Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Przeziębienia i Grypa > Jak leczyć grypę jelitową?
Jak leczyć grypę jelitową?

Jak leczyć grypę jelitową?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (21 ocen)
Oceń 
Grypa żołądka i jelit jest infekcją wirusową. Objawy związane z wirusowym zapaleniem żołądka i jelit to bóle brzucha (żołądka), zimne poty, zawroty głowy, gorączka i biegunka. Poniżej znajdziesz kilka sposobów na złagodzenie objawów grypy żołądka i jelit.
4

Leki przeciwbólowe.

Jeżeli zapalenie żołądka wywołuje u ciebie silne bóle nie bój się wziąć leków przeciwbólowych. Leki z zawartością paracetamolu są lepsze niż te zawierające ibuprofen, ponieważ nie prowadzą do dodatkowego rozstroju żołądka. Jeżeli zwykłe leki nie pomagają poproś lekarza o oksykodon, zniweluje ból i dzięki temu będziesz mógł się przynajmniej dobrze wyspać.

5

Odpoczynek.

Twój organizm podczas grypy żołądkowej korzysta z rezerw, więc aby nie zwiększać zużycia energii najlepiej odpoczywać w pozycji leżącej.

6

Antybiotyki.

Antybiotyki są ostatecznością w przypadku grypy żołądkowej, gdyż mogą wywołać efekt odwrotny do zamierzonego. Antybiotyki zabijają naturalne bakterie żołądkowe i jelitowe, co powoduje zwolnienie walki z infekcją i wzmożone bóle brzucha.

Jak zwalczyć gorączkę domowymi sposobami?
Jak leczyć suchy kaszel?
Domowe sposoby na kaszel
Jak leczyć ból gardła?
Wskazówki
  • Jeżeli po 48 godzinach objawy nie ustąpią przynajmniej częściowo lub jeżeli w wymiocinach pojawi się krew natychmiast skonsultuj się z lekarzem.
< poprzedniastrona 2 z 2
 3.2/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Grypa żołądkowa to problem, który prędzej czy później dotyka prawie wszystkich ludzi na całym świecie. Trudno byłoby...
Jak leczyć grypę żołądkową?
Grypa żołądkowa to problem, który prędzej czy później...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub