Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Warkoczyki i Dready > Jak zapleść francuza?
Jak zapleść francuza?

Jak zapleść francuza?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (286 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zrobienie francuza na głowie wbrew pozorom wcale nie jest takie trudne. Poćwicz trochę, a przekonasz się, że już w krótkim czasie dojdziesz do perfekcji. Najłatwiej nauczyć się i ćwiczyć na kimś, kto ma długie włosy. Będziesz widzieć co robisz i gdzie popełniasz błędy, a tym samym będziesz mogła je naprawić. Jeśli opanujesz tę sztukę, będziesz mogła zapleść francuza na swoich włosach.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Grzebień, Gumka do włosów
1
Zaplatanie francuza musisz zacząć na czubku głowy na jej środku i kontynuować pracę aż do samego karku.
2
Przed przystąpieniem do zaplatania francuza dokładnie rozczesz włosy przy pomocy szczotki lub grzebienia. Oddziel od reszty włosy znajdujące się na czubku głowy i przy pomocy grzebienia rozdziel je na trzy równe części.
3
zaplatanie warkocza francuza
Przytrzymaj prawy kosmyk włosów z czubka głowy w prawej ręce. Pozostałe kosmyki - z lewej i ze środka - przytrzymaj w lewej dłoni. Lewą część włosów przytrzymaj wewnątrz dłoni, środkową między kciukiem a palcem wskazującym.
4
zaplatanie warkocza francuza 2
Zaplatanie rozpocznij od prawej strony. Przełóż kosmyk z prawej ręki nad pasmem środkowy i chwyć go środkowym palcem lewej ręki przeciągając go jednocześnie na lewą stronę.
5
Teraz chwyć do prawej dłoni kosmyk, który znajduje się między kciukiem a palcem wskazującym lewej dłoni i przeciągnij go na prawą stronę.
6
Teraz kosmyk z lewej strony przesuń nad pasmem znajdującym się na środku i przytrzymaj go palcem środkowym prawej ręki. Pasmo znajdujące się między kciukiem a palcem wskazującym prawej ręki chwyć w lewą dłoń, a pasmo środkowe chwyć między kciuk a palec wskazujący lewej ręki.
Jak zrobić warkocz?
Jak zrobić koka z warkoczy?
Jak wykonać młodzieżową fryzurę z dwóch splotów?
Jak zrobić warkocz francuski?
Wskazówki
  • Podczas zaplatania uważaj, by nie zaplątać poszczególnych pasm włosów.
7
Kontynuuj zaplatanie kolejno od prawej, a następnie lewej stronie dodając za każdym razem do zaplatanego pasma wydzielony kosmyk włosów. Za każdym razem, gdy masz zamiar przeprowadzić kosmyk włosów na drugą stronę, zagęść go poprzez dodanie nowego kosmyka z włosów luźno położonych po danej stronie głowy.
8
Podczas przekładanie kosmyku włosów na lewą stronę, środkowym palcem lewej ręki przytrzymaj kosmyk włosów, a następnie dodaj do niego wydzielony za pomocą prawej ręki nowe pasmo włosów. Całość chwyć razem i zaplataj według powyższej instrukcji. Tak samo postępuj podczas przekładania włosów na prawą stronę.
9
zaplatanie warkocza francuza 3
Powtarzaj ten schemat, aż do momentu gdy wszystkie włosy zapleciesz we francuza. Całość zabezpiecz przed rozplątaniem, zawiązując na końcu gumkę do włosów. Koniec możesz ozdobić kokardą lub wstążką.
Wskazówki
 3.1/5 (286 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

julla - 2013-02-15
Bardzo dobra instrukcja. Francuz bardzo ładnie wyszedł. 5/5
Ale żeby go zapleść trzeba mieć wprawę, bo takie manewry do najprostszych nie należą.
wydra1234567897467 - 2012-04-25
mi nie wychodzi morze mam zakrutkie włosy
ZYTKA - 2012-04-12
SUPER wyszło na włosach mojej córki!!!!
 
Fryzura ta wygląda na dużo bardziej skomplikowaną niż jest w rzeczywistości. Tak naprawdę bardzo łatwo ją wykonać. Jak...
Jak zrobić dwa warkocze francuskie z wplecioną wstążką?
Fryzura ta wygląda na dużo bardziej skomplikowaną niż...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt