Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Psychiczne > Rozwój Osobisty > Jak być zabawnym?

Jak być zabawnym?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (20 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Śmiech jest najlepszym lekarstwem na wszystko i potrafi przełamać nawet najgrubsze lody już na pierwszej randce. Poczucie humoru jest również ważną cechą, która podnieca wiele kobiet. Poza tym dobry humor łączy ludzi. Nie zastanawiaj się zatem dłużej i weź udział w zabawie. Nadszedł czas, by bawić innych swoimi żartami. Poniżej znajdziesz wskazówki co zrobić, by inni postrzegali cię jako osobę, która potrafi rozbawić nawet najnudniejsze towarzystwo.
1
Rozluźnij się. Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić to właśnie wyluzować się. Nikt nie będzie rzucał w ciebie pomidorem, jeśli żart ci nie wyjdzie, nie zdajesz także decydującego o dalszym życiu testu. Chcesz tylko dodać trochę pikanterii do swego życia i rozmowy. Musisz więc wyglądać na wyluzowanego. Nie stawiaj przed sobą zbyt wielkich wymagań i nie naciskaj – masz jedynie sprawić, by ludzie się śmiali lub przynajmniej uśmiechnęli.
2
Nie traktuj wszystkich rzeczy zbyt serio. Wyluzuj w stosunku do życia i do samego siebie, traktuj wszystkie rzeczy z przymrużeniem oka. Dostrzegaj w każdej sytuacji coś śmiesznego - możesz śmiać się z mandatu, który dostałeś za przekroczenie prędkości lub z tego, że pośliznąłeś się na skórce od banana, opowiedz to innym jako zabawną historię. Ludzie zauważą, że jesteś wyluzowany i potrafisz śmiać się z siebie.
3
Bądź obeznany w pop kulturze. Nie możesz być zabawny, jeśli nie masz żadnego punktu odniesienia, ani potrzebnych przedmiotów. Im szerszą masz wiedzę ogólną, tym zabawniejsze komentarze możesz stworzyć. Nie będziesz w stanie powiedzieć humorystycznego komentarza, jeśli nie będziesz wiedział kim są Simpsonowie czy nigdy w życiu nie oglądałeś Ace Ventury. Więc im więcej oglądasz filmów, telewizji, słuchasz muzyki i interesujesz się pop kulturą, tym większe masz szanse na bycie zabawnym. Poszerzaj swoje horyzonty i zbieraj codziennie nowe wiadomości, będziesz zaskoczony, jak wiele przypadkowych rzeczy pozostało ci w pamięci.
Co mówi o tobie twój nos?
Jak być pewną siebie?
Jak unikać toksycznych ludzi?
Jak nabrać pewności siebie?
Wskazówki
  • Śmiech jest zaraźliwy, więc jeśli będziesz się śmiał podczas rozmowy, zachęcisz do uśmiechu również innych.
  • Bądź żywy i energiczny, kiedy opowiadasz jakąś historię. Sprawi to, że będzie ona bardziej interesująca.
  • Trzymaj ludzi w napięciu, zakończenie historii będzie dla nich wówczas większym zaskoczeniem i będzie bardziej zabawne.
  • Upewnij się, że masz odpowiednią postawę i gestykulację.
  • Kiedy opowiadasz żart, nigdy nie śmiej się zanim skończysz.
  • Bądź twórczy. Zachęci cię to do tego, by być zabawnym.
Przeczytaj teraz: Jak znaleźć swoje hobby?
 4/5 (20 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

yellow - 2013-03-04
Mam tak samo jak Wy i doszłam do wniosku, że chodzi tutaj też głównie o pewność siebie. To jest podstawa do zdobycia celu. Nawet jeżeli powiemy coś bezsensownego dla nas to gdy powiemy to z pewnością, możemy liczyć, że inni też to załapią pozytywnie. Nie możemy czegoś mówić po cichutku z opuszczoną głową i czekać aż ktoś zacznie się z tego śmiać.
Tomcat - 2012-10-24
W poczuciu humoru leży mój problem. Zwykle gdy chcę powiedzieć coś zabawnego, wychodzi zwykły suchar i znajomi nie chcą mnie słuchać. W efekcie gdy coś mówię, to robię to bez przekonania, bo boję się, że mnie wyśmieją
yarosh - 2011-07-31
To właśnie przez to poczucie humoru jestem skazany na samotność i wyobcowanie w społeczeństwie. Poczucie humoru jest wśród ludzi wymagane i każdy je posiada oprócz mnie, bo ja nie potrafię być zabawnym. To jest moim przekleństwem, które sprawiło że nie pasuję towarzysko do tego świata. Złe jest to, że towarzyska strona życia mocno ociera się o stronę formalną, tzn wszędzie trzeba umieć "grypsować", bo inaczej ma się gorzej u ludzi.
Andżela - 2010-07-12
Trzeba uważać żeby być sobą. Niektórzy chcą być zabawni i zachowują się podobnie jak ktoś znajomy kto jest uważany za śmiesznego. Jednak takie udawanie zawsze jest fałszywe. Widać to i zamiast śmiechu jest zniesmaczenie.
Są różne powody nieśmiałości a mianowicie: brak pewności siebie, zbytnie skoncentrowanie na własnej osobie i posiadanie...
Jak pokonać nieśmiałość?
Są różne powody nieśmiałości a mianowicie: brak pewności siebie, zbytnie skoncentrowanie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt