Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Kartki na Walentynki > Dekoracja stołu walentynkowego
Dekoracja stołu walentynkowego

Dekoracja stołu walentynkowego

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Walentynkowy wieczór powinien być specjalny i wyjątkowy pod każdym względem. Także dekoracja stołu na walentynki powinna podkreślać wagę tego wieczoru.
1
Dekoracja stołu na Walentynki

Ustawienie stołu

Stół ustaw na środku pokoju, przesuń na wprost kominka lub ustaw bezpośrednio przy oknie. Ważne, aby znajdował się on w najlepszym miejscu w pomieszczeniu.

2
Serwetka w serduszka

Ubierz stół specjalnie na tą okazję

Wybierz odpowiedni obrus. Może być to obrus wykończony koronkami, jasno różowy, czerwony lub z motywem kwiatów. Jeśli chcesz jednak motyw serduszek, to proponuję wykonanie takich jak obok na zdjęciu [instrukcja robienia serwetek w serduszka] - ich wykonanie zajmie ci tylko kilka minut a efekt będzie piorunujący!

3
Stół na walentynki

Dekoracja stołu na walentynki

Miłość i romantyzm to główne tematy dnia zatem udekoruj stół kwiatami, płatkami kwiatów, świecami, czerwonym brokatem (najlepiej w kształcie serduszek), confetti i słodyczami. Papierowe lub materiałowe serwetki złóż na kształt serduszek. (Zobacz jak złożyć serwetkę na kształt serca.)

Dzień ten jest okazją na użycie najlepszej zastawy stołowej. Wszystko powinno wyglądać ślicznie i romantycznie. Nigdy, przenigdy nie używaj w ten wieczór papierowych bądź plastikowych talerzyków, nawet jeśli są one ozdobione najpiękniejszymi serduszkami.

Jak ozdobić styropianowe serce?
Jak zrobić ozdobę walentynkową na okno?
Jakie kwiaty wybrać na Walentynki?
Jak zrobić lampion walentynkowy?
4
Herbata z serduszkiem

Herbata podana z miłością

Chcesz zaimponować swojej Walentynce? Zamień etykietki z herbaty na urocze serduszka. Na każdym serduszku możesz napisać jedną z rzeczy, za które kochasz swoją dziewczynę / chłopaka. Podoba ci się? No to do dzieła! Zobacz: Jak zrobić walentynkową herbatę.

5
Zakładka - serduszko

Prezent

Jeśli masz dla swojej miłości jakiś prezent, połóż go na stole razem z karteczką walentynkową. Prezent nie musi być wyszukany i fajnie będzie, jeśli będzie ręcznie robiony. Zobacz "pomysły na prezenty walentynkowe".

6

Nie zapomnij o kwiatach

Ustaw na środku stołu wazę ze świeżymi kwiatami. Zamiast kwiatów ciętych możesz postawić na stole żywe kwiaty w doniczce. Doniczkę owiń w papier dekoracyjny lub ładną serwetkę i zwiąż specjalną wstążeczką.

 4/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Puszyste i delikatne ciasto w połączeniu z kremowym, serowym nadzieniem, to doskonała propozycja nie tylko na...
Jak zrobić roladę walentynkową?
Puszyste i delikatne ciasto w połączeniu z kremowym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt