Tutaj jesteś: Internet > Email > Darmowy e-mail > Jak założyć e-mail?

Jak założyć e-mail?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (85 ocen)
Oceń 
W dzisiejszych czasach posiadanie poczty elektronicznej jest prawie konieczne. Korespondencja e-mail jest znacznie tańsza niż listowna a ponadto dużo szybsza. Jeżeli nie masz jeszcze własnego e-maila poniżej znajdziesz wskazówki, które ułatwią ci jego założenie.
1

Najpierw musisz zdecydować, na jakim portalu chcesz zamieścić swoją pocztę. Ma to duże znaczenie, ponieważ od tego zależy pojemność twojej skrzynki. Do wyboru masz Onet, Wirtualną Polskę, Interię, O2 oraz Gmail.

- Onet oferuje darmową skrzynkę o nielimitowanej wielkości, ty sam ustawiasz, jakiej wielkości wiadomości chcesz odbierać. Zapewnia też bezpieczeństwo, podwójny Antywirus oraz inteligentny OnetAntySpam, chronią twoje wiadomości. Ponadto Onet oferuje dostęp do e-mail programami pocztowymi, telefonem i przez WWW, dzięki czemu możesz swobodnie i na wiele sposobów korzystać ze swojej skrzynki pocztowej.

- Wirtualna Polska ma w swojej ofercie skrzynkę o pojemności 3GB/ 6GB (możesz to samodzielnie zmieniać), rozmiar załącznika 50 MB, bezpieczne logowanie SSL, ochrona przed spamem, wirusami i hakerami, brak agresywnych form reklamy, powiadomienia sms o przychodzących mailach, dodawanie kilku załączników jednym kliknięciem.

- Interia podobnie jak Onet oferuje skrzynkę o nielimitowanej pojemności, dzięki czemu nie musisz przejmować się dużą liczbą maili w skrzynce i nie musisz już usuwać żadnych wiadomości, jedynym ograniczeniem jest dzienny transfer danych, który dla kont bezpłatnych wynosi aż 1GB. Jest to limit danych, jakie można wysłać i pobrać za pomocą programu pocztowego oraz z poziomu strony www. Każda wysłana oraz pobrana wiadomość wpływa na wykorzystanie transferu. Ponadto Interia dba by twoje konto było bezpieczne, zarówno pod względem poufności korespondencji, jak i autoryzowanych połączeń, a także sporządzanych regularnie kopii bezpieczeństwa. Twoja poczta jest cały czas chroniona przez czuły skaner antywirusowy. Dzięki poczcie mobilnej możesz wysyłać i odbierać maile, wykorzystując do tego przeglądarkę w swoim telefonie komórkowym lub palmtopie.

- O2 oferuje skrzynkę o pojemności 10 GB, rozmiar załącznika 100 MB, aliasy antyspamowe. Adresy, które łatwo założyć, a później skasować. Mogą posłużyć Ci jako "tymczasowe" adresy e-mail np. do rejestracji w niepewnych stronach WWW, które potem mogłyby zarzucać Cię spamem. Ochrona antywirusowa i antyspamowa, filtry antyspamowe wyłapują aż 99% niechcianych wiadomości. Bardzo skuteczne programy antywirusowe nie pozwolą żadnemu wirusowi przedostać się do Twojej poczty. Dodatkowo O2 nie dokłada reklam do twojej korespondencji.

Wszystkie portale posiadają w swojej ofercie także płatne, specjalnie chronione poczty, (które umożliwiają ci np. rozliczanie się z ZUS).

Jak zwalczyć pchły u kota?
Jak pozbyć się brzucha ćwicząc 10 min dziennie?
Jak pielęgnować hibiskusa ogrodowego?
Jakie kolory pasują do blondynek?
 2.9/5 (85 ocen)
Oceń 
Zobacz równieżDarmowy e-mail (5)E-mail marketing (3)Adresy e-mail (4)Konta pocztowe (5)
  • Komentarze Tipy.pl (5)

bulik21051979@wp.pl - 2015-03-31
Pozdrawiam ffca
dorocia - 2015-02-23
Dobra informacja
sara123 - 2014-10-01
Dobra strona
marcinek 84 - 2014-08-12
ok
Max - 2012-12-17
a dlaczego tylko te 5 portali polecacie? przecież sa jeszcze inne które oferują tą usługe na bardzo wysokim poziomie? ja polecam mailik.pl bardzo dobre domeny do wyboru i żadnych reklam, warto sprawdzić
-------------------------------------------------
poczta elektroniczna
Chcesz mieć konto na Gmailu? Dobra myśl. Gmail to mail w serwisie Google. Jest więc dostępny na całym świecie. Warto go...
Jak założyć konto na Gmail?
Chcesz mieć konto na Gmailu? Dobra myśl. Gmail to mail w serwisie Google. Jest więc...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Bartek Florczyk
  • Emil Emil
  • Lech Stachurski
  • Klaudia Szurgot
  • Heniek Lewandowski
  • Adrian Kobos
  • Aga Skrzyniarz
  • Ewa Polniak
  • Antek Pyta
  • Janina Lisowska
  • Sylwia Bućko
  • Iwona Kalina
  • Magdalena Oleksy
  • Malgorzata Stokowska
  • Ewa Nowik
  • Eugeniusz Onikijuk
  • Barbara Kolonko
  • Beata Paluch
  • Seweryn Dziadura
  • Kazimiera Kramarczyk
  • Regina Manikowska
  • Wojciech Solski
  • Krystyna Wróblewska
  • Krystyna Ruśniok
  • Barbara Mordalska
  • Helena Cejko
  • Joanna Kozioł
  • Marian Rak
pasożyt