Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Specjalne okazje > Jak się ubrać na święta? Moda świąteczna

Jak się ubrać na święta? Moda świąteczna

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.4/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Szybkim krokiem nadchodzą święta. W oknach domów oraz witrynach sklepowych widać migoczące światełka choinkowe, ludzie biegają po sklepach, wszędzie tłoczno, gwarno i wesoło. Przedstawiamy pięć najczęściej spotykanych błędów doboru ubrań oraz dodatków, popełnianych przez wiele kobiet w okresie świątecznym.
1
lśniąca bluzka

Zbyt wiele świecących dodatków

Oczywiście takie kolory jak srebrny i złoty są bardzo ładne i szczególnie dobrze wyglądają podczas świąt, jednak nie możemy doprowadzić do tego, aby w czasie świąt błyszczeć i świecić bardziej niż choinka. Błyszczące materiały przykuwają uwagę oraz uwydatniają kształty. Zatem jeśli mamy zbyt duży brzuszek starajmy się nie zakładać błyszczącej, srebrnej bluzki.

2
krótka sukienka

Zbyt wiele nagiego ciała

Króciutkie minispódniczki czy szorty w zimie mogą wspaniale wyglądać na wybiegu, ale na co dzień, bez względu na to czy aktualnie znajdujemy się w ogrzewanym pomieszczeniu, czy na dziesięciostopniowym mrozie, nie są na miejscu. Pociągający wygląd nie zależy od tego, ile pokażemy światu naszego nagiego ciała, tyko od tego jak wiele pozostawimy naszej wyobraźni.

3
Mała czarna

“Nie mam co na siebie włożyć”

Nie ma chyba nic gorszego niż zostać zaproszonym na wspaniałą imprezę i nie mieć się w co ubrać. Aby takie sytuacje wyeliminować kupmy sobie prostą, czarną sukienkę. Przy kolejnym jej założeniu zmienimy tylko dodatki a nasz wygląd całkowicie się zmieni.

 2.4/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każdy typ sylwetki ma podstawowe zasady, których należy przestrzegać przy doborze ubrań. Chcesz ubrać się tak, by...
Jak dobrać ubrania do sylwetki gruszki?
Każdy typ sylwetki ma podstawowe zasady, których należy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt