Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Podstawy Fitnessu > Jak mieć płaski brzuch bez wysiłku?

Jak mieć płaski brzuch bez wysiłku?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nadchodzi czas kostiumów kąpielowych. A w nich wałeczki na brzuchu nie dadzą się ukryć. Spróbujmy temu zaradzić. Nie ma cudów. W dwa czy trzy tygodnie nie schudniesz o trzy rozmiary. Ale możesz w tym czasie ujędrnić skórę i poprawić jej wygląd. No i oczywiście popracować nad mięśniami. Wciąganie brzucha nie będzie problemem, a naprężone mięśnie (nawet jeśli ukryte przed światem pod warstewką tłuszczu) sprawią, że cała sylwetka wyda się smuklejsza. Ponadto odciążą kręgosłup, tworząc jego dodatkowe wsparcie. A więc: wciągamy brzuch, pierś do przodu i do dzieła!
1
Pielęgnacja

Pożegnaj gorące kąpiele. Rano i wieczorem hartuj ciało zimnym natryskiem. Masuj skórę rękawicą do masażu i stosuj poprawiające ukrwienie oraz wygładzające skórę peelingi. Zaopatrz się w „spalające tłuszcz” balsamy i wcieraj je w brzuch rano i wieczorem. Możesz też kupić bańkę chińską i trzy razy w tygodniu masować nią brzuch.
2
Dieta

Zrezygnuj z wzdymających produktów (surowe warzywa, rośliny strączkowe, kapusta, kalafior, cebula etc.). Rano jedz płatki owsiane z dodatkiem orzechów i suszonych owoców – usprawnią trawienie. Pij dużo wody, odstaw kawę i czarną herbatę na rzecz herbaty zielonej. Porzuć napoje gazowane i soki – to puste kalorie.
3
Ruch

Jeśli chcesz pozbyć się oponki z brzucha, musisz zacząć ćwiczyć. Konieczny będzie trening kardio, czyli taki, który zwiększa tętno – zaliczamy do niego biegi i ćwiczenia aerobowe. Zacznij od krótkich przebieżek (15 min, 3 razy w tygodniu) w tempie, które pozwoli Ci na swobodną rozmowę. Wydłużaj stopniowo trasę. Codziennie znajdź czas na zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha. Każdą serię (12-20 powtórzeń) wykonaj trzykrotnie. Po 3 tygodniach na pewno zauważysz efekt.
4
Ćwiczenie 1

Połóż się na plecach, wyprostuj nogi. Unoś nogi, wykorzystując mięśnie brzucha, a nie biodra. Unosząc nogi, rób wdech, opuszczając (nie dotykaj do podłoża) – wydech. Zrób 3 serie 20 powtórzeń.
5
Ćwiczenie 2

Oprzyj się na przedramieniu, całe ciało w linii prostej, stopy oparte o podłoże. Unoś i opuszczaj miednicę. W momencie unoszenia wykonaj wydech i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz 12 razy.
Jak zrobić sześciopak?
Jak poprawnie wykonywać 6 Weidera?
Jakie ćwiczenia na mięśnie brzucha i ud w domu?
Co jeść, aby mieć płaski brzuch?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nie będzie widoczny na stronie
 
Newsletter - Bądź na bieżąco Codziennie nowa porada w twojej skrzynce
 
W dzisiejszym świecie wszyscy są świadomi jak należy zdrowo się odżywiać i jak uzyskać szczupłą sylwetkę. Prawidłowa...
Jak bezpiecznie schudnąć?
W dzisiejszym świecie wszyscy są świadomi jak należy zdrowo się odżywiać i jak...
Logowanie   Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
E-mail

Hasło

   
  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook


lub
Zapomniałeś hasła - kliknij tutaj
Zarejestruj się za darmo   
Czym są Tipy.pl? Co chcesz zrobić? Zmotywować się do pracy? Zrobić samolot z papieru? Zareklamować się w Internecie? Tipy.pl to miejsce, gdzie możesz znaleźć porady i wskazówki na każdy temat.
E-mail

Hasło

Powtórz hasło


   Akceptuje regulamin *wyrażam zgodę na świadczenie usługi, przyjmuję do wiadomości, że jednocześnie tracę prawo do odstąpienia od Umowy.
   Wyrażam zgodę na otrzymywanie od GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k.| z siedzibą w Krakowie, Os. Teatralne 9A, 31-946 Kraków |Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS – 416593| NIP – 5272644300 |za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204, z późn. zm.). Do korespondencji powyżej wskazuję m. in. podany przeze mnie w formularzu i należący do mnie adres e-mail.
Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook


lub
Usługę świadczy

GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k.

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie
XI Wydział Krajowego Rejestru Sądowego

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10
E-mail: tipy@firma.interia.pl
Adres: Os. Teatralne 9A, 31-946 Kraków

KRS 0000416593    NIP 5272644300    REGON 142734048
Nie jestem pasożytem, nie blokuje reklam
pasożyt
Proszę wyłącz Adblock-a, jeśli chcesz zobaczyć treść artykułu.