Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Walentynki w Polsce > Kolacja na Walentynki
Kolacja na Walentynki

Kolacja na Walentynki

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Odpowiednio skomponowany i przyrządzony posiłek, może stać się doskonałym wstępem do upojnej nocy. Niektóre potrawy w ogromnym stopniu rozbudzają zmysły oraz zaostrzają apetyt na miłość. Jeśli po walentynkowej kolacji będziemy chcieli kontynuować wieczór wspólnie w łóżku, należy pamiętać, aby na walentynkowym stole nie zabrakło potraw wzbogaconych o afrodyzjaki. Afrodyzjaki wykazują działanie pobudzające, wzmagają pożądanie seksualne, potencję oraz satysfakcję. Jeśli jeszcze nie masz pomysłu na to co zrobić do jedzenia podpowiemy z jakich produktów przyrządzić kolację walentynkową.
Rzeczy, których potrzebujesz:
jedzenie: awokado, truskawki, befsztyki (krwiste lub tatarskie), cebula (zupa cebulowa), czekolada, dziczyzna, grzyby ( szczególnie trufle), jajka (najbardziej przepiórcze), owoce morza (małże, ostrygi, ośmiornice, krewetki), kawior, miód, orzechy włoskie, pory, ryby (np. sardynki), seler, sery, suszone owoce (daktyle, figi, morele), szparagi;, przyprawy: chili, chrzan, cynamon, czosnek, gałka muszkatołowa, imbir, kardamon, pieprz czarny, wanilia, kapary;, zioła i rośliny: lotos, lubczyk, żeń-szeń;, napoje: czekolada, kakao, kawa, szampan i inne alkohole w małych ilościach.
1
Jedzenie na Walentynki
Tłuste jedzenie osłabia popęd seksualny, zatem miłosny posiłek powinien zawierać jak najmniej tłuszczy zwierzęcych (masła, tłuste mięsa).
2
Nadmiar alkoholu. Alkohol w małych dawkach działa jak afrodyzjak - pobudza nas, powoduje że krew zaczyna szybciej krążyć. W nadmiarze jednak usypia i wywołuje ociężałość (zwłaszcza piwo).
3
Unikaj deserów - Szczególnie tych tłustych i ciężkich. Wystrzegaj się również ciężkostrawnego mięsa jak kotlety wieprzowe, bitki.
Jak zrobić mini serniczki walentynkowe?
Jak stworzyć romantyczny nastrój?
Jak zrobić serce na piku na Walentynki?
Jak zrobić naleśniki na Walentynki?
Przeczytaj teraz: Afrodyzjaki w kuchni
 4.1/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Świetnie smakują zarówno solo, jak i w sałatce.. ale czy zastanawiałaś się kiedyś nad tym, czy mogą być afrodyzjakiem?...
Jakie owoce to afrodyzjaki?
Świetnie smakują zarówno solo, jak i w sałatce.. ale czy zastanawiałaś się kiedyś...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt