Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak przebrać się za wampira?

Jak przebrać się za wampira?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (174 ocen)
Oceń 
Udostępnij
W zależności od wierzeń, wampiry mogą być albo istotami okropnymi, dzikimi i brudnymi albo eleganckimi i pięknymi istotami o wyostrzonych zmysłach i nadnaturalnych zdolnościach. Poniżej przedstawię w skrócie, jak powinien wyglądać wampir z prawdziwego zdarzenia tej drugiej wersji.
1

Planowanie przebrania:

Aby przebrać się za wampira, należy wcześniej zaplanować jego charakter. Możesz przykładowo zmieszać ze sobą postać Edwarda Cullena ze "Zmierzchu" razem z Hrabią Drakulą.

Przykład A: Twoja postać, to liczący sobie setki lat mężczyzna o wyglądzie młodzieńca. Wiek nadaje mu powagi, rozumu i szyku. Taki wampir będzie niezwykle elegancki, maniery jego będą nieskazitelne, będzie panował nad swoimi emocjami. Taki wampir nie obnosi się z tym, że jest wampirem. Jest to jego tajemnicą, jednak oczywiście można go poznać po kilku szczegółach.

Przykład B: Jesteś młodym, współczesnym wampirem - zbyt młodym, aby potrafić opanować swoją rządzę krwi. Jesteś rozszalały, popędliwy, nie dbasz o zachowanie pozorów ani o to czy ktoś cię rozpozna czy nie. Nie przeszkadza ci, że jesteś cały brudny lub poplamiony krwią ostatniej ofiary.

2
przebranie wampira

Strój wampira:

Strój powinien być dopasowany do wieku wampira. Jeśli został on wampirem w 1850 roku strój twój powinien być strojem wiktoriańskim. Jeśli zostałeś przemieniony dopiero 5 lat temu, możesz ubrać się w sposób współczesny.

Wersja A: Konieczny jest ci garnitur i biała koszula z żabotem. Nie należy zapomnieć również o pelerynie z bordową podszewką (patrz tutaj). Do kompletu przyda się elegancka laska oraz zegarek na łańcuszku.

Wersja B: Współczesny wampir będzie ubrany tak, jak zwykły współczesny chłopak. Może być zachowany pewien styl, bądź może go nie być. Możesz wzorować się na rodzinie Cullenów ze Zmierzchu.

Bez względu na to, kiedy zostałeś przemieniony w wampira, powinieneś nosić apaszkę na szyi, aby ukryć starą bliznę po ugryzieniu. Apaszka powinna być wykonana z aksamitu - w końcu wampiry są elitą!

Jak zrobić kły wampira?
Jak zrobić kostium pszczoły?
Jak zrobić skrzydła wróżki?
Jak zrobić makijaż pirata?
Wskazówki
  • Nie zapomnij od czasu do czasu kogoś ugryźć w szyję!
3

Włosy wampira:

Wersja A. Nałóż na włosy żel i zaczesz je do tyłu. Możesz użyć również lakieru, aby fryzura się dłużej utrzymywała. Wszystkie włosy powinny być nieskazitelnie zaczesane w tył. Powinny być również nabłyszczone. Możesz również założyć białą perukę w stylu rokoko (takie peruki nosiły elity).

Wersja B: Włosy pozostaw w nieładzie. Dobrze by było, aby były lekko dłuższe (tak, jakby dawno nie widziały nożyczek - młody wampir nie dba o siebie).

4
oczy wampira

Oczy wampira:

W zależności od tego co chcesz osiągnąć możesz założyć szkła kontaktowe czerwone, czarne lub białe. Kolorowe soczewki są istotną częścią przebrania wampira. Twoje jedno spojrzenie może zbić ofiarę z nóg.

5
skóra wampira (w stylu

Skóra wampira:

Wampiry nie mogą przebywać na słońcu zatem ich skóra powinna być alabastrowa. Aby uzyskać taki efekt nanieś na twarz puder o jaśniejszym odcieniu niż twoja karnacja.

6
Makijaż wampira

Makijaż wampira:

Oprócz białego pudru charakterystyczne dla wampirów (zwłaszcza tych głodnych) są cienie pod oczami. Uzyskasz je nakładając szary lub fioletowy cień pod oczy (rozmaż go palcem). Usta, w zależności od charakteryzacji powinny być krwisto czerwone lub trupio blade. Z kącika ust powinna wypływać ci krew. Możesz zrobić ją za pomocą czerwonej szminki lub dla lepszego efektu użyj sztucznej krwi (zobacz "Jak zrobić sztuczną krew").

7
zęby wampira

Zęby wampira:

Najprostszym sposobem jest zakup sztucznej nakładki na zęby.

8

Biżuteria wampira:

Stare wampiry będą nosiły mnóstwo biżuterii. Powinna być ona stylizowana na gotycką.

9

Sposób mówienia:

Stare wampiry zwykle nie mieszkają całe swoje życie w jednym miejscu. Co kilka lat, lub nawet częściej przenoszą się w inne miejsce. Dzieje się tak, ponieważ boją się, że ich tajemnica zostanie odkryta a one zostaną złapane. Dlatego zwykle rodzinnym językiem wampira nie jest ten jakim aktualnie się posługuje. Jednak, można rozpoznać skąd pochodzi dany wampir po jego akcencie.

Staraj się zatem mówić z obcym akcentem. Oczywiście najlepszy byłby to akcent rumuński, jednak możesz użyć innego akcentu (przykładowo nawet angielskiego, jeśli dobrze znasz ten język).

Mów raczej cicho, szeptem i w tajemniczy sposób. Staraj się omamiać głosem swoje przyszłe ofiary.

Wskazówki
 4/5 (174 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

wampir - 2011-12-02
uwielbiam wampiry
zuza - 2011-06-07
fajowe:PP
kajocek - 2011-05-12
podoba mi sie
patuniia - 2010-01-21
elluŚŚ chce być wampirem jak niegdy od tad mam ochotę na kreww
Już niedługo Halloween i zamierzasz przebrać się za wampira. Wolałabyś jednak uniknąć tych niewygodnych plastikowych...
Jak zrobić kły wampira?
Już niedługo Halloween i zamierzasz przebrać się za wampira. Wolałabyś jednak uniknąć...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt