Tutaj jesteś: Biznes > Małe i Średnie Przedsiębiorstwa > Zakładanie Własnej Firmy > Jak zrobić wizytówki?

Jak zrobić wizytówki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (24 ocen)
Oceń 
Prowadzisz interes lub chcesz założyć prywatną działalność? Będziesz potrzebował wizytówek. Wizytówki wcale nie muszą być drogie, możesz je zrobić samodzielnie, wystarczy komputer z podstawowym oprogramowaniem. Poniżej znajdziesz instrukcję jak łatwo z pomocą Worda zrobić wizytówki.
1
tworzenie wizytówek w programie Word 1
Otwórz w Word-zie nowy dokument, wybierz "narzędzia", następnie "listy i dokumenty wysyłkowe", "koperty i etykiety".
2
tworzenie wizytówek w programie Word 2
Wybierz "etykiety" i następnie wybierz przycisk "opcje".
3
tworzenie wizytówek w programie Word 3
W "Opcjach" ustaw zasobnik - domyślny zasobnik (wybór automatyczny), rodzaj etykiety - Avery standard, typ produktu - wizytówka (możesz wybrać różne wielkości i szerokości, znajdź taką, która ci najbardziej odpowiada). Po wybraniu opcji wybierz OK.
4
tworzenie wizytówek w programie Word 4
Wróciłeś z powrotem do "Etykiety". Wybierz teraz w sekcji "drukowanie" funkcję "cała strona tej samej etykiety" a następnie wybierz "nowy dokument".
5
Teraz możesz zacząć kreować swoją pierwszą wizytówkę. Kliknij na pole wizytówki i wybierz z menu "Wstaw", następnie "obraz", tu masz do wyboru, możesz wstawić ClipArt, rysunek z pliku, zeskanowany obraz, lub autokształty. Wybór zależy od twojego gustu i potrzeb.
6
Teraz możesz umieścić na wizytówce swoje dane.
7
Jeżeli stworzyłeś już wizytówkę, która ci się podoba skopiuj ja do pozostałych komórek, użyj w tym celu Ctrl+c (do kopiowania), następnie kliknij na kolejną komórkę i użyj Ctrl+v (do wklejania).
8
Wybrane wizytówki wystarczy teraz nadrukować na perforowany papier i wyciąć gilotyną do papieru. Aby łatwiej było je wyciąć na pożądaną wielkość możesz przed wydrukowaniem dorobić jeszcze linie, które ułatwią ci wycinanie. W tym celu wybierz z menu "Tabela", wstaw tabelę. Następnie wejdź w "Format" i "Obramowanie i cieniowanie", wybierz "siatka" i kolor szary. Wizytówki są gotowe, teraz możesz drukować.
Jak korzystać z paczkomatu?
Jak zrobić wizytówki w Wordzie?
Jak zaprojektować wizytówkę w Photoshopie?
Jak negocjować z klientem?
 3.5/5 (24 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli chcesz zrobić wizytówki, niepotrzebny ci jest specjalny program. Microsoft Word posiada narzędzie po tworzenia i...
Jak zrobić wizytówki w Wordzie?
Jeśli chcesz zrobić wizytówki, niepotrzebny ci jest...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Miro Miroslaw Pawel
  • Dagmara Niekłań
  • Jolanta Bombel
  • Kaś Koz
  • Katarzyna Wieczorek
  • Joanna Włodarczyk
  • Natalia Dehtyarov
  • Michalina Sajdak
  • Elżbieta Gapanowicz
  • Oliwia Płonka
  • Barbara Zając
  • Maria Kałużyńska
  • Ania Gałwa
pasożyt