Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak przebrać się za wampira?

Jak przebrać się za wampira?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (174 ocen)
Oceń 
Udostępnij
W zależności od wierzeń, wampiry mogą być albo istotami okropnymi, dzikimi i brudnymi albo eleganckimi i pięknymi istotami o wyostrzonych zmysłach i nadnaturalnych zdolnościach. Poniżej przedstawię w skrócie, jak powinien wyglądać wampir z prawdziwego zdarzenia tej drugiej wersji.
1

Planowanie przebrania:

Aby przebrać się za wampira, należy wcześniej zaplanować jego charakter. Możesz przykładowo zmieszać ze sobą postać Edwarda Cullena ze "Zmierzchu" razem z Hrabią Drakulą.

Przykład A: Twoja postać, to liczący sobie setki lat mężczyzna o wyglądzie młodzieńca. Wiek nadaje mu powagi, rozumu i szyku. Taki wampir będzie niezwykle elegancki, maniery jego będą nieskazitelne, będzie panował nad swoimi emocjami. Taki wampir nie obnosi się z tym, że jest wampirem. Jest to jego tajemnicą, jednak oczywiście można go poznać po kilku szczegółach.

Przykład B: Jesteś młodym, współczesnym wampirem - zbyt młodym, aby potrafić opanować swoją rządzę krwi. Jesteś rozszalały, popędliwy, nie dbasz o zachowanie pozorów ani o to czy ktoś cię rozpozna czy nie. Nie przeszkadza ci, że jesteś cały brudny lub poplamiony krwią ostatniej ofiary.

2
przebranie wampira

Strój wampira:

Strój powinien być dopasowany do wieku wampira. Jeśli został on wampirem w 1850 roku strój twój powinien być strojem wiktoriańskim. Jeśli zostałeś przemieniony dopiero 5 lat temu, możesz ubrać się w sposób współczesny.

Wersja A: Konieczny jest ci garnitur i biała koszula z żabotem. Nie należy zapomnieć również o pelerynie z bordową podszewką (patrz tutaj). Do kompletu przyda się elegancka laska oraz zegarek na łańcuszku.

Wersja B: Współczesny wampir będzie ubrany tak, jak zwykły współczesny chłopak. Może być zachowany pewien styl, bądź może go nie być. Możesz wzorować się na rodzinie Cullenów ze Zmierzchu.

Bez względu na to, kiedy zostałeś przemieniony w wampira, powinieneś nosić apaszkę na szyi, aby ukryć starą bliznę po ugryzieniu. Apaszka powinna być wykonana z aksamitu - w końcu wampiry są elitą!

Jak się przebrać za mumię na Halloween?
Jak zrobić skrzydła wróżki?
Jak zrobić makijaż pirata?
Jak zrobić makijaż piratki?
Wskazówki
  • Nie zapomnij od czasu do czasu kogoś ugryźć w szyję!
 4/5 (174 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

wampir - 2011-12-02
uwielbiam wampiry
zuza - 2011-06-07
fajowe:PP
kajocek - 2011-05-12
podoba mi sie
patuniia - 2010-01-21
elluŚŚ chce być wampirem jak niegdy od tad mam ochotę na kreww
Może na co dzień nie przepadasz za krwiożerczymi, człekokształtnymi istotami z przerośniętymi kłami. Jednak jest taki...
Jak zrobić makijaż wampira dla dziecka?
Może na co dzień nie przepadasz za krwiożerczymi, człekokształtnymi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt