Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Przepisy Świateczne > Przepisy Bożonarodzeniowe > Jak kisić buraki?

Jak kisić buraki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Barszczyk z własnych kiszonych buraków smakuje wyśmienicie nie tylko podczas Wigilii. Tym sposobem barszcz przygotowywały nasze mamy i babcie. Trudno zaprzeczyć, że tak przygotowany był dla nas prawdziwym niebem w gębie. Żaden barszcz z torebki nie jest w stanie zastąpić tego niepowtarzalnego smaku. Wbrew pozorom nie jest trudny w wykonaniu, wystarczy jedynie przestrzegać ściśle określonych reguł. Poniżej dowiesz się jak ukisić buraki na barszcz czerwony.
Rzeczy, których potrzebujesz:
buraki, słoiki, przegotowana woda, kawałek chleba żytniego, gaza
 2.9/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (9)

Alam - 2015-12-09
Ja dodaje czosnek, lodygi suchego kopru, korzen chrzanu, sol i na wierzch daje kromke razowego chleba.Pychotka!
pytam bo nie wiem - 2015-12-09
Nie wiem czy dobrze zrozumialem ale czy w tym przepisie chodzi tylko o kiszenie burakow?
Czy tez o kiszenie ich i pozniej sos ktory sie podczas kiszenia wytworzy to jest ten oczekiwany barszcz?
Ya - 2015-12-09
Buraki obrac, pokroic w plasterki, zalac przegotowana woda (1 kg burakow, 1 litr wody, 1 lyzka soli) dodajac 2-3 zabki czosnku, 2 liscie laurowe, kilka ziaren ziela angielskiego i kilka ziaren pieprzu. Bez chleba razowego i tak sie ukisza.
polak emigrant - 2015-12-09
tak to jest kiedy niedouczona blondyneczka zaczyna przepisywac internet :) jaki serwis takie porady... doczytaj dziecko o buraku cwiklowym i nie troluj
tedi - 2015-12-09
Kto wynalazl taki przepis buraki ( nie cwiklowe ), TO JAKIE nadaja sie na barszc?
Robie to od x czasu, po ukiszeniu pije po pol szklanki kazdego dnia dla zdrowotnosci
Warto dodac ze sporzadzony na goraco jest erg lekker
milo - 2015-12-09
nie lubie kiszonego barszczu. Smakuje mi bardzo barszcz zwyczajny albo Ukraiński lub Rosyjski. Te ostatnie sa zupami bardzo treściwymi, którymi mozna się najeśc.
Koko - 2015-12-09
Mogą być buraki zielone i słone?? Gdzie ja zimą dostanę buraki czerwone i słodkie??
Zuza - 2015-11-23
W żadnym wypadku nie dodawać chleba! Warto za to dodać kminek i czosnek, zalać wodą i zostawić na kilka dni w ciepłym miejscu. Pyszny zarówno do barszczu jak i do picia na surowo (bomba witaminowa).
Drwina - 2015-10-13
"Buraki muszą być czerwone..." ćwikłowe się nie nadają..." Widocznie pastewne trzeba malować jak u Smolenia ziemniaki na pomidory, "Z tyłu sklepu". Kochany autorze, zastanów się co piszesz - może najpierw wytrzeźwiej.
Barszcz należy do potraw królujących na świątecznych stołach. W sklepach roi się od gotowych barszczy, które niczym nie...
Jak kisić barszcz żytni?
Barszcz należy do potraw królujących na świątecznych stołach. W sklepach roi się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt