Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Podstawy Fitnessu > Jak mieć płaski brzuch bez wysiłku?

Jak mieć płaski brzuch bez wysiłku?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nadchodzi czas kostiumów kąpielowych. A w nich wałeczki na brzuchu nie dadzą się ukryć. Spróbujmy temu zaradzić. Nie ma cudów. W dwa czy trzy tygodnie nie schudniesz o trzy rozmiary. Ale możesz w tym czasie ujędrnić skórę i poprawić jej wygląd. No i oczywiście popracować nad mięśniami. Wciąganie brzucha nie będzie problemem, a naprężone mięśnie (nawet jeśli ukryte przed światem pod warstewką tłuszczu) sprawią, że cała sylwetka wyda się smuklejsza. Ponadto odciążą kręgosłup, tworząc jego dodatkowe wsparcie. A więc: wciągamy brzuch, pierś do przodu i do dzieła!
1
Pielęgnacja

Pożegnaj gorące kąpiele. Rano i wieczorem hartuj ciało zimnym natryskiem. Masuj skórę rękawicą do masażu i stosuj poprawiające ukrwienie oraz wygładzające skórę peelingi. Zaopatrz się w „spalające tłuszcz” balsamy i wcieraj je w brzuch rano i wieczorem. Możesz też kupić bańkę chińską i trzy razy w tygodniu masować nią brzuch.
2
Dieta

Zrezygnuj z wzdymających produktów (surowe warzywa, rośliny strączkowe, kapusta, kalafior, cebula etc.). Rano jedz płatki owsiane z dodatkiem orzechów i suszonych owoców – usprawnią trawienie. Pij dużo wody, odstaw kawę i czarną herbatę na rzecz herbaty zielonej. Porzuć napoje gazowane i soki – to puste kalorie.
3
Ruch

Jeśli chcesz pozbyć się oponki z brzucha, musisz zacząć ćwiczyć. Konieczny będzie trening kardio, czyli taki, który zwiększa tętno – zaliczamy do niego biegi i ćwiczenia aerobowe. Zacznij od krótkich przebieżek (15 min, 3 razy w tygodniu) w tempie, które pozwoli Ci na swobodną rozmowę. Wydłużaj stopniowo trasę. Codziennie znajdź czas na zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha. Każdą serię (12-20 powtórzeń) wykonaj trzykrotnie. Po 3 tygodniach na pewno zauważysz efekt.
4
Ćwiczenie 1

Połóż się na plecach, wyprostuj nogi. Unoś nogi, wykorzystując mięśnie brzucha, a nie biodra. Unosząc nogi, rób wdech, opuszczając (nie dotykaj do podłoża) – wydech. Zrób 3 serie 20 powtórzeń.
5
Ćwiczenie 2

Oprzyj się na przedramieniu, całe ciało w linii prostej, stopy oparte o podłoże. Unoś i opuszczaj miednicę. W momencie unoszenia wykonaj wydech i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz 12 razy.
Jak zrobić sześciopak?
Jak poprawnie wykonywać 6 Weidera?
Jakie ćwiczenia na mięśnie brzucha i ud w domu?
Co jeść, aby mieć płaski brzuch?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

W dzisiejszym świecie wszyscy są świadomi jak należy zdrowo się odżywiać i jak uzyskać szczupłą sylwetkę. Prawidłowa...
Jak bezpiecznie schudnąć?
W dzisiejszym świecie wszyscy są świadomi jak należy zdrowo się odżywiać i jak...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt