Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak się masturbować - kobieta?

Jak się masturbować - kobieta?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (227 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Masturbacja jest bardzo ważna w życiu seksualnym. Ponieważ robimy to sami, na własnych warunkach, jest to prawdopodobnie najlepszy sposób na to, by dowiedzieć się, co sprawia nam największą przyjemność. Kobiety powinny zebrać informacje na temat swoich narządów płciowych i seksualnych, ponieważ masturbacja nie przychodzi dla każdego naturalnie. Niektóre kobiety osiągają orgazm po stymulacji łechtaczki, inne pod wpływem stymulacji pochwy lub punktu G. Pamiętaj nie ma jednego uniwersalnego sposobu na masturbację ponieważ każda kobieta jest inna. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak się masturbować.
Rzeczy, których potrzebujesz:
30 minut do kilku godzin, Film erotyczny, czasopisma erotyczne, Czyste ręce, Opcjonalnie wibrator, sztuczny penis, prysznic
1

Wprowadź się w nastrój do masturbacji.

Zrelaksuj się tak, jak potrafisz. Weź ciepłą kąpiel lub napij się kieliszek wina. Zapewnij sobie prywatność: wyłącz telefon, zamknij drzwi, wyślij swoje dzieci do sąsiadki lub babci. Znajdź przytulne miejsce. Większość kobiet rozpoczyna masturbację leżąc na plecach, nogi ugięte, lekko rozchylone, stopy oprzyj o podłoże. Ściąg wszystkie ubrania lub przynajmniej większość.

2

Fantazjuj o masturbacji.

Przypomnij sobie ekscytujące doświadczenie seksualne z przeszłości lub wymyśl swoją własną seksualną fantazję. Jeśli potrzebujesz dodatkowego bodźca, obejrzyj specjalne czasopisma, poczytaj erotyczne powieści lub obejrzyj film erotyczny. Pozwól swojemu umysłowi badać każdy obraz – wszystko to powinno trwać tak długo, aż twoje podniecenie wzrośnie.

3

Poznaj wszystkie części swojego ciała.

Przesuwaj swoje ręce po całym ciele, zatrzymując się na dłużej na obszarach bardziej czułych na dotyk niż inne. Popatrz na swoje narządy płciowe w lustrze (zwłaszcza jeśli jeszcze ich nie znasz) i pieść różne części ciała, by zobaczyć, co sprawia, że czujesz się nadzwyczaj dobrze. Znajdź i dotknij swoje wewnętrzne i zewnętrzne wargi sromowe, swoją łechtaczkę, pochwę i krocze.

Wskazówki
  • Wypróbuj specjalne wibratory, które dodatkowo zapewniają intensywną stymulacje łechtaczki.
  • Woda pomaga wielu kobietom nauczyć się masturbacji. Połóż się w wannie na plecach z rozłożonymi nogami i skieruj strumień wody z prysznica wprost na łechtaczkę. Ustaw odpowiednie ciśnienie wody i temperaturę. Możesz położyć się również pod baterią kranu lub wykorzystać dyszę jacuzzi.
  • Ocieraj się o coś – o poduszkę, brzeg łóżka lub sztucznego penisa.
  • Sztuczny penis może być pomocny w masturbacji łechtaczki, dzięki niemu możesz wykonać pełną penetrację i stymulować punkt G.
4

Dotykaj siebie.

Przy użyciu jednego lub dwóch palców rytmicznie gładź różne narządy wokół twojego sromu, zwracając szczególną uwagę na łechtaczkę i wargi sromowe. Eksperymentuj z różną siłą nacisku, prędkością i ruchem. Spróbuj ułożyć palce po obu stronach łechtaczki i przesuwać je w górę i w dół, możesz również położyć dwa palce na jej czubku i masować ją okrężnymi ruchami.

5

Poeksperymentuj.

Wypróbuj różne rodzaje dotyku: głaskanie, łaskotanie, ugniatani, szczypanie lub delikatnie ciągnięcie swoich narządów płciowych. Spróbuj do tego celu wykorzystać jeden lub kilka palców, możesz również posłużyć się całą dłonią.

6

Buduj stan podniecenia.

Naucz się utrzymać stan podniecenia seksualnego, wzmagaj je powoli, następnie ogranicz lub zaprzestań stymulacji. Zwróć uwagę, jak twoje ciało reaguje. Powie ci ono, kiedy czujesz się najlepiej, nastąpi znaczny wzrost podniecenia oraz kiedy masz zwolnić lub zaprzestać działania.

7

Oddychaj głęboko i kołysz się.

Oddychaj głęboko, w żadnym wypadku nie wstrzymuj oddechu. Pomaga to w uwolnieniu twojej seksualnej energii, z którą nie powinnaś walczyć. Kołysz swoją miednicą, poruszaj się tak, jak podczas stosunku. Rytmicznie zaciskaj i rozluźniaj mięśnie pochwy – tutaj pomocny może być wibrator lub sztuczny penis.

8
masturbacja kobiet

Dąż do osiągnięcia orgazmu.

Jeśli twoja ręka się zmęczy, daj jej odpocząć, zmień ją na drugą lub użyj wibratora. Jeśli jesteś na granicy orgazmu, ale nie osiągnęłaś jeszcze szczytu, spróbuj zmienić sposób oddychania lub skoncentruj się na naprawdę gorącej fantazji erotycznej. Spróbuj dodatkowej stymulacji: pieść swoje sutki lub spróbuj rytmicznie poruszać w górę i w dół palcami lub wibratorem znajdującym się w pochwie.

9

Kontynuuj swoje działania.

Jeśli orgazm się zaczął, nie przestawaj i nadal kontynuuj stymulację. Zmniejsz nieco siłę stymulacji, gdy poczujesz pierwsze niezwykłe doznania, ale musisz je kontynuować, aby osiągnąć jeszcze większą przyjemność. Twój pierwszy orgazm możesz poczuć jako niewielkie doznanie lub wybuch, ale im więcej ćwiczysz, tym bardziej różnorodne będzie to doświadczenie.

10

Praktyka sprawi, że twoja masturbacja będzie idealna.

Nie przejmuj się, jeśli nie osiągniesz orgazmu już na pierwszym razem. Ćwicz dalej lub spróbuj również innych technik.

Wskazówki
Przeczytaj teraz: Jak się masturbować?
 3.7/5 (227 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (21)

wiki - 2016-06-22
ja sie zaś masturbuje odddd.....ok. 8/9 roku życia i to oczywiście robiłam to w ukryciu przed wszystkimi domownikami
xxx - 2015-09-04
"ściąg ubrania" ???? co to za zwrot ??? nie ma takiego w języku polskim
Emilka - 2015-09-01
Masturbuje się już od dawna zaczęłam w podstawówce, robię to z kilka razy dziennie. Zdarza się że dołączę do 10 razy ;) mam teraz 17 lat i dłużej to robię tym częściej. Nie wiem czy to dobre ale czasami nie mogę się opanować. Poprostu muszę i tyle
Miiisss ♥ - 2015-07-10
Mrr kochanie dajesz ;* tej nocy osiągniesz to setki razy ;*
diablica - 2015-07-01
gdy dochodze zwalniam tempo palcami a nastepnie znowu przyspieszqm cudowne uczucie
miziaczek - 2015-05-11
ja robię to różnymi przedmiotami
milena.kleszcz - 2015-02-24
o lol ja sie mastrubuje poprostu pluszakiem polecam!
dobra - 2013-09-09
Seksowna- to NIE JEST PRAWDZIWY numer!
kuba - 2013-01-28
która by chciała żebym ją doprowadził do orgazmu moge to zrobić i chce to zrobić
kuba - 2013-01-28
paluszkami to róbcie
Gweneville - 2013-01-26
Nazwijmy to dobrą poradą. Jednak to coś umie się bez żadnych nauk.
kochANKA - 2012-12-06
Uwielbiam się masturbowac. to taaaakie przyjemne. nawet czasami kilka razy dziennie. nie mam faceta, jestem samotna...wiec jak mi się chcę, to palcóweczka najlepiej doprowadza mnie do podniecenia :) :P
daria16rog - 2012-10-15
Masturbacja to dobra opcja kiedy mężczyzny długo nie ma w domu.
lala - 2012-06-26
Ja sie bardzo często masturbuje i bardzo ostro
Onanistka - 2012-05-12
Masturbacje uprawiam od 12 roku 14 roku życia,odkryłam ja przez przypadek,do dziś pamiętam mój pierwszy cudowny orgazm. :) I chociaż teraz jestem już dojrzała kobieta, która ma swojego mężczyznę i oboje uwielbiamy wszelkiego rodzaju seks,nadal masturbacja jest ważna. Mam wtedy swoje fantazje, o seksie,o których potem opowiadam mojemu partnerowi i często wprowadzamy je w czyn.I mam też problem z tym,że w momencie kiedy dochodzę, chciałabym nie przestawac ale przestaje tak samoistnie.Mam pomysł, doradzcie czy dobry. Gdybym kupiła sobie wibrator taki motylek ze sztucznym penisem i wypustka do stymulacji łechtaczki na baterie i na szelkach, to może dałoby się tak zrobić żeby włączyć go poprostu żeby działał nawet po tym jak dojde. Co wy na to? Wyobrażam sobie że to musiałby być naprawdę potężny i długotrwały orgazm.
prych - 2012-04-15
Kocham seks!
Kocham sie masturbować!
Ale te wskazówki w niczym mi nie pomogły... Robiłam to palcami 3 ;-) pozdrawiam :-*
Lolll - 2012-03-30
Ja się mastrubowałam od 11 lat:)
mały - 2012-03-08
uwielbiam to robic i popieram
l;loll wikusia - 2012-02-12
ja to robilam i nic mi nie potrzeba co tu jest wypisane
ktoska - 2012-02-09
Ja sie masturbuje ale mam problem...
Jak juz jestem na szvzycie orgazmu to próbuję nie przestawac.. ale przestaje...
tak sama z sb.. .; (
Co zrobic...
Call - 2011-01-30
Co mam zrobić jeżeli po ocieraniu się o poduszkę moje wargi sromowe są strasznie spuchnięte i wydłużone (jakby rozciągnięte)? Czy to zejdzie?
Masturbacja jest bardzo ważna w naszym życiu seksualnym. Większość mężczyzn uważa, że wie już wszystko o swoich...
Jak się masturbować - mężczyźni?
Masturbacja jest bardzo ważna w naszym życiu seksualnym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt