Tutaj jesteś: Praca i Kariera > Praca > Zmiana Zawodu > Jak znaleźć swoją pasję?
Jak znaleźć swoją pasję?

Jak znaleźć swoją pasję?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij

"Najwyższym osiągnięciem jest zatarcie granicy między pracą i zabawą" - Arnold Toynbee. Praca, którą się kocha jest wielkim marzeniem wielu z nas. Cóż bowiem mogłoby być przyjemniejszego od codziennego spędzania czasu nad tym co się lubi? Rano wstajesz z zmotywowany, z uśmiechem na twarzy i nie możesz się już doczekać, aż zaczniesz pracować. Bajka? Może i tak, ale zupełnie osiągalna. Jedyne co musisz zrobić, to znaleźć swoją pasję.

Poniższy artykuł nie powie ci wprost jaka jest twoja pasja, jednak z pewnością pomoże ci ją znaleźć.

6

Eksperymentuj, próbuj.

W tym momencie zaczyna się prawdziwa nauka. Jeśli jeszcze nie zacząłeś zacznij teraz zajmować się rzeczą, którą wybrałeś. Możesz to robić po godzinach pracy w domu jednak postaraj się tak szybko, jak to tylko możliwe sprawić, aby wiele osób dowiedziało się o twoim nowym zajęciu. To cię zmotywuje i da informację zwrotną. zwracaj uwagę na to, jak się czujesz podczas tej pracy - czy jest coś na co czekasz ze zniecierpliwieniem, coś co cię podnieca, ekscytuje, coś czym chcesz się podzielić?

7

Nieważne pozycje wykreśl.

Wybierz sobie z listy 3-5 pozycji. Jeśli lista rzeczy, które cię interesują jest dłuższa przejdź z powrotem do kroku 5 i 6. Może to potrwać miesiące. Jeśli jednak o wszystkich potencjalnych zawodach z listy się już nauczyłeś i wypróbowałeś zadaj sobie pytanie: który z nich sprawia ci największą przyjemność? Który był najbardziej ekscytujący? Dzięki któremu będziesz mógł stworzyć coś, za co ludzie zapłacą lub będą zachwyceni twoim produktem? W którym zawodzie widzisz siebie pracującego przez wiele lat (nawet jeśli nie jest to tradycyjna ścieżka kariery)? Wybierz jedną, góra dwa zainteresowania i się skup na nich. Teraz będziesz musiał przejść kolejny krok: przegnać swoje obawy, znaleźć czas i zrobić karierę o ile to możliwe. Jeśli ci się nie uda, wybierz kolejną pozycję z listy - nie ma się co wstydzić wcześniejszego niepowodzenia, ponieważ każde niepowodzenie daje ci bardzo wartościową lekcję, która pomoże ci osiągnąć sukces podczas następnej próby.

Jak znaleźć pasję i cel w życiu?
Jak kolekcjonować znaczki?
Jak wywoływać zdjęcia w domu?
Jak rozpoznać depresję?
 4.6/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się jaki jest cel w twoim życiu? Jaka jest twoja pasja? Dokąd prowadzi twoje życie?...
Jak znaleźć pasję i cel w życiu?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się jaki jest cel w...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt