Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odżywianie > 10 zabójczych pokarmów, które prawdopodobnie masz w swojej kuchni

10 zabójczych pokarmów, które prawdopodobnie masz w swojej kuchni

Stopień trudności: umiarkowane
, ekspert Tipy.pl
 1.7/5 (82 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
Ludzie to jedne z nielicznych istot na tej planecie, które ignorują swój elementarny instynkt przetrwania. Wyskakujemy ze sprawnego samolotu (coś, co sprawia, że włos się jeży na głowie u lotników-weteranów), na własne życzenie ocieramy się o śmierć poddając nasze ciała działaniom sprzecznym z rozumem: organizujemy ultra maratony na pustyni, przebywamy pod wpływem mikro grawitacji i ustanawiamy rekord świata we wstrzymywaniu oddechu pod wodą. Jakkolwiek sprzeczne by się to wydawało, dzięki sprawdzaniu tych granic czujemy bardziej swoje człowieczeństwo oraz zestrojenie z przyrodą i własnym potencjałem – zwłaszcza, jeśli chodzi o szybowanie w przestworzach, skakanie 2,5 metra wzwyż i jedzenie najbardziej dziwacznych, a nawet niebezpiecznych pokarmów. Jakie produkty spożywcze są najbardziej śmiercionośne? Nieprzypadkowo trujące i szkodliwe? Próbując ich zastanawiasz się, czy z twoim zdrowiem psychicznym wszystko w porządku.
1
Pestki owoców
Pestki owoców takich jak jabłka czy wiśnie zawierają cyjanowodór. Niech nigdy nie wpadnie ci do głowy, aby zjeść kubek zmielonych pestek tych owoców. Dotyczy to również pestek brzoskwini czy moreli.
2
Rabarbar
Liście rabarbaru zawierają kwas szczawiowy, który powoduje powstawanie kamieni nerkowych. Wystarczy 5 kilogramów takich liści, aby skutek ich spożycia był śmiertelny. Dużo mniej jednak wystarczy, abyś poważnie zachorował.
3
Gałka muszkatołowa
Gałka muszkatołowa jest halucynogenna. Tak, jest to produkt ogólnodostępny. Mówi się jednak, że spożycie ok. 5,5 grama gałki może wywołać konwulsje, a 8,5 grama atak serca. Zjedzenie całego nasiona doprowadzi prawdopodobnie do “gałkowej psychozy”, z którą wiąże się poczucie nieuchronnie zbliżającej się zagłady
4
Ziemniaki
Glikoalkaloidy, obecne również w wilczych jagodach, znajdują się w liściach, łodygach i pędach ziemniaków. Substancje te mogą również zebrać się w samym ziemniaku, jeśli zostawimy go na zbyt długi czas, zwłaszcza w promieniach słońca.

Spożycie glikoalkaloidów prowadzi do wystąpienia skurczów, biegunki, bólu głowy, a nawet śpiączki czy śmierci. Podaje się, że już 3 do 6 mg na każdy kilogram wagi ciała może mieć skutek śmiertelny. Unikaj więc ziemniaków z zielonkawym zabarwieniem.
5
Migdały
Są dwa rodzaje migdałów: słodkie i gorzkie. Te gorzkie najprawdopodobniej zawierają stosunkowo dużą ilość cyjanowodoru. Przyjmuje się, że zjedzenie zaledwie 7-10 surowych gorzkich migdałów może być źródłem problemów ze zdrowiem u dorosłych, a w przypadku dzieci może mieć skutek śmiertelny.
6
Surowy miód
Niepasteryzowany miód często zawiera toksyny (grayanotoxin), ponieważ nie został poddany obróbce, podczas której te szkodliwe substancję giną. Toksyny takie mogą powodować zawroty głowy, osłabienie, nadmierną potliwość, nudności oraz wymioty.

Objawy te mogą utrzymywać się przez 24 godziny. Zazwyczaj już jedna łyżka stołowa skoncentrowanych toksyn może wywołać wymienione powyżej objawy. Spożycie więcej niż jednej łyżki to zdecydowanie zły pomysł.
7
Pomidory
Łodygi i liście pomidorów zawierają substancje zasadowe, które mogą prowadzić do rozstroju żołądka. Niedojrzałe zielone pomidory dają podobny efekt. Trzeba by zjeść ich ogromne ilości, aby wywołały skutek śmiertelny. Ryzyko nie jest więc duże, ale raczej unikaj spożywania liści pomidora.
8
Tuńczyk
Niebezpieczeństwo czai się w rtęci, którą tuńczyk absorbuje. Kiedy rtęć dostanie się do twojego organizmu, to albo przewędruje przez twoje nerki, albo dostanie się do mózgu i najprawdopodobniej oszalejesz. FDA zaleca, aby dzieci i kobiety w ciąży w ogóle wyeliminowały tuńczyka ze swojej diety. Jest mało prawdopodobne, aby jednorazowe spożycie dużej ilości tuńczyka cię zabiło, ale lepiej rozważnie umieszczać ten element w swoim jadłospisie.
9
Maniok
Liście i korzenie manioku są zaskakująco bogate w cyjanek. Gdyby maniok był najwspanialszym i najsmaczniejszym pokarmem na świecie, musielibyśmy umrzeć, aby go posmakować… jego smak pozostawia jednak dużo do życzenia. Maniok to tropikalne warzywo, które pochodzi z Ameryki Południowej, ale zyskało popularność w Afryce. Jest cenione zwłaszcza za swój sok, który w procesie fermentacji zmienia się w napój alkoholowy.
10
Orzechy nerkowca
Surowe orzechy nerkowca, które możesz znaleźć w supermarkecie nie są tak naprawdę surowe. Zostały poddane obróbce parą, w celu pozbycia się związku chemicznego, który jest również obecny w bluszczu trującym. Ma on też podobne działanie. Wysokie stężenie tego związku może mieć skutek śmiertelny. Ludzie uczuleni na bluszcz trujący mogą się spodziewać ostrej reakcji alergicznej po zjedzeniu prawdziwie surowych orzechów nerkowca.
 1.7/5 (82 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (85)

PP - 2015-11-24
Już od dawna powinienem być w trumnie po ilości miodu który zjadłem. Totalna bzdura z tą grayanotoxin. Polecam Pani suplementy na jasność umysłu bo straszne bzdury ty pisze Pani.
stary pszczelarz - 2015-11-23
Naturalny miód pszczeli, a szczególnie nie poddawany żadnym obróbkom, ma właściwości wspomagające leczenie. Tak o miodzie może pisać tylko "blondynka" lub przedstawiciel firmy farmaceutycznej.
Bla - 2015-11-19
pestki owoców?! pfff akurat pestki zawierają amigdalinę, substancję która przeciwdziała i zwalcza raka!! Cyjanek rozpada się tylko w komórce nowotworowej ponieważ wymaga enzymu który otworzy cząsteczkę, a tylko komórki nowotworowe ten enzym mają, brednie i propagowanie bzdur!!!
Polak - 2015-11-19
W Polskich miodach nie występuje grayanotoxin. Nie ta szerokość geograficzna. Gratuluję ignorancji.
pszczelarz - 2015-11-19
Co za brednie tragedia.chyba komuś mózg zatruli kasą żeby te brednie pisał.
pszczelarz - 2015-11-18
Przyszedłem tu, skierowany przez kolegów pszczelarzy. MATKO, skąd się biorą tacy "eksperci" jak katarzyna_a? W kapuście ich znajdujecie? To chore i szkodliwe co ona tu wyprawia. Nikt inny tego z "redakcji" nie widzi?! Na szczęście ja ani moja rodzina tu nie zaglądamy i nigdy nie będziemy zaglądać.
pytla - 2015-11-18
Zastanawiam się czy w imieniu pszczelarzy nie złożyć pozwu wobec autorki za szkalowanie jednego z najszlachetniejszych naturalnych produktów i za szkodliwe działanie marketingowe .
Dark Age - 2015-11-18
Totalna niewiedza czy propaganda? Ludzie spożywający maniok nie cierpią na choroby układu pokarmowego właśnie dzięki zawartości owej trucizny, bowiem to "dawka czyni truciznę" (Paracelsus). Miód trujący? - tylko gdy ktoś ma alergię. A pestki są tak samo szkodliwe jak siemię lniane - dla nowotworu, albowiem tylko w komórkach nowotworowych zachodzi cyjanogeneza. Kto pozwala na publikacje takich bzdur? To jest celowe wprowadzanie ludzi w głupotę na zlecenie mafii farmaceutycznej!!!
dynia - 2015-11-18
Wszystkie te produkty leczą raka a oni wmawiają nam że są niezdrowe przypadek? czy chcą oni abyśmy nie leczyli raka?
Ciekawy - 2015-11-18
Kto to pisał ???
Idiota na zamówienie - koncernów farmaceutycznych ??
Pestki to b17 - amigdalina ;) - zbyt cenna by ją jedli więc trzeba obsmarować ;)
Miód to samo - podgrzany traci 99% cennych składników (głównie enzymów)
Idiotyzmy - szkoda czasu na ten portal ;)
Goska - 2015-11-18
Moje dzieci jedzą migdały o miodzie nie wspominając, no liści z ziemniaków jeszcze niejedlismy , to co teraz ,rodzynki nam się zostały , chyba można jak nic nie napisali na ten temat.
Prof - 2015-11-18
Tak, zgoda. A gdzie wódka wino?
kolo - 2015-11-18
widzę ,że autor tych wypocin pomylił cukier z mocarzem ;)
mariolka - 2015-11-18
no nie mogę!!!! i co ja teraz będę jadła!? Liście i łodygi pomidora oraz liście rabarbaru są trujące!!!! co będę teraz robić, jak już nie będę żuła godzinami 5 kilogramów liści. Acha, wiem zjem cały owoc gałki muszkatołowej razem z całym połowem tuńczyka, więc zejdę z tego świata aby nie czytać już takich głupot na Interii...
Ktos - 2015-11-18
Za niedlugo tak powymyslaja ze nic nie bd mozna jesc hehe ze trujace czy nie zdrowe do organizmu..

Kiedys jedli wszystko i wgl i co nic nikomu nie bylo a teraz jest w jedzeniu duzo chemi i wszystkich substancji..

A skad sie niby biora jakies nowe dziwne choroby.?! Wlasnie z tego..

Przyklad ostatnio robilem sok z kupionej w sklepie marchewki(fajna pomaranczowa itp)
Co z tego ze taka jak nie umialem potem domys glupiej szklanki z tego koloryzowania wszystkiego..
kkkk - 2015-11-18
k...a co za jelop to pisal a moze opona samochodowa po zjedzeniu jest trujaca kto je pomidorowe badyle
Zaskoczona - 2015-11-18
Ten artykuł to jakaś porażka, stracony czas na jego pisanie i czytanie. Jak by dziś był 1 kwietnia pomyślałabym, że to prima aprilis.
Bocian - 2015-11-18
Toksyn to się najadł chyba autor tego tekstu bo Pier...... jak potłuczony !
madry - 2015-11-18
Najgłupszy artykuł, jaki w życiu czytałem!! Do nauki niedouczona istoto!!!
Maciek - 2015-11-18
W jakim chorym umyśle mógł powstać taki "poradnik" ???
Właśnie wtrząchnąłem 6 kg liści rabarbaru - to od zawsze był mój przysmak... ;)
Interia zatrudnia debili?
mariolka - 2015-11-18
Opi...e komus gałę
ju - 2015-11-18
podobno to o galce to prawda
domi - 2015-11-18
glupoty jakich dano nie czytalam.Pestki z jablek lub moreli dzialaja przeciwnootworowo wiec powinno sie je jesc nawet zapobiegawczo.Proponuje sie doksztalcic zanim napiszmy glupoty....
lili - 2015-11-18
och już nigdy nie zjem liści i łodyg pomidorów, autorze litości... a co z konwaliami? może teraz artykulik o kwiatkach
MAZI - 2015-11-18
Szczyt głupoty - pasteryzować miód... Chyba autor został poddany pasteryzacji.
Nicky - 2015-11-18
Niepasteryzowany miód. Kto wypisuje takie brednie?
Paolo - 2015-11-18
Dawno nie czytałem większych bredni, a nadmienię, iż jestem żywieniowcem z wykształcenia
Lukasrr - 2015-11-18
Wychodzi indolencja czytelników. Prosze czytac artykuł ze zrozumieniem. Niestety te prodykty zawierają szkodliwe zwiazki a ich wplyw zalwzy od ilosci zjedzonego produktu. A Wy jak stado powtarzacie " co za glupoty " Wystarczy zapytać eksperta od żywności a potwierdzi .
ajo - 2015-11-18
zauwazyliscie ze wiekszosc tych ,,trujacych'' rzeczy ( pomijajac np ziemniaki czy tunczyka) to zdrowe, posiadajace wrecz lecznicze wlasciwosci ( rak) produkty
olo - 2015-11-18
Gałkę to ja wcinam bez zagryzki a migdały i pomidory z lidla na potęgę i żyję ...kto to pisze?Redaktorzynko wydaję mi się ,że jesteś na ałcie...
Mat - 2015-11-18
Douczyć się, "redaktorzy", poczytać choć trochę przed publikacją "artykułu naukowego".

Pestki owoców nie zawierają cyjanowodoru (wzór chemiczny: HCN), lecz amigdalinę (wzór chemiczny: C20H27NO11), czyli rodnik cyjanku, który jest niebezpieczny WYŁĄCZNIE w obecności niektórych innych związków chemicznych.
feminista - 2015-11-18
Co za śmieszne feministka pisała ten pseudo artykuł na zlecenie korporacji
anoship - 2015-11-18
Takich idiotyzmów jak pasteryzowany miód w życiu nie słyszałem a jestem pszczelarzem 20 lat.Głupich nie sieją sami się rodzą, ale autorzy tych pożal się boże porad i mądrości widocznie mają jakiś cel w ogłupianiu ludzi takimi tekstami.
babka - 2015-11-18
debil pisał debilny artykuł
sven 200 - 2015-11-18
was to już się nie da czytać jednego dnia piszecie jakie to pyszności i ile z nich pożytku a kilka dni póżniej takie pierdoly
SP - 2015-11-18
Szkoda, że autor nie dodał, że chodzi o miód rododendronowy lub mający w swoim składzie nektar z rododendronów (rododendrony naturalnie występują przede wszystkim w Azji, ale i w obydwu Amerykach). Tylko takie miody mogą zawierać grayanotoxin. Strzelił więc przy okazji gola importerom miodów z końca świata ! No i nie wspomniał, że miód spasteryzowany to tyle samo, co karma z cukru czy miód sztuczny, czyli produkt bezwartościowy. Szanujmy zatem nasze polskie, dobre miody, nie obciążone obcymi pyłkami (alergennymi) i obcymi nektarami (z toksycznymi dodatkami), nie grzane aż do utraty wartości biologicznych ! W polskich miodach z lipy, gryki, akacji, wrzosu, letnich kwiatów, spadzi nie ma grayanotoxinu.
Maya - 2015-11-18
to jest wprost niemożliwe ze nikt z redakcji nie weryfikuje tych bzdur?żeby wypisywać takie "rewelacje mające przestraszyć konsumentów" należy mieć dobre źródła! Niesamowita beztroska osoby wypisującej te rzeczy!..od ponad 2 lat jem codziennie po 7 -10 gorzkich migdałów - żyję ( o matko!) i jestem w doskonałym zdrowiu (jak to możliwe?!)! miód mam z własnej pasieki i w życiu go nie pasteryzowałam i moja rodzina i znajomi cieszą się dobrym zdrowiem mimo, ze używają go dużo!...już dawno nie czytałam aż tylu bzdur w jednym miejscu!!
blu - 2015-11-18
A dlaczego ani słowa o tłuszczach trans i soi GMO ?
rj - 2015-11-18
Większych bzdur jeszcze nigdy nie słyszałem. Autorzyna publikacji do wywalenia na zbity pysk.
kelot - 2015-11-18
To napisał jakiś idiota. Pestki jem od 50 lat i jeszcze żyje.
albert - 2015-11-18
Ten gupek co napial jak sie nazywa?
janosicku - 2015-11-18
Jakiś nawiedzony piśmak to pisał. Oczywiście aby być zdrowym trzeba właśnie jeść te produkty, które tu są wyszczególnione!!!
lord martin - 2015-11-18
Nie ma co oczekiwac wybitnych tekstow na niemieckim portalu. Musulmanie maja iq ponizej 80. Niemcy jako ze na n8ch sie silnie wzoruja maja nieduzo wyzsze.
snauth - 2015-11-18
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
– Stanisław Lem
magda - 2015-11-18
nie wierzę, że dopuściliście taki "artykuł" to jak pisanie że surowy makaron może zaszkodzić.
pestka_moreli - 2015-11-18
Co za debilizm. Ja zjadam zawsze pestki z jabłka. Gorzkimi migdałami nie pogardzę. A w czasie sezonu na morele zjadam też jądra pestek, i jakoś nigdy nie miałem żadnych historii żołądkowych czy innych objawów o mowa w artykule.
ixi - 2015-11-18
pisaliście to na lecenie monsanto, czy innych koncernów?
Algida - 2015-11-17
Skąd Wy czerpiecie te "mądrości"?... Najbardziej ujęła mnie ta z miodem...
bomba - 2015-11-17
Tytuł ciekawy, ale po przeczytaniu pierwszych dwóch akapitów - dziękuję za resztę!
Kwachu - 2015-11-17
Dawno takich głupot nie czytałem
mania - 2015-11-17
autor chyba dostal gałkowej psychozy :-))),ze takie brednie pisze!
mania - 2015-11-17
Od dawna jem pestki moreli i cale jablka z pestkami.Pestki owocow maja duzo vitamB17,zwanej amigdaliną lub letrilem, występującej w nasionach (pestkach) wielu owoców, jednak w największej ilości w pestkach moreli, gorzkich migdałów, pigwy oraz wiśni, śliwy, brzoskwini, a nawet jabłek. Pestka z moreli zawiera witaminę B17, która leczy nowotwór w 100 proc. przypadków, nawet jego najbardziej złośliwe odmiany – twierdzi dr Ernesto Corntrerasa, który w swojej klinice wyleczył z raka wiele tysięcy pacjentów a tu takie bzdury pisza .
pszczoła1 - 2015-11-17
Co za wybitna osoba pisała ten artykuł , a jeżeli chodzi o miód przeszła samą siebie.Prawdziwy pszczelarz nawet nie myśli o takim czymś jak ,, pasteryzowanie ,, czyli inaczej grzanie do granic nieprzyzwoitości miodu. Traci on wtedy wszystkie właściwości odżywcze , wysoka temperatura zabija wszystko co najlepsze .Och szkoda,ze ta osoba nie ma chociaż 1 % inteligencji co maja ją pszczoły.
Proszę wybrać się w lecie na nauki do pszczelarza i pszczółek. Bez których krótkie nasze życie.
Ja - 2015-11-17
Autor zjadł pomidora i łyżkę miodu to mu się coś stało w głowę
polak emigrant - 2015-11-17
droga niedouczona "ekspertko" zanim zaczniesz zasmiecac internet swoimi niezbyt madrymi zaczytanymi na innych rownie idiotycznych blogach informacjami siegnij po ksiazke zmierzaj do zrodel informacji i nie powtarzaj bzdur jak malpa poniewaz przynosisz wstyd kobietom... ps w pestkach nie ma cyjanowodoru cyjankow etc itd... tylko amigdalina... tunczyk nawet z fg rteci i tak jest zdrowszy od polskiej wiepszowiny nadzianej antybiotykami... do nauki nieuki
aaa - 2015-11-17
najzdrowsze sa macdonaldy chinszczyzma wietnamszczyzna kebaby miod z chin pieczywo zamrazane do minus 25 stopni i inne produktu wielkich koncernow
Ewula - 2015-11-17
Od dwóch lat jem codziennie 10 gorzkich migdałów i wyobraźcie sobie że żyję a co gorsze jestem zdrowa
Ursus - 2015-11-17
Zawsze zjadaj tyle pestek jabłka, ile w nim znajdziesz. Ja tak robię. Poczytaj o amigdalinie.
fanka - 2015-11-17
Dzis rano jadlam tunczyka z puszki na sniadanie i najwyraznie po nim oszalalam, ze teraz czytam te brednie :) ratunkuuuu !!!!!!
amen - 2015-11-17
Co za bzdury!!! dali kilka prawdziwych rad a większość to kłamstwa, wymyślone i rozpowszechniane przez korporacje!!
mantui - 2015-11-17
Biorąc pod uwagę ilość cyjanowodorów zawartych w tym artykule, to już mamy wszędzie muslimów, bo nie żyjemy - śmiać mi się chce, choć przez łzy - nikt tu nie napisał, że te ilości to nawet neonka w akwarium nie zabiją a co mówić o człowieku - moja babka przez całe życie połykała pestki wiśni i dożyła 94 lat, a mnie jabłko zabić??? tego co napisał te ohydności to powinno sioę nakar,mić 10kg pestek - wtedy by już nie mógł [pisać takich bzdur - na czyje polecenie to napisane???!!!
Obsever - 2015-11-17
Dawno już nie czytałem większych głupot
Andrzej - 2015-11-17
Kto pisz te brednie , kto za te bzdury płaci ??. Ja zjadam codziennie od kilku do kilkunastu pestek i czuję się znakomicie . Rdzenni mieszkańcy Hunzy zjadali ich tyle samo co moreli które były podstawą ich wyżywienia. Może dlatego że nie czytali tych wypocin , żyli średni ponad 120 lat.
Peszo - 2015-11-17
Tuńczyk i rtęć? Niedoczytane pismaki! Najwięcej rtęci mają wszelakie mięczaki, bo cały czas filtrują wodę. Stąd powszechny debilizm u Japończyków żyjących tuż po II WŚw. - rzwój przemysłu chemicznego i brak oczyszczalni, a owoce morza były najtańszym pożywieniem.
hehe - 2015-11-17
Co za debil to pisał?:)
zimny edek - 2015-11-17
Zdradzę jeszcze jeden sekret! Jak się zje 4 kg granitu to się umrze!
Demon - 2015-11-17
Artykuł zamówiony przez korporacje które chcą wyludnić Ziemię.
Jarek - 2015-11-17
Ostrzeżenie przed kartoflami jest kolejnym brutalnym atakiem na partię rządzącą i na jej żyjących i nieżyjących przywódców, a zwłaszcza na jednego ale najważniejszego.
SAMOTNA**** - 2015-11-17
I CO JESZCZE WYMYŚLICIE???
M3m - 2015-11-17
Niezłe kretynizmy... trujący miód bo surowy.... zdaje się że zdarzyło mi się przekroczyć 50 krotnie jednego dnia dawkę śmiertelną zjadając słoik z pasieki znajomych. Dodam też że obróbka termiczna miodu która miała by "zabić" trujące substancje, w rzeczywistości zabiła by wszystkie zdrowotne składniki w tym miodzie. Wstydzili byście się publikować takie brednie.
pestkarz - 2015-11-17
Nie wciskajcie ludziom kitu - pestki to samo zdrowie oczywiście w umiarze
pestkarz - 2015-11-17
hgcf - 2015-11-17
bzdury nie dla Polaków
uhha - 2015-11-17
bełkot-uwaza sie że pestki moreli na 100 % zapobiegają przed zachorowaniem na raka
amigdalina - 2015-11-17
Jakieś bzdury waćpan piszesz. Te pestki to pomagają w walce z rakiem. Kiedyś ludzie jedli na potęgę i byli zdrowsi
Maja - 2015-11-17
Miód poddany pasteryzacji to tylko cukier i nic więcej. Trochę trzeba poczytać by nie pisać bzdur. Większej głupoty nie słyszałem jak żyję. A żyję już 55 lat.
dyr - 2015-11-17
what the fak???
noniewierzewtococzytam - 2015-11-17
A już miałam zjeść sałatkę z liści pomidora, rabarbaru i zielonych ziemniaków. Ufff....
ROZUM - 2015-11-17
Toksyczność miodu jest odwrotnie proporcjonalna do stopnia idiotyzmu autora artykułu.
sew - 2015-11-17
Co za bzdury. Może faktycznie tuńczyk nie jest wskazany ze względu na rtęć. Ale czemu dali tu pestki z witaminą B17 jako szkodliwe? A gdzie pszenica, mięsko faszerowane hormonami, antybiotykami, chemicznymi dodatkami do większości produktów? O sklepowym wyrobie mlekopodobnym? Można długo wymieniać - fakt jest taki iż poziom artykułu jest żenująco niski.
maniok - 2015-11-17
BZDURY jakich mało!!!
XYZ - 2015-11-17
Numer 1 - Cukier
nick - 2015-11-17
co za bzdury
abc - 2015-11-17
Pestki slonecznika, czy dyni pokazane na dolaczonym zdjeciu bardziej nam pomoga,niz nas zatruja.Proponuje tez poczytac o amigdalinie wytwarzanej z pestek moreli.Z kolei naukowcy z Wielkiej Brytanii udowodnili antynowotworowe dzialanie pieczonego rabarbaru.Oczywiscie wszystko w nadmiarze szkodzi...
ula - 2015-10-08
co to za pierdoły
 
Jeżeli nadal masz trochę zielonych pomidorów na krzakach, nie masz się co martwić. Jest na nie wiele sposobów. Możesz...
Jak zamrozić zielone pomidory?
Jeżeli nadal masz trochę zielonych pomidorów na krzakach...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt