Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Polityka > Wojsko Polskie > Jak dostać się do wojska?

Jak dostać się do wojska?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (273 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Młodzi ludzie coraz częściej zastanawiają się czy nie wstąpić do wojska. Myśl ta staje się coraz bardziej popularna, zarówno wśród kobiet jak i mężczyzn. Jednak nie wszyscy wiedzą jak się do tego zabrać. Wojsko to nie zabawa. Wymagane jest bowiem odpowiednie wykształcenie, poziom umiejętności i kondycja fizyczna. Jeśli jesteś zainteresowany tym, jak dostać się do wojska, przeczytaj poniższe wskazówki.
1
Przede wszystkim musisz spełniać podstawowe warunki przyjęcia. Żołnierzami mogą zostać bowiem tylko osoby posiadające obywatelstwo polskie, niekarane sądownie, które ukończyły 18 lat.
2
Kolejnym krokiem, który musisz podjąć, jest skompletowanie i dostarczenie odpowiednich dokumentów. Warunkiem dostania się do wojska jest wypełnienie wniosku, do którego należy dołączyć życiorys, odpis aktu urodzenia oraz oświadczenie o niekaralności, a także dokumenty potwierdzające uzyskanie wymaganego wykształcenia. Wszystkie dokumenty musisz złożyć w najbliższej jednostce WKU.
3
Złóż podanie do odpowiedniej Szkoły Podoficerskiej lub Centrum Szkolenia Wojsk. Czekaj na decyzje i wezwanie na badania i testy.
4
Po zbadaniu przez lekarzy i wydaniu oświadczenia o zdolności do pełnienia służby wojskowej, musisz przygotować się na test sprawności fizycznej.
5
Podczas testu sprawności fizycznej, komisja zbada twoją wytrzymałość, siłę oraz szybkość. Suma punktów, które zdobędziesz zadecyduje o ewentualnym przyjęciu.
6
Zainwestuj w naukę języków obcych. Wiele szkół tego wymaga. W niektórych przypadkach  znajomość ta decyduje o przyjęciu do szkoły wojskowej.
7
Jeśli pomyślnie przejdziesz wszystkie testy i próby, zostaniesz wcielony do wojska. Wystarczy teraz podpisać kontrakt i rozpocząć nową przygodę.
8
Jeśli nadal nie wiesz, co powinieneś zrobić lub nie wiesz jak się do tego wszystkiego zabrać, udaj się do najbliższej jednostki WKU. Uzyskasz tam wszystkie niezbędne informacje i dostaniesz wskazówki, co dalej robić.
Jak leczyć rwę kulszową?
Jak układać cienkie włosy?
Jaki prezent kupić żonie na rocznicę ślubu?
Jak zrobić łóżko z palet?
Przeczytaj teraz: Jak uniknąć wojska?
 3.4/5 (273 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (125)

kk - 2016-08-29
jeśli raz w wieku 14 lat byłam w sądzie za demoralizacje i dostałam upomnienie, to mam szanse aby dostać się do wojska?
Agata - 2016-07-18
Są także kursy przygotowujące do wojska, mój kuzyn robił taki kurs w Elblągu - otrzymał certyfikat,który bardzo mu pomógł
Arturo992 - 2016-06-06
Witam. Jestem zameldowany w Gdyni a mieszkam w Koszalinie. Czy moge zlozyc dokumenty do WKU w Kolobrzegu czy musze do WKU w Gdyni ?
NN - 2016-06-06
Dla wszystkich tych co chca isc do wojska, a nie moga w Polsce, zalecam Legie Cudzoziemska francuska(Legion Etrangere), potrzeba silnych, wytrzymalych chlopow, obojentnie karany w Polsce czy nie.
Also, intelektualista nie za bardzo.
Jezyk francuski musi byc na poziomie komunikacji, 18+.
Sluzba w korpusie elity, niebezpieczna, 5 lat minimum.
wroclaw pl - 2016-05-27
czecs!
jestem z Ukrainy. teraz żyję wo Wroclawiu/ mam tu rodzine i
chciałby wstupic do polskiego wojska!!!
polakem narazie nie jestem ale mam staly pobyt co znace ze moge dostac obywatelstwo bez problemu!
znam Polski i Russkiy//
jest możliwość byc w Wojsky?
Hiyoshi - 2016-05-20
jeśli dostałabym się do wojska czy jest możliwość przeniesienia do innego kraju? Chodzi mi przede wszystkim o kraje typu Korea Południowa lub Japonia bo znam nieco tamtejsze języki + oczywiście dobrze angielski.
zakładnik - 2016-05-12
Mam kategorię "Z" (zakladnik). Czy moge się dostac do wojska?
ex żołnierzyk - 2016-05-12
Wymagane znajomości.
Przechuj Komandos - 2016-05-09
Plecaki sa i zawsze beda we wojsku, to prawda, ale jest ich niewiele(mniej niz 25%). Jak ktos mowi ze 99% to plecaki, to: albo nic o woju nie wie, albo jest uposledzony. Do sluzby przygotowawczej, jak masz wymagane papiery i jezeli nie ma duzej ''konkurencji'' to sie mozna dostac bez problemow... Potem zalezy jak bedzie z etatami dla zawodowej. Ale niech nikt mi nie pierdoli ze bez plecow sie nie mozna dostac do SP. Radze wszystkim isc do korpusu szeregowych. Nawet jak ktos sie dostanie na podoficera, to na etat kaprali sie nie dostanie bez kilkuletniego doswiadczenia w woju. Problem sie zaczyna kiedy sie szuka etatu w wojsku...
butcher - 2016-05-04
powiedzmy wczym szkodi ze jestem karany za (bojki ) dajecie do wojska ludzi po liceum ktorzy a nic nie warci ,gdyby przyszedl taki z zawodowki to po pierwsze ci co ucza w tym wojsku by mieli juz nasrane w te swoje mundury .Chcecie tam ludzi szarych ktorzy nie maja pojecia o zyciu dla mnie to wstyd za takie wojsko ,nigdy z takich ludzi nie bedzie zolnierzy a ogolem Polska schodzi na psy z roku na rok
anezram - 2016-04-11
To prawda wszystko ściema!!!!!!!!!!!!!!!! Dostają się tylko Ci co mają plecy( większość 99%) Pozdrowienia dla województwa ............... !
las vegas - 2016-04-06
no ten cały nabór to ściema.trzeba mieć plecak inaczej nie ma szans
Ciekawostka - 2016-04-04
Witam, chcialem odp na pytania, a mianowicie, nie m takiego czegos, jak odmowienie do Afganistanu, wiecie ile tam ludzi sie pcha? Nie macie pojecia. Zeby tam sie dostac, to trzeba miec, albo wtyki, albo duzo szczescia, a co do wojska zawodowego, to wyzej wam wszystko pisze. Jezeli ukonczyliscie gimn, to bd jako szeregowi, srednie (matura), to podoficer, studia, to oficer. Zalezy jakie macie wykształcenie, to pojdzciecie na rozny okres czasu, szeregowy: 4mies, podoficer: 5mies, oficer 6mies. Oczywoscie trzeba mies obywatelstwo Polskie i nie karanym byc, zeby zdobyc taki papierek, trzeba sie zglosic do sądu bodajze wojewódzkie lub w kazdym wiekszym miescie i to kosztuje 50 zl, taki papierek o "nie" karalnosci. Mozecie tez podejsc, jak w.w do pobliskiego WKU i tam wam wszystko wytlumacza. Sam mam ochote isc w tym roku do wojska, jako szeregowy na te 4 mies, a do liceum ide po tych 4 mies sluzby. W razie pytan, piszcie na mail'a, spróbuję odpowiedzziec na kazde pytanie, PS. Troche smieszne, jak dzieci w wieku 15 lat piszą, ze chca isc do wojska hehe.
nik - 2016-03-23
Chciałbym się dostać do wojska mam 17lat
,-Frejz-, - 2016-03-08
Witam,mam 14 lat i wyczytalem zeby dostac sie do wojska trzeba skaczyc mature a jestem kiepskim uczniem mozna jakos w inny sposob dostac sie do Wojska Lądowego?
Fony - 2016-02-23
Mieszkam w Hiszpani juz ponad 10 lat znam bardz odobrze Hiszpanski i Katalonski a Angielski podstawowy, nie jestem zameldowany w Polsce i bym chcial isc do wojska, w tym momencie ucze sie elektro mechaniki na 1 roku klasy zawodowej, bywam w polsce tak co roku, ktos by muk mi wytlumaczyc co musze zrobic i czy moje studia tutaj moga byc zaliczone w polsce. Ps nie pisze po polsku dobrze bo mialem 7 lat jak wyjechalem.
mójziomek - 2016-02-15
Drago121 wojsko polskie wycofało się z afganistanu
Drago121 - 2016-02-09
Witam za 2 miesiące kończę 18 lat chciałbym dostać się do wojska a najbardziej zależy mi na tym aby dostać się do Afganistanu . Aktualnie jestem w połowie drugiej klasy zawodowej (Zawód ślusarz) Nigdy nie byłem karany , nie miałem zadnych problemów z prawem . Swoją zdolność fizyczna oceniam na bardzo dobrą w szkole z WF zawsze bdb a także od 3 lat trenuję na siłowni . Znajomośc języków obcych (Angielski i Niemiecki na poziomie podstawowym ) Chciałbym się dowiedzieć jak to jest , aby zacząć . Skłoniło mnie do tego że chciałbym się przysłużyć krajowi , ale bardzo chciałbym walczyć w Afganistanie jak na początku wspomniałem . Proszę o szybką odpowiedz i doradzenie mi co zrobić aby zacząć i jak się do tego zabrać czekam na odpowiedz .
Oli - 2016-01-26
Mam 17 lat, i mieszkam już 9 lat w UK bardzo chce wstąpić do Polskiej Armii ale mam też możliwość wstąpić do Angielskiej, Nie chce do Angielskiej bo bym musiał się Wyrzec Polskiego Obywatelstwa, Mój Angielski jest pewnie już lepszy niż mój Polski, Co powinnienem zrobić? Dziękuje
tobi - 2016-01-21
też się u nich szkoliłem. chciałem się przekonać czy się w ogóle nadaję bo interesują mnie siły specjalne. przyznam, że te ich treningi nawet mi przypadły do gustu.
Maniol - 2016-01-13
Przed wstąpieniem do wojska przeszedłem kurs przygotowawczy organizowany przez SCAT. Dzięki temu miałem okazję żeby sprawdzić swoje umiejętności. Wydaje mi się, że pomogło mi to w zwiększeniu moich szans przy rekrutacji.
ja - 2015-12-28
chce sluzyc Ojczyznie.mam kategorie e.jestem kasjerem sprzedawca
patrycja - 2015-12-17
Witam. Mam pytanie. Mam 23 lata jestem kobieta. I chciałabym isc do wojska. Spędziłam 3 lata w Anglii gdzie skonczylam College o profilu Public Services (mundurowy/sluzby publiczne) . Teraz od 3 lat jestem w Polsce i pracuje głównie w ochronie. I pytanie brzmi takie czy z moimi "angielskimi papierami" po tej szkole sa w stanie mnie przyjac do wojska? Czy byly juz takie przypadki?
Bo no w jednej szkole policealnej nie chcieli mnie przyjac ze względu na szkole skonczona w Anglii ale za to w drugiej normalnie mnie przyjęli.
Aleks - 2015-11-17
Witam mieszkam w Anglii już 3 lata umiem 2 języki angielski i polski. Chciał bym być w wojsku ale mam 14 lat.czy jak dojdę do wojska to po służbie mogę dojść do zespołu GROM bardzo bym tam chciał być interesuje sie GROM'em już 3 lata. Czekam na szybką odpowiedz.
rango - 2015-11-06
według mnie to cze ba się spytać w wojskó
xyz - 2015-11-02
Czy kończąc szkolenie podstawowe bez specjalistycznego, mam szanse dostać się do wojska? czy koniecznie trzeba ukończyć szkolenie specjalistyczne?
kris - 2015-10-30
witam. mysle ze spelniam wszystkie kryteria potrzebne by dostac sie do wojska
znam komunikatywnie dwa jezyki obce niemiecki i angielski jestem wysportowany szybki w miare mozliwosci silny nie glupi bystry i bardzo chcialbym isc z wlasnej woli do wojska lecz nie mam wyksztalcenia bo skonczylo sie na 2gim;/ czego teraz zaluje nie mam czasu by chodzic w tym wieku do szkoly by zrobic wymagane wykrzatalcenie.. sa jakies inne mozliwosci by dostac sie do wojska?
pozdrawiam
fripi - 2015-10-06
Sama myślałam o pojsciu do wojska, ale myślę, że muszę jeszcze sporo potrenować. Czy ktoś może wie, jest jakiś ogranicznik wiekowy? Jestem po ogolniaku. Czy można wcześniej bez składania papierów i przechodzenia całego procesu rekrutacji pójść do jakiejś szkółki wojskowej? Po prostu zobaczyć jak to jest i czy dam radę? Za konkretne odpowiedzi z góry dziękuję.
patryk - 2015-09-11
Ja mam 16 lat i mieszkam w Holandi już od 10 lat. chiał bym isć w Polsce do wojska. Dzwoniłem do polskiego gimnazjum i moge do niego chodzić 3 gimnazjum. Co po tym jest mozliwość wojska dla mnie?

pozdro patryk
patryk - 2015-09-11

pozdro patryk
basket - 2015-07-29
Witam, skończyłem licencjat z chemii, jezeli chcialbym dostac sie teraz do wojska, do pracy, jakie sa mozliwosci awansu, czy dostane ze wzgledu na wyksztalcenie jakis lepszy stopien? jak to dziala wtakiej sytuacji ?
kozak - 2015-07-21
Ja zlozylem papiery i nie dostalem skierowania na zadne testy tylko od razu na rozmowe kwalifikacyjna
Tomek - 2015-07-05
Witam złożyłem papiery i już mam termin testów fizycznych więc super :) Ja skończyłem szkołę mundurową i specjalne przygotowania.
KappKappa - 2015-05-14
Cześć mam pytanie, bo mam zamiar iść do liceum mundurowego, ale nie umiem robić pompek oraz podciągnąć się na linie i drążku. Jak to wyćwiczyć wiem jak się wykonuje te czynności, ale ręce nie chcą tego robić a nogami mogę się podciągnąć i mogę wisieć do góry nogami przez ok.4 godziny.

Może mi ktoś coś doradzić wrazie co to mój prywatny email: kp1myszka@gmail.com
Tomasz - 2015-03-25
Cześć mam pytanie.
[Mam rocznikowo 17 (jeszcze nie skończone)lat to jest 1. liceum]
Czy istnieje możliwość przejścia takiego zwykłego szkolenia, o których ostatnio głośno, przed 18 rokiem życia? Czy jednak musiałbym szukać czegoś takiego w kółkach militarnych?
Liczę na szybką odpowiedź
Querty - 2015-03-09
Witam, mam 19 lat i dostałem niedawno zawiadomienie o komisji wojskowej na której mam się wstawić. Ciesze się z tego powodu, bo zawsze chciałem być w wojsku. Ale niestety nieukończyłem gimnazjum, zatrzymałem się w połowie 2 klasy gim., Przez moje zachowanie. Czy byłaby szansa pominąć etap ten? Jestem sprawny fizycznie, o silnym charakterze. Codziennie trenuje m.in bieganie itp. Czekam na odpowiedź i dziękuję.
St.Strażak Kriss - 2015-02-27
Widzę że połowa osób tutaj piszących może w pierwszej kolejności nauczy się języka polskiego ukończy podstawówkę a potem myśli o wojsku to nie jest takie łatwe jak wam się wydaje wy piszecie ze umiecie mówić po Angielsku a po polsku pisać nie umiecie śmiech na sali
makaveli - 2015-01-20
Większość komentarzy piszą debile co nie umieją pisać!
wiktoria111 - 2015-01-15
hej jestli czytacie wiadomosc to odpiszcie jestem wiktoriqa nam 13 lat i interesuje mnie to co dzieje sie w wojsku te wszystkie treningi super! ja sama z wf mam 6 super co? ale gdybym poszła do wojska nie miała bym chenci uczyc sie innych obcych jezykuw chociarz znam angielski czy to wystarczy odpiszcie pliss
patrycja123 - 2015-01-15
hy no fajnie byc we wojsku ale gdyby nie trzeba było znac wszystkich jenzykuw mam pytanie czy angielski wystarczy?
sens - 2014-12-30
Sluchajcie jakby byla rekrutacja do wojska to przechodzis przez brame na ustach boga swojego stoisz w kolejce do podpisania kontraktu sluzby do 2 lat i juz jestescie ale nie radze bo rekrutacje poto robiol bo wojna gdzies idzie tak jak w iraku potem was zbadajol po wojnie i ci co majol jakolkolwiek chorobe oprucz ADHD to was wykopiol na zbity pysk
sens - 2014-12-30
arturo23 - 2014-12-29
Witam,,,, mam takie pytanie mam 23 lata chcial bym dostac sie do wojska poniewaz moj ojciec bly tam 15 lat jak bylem maly zawsze mnie zabieral do jednostki i tak mi jakos zostalo nie ukonczylem szkoly mam tylko podstawowke i nie wiem czy mnie tam wezma czy moze mi ktos dac jackas rade lub pomuc sie tam dostac ,,,, tata nie stety nie moze pomuc bo z namn nie mieszka od paru lat i nie mam kontaktu,,,, prosze o pomoc
arturo23 - 2014-12-29
arturo23 - 2014-12-29
Adrian7x - 2014-12-08
Kursy na kaprala czy chorazego lub szkola po zawodowce
Adi - 2014-12-08
Są jakieś kursy na kaprala czy chorążego po zawodówce ,i jakie trza by spełnić wymagania do takiego kursu.
kamil - 2014-10-27
mam wyższe studia(techniczne) i kolejny raz odmówiono mi ...nawet jakichkolwiek ,,testów"...magiczna formułka- nie spełnia kryteriów/9 o co chodzi ?, a niemiła pani w wku , na moje pytania o kryteria przyjec nie chciała nic powiedziec.
Co robic dalej?
roman - 2014-09-26
Koledzy ??? jak nie macie szkoły, to ją ukończcie. Niech życie nie ratuje wam wojsko. No gość gimnazjum nie skończył i o wojsku myśli. A później takie tłuczki bez szkoły znęcają się nad młodym kociarstwem, bo myślą że rozumy pozjadali. Niech naszą armię reprezentują ludzie mądrzy i kreatywni. Powiedzenie nie nauka lecz chęć szczera, zrobi z ciebie oficera, już dawno minęło. Wojsko jest na poziomie i tak ma być.
Eryk - 2014-09-18
Witam mam na imię Eryk :)
mam pytania co do ksztacenia:) Jestem po szkole Zasadniczej Zawodowej Zawód Mechanik pojazdów samochodowych + Wulkanizator, Kształcę się jeszcze na kierunku Ogólnym żeby zdobyć wykształcenie średnie mam ostatni rok i nie wiem czy ma to sens aby zakończyć czy przerwać i wstąpić do wojska:) pytanie 1. Czy jest jakaś szkoła dla takich osób jak ja ??? 2.Czy przerwać czy skończyć szkołę ogólną i czy nie przystąpić do kolejnej np coś na zasadzie kierunku Wojskowego 3 Czy jest taka szkoła wg?? . Są te kl. Mundurowe ale to tylko dla tych po Gim. proszę o pomoc z góry dziekuję:P
ratriii - 2014-08-28
ile trwa srednio w przyblizeniu przyjecie do wojska od testu sprawnosciowego do samegho podpisania kontraktu??
Harry - 2014-08-18
jestem karany i lipa wszystko przepadło :(
TakTo - 2014-08-18
Witam Wszystkich, otóż mam 20 lat, jestem po zawodówce gastronomicznej lecz nie posiadam zawodu, czy jak ukończyłem WKU z najlepszą kategorią oczywiście, mógłbym się dostać do wojska?
Klaudia - 2014-03-21
Witam mam 19 lat i bardzo chcialabym dostac sie do wojska, ale nie wiem jak sie do tego zabrac. Jakie dokumenty sa do tego potrzebne i czy wg mam jakies szanse moj zawod wyuczony nie ma nic wspolnego z wojskiem. Prosze o odpowiedzi
picollo - 2013-11-18
Takie pytanie, nie skonczylem gimnazjum poniewaz wyjechalem mieszkac za granice. To bylo blisko 4 lata temu a bardzo chcialbym dolaczyc do wojska polskiego. Czy mam jakies szanse ? Dodam ze skonczylem szkole i aktualnie jestem w collegu ale czy to ma jakies znaczenie?
llll - 2013-09-22

mam mala prozbe czy jak zlozylem papiery wszystkie jakie sa potrzebne w wku to ile musze czekac na odpowiedz z jednostki czy podpisza zemna katrakt

Bullet - 2013-08-22
Denerwuje mnie to że nawet do wojska potrzebne jest "odpowiednie wykształcenie. Kiedyś brało się każdego a dzisiaj tylko tych co mają świadectwa wyższych szkół. Zakończyłem naukę na 2 roku LO by podjąć się pracy(problemy finansowe rodziny). Jestem bardzo chętny by zaciągnąć się do wojska lecz nie wezmą mnie bo jestem za głupi. To że ktoś nie ma wykształcenia na papierku nie znaczy, że w ogóle nie nadaje się do niczego. Wykształcony nie znaczy mądry. Pozdrawiam.
9BKpanc wilk - 2013-02-25
A jeśli byłem w wojsku mialem okazje zostac szef i dowódca chcieli bebym zostal i teraz jakbym dostal bilecik do rezerwy to juz tam mogłbym próbowac zostać to bym został...?
diesel909 - 2013-02-05
ten kto pisał ten artykuł powinien chociaz troche poczytac o tym najpierw, do podoficerki nieda sie dostac z pionu cywilnego, a zeby dostać sie do słuzby przygotowawczej najlepiej miec prawo jazdy kat. C ,lub C+ E w przeciwnym razie cieżko.
Polak - 2013-02-05
Jeśli ukończyłeś gimnazjum to możesz iść do wojska.
gumis - 2013-01-30
Witam mam 20 lat chcial bym isc do wojska ale nie skonczylem gimnazjum czy jest jakas mozliwosc zebym dostal sie do wojska
gumis - 2013-01-30
Wojtek - 2013-01-19
ja maże od małego o wojsku.Narazie jestem ASG mam 16 lat,ale nie kreci mnie nic innego jak wojsko.Chce isc do niego,gdyz jestem czlowiekeim honoru i wpsierac innych ludzi w ciezkich sytuacjach.chce byc oddany wojsku.Ale jedno pytanie.Czy bezposrednio po technikum dostane sie do wojska.Po technikum mechanicznym.
knox - 2013-01-10
a jak ja miałem dwie sprawy w sądzie za to że się nie uczyłem w szkole to nie mogę iśc do wojska????
i jak nawet nie skończyłem gimnazjum to też nie ?????????
lapis343 - 2013-01-03
ale fajnie thanks jestem teras oficerem zawodowym thanks :) nidlugo moja jednostka leci do afganistanu na operacje wspierania wojsk ladowych usa
nynek - 2012-10-26
Witam mam takie pytanie jak ktos ma wykszralcenie podstawowe to moze pusc do wojska?
glicynia - 2012-10-25
A ja po lekturze Plutonu wyrzutków kapitana Seana Parnella, który dowodził tym właśnie plutonem w Afganistanie w 2006/07 roku, nie chciałabym trafić do wojska za żadne skarby świata, a marzącym o tym polecam tę książkę, ku rozwadze.
zigitrn - 2012-10-10
Tez bym chciał iść do wojska, skończyłem studia inż. tyle ze mam kategorie D :P
tigoo - 2012-08-19

Ludzie jak piszą odpowiednie wykształcenie to na pewno maturę! Rozgraniczyć kwestie zostać żołnierzem, podoficerem, oficerem... Żołnierzem jest się po złożonej przysiędze wojskowej ( obecnie NSR) a reszta typowo po szkołach wojskowych (mówimy o kandydatach z cywila) Artykuł pobieżny. Nie tłumaczy tego jaka sytuacja jest obecnie. Wszystkich właściwych informacji: o wymaganiach do służby, o terminach kwalifikacji, wolnych etatach i wszystkim informuje WKU do którego się należy. Jednostki nie mają obowiązku udzielania informacji cywilom o wolnych etatach itd. Nawet jeśli u nich są kwalifikacje to kandydata kieruje WKU i to ono "go reprezentuje", wysyła dokumenty dalej. Co do misji: pokojowa to dobre określenie (obowiązuje poprawne nazewnictwo). Żeby wyjechać trzeba spełnić warunki (być żołnierzem zawodowym) mieć doświadczenie w specjalności, w wojsku itd (do autora wpisu odnośnie misji: zostań żołnierzem popracuj potem pytaj starszych kolegów co i jak i do kogo- nie jeden był i wie) Co do jeszcze szkół wojskowych.. www.google.pl :D:D wyszukiwarka, strona, informacje na stronie:)

radek - 2012-08-01
Czy trzeba mieć zdaną maturę żeby dostać sie na zawodowego?
dany 133 - 2012-06-24
Mam pytanko ,odbyłem służbę wojska w 2000r zdobyłem stopień kaprala ,byłem dowódca czołgu T55 jednak minęło 12 lat,chciałbym ,isc na zawodowego żołnierza,ma 32 lata,czy to jest możliwe,???
trec210 - 2012-05-12

witam mam 21 lat skończyłem szkołe zawodową i zaoczne liceum ogólnokształcące.właśnie zdaje mature... matematyka dobrze bo powinna być na 80 % angol słbo bo na jakieś 40-50%;/ więc co mam zrobić aby dostać sie do wojska?najpierw iść na studia a potem sie starać czy lepiej już teraz?z tego co czytałem wynika że nadal nie ma naboru do szkoły podoficerskiej z cywila;/ale mając książeczkę wojskową i stopień szeregowego ale bez odbytej służby czy i tak jestem uznawany za cywila;/?na komisji wojskowej powiedziałem że chciałbym iść do wojska....rok temu brali do chyba przygotowawczej służby wojskowej(3miesiące) od czego zależy kogo tam biorą bo kolege wzięli a nic w tym kierunku nie robił... prosze o kontak na gg.35734658

MlodaStara - 2012-05-05

Witam. Zastanawiam się nad szkoła wojskowa, za rok zdaje maturę i już zaczęłam myśleć o szkole mógłby mi ktoś powiedzieć jak kobieta ma przygotować się do testów sprawnościowych co jest wymagane od kobiety chciałabym już zacząć treningi i to ostro. Czy jeżeli mam dziecko mam szanse na dostanie się do wojska? nie będę chciała żadnych ułatwień chce zacząć spełniać swoje marzenia i zostać podoficerem to jest mój cel, bardzo proszę o odpowiedz... i pozdrawiam wszystkich.

kapral21 - 2012-05-03

jestem w nsr i jak pojechać na misje pokojowa

wojak - 2012-04-24
Rafał odwiedź stronę interesującej cię szkoły i tam masz podaną wszelką punktację i regulaminy. tkrolikowskilodz co do twojego pytania to odpowiedź również znajdziesz na stronie szkoły;] ale te główne testy to : podciąganie na drążku, bieg na 50m, bieg na 1000m. Jednak szkoły mogą mieć różne punktacje więc to już musisz sprawdzić w interesującej cię placówce.
Rafał - 2012-04-23
Mam 19 lat i chce sie przyjąc do wojska tylko najgorsze jest to ze z wykształceniem bedzie słabo jestem dobry fizycznie czy powie mi ktos jakie mam szanse?
tkrolikowskilodz - 2012-04-21
na jakiej zasadzie wyglądają testy sprawnościowe? czy trudne są do przejścia?. Mam 24 lata i zastanawiam się nad wstąpieniem do wojska. Myślę ze warto może było by spróbować swoich sił
wojtaas - 2012-04-12
mam 17 lat, i mam problem, ponieważ nie jestem super dobry z przedmiotów ścisłych i byłem karany w sądzie za bójke ale nie maiłem nadzoru kuratora tylko założyli mi akta, może mi ktoś powiedzieć jakie mam szanse??
Mati98 - 2012-03-29
Witam mam 14 lat i jestem w 1 klasie gim. Po ukończeniu tej szkoły chciałbym iść do szkółki wojskowej a potem do wojska zawodowego najlepiej gdzieś w piechocie.Jak na razie
W-F 6 (Ciężko jest)
J.Ang 5 (Poziom komunikatywny)
Przynajmniej jak na wakacjach w Anglii byłem u kuzynki to potrafiłem się dogadać z przechodniami.
Mam nadzieję że się dostanę. :)
Magda - 2012-03-26
Witam.Niedługo skończę 19 lat.Chciałabym dostać się do wojska.Marzę o tym od dawna.Język angielski i rosyjski.Tylko nie wiem co mam robić żeby się tam dostać??
magda - 2012-03-21
Witam.
Jestem na drugim roku studiów fizjoterapii czy będąc licencjonowanym fizjoterapeutą mam jakieś fory odnośnie dostania się do wojska?
slawek - 2012-03-20

Raperro napisał

,Jestem Darek mam 18 lat ale jestem w 2 gimnazjum i nie mam pojęcia jak wbić sie do woja co mam robić dajcie znać ? z góry dziękuwa

siema jestem slawek w sluzbie zawodowej,jak masz pytania to pisz na maila najlepiej.pozdro

komando28@interia.eu

kamillo - 2012-03-20

O to świetnie, dziękuję za pomoc. Interesuje mnie piechota a dokładniej strzelcy wyborowi. Chciałbym zapytać jakie papiery są jeszcze potrzebne żeby móc się zaciągnąć i gdzie z tym iść?

barbel2 - 2012-03-20

bytek1994 napisał

,Witam . nie długo skończę 18 lat.Chodzę jeszcze do średniej szkoły: ZAWODOWEJ. Sprawność fizyczna-Bardzo dobra. nie karany .

Języki niemiecki i angielski, nauka podstawowa .TUTAJ podkreśle że w szkole nie byłem prymusem ponieważ nie mialem odpowiednich warunków.Czy napotkam jakieś trudności poza testami ? Łatwo się teraz dostać jeśli ktoś spełnia wymagania i ma chęci .CZEKAM NA ODPOWIEDŹ NA E-MAILA

czolem jestem w zawodowej sluzbie wojskowej.to zalezy co cie interesuje mysle masz szanse jak masz pytania wal smialo

barbel2 - 2012-03-20

komar napisał

,Witam czy jesli przybili mi wyrok w zawieszeniu mam jakąś możliwość dostania się do wojska??

kamillo - 2012-03-13
Witam.
Tak jak wiele osób, które zamieściły tutaj swoje komentarze, ja także chciałbym dostać się do wojska. w czerwcu kończę technikum i chciałbym zacząć robić coś, czym się bardzo interesuje. Jestem sprawny fizycznie, a i z nauką większych problemów nie mam. Jeśli to możliwe, poprosiłbym o maila osobę, która zajmuje się rekrutacją lub jest zawodowym żołnierzem.
RIMBO - 2012-03-09
a jeśli ktoś jest chory na zatoki może być przyjęty do wojska
kamyk - 2012-03-07
Mam 18 lam mam już książeczkę wojskową z kat A i nie chodzę do zawodówki bo mi się nie chce uczyć czy jest szansa dostania się do wojska jestem sprawny fizycznie.Proszę o szybką odp. na mail.
ziomekx12x - 2012-03-06
dr44k3 - 2012-02-29
Siemk mam 20 lat w kwietnniu 21, skończyłem szkołę zawodową, nie miałem dobrych ocen bo z teori jestem słaby ale w praktyce mocny, angielski tak niejcwiecej podstawy umie, fizycznie jestem bardo uzdolniony jak i psychicznie umie wysoko sobie postawić poprzeczkę ,bawiłem się w te całe asg i też byłem dobry, teraz mam problem z wybraniem bo dostałem sie na kopalnie na dół ale nie chce byc rylem do końca życia tylko robić to co nam sie podoba i chciałbym zebyście mi pomogli wybrać wojsko to mażyć dniami i nocami mogę,nie wiem też czy dostał bym sie do tego wojska z kuli ocen w szkole bo fizycznie wiem na 1000% ze bym przeszed bez problemu . czekam na odp 13171512 pomorzcie :(
arlos - 2012-02-25
Witam,mam18lat,bardzo bym chciał zostać żołnierzem, nie byłem .Chodzę do szkoły zawodowej, nie mam dobrych ocen w szkole i nie znam żadnego dobrze języka obcego po prostu nie lubię się uczyć ,nie jestem wytrzymały i jestem mały mam 164cm wzrostu .Czy to przeszkadza że jestem mały w wojsku??? i czy mam jakoś szansę dostać się do wojska ?? i czy trudno się dostać do wojska ??Proszę o odp. na meila
mala2012 - 2012-02-20
chciałam zapytać czy jeżeli nie zaliczyłam testu MS do policji to czy mogę starać się o przyjęcie do wojska czy muszę zaczekać???
Proszę o odp na e-mail
kapral - 2012-02-09
Witam mam skończone 18 lat, niedawno dostałem wezwanie na komisje wojskową,co zrobić żeby dostać sie do wojska, chodze do zawodówki. wszystko git tylko z obcymi troszkę cięzej,nie karany, prosze o jakąś odpowiedź
Tomaszn - 2012-02-03
Siema mam 17 lat , chodzę jeszcze do liceum profilowane chciał bym po szkole iść do wojska. Mam bardzo dobrą kondycje dobrze wysportowany i wytrzymały ale z nauka nie zbyt. Z językami niemiecki/angielski idzie mi dobrze i się dalej uczę . Czy jest szansa żebym się dostał?. Proszę o szybką odp. na mail.
bytek1994 - 2012-02-02
Witam . nie długo skończę 18 lat.Chodzę jeszcze do średniej szkoły: ZAWODOWEJ. Sprawność fizyczna-Bardzo dobra. nie karany .
mike - 2011-12-30
Witam,
Mam 25 lat, nigdy nie karany, wysoka wytrzymałość i szybkość, siła na średnim poziomie. Wykształcenie średnie zawodowe. Ominęła mnie zasadnicza służba wojskowa (w związku ze zmianą prawa dostałem od razu wpis o przeniesieniu do rezerwy z kat. A). Chciałbym wstąpić z myślą o pracy czyli na zawodowego. Czy napotkam jakieś trudności poza testami ? Łatwo się teraz dostać jeśli ktoś spełnia wymagania i ma chęci ? Proszę o odp. na maila.
Mateusz - 2011-12-26
Witam mam do was pytaniem. Mam zamiar wstąpić do wojska lecz mam pewne wady a mianowicie:nosze okulary(krótkowidz),znajomość języków obcych średnio znam angielski i hiszpański,sprawność fizyczna w normie,i tutaj podkreśle że w szkole nie byłem prymusem ponieważ nie mialem odpowiednich warunków ale bardzo chcę isc do wojska to moja pasja i z tego nie zrezygnuje będe robil wszystko zeby sie dostac do jednostki sory za spam i czekam na odpowiedź od odpowieniej osoby która zna sie co nie co.
22928023 - 2011-12-25

Elo mam pytanko za nie długo kończe gimnazjum i mam zamiar pójść do wojska lecz mam pewne wątpliwości czy mnie przyjmą a mianowicie : jestem krótko widzem (nosze okulary), z matmy idzie mi nie za dobrze po trzecie znajmość języka obcego średnio przećwiczona uczę się ang i hiszp ale niestety z hiszp jest duzo ciężej nie polecam wam iść do klasy ang i hiszp osobom które własnie będą się wybierać do gim. wracając do tematu angielski znam duzo lepiej z kondycją jestem w średniej fazie lecz biegam oraz zaczynam chodzic na silownie. Proszę osobę która zna się na żeczy oraz żeby mi pomogła i powiedziała czy mam szanse dostać się do wojska.Dużo myslalem na temat szkół po gimnazjalnych i doszedłem do wniosku że wojsko mi przysłuży najbardziej. Jestem jak najbardziej za tym aby pójść do wojska poza tym dostane pierdolca jesli będą negatywne wnioski dziękuje za uwagę PROSZĘ O ODPOWIEDŹ.

Ziom - 2011-12-14
Witam mam takie pytanko...
otóż bylem karany za pobicie choc sprawy w sądzie nie bylo i jeszcze nie dostałem wyroku...i mam takie pytanko czy jak najszybciej wezme akt o niekaralnosci to bede miał go czystego ? czy jakies szanse są na przyjecie mnie do wojska zawodowego ??? z góry dziekuje i przepraszam za błędy jak zrobiłem ale pare lat byłem za granica..Prosze was o odpowiedzi zalezy mi na tym...
młody - 2011-12-09
czy bez znajomości języków obcych są jakieś szanse przyjęcia mnie do wojska?
To nie sekret, że niektóre zawody są bardziej stresujące niż inne. Poniżej przedstawiamy listę prac, które przez wielu...
10 najbardziej stresujących zawodów
To nie sekret, że niektóre zawody są bardziej stresujące...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt