Tutaj jesteś: Internet > W Sieci > Blogi > Jak założyć bloga?
Jak założyć bloga?

Jak założyć bloga?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (192 ocen)
Oceń 
Tworzenie bloga może być zabawne i proste. Dopóki nie zaczniesz go prowadzić, nie uwierzysz jakie to łatwe. Jest to doskonały sposób, by pozostać w kontakcie ze znajomymi i rodziną. Niektórzy ludzie używają bloga, aby pokazać jak żyją, inni - aby zarabiać pieniądze. Nie ważny jest jednak powód, dla którego chcesz go założyć. Przeczytaj poniższe wskazówki, które z pewnością ułatwią ci jego założenie.
1
Poszukaj program udostępniający tę funkcję. Istnieje wiele różnych programów, udostępniających różnorodne działania. Najpopularniejszy z nich to Blogger. Jest on łatwy w obsłudze i umożliwia umieszczanie na swoim blogu reklam.
2
Skonfiguruj swoje konto. Wejdź na stronę blogger.com i kliknij w "utwórz bloga", aby się zalogować i stworzyć swój własny blog. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w Google, możesz go teraz utworzyć. Jeśli masz - zaloguj się na nie.
3
Stwórz nazwę blogu. Jeśli decydujesz się na bezpłatnego bloga, nazwa twojego blogu będzie się kończyć na blooger.com. W przeciwnym wypadku możesz zakupić własną domenę. Jest to dobre rozwiązanie jeśli chcesz, by twój blog wyglądał bardziej profesjonalnie.
4
Wybierz szablon bloga. Blogger ma kilka wzorów do wyboru. Wystarczy kliknąć w kółko obok wybranego szablonu i nacisnąć dalej. Zawsze możesz wrócić do tej opcji i zmienić szablon, jeśli zmienisz zdanie. Twój blog został utworzony, a ty możesz zacząć jego redagowanie.
5
Zacznij pisać. Wystarczy kliknąć w dodawanie postów, aby umieścić pierwszy wpis. Jeśli chcesz dodać zdjęcie, wystarczy kliknąć w ikonę obrazka, która znajduje się po prawej stronie paska narzędzi, powyżej pola tekstowego. Po wybraniu tej opcji możesz dodać dowolne zdjęcie z dysku lub z Internetu.
6
Publikowanie. Po zakończeniu pisania, masz do wyboru opcję do zapisania postu jako wersję roboczą lub opublikowania go w Internecie. Upewnij się tylko, że dodałeś odpowiednie słowa kluczowe, dzięki którym znajdziesz swojego posta wyszukiwarce.
Jak kupować buty przez Internet?
Jak założyć konto na Facebooku?
Jak  znaleźć książkę w Internecie?
Jak reklamować bloga?
Przeczytaj teraz: Jak napisać dobrego bloga?
 5/5 (192 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Codziennie aktualizujesz swojego bloga. Piszesz o swoim życiu i umieszczasz wszystko na swojej witrynie, ale niestety...
Jak reklamować bloga?
Codziennie aktualizujesz swojego bloga. Piszesz o swoim życiu i umieszczasz wszystko...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Małgorzata Schroeder
  • Katarzyna Przybyszewska
  • Jerzy Bulik
  • Edyta Jarosz-Mackiewicz
  • Janusz Jabłoński
  • Barbara Nycz
  • Elżbieta Janiszek
  • Małgorzata Buda
  • Teresa Król
  • Małgorzata Wardach
  • Katarzyna Nuckowska
  • Jacek Marzec
  • Hop Siup
  • Przemek Gackowski
  • Janina Maria Nosal
  • Elżbieta Malon
  • Jolanta Wiśniewska
  • Marta Potęga
  • Karolina Malik
  • Jarosław Elwart
  • Raul Rock
  • Ewa Kuszewska
  • Dominika Przybynowska
  • Ewa Wiśniewska
  • Iza Wnorowska
  • Szymon Płaneta
  • Hanuman Sadhu
  • Gosia Megi
  • Bartłomiej Wysiński
  • Dagmara Górna