Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Pokarmowego > Jak leczyć grypę żołądkową?

Jak leczyć grypę żołądkową?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (278 ocen)
Oceń 
 1 z 12 
Grypa żołądkowa to problem, który prędzej czy później dotyka prawie wszystkich ludzi na całym świecie. Trudno byłoby znaleźć osobę, która choć raz w życiu nie cierpiała na tą chorobę. Problem z grypą żołądkową polega na tym, że mija trochę czasu, nim zostawi cię w spokoju. Żeby szybciej pozbyć się tej choroby, możesz skorzystać z domowej kuracji. Ograniczy ona dolegliwości żołądkowe do minimum. Poniżej zamieszczam listę domowych sposobów na grypę żołądkową.
 3.3/5 (278 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (36)

jusek.w - 2015-04-20
pozbywamy się grypy popijając małymi łykami wody zjonizowanej o pH 12 - 14 i nie tylko grypy , przy wszelkich zatruciach _ z zapaleniem trzustki włącznie.
15948 - 2015-03-19
Nie ma czegoś takiego jak grypa żołądkowa - są zatrucia pokarmowe. Aby ich uniknąć trzeba myć ręce i czysto przygotowywać wszamkę. Jeśli jużm polegniecie polecam colę w rozsądnych ilościach. Do pdg52 - autor ma rację - jagody świerze nie powodują biegunki - one ją leczą.
ewa - 2015-01-30
Ja od lat stosuje własnej roboty orzechówkę, efekt jest natychmiastowy.
ania - 2015-01-19
co za bzdury wypisujecie !!! jakie koktajle owocowe itd to jest masakra dla żołądka !!!gdy się ma grypę jelitową to absolutnie nie wolno pić ani jeść,ponieważ i tak to zwymiotujesz i się prędzej odwodnisz Wodę owszem można ,ale po malutkiej łyżecce co jakieś 15-20 min.Wiem ,ponieważ nieraz to przerabiałam skonczyło sie nawet na szpitalu i tam się właśnie tego dowiedziałam .A te rady wszystkie tu wypisane to są już jak się wyleczysz z grypy , by nabrać sił.
sołys z Łasku - 2015-01-19
Po pierwsze trzeba zaznaczyc,że borówka czernica musi być suszona.Borówka surowa nasila biegunke[to do autora tekstu].Nastepne ziele to kobylak. Borówkę zmieszać z kobylakiem, łyzka na szklanke ,zaparzyc wrzątkiem,najlepiej w termosie z godz i pic kilka razy dziennie ,jak najczesciej nawet w małych ilosciach.Jeden ,dwa dni i po bólu.Tak mnie wyleczyła p.Ela ze sklepu zielarskiegoNATURA w Łasku
pdg52 - 2015-01-19
U mnie nieszczelność na obu końcach skończyła się zapaścią, utratą przytomności, rozbitym pyskiem na muszli, ubitym zębem-siekaczem i tomografią czachy po kroplówce rewitalizującej, Na szczęście powyższe skutki były ostateczne i wróciłem zaraz do pracy ( po rekonstrukcji jedynki u dentysty).
oho - 2015-01-19
Wszystko ok, tylko dlaczego jagody nazywacie borowkami? Na zdjeciu najwyrazniej sa jagody, borowki sa czerwone.
oho - 2015-01-19
diara22 - 2015-01-19
Mój sprawdzony sposób to coca cola + banan po godzinie wszystkie dolegliwości ustępują i wraca apetyt :)Wpisz komentarz
nata - 2015-01-19
zgadzam się! Coca cola jest najlepsza! Do tego herbatka z zioła lancetowatego szczawiu. Ewentualnie Hydroxizinum na wymioty i Smecta bądź kleik ryżowy z marchewką na biegunkę. Wiem co piszę bo w zeszłym roku ja i moje dziecko mieliśmy grypę aż 3 razy.
Eva - 2015-01-19
TYLKO odgazowana cola. Sama tego doświadczyłam, polecam.
eh - 2015-01-19
A czy nie zastanawiało Was, czemu dawniej jakoś nikt nie znał grypy żołądkowej? Były jedynie problemy z niestrawnością, zatrucia - ale to wszystko przez złą dietę, a nie wirusy. Skąd to cholerstwo się nagle wzięło i co roku straszy oraz dziesiątkuje ludzi?
golka - 2015-01-19
pepsi i suche bułki
Diesel - 2015-01-19
Najskuteczniejsze jest kilka kropel olejku z oregano (można go kupić w sklepach ze zdrową żywnością). Po zażyciu olejku po około 2 godzinach czuć ulgę. Bierze się go co parę godzin i w dwa dni (góra) człowiek zdrów jak ryba. Polecam. W tym roku uratował mi wakacje bo dzień przed wyjazdem mnie pozginało.
xxl - 2015-01-16
Najlepsze na tę przypadłość jest oryginalna herbatka z piołunu wystarcza 2-5 łyków i brak innych efektów ubocznych. Praktycznie 3-5h brak odznak horoby.
Roztrój żołądka może być wynikiem wielu rzeczy. Zanim przystąpisz do leczenia musisz się zastanowić co jest jego...
Jak uspokoić żołądek?
Roztrój żołądka może być wynikiem wielu rzeczy. Zanim przystąpisz do leczenia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Karolina Kaminska
  • Anna Niedośpiał
  • Monika Kulbat
  • Marzena Domeredzka
  • Dosia Nowińska
  • Barbara Hrabal
  • Krzysztof Torz
  • Laura Barkowska
  • Katarzyna Brzózka
  • Marzena Grzegorz Nocon
  • Waldek Seta
  • Lilianna Laszczewska
pasożyt