Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Imprezy Kostiumowe > Jak zrobić oczy potwora na halloweenowe przyjęcie?

Jak zrobić oczy potwora na halloweenowe przyjęcie?

Stopień trudności: umiarkowane
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Halloween to z pewnością najsłodsze święto w roku. Oczywiście pomijając duchy, pajęczyny i potwory, a skupiając się wyłącznie na łakociach. W tym dniu nawet dorośli mogą poczuć się jak dzieci i pozwolić sobie na odrobinę słodkości. W sklepach dostępne są różnorodne słodycze, przeznaczone właśnie na tę okazję i tak możemy znaleźć żelki w kształcie oczu, cukierki w kształcie pająków i inne tym podobne twory. Po co jednak kupować gotowe łakocie i odbierać sobie zabawę z ich własnoręcznego przygotowania? Spróbuj stworzyć takie małe cuda, a zobaczysz, że nie zajmuje to wcale dużo czasu i jest bajecznie proste w wykonaniu. Na początek oczy potwora.
Rzeczy, których potrzebujesz:
mini oponki (możesz kupić gotowe, lub stworzyć je własnoręcznie), cukier puder, kolorowe żelki w kształcie pierścieni, ciemne m&m-sy, ewentualnie możesz użyć odrobiny czekolady białej i ciemnej, jeżeli chcesz trwale połączyć wszystkie elementy.
1
oczy potwora 1
Oponki dokładnie potrzep cukrem pudrem z każdej strony.
2
oczy potwora 2
Na gotowe oponki wyłóż kolorowe żelki, a na nie z kolei ciemne m&m-sy i dociśnij lekko.
3
oczy potwora 3
Jeżeli chcesz trwale połączyć wszystkie elementy oka, użyj troszkę stopionej białej czekolady na oponkę i ciemnej pod źrenicę wykonaną z m&m-sa. Możesz również wykonać klej spożywczy z odrobiny wody, cukru pudru i żelatyny.

Oczy potwora są gotowe do zjedzenia. Jak widzisz był to dziecinnie prosty sposób, na domowej roboty halloweenowe słodycze. Mała rzecz a cieszy, szczególnie jeżeli zrobisz ją własnoręcznie.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Halloween zbliża się wielkimi krokami. Bez względu na to, czy szukasz ozdób na udekorowanie domu lub urozmaicenie...
Jak zrobić halloweenową sieć pajęczą?
Halloween zbliża się wielkimi krokami. Bez względu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt