Tutaj jesteś: Praca i Kariera > Praca > Przetrwanie w Pracy > Jak być pełnym energii od samego rana?

Jak być pełnym energii od samego rana?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (106 ocen)
Oceń 
Jeśli rano po przebudzeniu czujesz, że nic ci się nie chce, nie masz powodów do wyjścia z łóżka i pragniesz, aby dzień się już skończył a ty mógłbyś się znów położyć, to nie jesteś sam. Z badań wynika, że coraz więcej osób ma problem z motywacją od samego rana. Są jednak proste sposoby na to, aby zaraz po przebudzeniu być pełnym motywacji i energii.
1

Natychmiast wstań z łóżka

Najgorsze co możesz zrobić to nie wstać od razu po przebudzeniu z łóżka. Leżysz i się zastanawiasz „wstać, czy nie wstać”, „a może jeszcze 10 minut”, „jeszcze 5”. Im dłużej zwlekasz z wstawaniem, tym bardziej będziesz czuć się nieszczęśliwy. Aby tego uniknąć, zamiast stawiać budzik obok łóżka, zanieś go wieczorem do innego pokoju. Rano nie będziesz mieć wyboru i będziesz musiał wstać, aby go wyłączyć.

2

Wypij dużą szklankę wody

Jak już wyjdziesz z łóżka idź do kuchni i wypij dużą szklankę wody. Pamiętaj, aby to zrobić od razu po przebudzeniu. Rano nasze ciało jest bardzo odwodnione, a brak wody w organizmie powoduje uczucie zmęczenia. Po wypiciu wody będziesz bardziej rześki i zmotywowany do działania.

3

Rozciąganie

Jeśli będziesz rozciągać się każdego ranka przez 5-10 minut będziesz mieć dużo lepszy dzień. Rozciągnij mięśnie nóg, ręce, plecy, szyję – całe ciało. Dzięki rozciąganiu wzrasta obieg krwi i ukrwienie wszystkich komórek w naszym ciele. Jest to szczególnie ważne po nocy, kiedy nasze ciało było wiele godzin w bezruchu. Wzrost obiegu krwi ma wpływ na przypływ energii a ona z kolei na motywację.

Feng shui - lustra
Jak zmotywować się do odchudzania?
Jak zrobić kawę mrożoną z bitą śmietaną?
Jak dbać o stawy kolanowe?
 5/5 (106 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Pelek - 2012-04-02
Ja proponuję skok ze spadochronu o 6:00 DODAJE ENERGII!
Max - 2012-02-08
zgadza się koledzy basen z rana to rewelacja, energia na cały dzień, ja właśnie wróciłem :)
Czarny - 2010-11-23
Mi to bardzo pomaga lecz basen od rana nie zaszkodzi. Gdy ustawiam sobie budzik w telefonie to ustawiam w nim moją ulubioną piosenkę/muzykę wtedy jakoś lepiej się czuję. Ćwiczenia od samego rana i w moim przypadku 1,5l. wody jest bardzo przydatne. Dzięki temu lepiej się czuję i mam więcej energii. Uważam, iż w tym artykule są napisane bardzo przydatne rady. Pozdrawiam.
Czarny
Kuba - 2010-07-12
Ja proponuję basen co rano. Jak pracuje się od 8 to wspaniale zrobi basenik na 6 rano. Ciężko na początku się zmobilizować ale efekty są rewelacyjne.
Energia jest niezbędna do życia. Dzięki niej możemy normalnie funkcjonować, uprawiać sporty czy wykonywać zawodowe...
Jak zwiększyć energię życiową?
Energia jest niezbędna do życia. Dzięki niej możemy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Jolanta Mroz
  • Edyta Hertrampf
  • Rafał Kluska
  • Danuta Obczynska
  • Renia Trela
  • Maria Borowiec
  • Rafał Zawadzki
  • Jakub Górny
  • Martyna Buczyńska
  • Malgorzata Strojny
  • Magdalena Chojnacka
  • Marta Skonieczna
  • Mariusz Felisiak
  • Beata Palińska
  • IlonaMaria Sobota
  • Anna Stawowska
  • Andrzej Chronowski
  • Edyta Giłka
  • Krzysztof Kurek
  • Łukasz Puchalski
  • Bozena Pietrucha
  • Napek Zdzisiek
  • Sylwia Kowalczyk
  • Adela Wolas
  • Barbara Beger
  • Ireneusz Kozicz
  • Edyta Jędrzejewska
  • Magda Mietła
  • Marcin Kadzikiewicz
  • Ewelina Koral
pasożyt