Tutaj jesteś: Internet > W Sieci > Blogi > Jak założyć bloga?
Jak założyć bloga?

Jak założyć bloga?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (192 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Tworzenie bloga może być zabawne i proste. Dopóki nie zaczniesz go prowadzić, nie uwierzysz jakie to łatwe. Jest to doskonały sposób, by pozostać w kontakcie ze znajomymi i rodziną. Niektórzy ludzie używają bloga, aby pokazać jak żyją, inni - aby zarabiać pieniądze. Nie ważny jest jednak powód, dla którego chcesz go założyć. Przeczytaj poniższe wskazówki, które z pewnością ułatwią ci jego założenie.
1
Poszukaj program udostępniający tę funkcję. Istnieje wiele różnych programów, udostępniających różnorodne działania. Najpopularniejszy z nich to Blogger. Jest on łatwy w obsłudze i umożliwia umieszczanie na swoim blogu reklam.
2
Skonfiguruj swoje konto. Wejdź na stronę blogger.com i kliknij w "utwórz bloga", aby się zalogować i stworzyć swój własny blog. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w Google, możesz go teraz utworzyć. Jeśli masz - zaloguj się na nie.
3
Stwórz nazwę blogu. Jeśli decydujesz się na bezpłatnego bloga, nazwa twojego blogu będzie się kończyć na blooger.com. W przeciwnym wypadku możesz zakupić własną domenę. Jest to dobre rozwiązanie jeśli chcesz, by twój blog wyglądał bardziej profesjonalnie.
4
Wybierz szablon bloga. Blogger ma kilka wzorów do wyboru. Wystarczy kliknąć w kółko obok wybranego szablonu i nacisnąć dalej. Zawsze możesz wrócić do tej opcji i zmienić szablon, jeśli zmienisz zdanie. Twój blog został utworzony, a ty możesz zacząć jego redagowanie.
5
Zacznij pisać. Wystarczy kliknąć w dodawanie postów, aby umieścić pierwszy wpis. Jeśli chcesz dodać zdjęcie, wystarczy kliknąć w ikonę obrazka, która znajduje się po prawej stronie paska narzędzi, powyżej pola tekstowego. Po wybraniu tej opcji możesz dodać dowolne zdjęcie z dysku lub z Internetu.
6
Publikowanie. Po zakończeniu pisania, masz do wyboru opcję do zapisania postu jako wersję roboczą lub opublikowania go w Internecie. Upewnij się tylko, że dodałeś odpowiednie słowa kluczowe, dzięki którym znajdziesz swojego posta wyszukiwarce.
Jak anulować zaproszenie na Facebooku?
Jak dodać zdjęcia na Facebooku?
Jak zdobyć zombiedolce za darmo?
Jak reklamować bloga?
Przeczytaj teraz: Jak reklamować bloga?
 5/5 (192 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Interesujesz się fotografią? Lubisz robić zdjęcia? Chcesz pokazać światu swoje prace i przeczytać co sądzą o nich inni?...
Jak założyć konto na Photoblog'u?
Interesujesz się fotografią? Lubisz robić zdjęcia?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt