Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Przeziębienia i Grypa > Jak wyleczyć grypę żołądkową?

Jak wyleczyć grypę żołądkową?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (204 ocen)
Oceń 
 1 z 7 

Grypa żołądkowa może być bardzo groźna, nie tylko ze względu na zakażenie wirusem, ale także z powodu silnego osłabienia organizmu wywołanego jej przebiegiem. Jeżeli grypie żołądkowej towarzyszą silne wymioty po każdej próbie jedzenia lub picia, należy skonsultować się z lekarzem by zalecił dożylne podawanie płynów, by nie doprowadzić do odwodnienia organizmu. Jeżeli jednak grypa ta ma nieco łagodniejszy przebieg poniżej znajdziesz wskazówki jak z nią walczyć.

Grypa żołądkowa - objawy
* obfita biegunka trwająca najczęściej 3 dni
* gorączka
* nudności i wymioty
* bóle brzucha
* uczucie ogólnego osłabienia

Przeczytaj teraz: Jak leczyć grypę?
 4.9/5 (204 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (10)

chora - 2014-11-18
Od wczoraj źle się czuję, wzięło mnie rano ;( wymiotowałam 2 razy, i caały dzień leżałam. Nie zjadłam nic przez cały dzień teraz czuję, że jestem głodna. Mam ochotę na kisiel i nie wiem czy mogę go zjeść. Mam też actimel czy mogę go wypić ??
chorra - 2013-06-04
Czopki- pomagają od razu, są bezbolesne, nie wzraca się ich. Przeciw bólowe można brać bez recepty, przeciw wymiotne z receptą. Następnie dużo pić bo można sie odwodnić i trafić do szpitala. Pić zimną wodę, jogurty, odgazowaną colę. Jeść suche rzeczy takie jak herbatniki, suchary, ryż praperowany, paluszki, suche bułki, zupę krupnik( najlepiej gęsty ). Dużo leżeć, odpoczywać, mi to zawsze pomaga, polecam.
chory - 2012-06-26
Polecam pic smecte , jeść lekko gęsty kisiel ,odgazowaną cole, rumianek (zmniejsza bóle brzucha), kleik ja jem owocowy i jest nawet dobry oraz węgiel leczniczy ale stosować go minimum 1 godz po wzięciu leków podstawowych.
Choraa - 2012-05-12
Mam grupę juz 2 dni i nie daje rady, co zjem to zaraz musze isc do toalety, a kupa leci jak woda, do tego modli mnie i nic nie moge robic...
ten chory - 2012-04-29
Ja już nie wytrzymuje proszę pomocy co ja mam zrobić nie moge jeść ani pić (ponieważ zwracam)
Malinka - 2012-01-04
Najlepiej pić dużo przygotowanej wody. Pić także Smecte, może nie jest smaczna ale dzięki niej prawidłowo zaczyna pracować żołądek . Mnie już tydzień trzyma i ledwo chodzę ... :( Powodzenia w kuracji .
radarn - 2011-02-14
Kochane Panie, porady zawarte w artykule może są i dobre, jednak moim zdaniem (praktyka była) jedynym skutecznym, tanim i zdrowym lekarstwem jest:
alkohol (przynajmniej 38%, najlepiej czysty, ostatecznie kolorowy) i dobowa głodówka.
Reasumując od pojawienia się objawów pijemy, bez zagryzania, regularnie utrzymując się na rauszu, aż do ustania objawów. Potem już tylko pojedyncze kieliszki z dawką przypominającą.
Oczywiście nie do wykorzystania dla matek karmiących i w ciąży - sory.
Pozdrawiam
tylkodobić - 2011-02-04
ja mam już tą grypę 2 tyg. Lekarz stwierdził że skieruje mnie na gastroskopie i usg ale pierwszy wolny termin dopiero za 15 dni. Schudłem 8 kilo i ledwo żyje niech ktoś mnie dobije już.
Monika - 2010-11-15
Wczoraj dostałam grypy. Od rana strasznie bolał mnie brzuch i strasznie mnie mdliło. Cały dzień spędziłam w łóżku robiło mi się niedobrze na sam widok jedzenia, no i wieczorem zaczęłam wymiotować i dostałam okropnej biegunki. Męczyłam się przez całą noc. Jadłam praktycznie tylko sucharki.
Paulincia - 2010-08-22
Mnie wzięła grypa w nocy sprint do łazienki i praktycznie od razu wymioty, dostałam biegunki itp. Dużo piłam, ogólnie jechałam na kleiku, sucharkach. a potem się siostra zaraziła.
Rozpoczyna się sezon grillowy. Coraz częściej spędzamy wieczory i rodzinne spotkania przy grillu i niestety przy...
Szczepienie przeciwko grypie nie daje 100% zabezpieczenia przed zachorowaniem. Prawdopodobieństwo zachorowania spada...
Jak się zaszczepić przeciw grypie?
Szczepienie przeciwko grypie nie daje 100% zabezpieczenia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub