Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Drinki, Napoje, Koktajle, Alkohole > Drinki Alkoholowe > Jak zrobić napój miłosny?
Jak zrobić napój miłosny?

Jak zrobić napój miłosny?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Walentynki to doskonała okazja na spędzenie czasu z drugą połówką. Jeśli chcecie, żeby ten dzień był wyjątkowy możecie zaskoczyć ukochaną osobę wyśmienitym napojem. Najlepiej na tą okazję nadaje się wino, które podane w szczególny sposób będzie miłym zaskoczeniem dla ukochanej osoby. Napój jest idealną propozycją na walentynki, ale możecie go wykorzystać podczas romantycznego wieczoru. Poniżej znajdziecie przepis na niesamowity napój miłosny.
Rzeczy, których potrzebujesz:
1 butelka czerwonego, półsłodkiego wina., 3/4 szklanki cukru., Ususzona skórka pomarańczowa, najlepiej ususzona z 1/4 pomarańczy. (Skórkę ze świeżej pomarańczy suszymy parę dni na kaloryferze). Przed użyciem ususzoną skórkę ścieramy na tarce. Może być również gotowa starta skórka którą można kupić w każdym sklepie spożywczym., 1 kawałek imbiru. Korzeń imbiru dostaniemy w supermarketach oraz w sklepach zielarskich. Do grzańca potrzebujemy około 2 cm imbiru. Imbir kroimy na drobne kawałeczki., 2 kawałki cynamonu (nie mielony). Sprzedawany jest zazwyczaj w torebkach., 10 sztuk goździków., Rodzynki i migdały. Migdały musimy obieramy ze skórki. Aby to zrobić zalewamy je wrzątkiem i parzymy przez około 5 minut., Kilka pestek kardamonu.
1
Romantyczna kolacja we dwoje
Do 2,5 litra gotującej się wody dodajemy przyprawy (imbir, cynamon, skórkę pomarańczową, goździki i kardamon) i gotujemy przez ok. 30 min. na małym ogniu, bez przykrycia.
2
Przygotowany wywar odcedzamy do innego garnuszka, po czym mieszamy go z cukrem i winem.
3
Mocno podgrzewamy, jednak nie gotujemy. Podczas podgrzewania wrzucamy rodzynki oraz migdały.
Jak wybrać odpowiednie kieliszki do wina i szampana?
Jak dobierać napoje do poszczególnych potraw?
Jak zrobić drinka Krwawa Marry?
Jak zaplanować menu na przyjęcie?
Wskazówki
  • Przed podaniem do kubków możemy wrzucić parę migdałów, udekorować cynamonem lub plastrem pomarańczy.
 3.7/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

fifi - 2015-03-20
A jak już podam napuj tej osobie to ona zakocha się w pierwszej osobie którą zobaczy czy co
miłość - 2012-08-09
czym można zastąpić wino?
anonim - 2009-02-12
hmm zrobiłem na spróbowanie i no,no całkiem całkiem... dobre ;D;D
Do przygotowania sosu najlepiej nadaje się tanie, czerwone wino. Możesz jednak używać różnych win jak również ich...
Jak zrobić sos z grzańca?
Do przygotowania sosu najlepiej nadaje się tanie, czerwone wino. Możesz jednak używać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Iwona Cichoń
  • El Puerto Del Lobo
  • Apolonia Brozek
  • Krystyna Klinkowicz
  • Marcin Kamiński
  • Sabina Pawlik
  • Danuta Litewka
  • Góra Lodowa
  • Kasia Biegasiewicz
  • Izabela Kozłowska
  • Iwona Śniegowska
  • Wieńczysław Wodzyński
  • Grzegorz Wylezek
pasożyt