Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odżywianie > 10 produktów na płaski brzuch

10 produktów na płaski brzuch

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 3.5/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
Możemy ćwiczyć nieustannie, ale nigdy nie będziemy mieć wyćwiczonego, płaskiego brzucha, jeśli nie zachowamy odpowiedniej diety. By pozbyć się tłuszczyku z okolic brzucha i wzmocnić jego mięśnie, potrzebujemy błonnika, który zapewnia uczucie sytości przez długi czas, białka, które pomaga budować mięśnie, i mnóstwo witamin i minerałów wspomagających funkcjonowanie naszego organizmu. Jednak samo jedzenie nie wystarczy, by uzyskać wyćwiczony brzuch. Nadal będziemy musieli wykonywać ćwiczenia cardio, by spalić tkankę tłuszczową i ćwiczenia siłowe, by wyrzeźbić mięśnie brzucha. Żeby wspomóc ten proces, w naszym menu powinno znaleźć się 10 następujących produktów. Wraz z ciężką pracą pomogą uzyskać wyrzeźbiony brzuch.
1
produkty na płaski brzuch - krok 1
Jabłka

Jabłko to jeden z najlepszych produktów dla naszego brzucha. Według badania opublikowanego w czasopiśmie Nutrition, jedno jabłko dziennie pozwoli uniknąć wizyt u lekarzy i zapewni szczupłą sylwetkę. Badanie dowiodło, że kobiety, które jadły trzy jabłka lub gruszki dziennie przez okres trzech miesięcy, straciły na wadze więcej niż kobiety, które jadły inne zdrowe przekąski. Ponadto jabłka pomagają w walce z rakiem i obniżają poziom cholesterolu.
2
produkty na płaski brzuch - krok 2
Jogurt grecki

Jogurt również pomaga osiągnąć płaski brzuch. Zawiera on znacznie więcej białka niż zwykły jogurt, a więc przyczyni się do budowy mięśni. Jest również źródłem probiotyków, które utrzymują przewód pokarmowy w dobrej kondycji oraz zapobiegają wzdęciom i zaparciom.
3
produkty na płaski brzuch - krok 3
Łosoś

Kolejnym świetnym produktem na płaski brzuch jest łosoś. Zarówno on, jak i inne tłuste ryby (np. makrela lub tuńczyk), pomogą w dążeniu do zabójczego brzucha. Ze względu na wysoką zawartość tłuszczów omega-3, tłuste ryby mogą przyspieszyć metabolizm, co pomoże spalić więcej tkanki tłuszczowej. Ponadto badania pokazują, że ludzie, którzy jedzą dużo ryb i owoców morza, mają stabilny poziom glukozy we krwi. Dzięki temu jesteśmy dłużej syci po posiłku.
4
produkty na płaski brzuch - krok 4
Orzechy

Co zaskakujące, orzechy również znalazły się na naszej liście produktów pomagających uzyskać płaski brzuch. Są świetnym źródłem białka potrzebnego do budowy mięśni, więc stanowią doskonałą przekąskę w trakcie odchudzania. Wystarczy garść orzechów, by zaspokoić głód na inne produkty. Są również bogate w witaminy i mikroelementy, dlatego poleca się je w wielu dietach.
5
produkty na płaski brzuch - krok 5
Quinoa

Dodanie nasion quinoa do naszej diety wzbogaci ją o proteiny i błonnik. Ten produkt o wybitnych walorach prozdrowotnych ma wiele zastosowań. Możemy go dodawać do śniadania, lunchu, a nawet do deserów. Pół kubka nasion quinoa zawiera jedenaście gramów białka i pięć gramów błonnika, a także sporo magnezu i żelaza. Jeśli nigdy nie próbowaliście nasion quinoa, to konsystencją przypominają coś pomiędzy ryżem a kuskusem i mają lekko orzechowy posmak.
6
produkty na płaski brzuch - krok 6
Jagody

Jagody to kolejny produkt na płaski brzuch. Zawierają dużo błonnika i zaspokajają ochotę na słodycze. Są również dobrym źródłem antyoksydantów, które nie tylko chronią przed rakiem i pierwszymi oznakami starzenia, ale także ułatwiają przepływ krwi, dzięki czemu nasz trening może stać się efektywniejszy.
7
produkty na płaski brzuch - krok 7
Jajka

Ludzie, którzy jedzą jajka na śniadanie, w ciągu dnia czują mniejszy głód, a więc są one doskonałe, gdy ciężko pracujemy na mięśnie brzucha. Są również świetnym źródłem białka wspomagającego budowę mięśni. Ponadto zawierają sporo aminokwasów, których organizm potrzebuje, by zbudować smukłą masę mięśniową.
8
produkty na płaski brzuch - krok 8
Produkty pełnoziarniste

Gdy pracujemy nad brzuchem, powinniśmy unikać białego pieczywa. Zamieńmy je na pieczywo pełnoziarniste, gdyż zawiera dużo błonnika i po jego spożyciu poziom glukozy we krwi podnosi się równomiernie. Dzięki temu tkanka tłuszczowa nie będzie się odkładać w okolicy talii. Badania opublikowane w American Journal of Clinical Nutrition pokazują, że ludzie będący na diecie z ograniczoną ilością kalorii i bogatej w produkty pełnoziarniste szybciej spalali tkankę tłuszczową z okolic brzucha.
9
produkty na płaski brzuch - krok 9
Tłuszcze nienasycone

Doskonale wiemy, że produkty bogate w tłuszcze nienasycone, takie jak oliwa z oliwek, są dobre dla serca i układu krwionośnego. Ale czy wiemy, że pomagają też w utracie wagi? Ostatnie badania pokazują, że tłuszcze nienasycone pomagają stracić na wadze, nie ograniczywszy nawet liczby spożywanych kalorii.
10
produkty na płaski brzuch - krok 10
Zielone warzywa liściaste

Listę produktów pomagających uzyskać płaski brzuch kończymy zielonymi warzywami liściastymi. Zapewniają uczucie sytości i mają mało kalorii, więc można jeść je bez obaw. Są bogate w składniki odżywcze i zapewnią nam energię w trakcie treningów.
Przeczytaj teraz: Jak spłaszczyć brzuch?
 3.5/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

bluem - 2016-08-11
Na nic zda się najlepsza dieta jeśli masz zaparcia i wzdęcia, trzeba dobrze dobrać dietę i ewentualnie stosować dicopeg na zaparcia żeby uzyskać naprawdę płaski brzuch.
Albertyna - 2015-11-23
Moja dieta obfituje w podane składniki, ale płaski brzuch mam tylko rano
nn - 2015-11-23
co za bzdury!Jem wszystko,kocham smalec ze skwarkami,golonkę,piwo.Unikam słodyczy.mam płaski brzuch i widoczny bez napinania "kaloryfer.Wystarczy się sporo ruszać.
Aniabania - 2015-11-23
nie potraficie odrozvic kaszy gryczanej od quinua???
co za amator pisal ten artykul?
 
Tę dietę najlepiej przeprowadzić w weekend – zacząć ją w piątek wieczorem i zakończyć niedzielną kolacją. Będziesz...
Płaski brzuch bez wzdęć - dieta weekendowa
Tę dietę najlepiej przeprowadzić w weekend – zacząć...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt