Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak zatrzymać wypadanie włosów?

Jak zatrzymać wypadanie włosów?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (223 ocen)
Oceń 
 1 z 9 
Wypadanie włosów to częsty problem zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. U mężczyzn jest ono znacznie bardziej powszechne, jednak coraz częściej objawy te występują także u płci pięknej. Istnieją pewne sposoby, by zatrzymać wypadanie włosów. Nim zdecydujesz się na profesjonalne leczenie, najpierw polecam wypróbować kilka sprawdzonych, domowych sposobów.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Odpowiedni szampon i odżywka, Olej kokosowy, Olejek z drzewa herbacianego (do kupienia tutaj), Odpowiednia dieta
 3.9/5 (223 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (10)

Maniek - 2015-01-05
Codzienie sok z cytrny plus olej kokosowy wmasować rano i wieczorem.Przed każdym myciem zrób eliksyr ; żółtko kurze (naturalne) zmieszać z naftą kosmetyczną olejem rycynowym , sok z cytryny i szczypte naturalnych drożdży. Wymieszać , wsmarować i przykryć czepkiem .Po ok.4h. umyć głowe.Dla odważnych przed każdym "zabiegiem "wskazane parzenie skóry głowy żywą pokrzywą.To działa, gwarantuje piękne włosy.
Tatiana - 2014-12-23
Ja biore tabletki Kerabione. Biorę go od tygodnia to dużo nie mogę powiedzieć, ale miał pozytywne oceny i mam nadzieję, że w moim przypadku też się sprawdzi, bo skład ma imponujcy.
ju - 2014-11-03
olejek rycynowy podobno jest dobry
Tomasz - 2014-11-03
zamiast czytać takie banialuki to najlepiej się wybrać do trychologa...
iz - 2014-11-03
Włosy wypadają ? to źle? Nie trzeba ich potem depilować, bo same wypadną. Laski to mają pusto w głowie, tu depilacja a tu walka z wypadaniem włosów. Powinny sobie zdepilować cały mózg.
zuzaaa - 2014-11-03
ale nagadali,wrrr,tyle to ja wiedzialam...wypadają bo masz -zła diete,brak witamin,zly szampon,sttres,depresje,trzesz recznikiem itp....moze jakies konkrety???jakie witaminy,jakie warzywa?
ja nie stosuję nigdy suszarki,ani reecznika,ani odzywek,jem duzo kiełek- ziaren i codziennie zbieram garsc wlosow z podlogi czy prysznica!
jola - 2014-11-03
Kupuje w aptece henne, to taka odzywka w pudelku, cos pomiedzy kremem a emulsia, moja jest biala, bo jestem blondynka, ale jest tez dla brunetek. Pomaga. A wlosy po niej sa piekne:)
aleksandra_mmjn - 2013-07-30
Ja stosuje SEBORADIN na wypadanie i przerzedzanie się włosów.
szpilka - 2010-10-21

albo najlepiej zastosować POKRZEPOL płyn przeciw wypadaniu włosów, na bazie wyciągów roślinnych:skrzyp polny, rozmaryn lekarski, wyciąg z brzozy, bardzo łatwy w użyciu, wystrczy spryskać skórę głowy i wmasować, efekt niesamowity.

Pozdrawiam

Yolka - 2010-09-10
Jak wypadają włosy to należy je polewać wywarem z kory łopianu. Sposób przyrządzenia wywaru: 3 łyżki kory łopianu zalać 2 szklankami wody, gotować 4 min, przecedzić. Włosy polewać tym po myciu.
Włosy mogą wypadać z wielu powodów. Może to być choroba, złe odżywianie, zmiany hormonalne czy stres. Aby wybrać...
Powody wypadania włosów
Włosy mogą wypadać z wielu powodów. Może to być choroba, złe odżywianie, zmiany...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub