Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Problemy Dermatologiczne > Jak leczyć gronkowca?

Jak leczyć gronkowca?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (15 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Choroba powszechnie nazywana gronkowcem wywołana jest przez zakażenie bakteriami Staphylococcus aureus, które występują naturalnie na powierzchni ludzkiego nabłonka (np. w nosie) i zwykle nie powodują żadnych problemów. Jednak, jeżeli nastąpi jakieś uszkodzenie powierzchni skóry bakterie te wnikają do organizmu i powodują infekcję, która może prowadzić do zapalenia mieszków włosowych, zapalenia tkanki łącznej, powstawania czyraków, liszai oraz zespołów poparzenia skóry. Poniżej znajdziesz informacje jak leczyć gronkowca.
 3.5/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (8)

edek - 2015-02-27
do DrHouse - nie pisz człowieku takich głupot ! chcesz podrażnić skórę ! taki z ciebie dr jak ze mnie baletnica.. czosnek nadaje się tylko do spożycia i to w niedużych ilościach bo skutek może być odwrotny do zamierzonego nie którzy mają nadwrażliwy żołądek i nie mogą jeść czosnku ponieważ wywołuje u nich silny ból żołądka
marek - 2015-02-20
Na wszystkie zakażenia gronkowcem najlepsza jest Betulina zawarta w białym barwniku kory brzozy. wilgoną korę (najlepsza jest kora z młodego drzewka) kładziemy na gorący żar i wdychamy dymek. Chodzenie po dermatologach i zatrówanie wątroby chemią mało daje poza tym po chemii są nawroty choroby
Olimpia - 2015-01-07
Na gronkowca najlepszy jest nagietek i nie tylko na okłady ale także do picia.
gns - 2014-08-25
Polecam (jeśli jeszcze istnieje) zakład przy ul. Inżynierskiej 1/17 w Warszawie, wykonują posiewy i autoszczepionki, mi bardzo pomogła, podczas gdy kupowane w aptece zastrzyki zupełnie.
DrHouse - 2014-08-25
Mozna tez sprobowac oklady z rozgniecionego czosnku. Malo ludzi jest swiadomych, ze czosnek jest bardzo silnym antybiotykiem ktory wykazuje wlasciwiosci bakteriobojcze nawet w stezeniu 1 do 10 tys. Doskonale sobie radzi ze zwalczaniem gronkowca zlocistego. Ma wlasciwosci przeciwbakteryjne, antygrzybicze i przeciwrobacze.
gns - 2014-05-16
Najskuteczniejszą metodą jest przygotowanie tzw autoszczepionki, na podstawie wymazu przygotowywany jest odpowiedni preparat, który przyjmuje się przez określony czas (zazwyczaj w formie płynu, który można pić). Leki apteczne zazwyczaj nie działają skutecznie.
mua - 2011-06-14
Witam ,
Ja mam tego potwora juz od 3 lat w pachwinie i nie moge sie go pozbyc.wyglada jak maly pryszcz.zarazono mnie w szpitalu.leczenie jest bardzo trudne z uwagi na mjejsce zarazenia . mam niestety ta najgorsza odmiane MRSA ktorej obawiam sie ,ze nigdy sie nie pozbede.do jakiego lekarza powinnam sie zglosic ? czy wenerolog pomoze?moja lekarz jest dosc dziwna bo uwaza ze to nic takiego ( mam zamiar ją zmienic ;-))czasem pobolewa mnie cala noga - pewnie bol promieniuje z pachwiny . czy moze ktos pomoc ? nie wiem co robic .
magi - 2010-08-09
Ciekawy artykuł, nie sądziłem że dobry wpływ w leczeniu ma ciepło. I co ważne jest to sensowne. Dodam, że rany zakażone gronkowcem dobrze leczą się przy stosowaniu zarówno doustnym jak i w formie opatrunków, stosowaniu miodu manuka. Z doświadczenia uważam, że najlepiej stosować odmianę MGO400+.

Ciekawe porady

Jak sadzić magnolie?

Jak leczyć łuszczycę?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub