Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Prezenty dla Niej > Prezenty na Dzień Kobiet

Prezenty na Dzień Kobiet

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (32 ocen)
Oceń 
Dzień Kobiet to święto obchodzone od 1911 roku na cześć ofiar walki o równouprawnienie płci pięknej. Zwyczajowo mężczyźni powinni tego dnia wręczać kobietom prezenty. W czasach PRL, kiedy to święto było w Polsce najbardziej popularne, mężczyźni wręczali kobietom rajstopy oraz goździki. Czasy się jednak zmieniły a z nimi rodzaj upominków wręczanych w tym dniu kobietom. Jeśli nie wiesz co kobiety chciałby dostać w tym dniu poniżej przedstawiamy parę pomysłów. Prezenty (niekoniecznie materialne), które poprawią humor każdej kobiecie w dzień 8 marca, oraz w każdy inny dzień w roku:
1
Dzień Kobiet
Kwiatek

Każda kobieta, zawsze lubi dostawać kwiatki. Nie ważne, czy kwiatek ten jest pięknie przystrojony wstążkami, czy dopiero co zerwany z ogródka. Najważniejszy jest fakt jego wręczenia kobiecie. W Dzień Kobiet wręczenie kwiatka kobiecie jest obowiązkowe - jeśli kobieta go nie otrzyma, będzie czuła się rozczarowana i urażona.
2
Czekoladki

Czekolada jak wszyscy wiemy bardzo poprawia humor. Obdarowanie kobiet w Twoim otoczeniu czekoladkami sprawi, że do końca dnia będą patrzyły na Ciebie z miłością oraz szacunkiem.
3
Szczególne traktowanie

W ten szczególny dzień każdy mężczyzna powinien traktować kobiety w wyjątkowy sposób. Powinny one czuć się dowartościowane oraz docenione. Może być to nieco trudne, jednak stosowanie się do poniższych zasad z pewnością będzie procentowało przez kolejny rok.

* Wyręczaj kobiety w różnych czynnościach jak np. gotowanie, pranie, sprzątanie.
* Przez cały dzień dbaj o to aby niczego jej nie zabrakło. Rób jej herbatę, kawę, podawaj jedzenie i napoje. Spełniaj ich wszystkie zachcianki.
* Uśmiechaj się do wszystkich kobiet spotkanych na ulicy, w pracy.
* Bądź miły. Nawet jeśli któraś kobieta Cię zdenerwuje bądź dla niej miły i serdeczny. To w końcu Dzień Kobiet. Musisz pozwalać im na wszystko oraz wszystko wybaczać.
4
Masaż

Oczywiście nie wypada robić masażu pierwszej lepszej kobiecie spotkanej na ulicy ani swojej szefowej (o ile nie żyjecie ze sobą w bliskich stosunkach), jednak zrobienie godzinnego masażu swojej żonie czy dziewczynie jest jednym z najlepszych prezentów jakie mogłaby ona dostać tego dnia. Jak się postarasz i zrobisz naprawdę dobry masaż to może nawet Ci się jakoś odwdzięczy.
Jaka książka jest dobra na prezent dla dziewczyny?
Jak wybrać prezent dla 11-sto latka?
Jaki prezent dla kobiety w ciąży?
Jak zrobić pudełko?
 3.8/5 (32 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Wiki1988 - 2014-02-22
Trzeba byc oryginalnym. Według mnie najlepszym pomysłem jest wspólny wyjazd, kobiety tego pragną, nawet te najbardziej zaprocowane musza się czasem wyrwać i dać sobie odpocząć.
Mnie chłopak zabrał co prawda nie na dzien kobiet, ale walentynki do Hotelu Elbląg i byłam meeega zadowolona. Każdy tam o mnie dbał, a ja sobie odpoczywałam korzystając z zabiegów w spa, z basenu, pysznego jedzonka - czego chcieć więcej?
gzub - 2013-03-04
A w zamian kochane kobiety nawet nie będą wiedziały, że jest też Dzień Mężczyzny :)
Dla dziewczyny nie ma nic słodszego jak poczucie, że jest ktoś na świecie, kto o niej myśli, nawet wówczas kiedy ona ma...
Jakie kwiaty lubią dziewczyny?
Dla dziewczyny nie ma nic słodszego jak poczucie, że...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Aneta Huba
  • Jarosław Cichosz
  • Michal Stachurski
  • Władysława Siwek
  • Beata Matuszny
  • Kasia Kasia
  • Monika Kądziołka
  • Mariola Sko
  • Ewa Jama
  • Patrycja Gruchała
  • Barbara Obarska
  • Beata Gawinska
  • Marcin Nikiel
  • Małgorzata Staśko
  • Elzbieta Orzechowska
  • Anna Kozioł-Wysocka
  • Sylwia Wisian
  • Dorota Stępniewska
  • Julia Skocz
  • Anna Tomalczyk
  • Katarzyna Ulichnowska
  • Dorota Czajka
  • Marzenna Borowiec
  • Marcel Wołoszczuk
  • Jolanta Budny
  • Marek Radtke
  • Beata Kuczkowska
  • Krystyna Wąsik
  • Małgorzata Górni
  • Mateusz Płachta