Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Podstawy Fitnessu > Jak mieć płaski brzuch bez wysiłku?

Jak mieć płaski brzuch bez wysiłku?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nadchodzi czas kostiumów kąpielowych. A w nich wałeczki na brzuchu nie dadzą się ukryć. Spróbujmy temu zaradzić. Nie ma cudów. W dwa czy trzy tygodnie nie schudniesz o trzy rozmiary. Ale możesz w tym czasie ujędrnić skórę i poprawić jej wygląd. No i oczywiście popracować nad mięśniami. Wciąganie brzucha nie będzie problemem, a naprężone mięśnie (nawet jeśli ukryte przed światem pod warstewką tłuszczu) sprawią, że cała sylwetka wyda się smuklejsza. Ponadto odciążą kręgosłup, tworząc jego dodatkowe wsparcie. A więc: wciągamy brzuch, pierś do przodu i do dzieła!
1
Pielęgnacja

Pożegnaj gorące kąpiele. Rano i wieczorem hartuj ciało zimnym natryskiem. Masuj skórę rękawicą do masażu i stosuj poprawiające ukrwienie oraz wygładzające skórę peelingi. Zaopatrz się w „spalające tłuszcz” balsamy i wcieraj je w brzuch rano i wieczorem. Możesz też kupić bańkę chińską i trzy razy w tygodniu masować nią brzuch.
2
Dieta

Zrezygnuj z wzdymających produktów (surowe warzywa, rośliny strączkowe, kapusta, kalafior, cebula etc.). Rano jedz płatki owsiane z dodatkiem orzechów i suszonych owoców – usprawnią trawienie. Pij dużo wody, odstaw kawę i czarną herbatę na rzecz herbaty zielonej. Porzuć napoje gazowane i soki – to puste kalorie.
3
Ruch

Jeśli chcesz pozbyć się oponki z brzucha, musisz zacząć ćwiczyć. Konieczny będzie trening kardio, czyli taki, który zwiększa tętno – zaliczamy do niego biegi i ćwiczenia aerobowe. Zacznij od krótkich przebieżek (15 min, 3 razy w tygodniu) w tempie, które pozwoli Ci na swobodną rozmowę. Wydłużaj stopniowo trasę. Codziennie znajdź czas na zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha. Każdą serię (12-20 powtórzeń) wykonaj trzykrotnie. Po 3 tygodniach na pewno zauważysz efekt.
4
Ćwiczenie 1

Połóż się na plecach, wyprostuj nogi. Unoś nogi, wykorzystując mięśnie brzucha, a nie biodra. Unosząc nogi, rób wdech, opuszczając (nie dotykaj do podłoża) – wydech. Zrób 3 serie 20 powtórzeń.
5
Ćwiczenie 2

Oprzyj się na przedramieniu, całe ciało w linii prostej, stopy oparte o podłoże. Unoś i opuszczaj miednicę. W momencie unoszenia wykonaj wydech i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz 12 razy.
Jak pozbyć się brzucha ćwicząc 10 min dziennie?
Domowy syrop który spala 1,5 cm tkanki tłuszczowej dziennie!
Jaka dieta na płaski brzuch?
Jak mieć płaski brzuch ćwicząc 5 minut dziennie?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Możesz schudnąć bez głodu, tabletek i specjalnej diety, a nawet bez ćwiczeń, (choć one przyśpieszają ten proces). Nie...
Jak schudnąć bez głodzenia się?
Możesz schudnąć bez głodu, tabletek i specjalnej diety...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt