Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Co przyspiesza porost włosów?

Co przyspiesza porost włosów?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (40 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 24 
Po co marnować czas i pieniądze na tysiące drogich zabiegów w salonach kosmetycznych, gdy masz wiele skutecznych specyfików w domu, a nawet o tym nie wiesz. Te domowe środki są tanie i nie wywołują żadnych skutków ubocznych. Jednak trzeba być cierpliwym i regularnie stosować się do zaleceń. Nie jest to łatwe, ponieważ każda z nas chciałaby zobaczyć efekty jak najszybciej, ale możecie być pewne, że to możliwe. Sprawdź, co zrobić, by przyspieszyć porost włosów.
1
domowy sposób na porost włosów
Sok z cebuli na porost włosów

Jest to najstarszy i najbardziej skuteczny domowy środek na porost włosów. Sok z cebuli jest bogaty w siarkę, która zwiększa produkcję tkanek kolagenowych, a tym samym przyspiesza wzrost włosów.

Możesz użyć czerwonej cebuli lub szalotki. Posiekaj ją na małe kawałeczki, a następnie zmiażdż, by uzyskać sok, który należy nanieść na skórę głowy. Po 15 minutach specyfik należy spłukać i myć włosy delikatnym szamponem.
2
domowy sposób na porost włosów
Płukanka z octu jabłkowego Ocet delikatnie oczyszcza skórę głowy i utrzymuje w równowadze pH włosów, co przyspiesza ich wzrost. Do 3/4 szklanki wody dodaj 1/4 szklanki octu i użyj na umyte, mokre włosy.
3
domowy sposób na porost włosów
Maseczka jajeczna Od czasów starożytnych jajko jest stosowane jako broń do walki z wypadającymi włosami. Zawierają duże białka, które pomagają w procesie tworzenia nowych włosów. Są bogate w siarkę, cynk, żelazo, selen, fosfor i jod.
Do białek z 3 jajek dodać 1 łyżeczkę oliwy i dobrze wymieszać, aż do uzyskania gładkiej pasty. Rozprowadź ją na włosach i potrzymaj przez 20 minut. Następnie spłucz maskę letnią wodą i umyj włosy szamponem.
4
domowy sposób na porost włosów
Kozieradka To jest inny powszechnie znany środek, który jest stosowany na wypadanie włosów. Oprócz tego chroni naturalny kolor włosów. Weź 1 łyżeczkę pasty z kozieradki i 2 łyżki mleka kokosowego. Pozostaw na 30 minut i zmyj łagodnym szamponem.
5
domowy sposób na porost włosów
Sok z ziemniaczany

Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z wpływu soku ziemniaczanego na wzrost włosów. Wystarczy, że nałożysz go na włosy i po 15 minutach zmyjesz ciepłą wodą.
6
domowy sposób na porost włosów
Henna

Henna doskonale wygładza strukturę włosa, wzmacnia kolor i oczywiście pobudza cebulki włosów, by rosły szybciej.

Żeby zrobić maskę do 1 szklanki henny w proszku dodaj 1/2 szklankę jogurtu naturalnego. Rozprowadź na całych włosach, poczekaj aż wyschnie i umyj szamponem.
7
domowy sposób na porost włosów
Pieprz Cayenne

Stymuluje wzrost włosów i zapobiega ich przerzedzeniu. 1 łyżeczkę papryki w proszku wymieszaj z 2 łyżeczkami oliwy z oliwek, stosuj na miejsca, w których włosów jest mniej. Po chwili zmyj zimną wodą.
8
Mleko kokosowe Mleko kokosowe jest bogate w białka, żelazo, potas i podstawowe tłuszcze. Zmniejsza uszkodzenia struktury włosa i nadaje im objętości.
Stosuj na noc, rano zmyj ciepłą wodą.
9
domowy sposób na porost włosów
Zielona herbata

Nie od dziś wiadomo, że zielona herbata jest bogata w przeciwutleniacze, które zapobiegają wypadaniu włosów i pobudzają ich wzrost. Ciepły napar z zielonej herbaty wetrzyj w skórę głowy i po godzinie zmyj zimną wodą.
10
domowy sposób na porost włosów
Indyjski agrest (Amla)

Każdy słyszał o magicznych właściwościach Amla. Jest bogaty w przeciwutleniacze i witaminę C. Amla wspomaga zdrowy wzrost włosów, a także poprawia ich pigmentację.

Wymieszaj 2 łyżeczki proszku lub soku Amla z 2 łyżeczkami limonki. Zastosuj na skórę głowy i pozostaw do wyschnięcia. Następnie spłucz ciepłą wodą.
11
Kminek

Nasiona kminku należy namoczyć w oleju z oliwek lub oleju rycynowym i pozostawić na noc, a następnie nakładać na wybranych obszarach głowy. Zmyć po 15 minutach łagodnym szamponem.
12
domowy sposób na porost włosów
Pieprz

Lecznicze właściwości czarnego pieprzu są znane medycynie ajurwedyjskiej. Zmieszaj 2 łyżeczki pieprzu z 1/2 szklanki soku z limonki, tworząc gładką pastę. Zastosuj na skórę głowy i przykryj głowę ciepłym ręcznikiem. Zmyj po upływie 30 minut.
13
domowy sposób na porost włosów
Kwiat hibiskusa Ten kwiat jest używany do leczenia łupieżu i poprawia wzrost włosów. Zagęści również włosy i zapobiega procesom starzenia się.

Pastę z kwiatem hibiskusa i olejem kokosowym lub sezamowym nałóż na włosy. Po chwili spłucz łagodnym szamponem.
14
Czosnek

Czosnek zapobiega wypadaniu włosów oraz przyczynia się do ich regeneracji.
Kilka zmiażdżonych ząbków czosnku należy zagotować z oliwą z oliwek lub olejem kokosowym. Następnie nałożyć na skórę głowy i delikatnie wmasować. Zmyć po chwili, taki zabieg należy wykonywać 3 razy w tygodniu.
15
domowy sposób na porost włosów

Witamina E w olejkach
Regularne masaże olejkami eterycznymi stymulują wzrost włosów, zmniejszają wypadanie i zapobiegają w rozdwajaniu się końcówek. Włosy stają się miękkie i gładkie. Po masażu włosy należy owinąć ciepłym ręcznikiem lub schować pod czepkiem. Taki zabieg otwiera pory i umożliwia efektywniejsze przenikanie olejków do skóry. Co więcej stymuluję skórę głowy i poprawia krążenie, dzięki czemu włosy rosną szybciej. Regularne stosowanie ciepłych olejków zmniejsza łupież i pozwala odzyskać włosom blask.
16
domowy sposób na porost włosów
Olej kokosowy

Ta naturalna odżywka do włosów jest stosowana od wieków. Bogata w białka i potas, utrzymuje skórę głowy w dobrej kondycji, wspomaga wzrost nowych włosów i naprawia uszkodzenia w strukturze włosa. Jest także znany z walki z łupieżem oraz wypadaniem włosów. Działa jak balsam i nawilża skórę głowy.
17
domowy sposób na porost włosów
Olejek z rozmarynu

Jeden z najlepszych olejów do walki z wypadaniem włosów jest olejek rozmarynowy, powszechnie znany w Krajach Bliskiego Wschodu. Otrzymywany jest w wyniku destylacji z parą wodną ziela rozmarynu lekarskiego. Olejek zwiększa podział komórkowy i rozszerza naczynia krwionośne, a co za tym idzie pobudza krążenie krwi. W rezultacie nasze włosy rosną szybciej i są mocniejsze.

Możesz używać go samodzielnie lub wymieszać odrobinę z szamponem lub odżywką.
18
domowy sposób na porost włosów
Olej z szałwii

W medycynie znany jest także ze swoich zbawiennych właściwości na skórę (leczy trądzik, zmniejsza zmarszczki). Reguluje także procesy przemiany materii. Szałwii można używać w połączeniu z octem jabłkowym oraz z innymi olejkami, takimi jak np. rozmaryn.
19
domowy sposób na porost włosów
Olejek lawendowy

Znany jest jako środek na wypadanie włosów oraz na przerzedzenie. Oprócz właściwości przyspieszających porost włosów, zmniejsza także bezsenność, stres, dlatego bardzo często wykorzystywany jest w salonach spa. W równych proporcjach przygotuj mieszankę kilku olejów (lawendowego, rozmarynowego, tymiankowego i jojoba). Następnie nałóż na skórę głowy i owiń ręcznikiem. Spłucz po godzinie.
20
domowy sposób na porost włosów
Olej jojoba

Olej jojoba jest znany ze swoich właściwości nawilżających. Stymuluje także wzrost włosów poprzez poprawę krążenia krwi i nawilżanie mieszków włosowych. Pielęgnuje włosy suche i zniszczone.
21
domowy sposób na porost włosów
Olej lniany Nasiona lnu są bogatym źródłem niezbędnych kwasów tłuszczowych, które pomagają przywrócić suchy, zniszczony i łamliwym włosom blask i zdrowie. Ponadto zawiera kwasy tłuszczowe omega - 3. Stosuj jako suplement diety lub mieszaj z olejkami.
22
domowy sposób na porost włosów
Oliwa z oliwek Każdy entuzjasta piękna korzyści dla zdrowia i urody z używania oliwy z oliwek. Oliwa z oliwek jest składnikiem wielu maseczek do twarzy, olejków i balsamów do ciała, toników, odzywek itd. Pomaga leczyć wypadanie włosów poprzez stymulację wzrostu nowych włosów.. Regularne stosowanie oleju z oliwek zapobiega powstawaniu hormonu DTH i tym samym umożliwia wzrost włosów. Bogata w antyutleniacze ma bardzo dobry wpływ na ogólną kondycję włosów i skory głowy. Jest także naturalną odżywką, nadaje włosom miękkość i jedwabistość.
23
domowy sposób na porost włosów
Dieta na porost włosów Konieczna jest rezygnacja ze spożywania śmieciowej żywności (fast food tip.), picia napojów gazowanych i palenia. Do swojej diety należy wprowadzić produkty bogate w witaminy i minerały takie jak: owoce, warzywa, produkty pełnoziarniste, kwasy tłuszczowe omega 3 i białko. Nasze włosy są zbudowane ze specjalnego białka zwanego "keratyną", więc powinniśmy mieć dietę bogatą w białko. Jedz jajka, kurczaka, tofu, rośliny strączkowe.
 3.1/5 (40 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

gosiekk - 2016-11-02
Jak często stosować ?
Daisy - 2016-10-26
Czy mozna te sposoby ze sobą łączyć? Na przykład przy jednym myciu uzyc jednego a przy drugim innego czy trzeba cały czas robic tym samym sposobem? I jak często nalezy to wykonywac w tygodniu ?
Niki - 2015-09-23
Nacierałem ręką głowę środkiem na porost włosów i urosły mi włosy na dłoni
 
Z wielu różnych przyczyn wiele osób traci włosy. Na szczęście istnieje wiele domowych sposobów, które mogą zapobiec i...
Jak zrobić maseczkę z kiwi na porost włosów?
Z wielu różnych przyczyn wiele osób traci włosy. Na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt