Tutaj jesteś: Praca i Kariera > Praca > Przetrwanie w Pracy > Jak być pełnym energii od samego rana?

Jak być pełnym energii od samego rana?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (107 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli rano po przebudzeniu czujesz, że nic ci się nie chce, nie masz powodów do wyjścia z łóżka i pragniesz, aby dzień się już skończył a ty mógłbyś się znów położyć, to nie jesteś sam. Z badań wynika, że coraz więcej osób ma problem z motywacją od samego rana. Są jednak proste sposoby na to, aby zaraz po przebudzeniu być pełnym motywacji i energii.
1

Natychmiast wstań z łóżka

Najgorsze co możesz zrobić to nie wstać od razu po przebudzeniu z łóżka. Leżysz i się zastanawiasz „wstać, czy nie wstać”, „a może jeszcze 10 minut”, „jeszcze 5”. Im dłużej zwlekasz z wstawaniem, tym bardziej będziesz czuć się nieszczęśliwy. Aby tego uniknąć, zamiast stawiać budzik obok łóżka, zanieś go wieczorem do innego pokoju. Rano nie będziesz mieć wyboru i będziesz musiał wstać, aby go wyłączyć.

2

Wypij dużą szklankę wody

Jak już wyjdziesz z łóżka idź do kuchni i wypij dużą szklankę wody. Pamiętaj, aby to zrobić od razu po przebudzeniu. Rano nasze ciało jest bardzo odwodnione, a brak wody w organizmie powoduje uczucie zmęczenia. Po wypiciu wody będziesz bardziej rześki i zmotywowany do działania.

3

Rozciąganie

Jeśli będziesz rozciągać się każdego ranka przez 5-10 minut będziesz mieć dużo lepszy dzień. Rozciągnij mięśnie nóg, ręce, plecy, szyję – całe ciało. Dzięki rozciąganiu wzrasta obieg krwi i ukrwienie wszystkich komórek w naszym ciele. Jest to szczególnie ważne po nocy, kiedy nasze ciało było wiele godzin w bezruchu. Wzrost obiegu krwi ma wpływ na przypływ energii a ona z kolei na motywację.

Jak zobaczyć aurę?
Jak znaleźć motywację?
Jak nauczyć dziecko ubierania się?
Jak dbać o stawy kolanowe?
Przeczytaj teraz: Jak zabrać się do pracy?
 5/5 (107 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Hichotka - 2015-08-21
Czasem basen jest trudny do zrealizowania, ale jogging? Możliwy prawie zawsze, i to natychmiast! Gorąco polecam, wyzwala endorfiny wystarczające na cały dzień!
Pelek - 2012-04-02
Ja proponuję skok ze spadochronu o 6:00 DODAJE ENERGII!
Max - 2012-02-08
zgadza się koledzy basen z rana to rewelacja, energia na cały dzień, ja właśnie wróciłem :)
Czarny - 2010-11-23
Mi to bardzo pomaga lecz basen od rana nie zaszkodzi. Gdy ustawiam sobie budzik w telefonie to ustawiam w nim moją ulubioną piosenkę/muzykę wtedy jakoś lepiej się czuję. Ćwiczenia od samego rana i w moim przypadku 1,5l. wody jest bardzo przydatne. Dzięki temu lepiej się czuję i mam więcej energii. Uważam, iż w tym artykule są napisane bardzo przydatne rady. Pozdrawiam.
Czarny
Kuba - 2010-07-12
Ja proponuję basen co rano. Jak pracuje się od 8 to wspaniale zrobi basenik na 6 rano. Ciężko na początku się zmobilizować ale efekty są rewelacyjne.
Tytuł artykułu może spędzać niektórym czytelnikom sen z powiek. Pewnie dlatego, że nieraz zdarzyło nam się nie wywiązać...
Jak dotrzymać postanowień?
Tytuł artykułu może spędzać niektórym czytelnikom sen z powiek. Pewnie dlatego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Bogumila Sikora
  • Grzegorz Grzasko
  • Grazyna Gorczyca
  • Leszek Panacheda
  • Anna Grzywka
  • Monika Rojek
  • Małgorzata Stankiewicz
  • Ewa Kucińska
pasożyt