Tutaj jesteś: Internet > Email > Darmowy e-mail > Jak założyć e-mail?

Jak założyć e-mail?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (85 ocen)
Oceń 
Udostępnij
W dzisiejszych czasach posiadanie poczty elektronicznej jest prawie konieczne. Korespondencja e-mail jest znacznie tańsza niż listowna a ponadto dużo szybsza. Jeżeli nie masz jeszcze własnego e-maila poniżej znajdziesz wskazówki, które ułatwią ci jego założenie.
1

Najpierw musisz zdecydować, na jakim portalu chcesz zamieścić swoją pocztę. Ma to duże znaczenie, ponieważ od tego zależy pojemność twojej skrzynki. Do wyboru masz Onet, Wirtualną Polskę, Interię, O2 oraz Gmail.

- Onet oferuje darmową skrzynkę o nielimitowanej wielkości, ty sam ustawiasz, jakiej wielkości wiadomości chcesz odbierać. Zapewnia też bezpieczeństwo, podwójny Antywirus oraz inteligentny OnetAntySpam, chronią twoje wiadomości. Ponadto Onet oferuje dostęp do e-mail programami pocztowymi, telefonem i przez WWW, dzięki czemu możesz swobodnie i na wiele sposobów korzystać ze swojej skrzynki pocztowej.

- Wirtualna Polska ma w swojej ofercie skrzynkę o pojemności 3GB/ 6GB (możesz to samodzielnie zmieniać), rozmiar załącznika 50 MB, bezpieczne logowanie SSL, ochrona przed spamem, wirusami i hakerami, brak agresywnych form reklamy, powiadomienia sms o przychodzących mailach, dodawanie kilku załączników jednym kliknięciem.

- Interia podobnie jak Onet oferuje skrzynkę o nielimitowanej pojemności, dzięki czemu nie musisz przejmować się dużą liczbą maili w skrzynce i nie musisz już usuwać żadnych wiadomości, jedynym ograniczeniem jest dzienny transfer danych, który dla kont bezpłatnych wynosi aż 1GB. Jest to limit danych, jakie można wysłać i pobrać za pomocą programu pocztowego oraz z poziomu strony www. Każda wysłana oraz pobrana wiadomość wpływa na wykorzystanie transferu. Ponadto Interia dba by twoje konto było bezpieczne, zarówno pod względem poufności korespondencji, jak i autoryzowanych połączeń, a także sporządzanych regularnie kopii bezpieczeństwa. Twoja poczta jest cały czas chroniona przez czuły skaner antywirusowy. Dzięki poczcie mobilnej możesz wysyłać i odbierać maile, wykorzystując do tego przeglądarkę w swoim telefonie komórkowym lub palmtopie.

- O2 oferuje skrzynkę o pojemności 10 GB, rozmiar załącznika 100 MB, aliasy antyspamowe. Adresy, które łatwo założyć, a później skasować. Mogą posłużyć Ci jako "tymczasowe" adresy e-mail np. do rejestracji w niepewnych stronach WWW, które potem mogłyby zarzucać Cię spamem. Ochrona antywirusowa i antyspamowa, filtry antyspamowe wyłapują aż 99% niechcianych wiadomości. Bardzo skuteczne programy antywirusowe nie pozwolą żadnemu wirusowi przedostać się do Twojej poczty. Dodatkowo O2 nie dokłada reklam do twojej korespondencji.

Wszystkie portale posiadają w swojej ofercie także płatne, specjalnie chronione poczty, (które umożliwiają ci np. rozliczanie się z ZUS).

Jak wyczyścić przypalony garnek?
Jak leczyć dnę moczanową naturalnymi metodami?
Jak usunąć rysy na lakierze?
Jak podgrzewać mleko matki?
 2.9/5 (85 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zobacz równieżDarmowy e-mail (5)E-mail marketing (3)Adresy e-mail (4)Konta pocztowe (5)
  • Komentarze Tipy.pl (8)

sylwia - 2015-08-31
spoko
Izabela - 2015-07-26
Siemka 9
Kicia8872 - 2015-07-26
Ja bym chciała założyć poczte
bulik21051979@wp.pl - 2015-03-31
Pozdrawiam ffca
dorocia - 2015-02-23
Dobra informacja
sara123 - 2014-10-01
Dobra strona
marcinek 84 - 2014-08-12
ok
Max - 2012-12-17
a dlaczego tylko te 5 portali polecacie? przecież sa jeszcze inne które oferują tą usługe na bardzo wysokim poziomie? ja polecam mailik.pl bardzo dobre domeny do wyboru i żadnych reklam, warto sprawdzić
-------------------------------------------------
poczta elektroniczna
Nie ma chyba nic bardziej irytującego od spamu. Przeglądanie poczty bywa udręką. Ciągle należy uważać, aby przez...
Jak uniknąć spamu?
Nie ma chyba nic bardziej irytującego od spamu. Przeglądanie poczty bywa udręką...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Kasia Szyszka
  • Olga Kosiec
  • Halina Otto
  • Jacek Zarzycki
  • Anna Blacha
  • Jerzy Krystkowiak
  • Edward Gruszka
  • Bożena Szymczak
  • Iwona Łatwińska
  • Rafal Domino
  • Lidia Dziwak
pasożyt