
Usuwanie konta na Naszej Klasie 2
Kliknij w Edycję profilu.
4
Usuwanie konta na Naszej Klasie 3
Kliknij w zakładkę "zaawansowane".
5
Usuwanie konta na Naszej Klasie 4
Kliknij w "usuń konto".
6
Usuwanie konta na Naszej Klasie 5
Po kliknięciu na "Usuń konto" wyświetlany jest komunikat:

Usunięcie konta jest nieodwracalne i spowoduje, m.in. skasowanie Twojej listy znajomych, galerii zdjęć, wypisanie ze szkół i klas. Informujemy, że zgodnie z Art. 5.5 naszego Regulaminu usunięcie konta nie jest równoznaczne z usunięciem danych osobowych z bazy serwisu nasza-klasa.pl. Jeśli chcesz usunąć te dane, prześlij do nas odpowiednie żądanie za pomocą formularza kontaktowego.

W okienku wpisz hasło używane do profilu na Naszej Klasie.
Jak zaprosić znajomych na Facebooku?
Jak ukryć profil na Facebooku?
Jak założyć wydarzenie na Facebooku?
Jak ukryć listę znajomych na FB?
Wskazówki
  • Zamiast bawić się w "usuwanie konta" wykasuj wszystkie swoje dane a swoje konto zgłoś jako fikcyjne. Możesz również napisać kilka wiadomości na forum po czym zgłosić je jako naruszenie regulaminu. W ten sposób będziesz mieć pewność, że twoje dane nie będą wykorzystywane przez NK a konto zostanie skasowane.
 4.9/5 (209 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Olka - 2012-03-19
Kurwa nk to jeden syf, nie moge sie zalogowac od 2 tygodni wypelnialam te jebany formularz i pisalam do adminow 5 razy ;] a oni dalej kurwa jedno i to samo o tym jebanym formularzu na ktory wgl nie patrza ! to jest kurwa nie mozeliwe, jezeli ktos musi natychmiast zmienic hasło albo chce usunac konto z powodu włamania sie do niego to moim zdaniem takie rzeczy powinny byc załatwiane kurwa AUTOMATYCZNIE ! A NIE SIE CZEKA 2 MIESCIACE ALBO 3 , BO ZA TEN CZAS TO KURWA OSOBA CO WLAMALA SIE NA KONTO MOZE WIELE ZROBIC ;] NK to poprostu jebany syf ! zero dyskrecji i bezpiecznosci.
majeczka - 2011-02-10
otoz to zdagzam sie hehe mam te same mysli to powinno sie nazywac nasze dzieci a nie nasza klasa hahahah porazka
edi - 2010-06-27
sie narobilam przy tym usuwaniu, jakas masakra, ale sie udalo, i juz dawno mialam dodac, ze to sie powinno "nasze dzieci" nazywac a nie nasza klasa, bo nic tylko 500 zdjec dzidzia robi kupke, stoi, lezy , uscmiecha sie, pierdzi, smierdzi.... szok!!!!
Facebook jest jednym z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych w ostatnich latach, ale niestety jago...
Jak dodać zdjęcia na Facebooku?
Facebook jest jednym z najbardziej popularnych serwisów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Kasia Szyszka
  • Olga Kosiec
  • Halina Otto
  • Jacek Zarzycki
  • Anna Blacha
  • Jerzy Krystkowiak
  • Edward Gruszka
  • Bożena Szymczak
  • Iwona Łatwińska
  • Rafal Domino
  • Lidia Dziwak
pasożyt