Tutaj jesteś: Praca i Kariera > Praca > Zmiana Zawodu > Jak znaleźć swoją pasję?
Jak znaleźć swoją pasję?

Jak znaleźć swoją pasję?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (15 ocen)
Oceń 
Udostępnij

"Najwyższym osiągnięciem jest zatarcie granicy między pracą i zabawą" - Arnold Toynbee. Praca, którą się kocha jest wielkim marzeniem wielu z nas. Cóż bowiem mogłoby być przyjemniejszego od codziennego spędzania czasu nad tym co się lubi? Rano wstajesz z zmotywowany, z uśmiechem na twarzy i nie możesz się już doczekać, aż zaczniesz pracować. Bajka? Może i tak, ale zupełnie osiągalna. Jedyne co musisz zrobić, to znaleźć swoją pasję.

Poniższy artykuł nie powie ci wprost jaka jest twoja pasja, jednak z pewnością pomoże ci ją znaleźć.

6

Eksperymentuj, próbuj.

W tym momencie zaczyna się prawdziwa nauka. Jeśli jeszcze nie zacząłeś zacznij teraz zajmować się rzeczą, którą wybrałeś. Możesz to robić po godzinach pracy w domu jednak postaraj się tak szybko, jak to tylko możliwe sprawić, aby wiele osób dowiedziało się o twoim nowym zajęciu. To cię zmotywuje i da informację zwrotną. zwracaj uwagę na to, jak się czujesz podczas tej pracy - czy jest coś na co czekasz ze zniecierpliwieniem, coś co cię podnieca, ekscytuje, coś czym chcesz się podzielić?

7

Nieważne pozycje wykreśl.

Wybierz sobie z listy 3-5 pozycji. Jeśli lista rzeczy, które cię interesują jest dłuższa przejdź z powrotem do kroku 5 i 6. Może to potrwać miesiące. Jeśli jednak o wszystkich potencjalnych zawodach z listy się już nauczyłeś i wypróbowałeś zadaj sobie pytanie: który z nich sprawia ci największą przyjemność? Który był najbardziej ekscytujący? Dzięki któremu będziesz mógł stworzyć coś, za co ludzie zapłacą lub będą zachwyceni twoim produktem? W którym zawodzie widzisz siebie pracującego przez wiele lat (nawet jeśli nie jest to tradycyjna ścieżka kariery)? Wybierz jedną, góra dwa zainteresowania i się skup na nich. Teraz będziesz musiał przejść kolejny krok: przegnać swoje obawy, znaleźć czas i zrobić karierę o ile to możliwe. Jeśli ci się nie uda, wybierz kolejną pozycję z listy - nie ma się co wstydzić wcześniejszego niepowodzenia, ponieważ każde niepowodzenie daje ci bardzo wartościową lekcję, która pomoże ci osiągnąć sukces podczas następnej próby.

Jak rozpoznać depresję?
Jak znaleźć swoje hobby?
Jak znaleźć sobie zainteresowanie?
Jak kolekcjonować znaczki?
 4.9/5 (15 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się jaki jest cel w twoim życiu? Jaka jest twoja pasja? Dokąd prowadzi twoje życie?...
Jak znaleźć pasję i cel w życiu?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się jaki jest cel w...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt