Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Kartki na Walentynki > Dekoracja stołu walentynkowego
Dekoracja stołu walentynkowego

Dekoracja stołu walentynkowego

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Walentynkowy wieczór powinien być specjalny i wyjątkowy pod każdym względem. Także dekoracja stołu na walentynki powinna podkreślać wagę tego wieczoru.
1
Dekoracja stołu na Walentynki

Ustawienie stołu

Stół ustaw na środku pokoju, przesuń na wprost kominka lub ustaw bezpośrednio przy oknie. Ważne, aby znajdował się on w najlepszym miejscu w pomieszczeniu.

2
Serwetka w serduszka

Ubierz stół specjalnie na tą okazję

Wybierz odpowiedni obrus. Może być to obrus wykończony koronkami, jasno różowy, czerwony lub z motywem kwiatów. Jeśli chcesz jednak motyw serduszek, to proponuję wykonanie takich jak obok na zdjęciu [instrukcja robienia serwetek w serduszka] - ich wykonanie zajmie ci tylko kilka minut a efekt będzie piorunujący!

3
Stół na walentynki

Dekoracja stołu na walentynki

Miłość i romantyzm to główne tematy dnia zatem udekoruj stół kwiatami, płatkami kwiatów, świecami, czerwonym brokatem (najlepiej w kształcie serduszek), confetti i słodyczami. Papierowe lub materiałowe serwetki złóż na kształt serduszek. (Zobacz jak złożyć serwetkę na kształt serca.)

Dzień ten jest okazją na użycie najlepszej zastawy stołowej. Wszystko powinno wyglądać ślicznie i romantycznie. Nigdy, przenigdy nie używaj w ten wieczór papierowych bądź plastikowych talerzyków, nawet jeśli są one ozdobione najpiękniejszymi serduszkami.

Jak zrobić pudełko ze zdjęciami?
Jak wyciąć serce z papieru?
Jak zrobić kartkę walentynkową 3d?
Jak zrobić kartkę walentynkową z serduszkiem 3D?
4
Herbata z serduszkiem

Herbata podana z miłością

Chcesz zaimponować swojej Walentynce? Zamień etykietki z herbaty na urocze serduszka. Na każdym serduszku możesz napisać jedną z rzeczy, za które kochasz swoją dziewczynę / chłopaka. Podoba ci się? No to do dzieła! Zobacz: Jak zrobić walentynkową herbatę.

5
Zakładka - serduszko

Prezent

Jeśli masz dla swojej miłości jakiś prezent, połóż go na stole razem z karteczką walentynkową. Prezent nie musi być wyszukany i fajnie będzie, jeśli będzie ręcznie robiony. Zobacz "pomysły na prezenty walentynkowe".

6

Nie zapomnij o kwiatach

Ustaw na środku stołu wazę ze świeżymi kwiatami. Zamiast kwiatów ciętych możesz postawić na stole żywe kwiaty w doniczce. Doniczkę owiń w papier dekoracyjny lub ładną serwetkę i zwiąż specjalną wstążeczką.

 4/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Co powiesz na walentynkowy seans filmowy? Potrzebujesz dwóch rzeczy: romantycznego filmu i... wiaderka popcornu. Ale...
Jak zrobić walentynkowy popcorn?
Co powiesz na walentynkowy seans filmowy? Potrzebujesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt