Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Nasza-Klasa > Jak usunąć konto na Naszej Klasie?

Jak usunąć konto na Naszej Klasie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (211 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Coraz więcej osób uważa posiadanie profilu na Naszej Klasie za "obciachowe". Poza tym coraz więcej reklam i spamu skutecznie nas zniechęca do tego, do tej pory najpopularniejszego serwisu społecznościowego. Zamiast Naszej Klasy coraz częściej wybieramy Facebooka - serwisu społecznościowego bardziej przemyślanego i popularnego na całym świecie. Konto na Naszej Klasie łatwiej jest jednak założyć niż usunąć. Poniżej przedstawiam instrukcję krok po kroku jak usunąć profil i konto na Naszej Klasie.
1
Przed próbą usunięcia konta z Naszej Klasy wykasuj wszystkie swoje dane oraz zamieszczone zdjęcia (jak dowiesz się poniżej, usunięcie swoich danych z bazy danych NK nie jest wcale takie proste). Nie zapomnij o wykasowaniu swojego imienia, nazwiska, adresu email, numeru GG oraz wszelkich informacji i zdjęć. Pamiętaj również o wypisaniu się z klas. W polach obowiązkowych wpisz np. Abrakadabra. Dla bezpieczeństwa wykasuj również swoje wiadomości ze skrzynki odbiorczej, nadawczej itp.
2
Logowanie na Naszą Klasę
Zaloguj się na swoim koncie.
3
Usuwanie konta na Naszej Klasie 2
Kliknij w Edycję profilu.
4
Usuwanie konta na Naszej Klasie 3
Kliknij w zakładkę "zaawansowane".
5
Usuwanie konta na Naszej Klasie 4
Kliknij w "usuń konto".
6
Usuwanie konta na Naszej Klasie 5
Po kliknięciu na "Usuń konto" wyświetlany jest komunikat:

Usunięcie konta jest nieodwracalne i spowoduje, m.in. skasowanie Twojej listy znajomych, galerii zdjęć, wypisanie ze szkół i klas. Informujemy, że zgodnie z Art. 5.5 naszego Regulaminu usunięcie konta nie jest równoznaczne z usunięciem danych osobowych z bazy serwisu nasza-klasa.pl. Jeśli chcesz usunąć te dane, prześlij do nas odpowiednie żądanie za pomocą formularza kontaktowego.

W okienku wpisz hasło używane do profilu na Naszej Klasie.
Jak założyć konto na Allegro?
8 powodów dla których warto skasować konto na Facebooku
Jak zablokować zdjęcia profilowe na Facebooku?
Jak usunąć kogoś ze znajomych na Facebooku?
Wskazówki
  • Zamiast bawić się w "usuwanie konta" wykasuj wszystkie swoje dane a swoje konto zgłoś jako fikcyjne. Możesz również napisać kilka wiadomości na forum po czym zgłosić je jako naruszenie regulaminu. W ten sposób będziesz mieć pewność, że twoje dane nie będą wykorzystywane przez NK a konto zostanie skasowane.
7
Usuwanie konta na Naszej Klasie 6
Po kliknięciu na "Usuń konto" zostajemy przekierowani na stronę główną NK. Nad panelem logowania wyświetlona zostaje informacja, że nasze konto zostało usunięte.
8
Usuwanie konta na Naszej Klasie 7
Po usunięciu konta możemy się jeszcze zalogować na stary login i hasło. Wówczas po zalogowaniu wyświetlona zostaje informacja:

Twoje konto jest skasowane. Jeśli nie zostało usunięte przez Ciebie, mógł to zrobić ktoś, kto poznał Twoje hasło bądź Administrator serwisu w przypadku naruszenia regulaminu. W edycji profilu możesz obejrzeć swoje dane. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z Działem Obsługi Użytkownika za pomocą formularza.

Nie masz już dostępu do swojego konta, jest ono usunięte, jednak wszystkie twoje dane wcześniej wprowadzone do serwisu są nadal przechowywane i wykorzystywane przez administratorów serwisu NK.
9
Aby całkowicie usunąć swoje dane z bazy danych Naszej Klasy należy wysłać emaila ze swojego adresu e-mail (adresu związanego z kontem na NK, nie z żadnego innego, ani nie z formularza NK) z żądaniem usunięcia wszelkich swoich danych na adres kontakt@nasza-klasa.pl.
Wskazówki
 4.9/5 (211 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Pacaveli - 2016-08-19
Dziękuję za napisanie tego poradnika! Był on (i jest) niezwykle przydatny!
Poza tym i tak nk.pl to syf i porażka, a do tego już jest niemodny!
DZIĘKUJĘ!!!
Pozdrawiam.
Olka - 2012-03-19
Kurwa nk to jeden syf, nie moge sie zalogowac od 2 tygodni wypelnialam te jebany formularz i pisalam do adminow 5 razy ;] a oni dalej kurwa jedno i to samo o tym jebanym formularzu na ktory wgl nie patrza ! to jest kurwa nie mozeliwe, jezeli ktos musi natychmiast zmienic hasło albo chce usunac konto z powodu włamania sie do niego to moim zdaniem takie rzeczy powinny byc załatwiane kurwa AUTOMATYCZNIE ! A NIE SIE CZEKA 2 MIESCIACE ALBO 3 , BO ZA TEN CZAS TO KURWA OSOBA CO WLAMALA SIE NA KONTO MOZE WIELE ZROBIC ;] NK to poprostu jebany syf ! zero dyskrecji i bezpiecznosci.
majeczka - 2011-02-10
otoz to zdagzam sie hehe mam te same mysli to powinno sie nazywac nasze dzieci a nie nasza klasa hahahah porazka
edi - 2010-06-27
sie narobilam przy tym usuwaniu, jakas masakra, ale sie udalo, i juz dawno mialam dodac, ze to sie powinno "nasze dzieci" nazywac a nie nasza klasa, bo nic tylko 500 zdjec dzidzia robi kupke, stoi, lezy , uscmiecha sie, pierdzi, smierdzi.... szok!!!!
 
Jako portal społecznościowy, Facebook zachęca Cię do znajdywania starych znajomych i poznawania nowych ludzi. Kiedy...
Jak dodać znajomych na Facebooku?
Jako portal społecznościowy, Facebook zachęca Cię...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt