Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Drinki, Napoje, Koktajle, Alkohole > Drinki Alkoholowe > Jak zrobić napój miłosny?
Jak zrobić napój miłosny?

Jak zrobić napój miłosny?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Walentynki to doskonała okazja na spędzenie czasu z drugą połówką. Jeśli chcecie, żeby ten dzień był wyjątkowy możecie zaskoczyć ukochaną osobę wyśmienitym napojem. Najlepiej na tą okazję nadaje się wino, które podane w szczególny sposób będzie miłym zaskoczeniem dla ukochanej osoby. Napój jest idealną propozycją na walentynki, ale możecie go wykorzystać podczas romantycznego wieczoru. Poniżej znajdziecie przepis na niesamowity napój miłosny.
Rzeczy, których potrzebujesz:
1 butelka czerwonego, półsłodkiego wina., 3/4 szklanki cukru., Ususzona skórka pomarańczowa, najlepiej ususzona z 1/4 pomarańczy. (Skórkę ze świeżej pomarańczy suszymy parę dni na kaloryferze). Przed użyciem ususzoną skórkę ścieramy na tarce. Może być również gotowa starta skórka którą można kupić w każdym sklepie spożywczym., 1 kawałek imbiru. Korzeń imbiru dostaniemy w supermarketach oraz w sklepach zielarskich. Do grzańca potrzebujemy około 2 cm imbiru. Imbir kroimy na drobne kawałeczki., 2 kawałki cynamonu (nie mielony). Sprzedawany jest zazwyczaj w torebkach., 10 sztuk goździków., Rodzynki i migdały. Migdały musimy obieramy ze skórki. Aby to zrobić zalewamy je wrzątkiem i parzymy przez około 5 minut., Kilka pestek kardamonu.
1
Romantyczna kolacja we dwoje
Do 2,5 litra gotującej się wody dodajemy przyprawy (imbir, cynamon, skórkę pomarańczową, goździki i kardamon) i gotujemy przez ok. 30 min. na małym ogniu, bez przykrycia.
2
Przygotowany wywar odcedzamy do innego garnuszka, po czym mieszamy go z cukrem i winem.
3
Mocno podgrzewamy, jednak nie gotujemy. Podczas podgrzewania wrzucamy rodzynki oraz migdały.
Jak zrobić drinka Mimoza?
Jak zrobić drinka Szarlotka?
Jak dobierać i podawać wino?
Jak zaplanować menu na przyjęcie?
Wskazówki
  • Przed podaniem do kubków możemy wrzucić parę migdałów, udekorować cynamonem lub plastrem pomarańczy.
 3.7/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

fifi - 2015-03-20
A jak już podam napuj tej osobie to ona zakocha się w pierwszej osobie którą zobaczy czy co
miłość - 2012-08-09
czym można zastąpić wino?
anonim - 2009-02-12
hmm zrobiłem na spróbowanie i no,no całkiem całkiem... dobre ;D;D
Nic tak nas nie rozgrzeje w okresie jesienno-zimowym i nie odstresuje jak dobrze przyrządzone grzane wino. Jak wiadomo...
Jak zrobić dobrego grzańca z wina?
Nic tak nas nie rozgrzeje w okresie jesienno-zimowym i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt