Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Pokarmowego > Jak leczyć grypę żołądkową?

Jak leczyć grypę żołądkową?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (278 ocen)
Oceń 
 1 z 12 
Grypa żołądkowa to problem, który prędzej czy później dotyka prawie wszystkich ludzi na całym świecie. Trudno byłoby znaleźć osobę, która choć raz w życiu nie cierpiała na tą chorobę. Problem z grypą żołądkową polega na tym, że mija trochę czasu, nim zostawi cię w spokoju. Żeby szybciej pozbyć się tej choroby, możesz skorzystać z domowej kuracji. Ograniczy ona dolegliwości żołądkowe do minimum. Poniżej zamieszczam listę domowych sposobów na grypę żołądkową.
 3.3/5 (278 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (34)

ewa - 2015-01-30
Ja od lat stosuje własnej roboty orzechówkę, efekt jest natychmiastowy.
ania - 2015-01-19
co za bzdury wypisujecie !!! jakie koktajle owocowe itd to jest masakra dla żołądka !!!gdy się ma grypę jelitową to absolutnie nie wolno pić ani jeść,ponieważ i tak to zwymiotujesz i się prędzej odwodnisz Wodę owszem można ,ale po malutkiej łyżecce co jakieś 15-20 min.Wiem ,ponieważ nieraz to przerabiałam skonczyło sie nawet na szpitalu i tam się właśnie tego dowiedziałam .A te rady wszystkie tu wypisane to są już jak się wyleczysz z grypy , by nabrać sił.
sołys z Łasku - 2015-01-19
Po pierwsze trzeba zaznaczyc,że borówka czernica musi być suszona.Borówka surowa nasila biegunke[to do autora tekstu].Nastepne ziele to kobylak. Borówkę zmieszać z kobylakiem, łyzka na szklanke ,zaparzyc wrzątkiem,najlepiej w termosie z godz i pic kilka razy dziennie ,jak najczesciej nawet w małych ilosciach.Jeden ,dwa dni i po bólu.Tak mnie wyleczyła p.Ela ze sklepu zielarskiegoNATURA w Łasku
pdg52 - 2015-01-19
U mnie nieszczelność na obu końcach skończyła się zapaścią, utratą przytomności, rozbitym pyskiem na muszli, ubitym zębem-siekaczem i tomografią czachy po kroplówce rewitalizującej, Na szczęście powyższe skutki były ostateczne i wróciłem zaraz do pracy ( po rekonstrukcji jedynki u dentysty).
oho - 2015-01-19
Wszystko ok, tylko dlaczego jagody nazywacie borowkami? Na zdjeciu najwyrazniej sa jagody, borowki sa czerwone.
oho - 2015-01-19
diara22 - 2015-01-19
Mój sprawdzony sposób to coca cola + banan po godzinie wszystkie dolegliwości ustępują i wraca apetyt :)Wpisz komentarz
nata - 2015-01-19
zgadzam się! Coca cola jest najlepsza! Do tego herbatka z zioła lancetowatego szczawiu. Ewentualnie Hydroxizinum na wymioty i Smecta bądź kleik ryżowy z marchewką na biegunkę. Wiem co piszę bo w zeszłym roku ja i moje dziecko mieliśmy grypę aż 3 razy.
Eva - 2015-01-19
TYLKO odgazowana cola. Sama tego doświadczyłam, polecam.
eh - 2015-01-19
A czy nie zastanawiało Was, czemu dawniej jakoś nikt nie znał grypy żołądkowej? Były jedynie problemy z niestrawnością, zatrucia - ale to wszystko przez złą dietę, a nie wirusy. Skąd to cholerstwo się nagle wzięło i co roku straszy oraz dziesiątkuje ludzi?
golka - 2015-01-19
pepsi i suche bułki
Diesel - 2015-01-19
Najskuteczniejsze jest kilka kropel olejku z oregano (można go kupić w sklepach ze zdrową żywnością). Po zażyciu olejku po około 2 godzinach czuć ulgę. Bierze się go co parę godzin i w dwa dni (góra) człowiek zdrów jak ryba. Polecam. W tym roku uratował mi wakacje bo dzień przed wyjazdem mnie pozginało.
xxl - 2015-01-16
Najlepsze na tę przypadłość jest oryginalna herbatka z piołunu wystarcza 2-5 łyków i brak innych efektów ubocznych. Praktycznie 3-5h brak odznak horoby.
Benkaa - 2015-01-07
Szkoda się męczyć, coca cola i paluszki. O 6 przyjechałam do domu po całym dniu rzygania, z gorączką. Cola + paluszki = godz 12 a ja jestem zdrowa :) Sposób może wydawać się dziwny ale naprawde skuteczny. Trzeba próbować, wiadomo, nie ma każdy organizm to zadziała . . . ale czy przy takim stanie może być jeszcze gorzej ?
Benkaa - 2015-01-07
W związku z trwającym w najlepsze sezonem grypowym, który jeszcze potrwa przez dobrych kilka miesięcy należy...
Jak uchronić się przed grypą? Bezpieczny dom.
W związku z trwającym w najlepsze sezonem grypowym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub