Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Edytorskie > Jak edytować PDF?

Jak edytować PDF?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (101 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Portable Document Format (PDF) powstał po to, by ułatwić wymianę już gotowych dokumentów. Mimo to ich edycja od czasu do czasu jest potrzebna. Najprościej zrobić to u źródła, czyli w programie Adobe Acrobat. Mało kto ma jednak dostęp do jego pełnej (niestety płatnej wersji). Co zrobić w takim przypadku? Najprościej skorzystać z jednej z darmowych aplikacji do edycji plików PDF. Listę tych najbardziej popularnych znajdziesz poniżej.
1
foxit pdf editor
Foxit PDF Editor

Najbardziej popularny i wielofunkcyjny edytor PDF. Doskonała alternatywa dla Adobe Acrobat. Foxit umożliwia pełną edycję pliku PDF - wstawianie/usuwanie tekstu, grafiki, a nawet poszczególnych stron dokumentu. Program zawiera też szeroki wybór narzędzi do formatowania dokumentów, umieszczania w nich wykresów, grafik itp. Jego obsługa jest bardzo intuicyjna i przypomina pracę ze znanym wszystkim edytorem tekstu typu MS Word.
Program dostępny jest za darmo w wersji trial (testowej).
2
nitro pdf reader
Nitro PDF Reader

Całkowicie darmowe, rozbudowane narzędzie do edycji plików PDF. Umożliwia modyfikację tekstu bezpośrednio w dokumencie, pobieranie i zapisywanie całej osadzonej w nim grafiki oraz tworzenie plików pdf z innych formatów plików. Interfejs aplikacji jest bardzo intuicyjny, wręcz "wordowski", a z jej obsługą nie powinni mieć problemu nawet bardzo początkujący użytkownicy.
3
pdf editor
PDF Editor

Kolejne narzędzie do edycji plików PDF, tym razem w wersji demo. Umożliwia dodawanie nowego lub modyfikowanie istniejącego tekstu, wypełnianie pól formularzy, wstawianie lub usuwanie grafiki, modyfikację zakładek, komentarzy, a nawet szyfrowanie i deszyfrowanie plików PDF.
Zdecydowanie więcej opcji posiada pełna wersja tego programu. Możesz ją kupić np. na Allegro (zobacz tutaj).
4
pdf split and marge
PDF Split and Merge

Tym programem nie wypełnisz formularza w formacie PDF, nie wyedytujesz też tekstu, ani grafiki. Jeśli jednak zależy ci na połączeniu kilku plików PDF w jeden lub podzieleniu jednego pliku na mniejsze fragmenty, będzie on dobrym rozwiązaniem. Aplikacja jest całkowicie darmowa i prosta w obsłudze.
 4.3/5 (101 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

gg - 2015-03-24
to NIE jest edytor, tylko reader, może w wersji pro (płatnej) coś się da
peres - 2013-02-07
u mnie jakoś nie ma takich opcji
Prezentacja PDF jest niezwykle pomocna kiedy chcemy zaprezentować kilkanaście a nawet kilkadziesiąt slajdów bez...
Jak zrobić prezentację PDF w Photoshopie?
Prezentacja PDF jest niezwykle pomocna kiedy chcemy zaprezentować...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt